| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 3 月 12 日 星期一 |
| 拍假 |
今日 放工去bbq .. 哈哈 '' ..
阿雪話可能陪我一齊過去-3- '' .. 唔使悶啦=]] ''
如果得自己一個都唔知點啦 '' .. d人又唔識!! ..
得自己一個看舖好悶丫-0- '' . 幾時先放工丫
|
| 刊登時間︰2007-03-12 11:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 3 月 11 日 星期日 |
| 又遲到 '' |
呢排病左 '' 做野都慢左-0-''
今日又遲到 ,, 要阿珊打黎我先醒 .. 個陣都9點了
老公都唔嗌醒我-0- '' 佢仲話係我自己熄左個鬧鐘 ..
好明顯我病得好嚴重-0- ,, ''
我以為我最遲架啦* .. 原來阿雪仲遲!! .. 哈哈 ''有人陪我
呢排都好多人 ,, 今日仲要收錯人錢-0- '' 好彩10蚊姐* ..
日日都有笑料發生-0- '' .. 哈哈'' |
| 刊登時間︰2007-03-11 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 3 月 6 日 星期二 |
| 好耐都冇打日記了 '' |
又懶左啦我* .. 十年都唔打一次日記 ''
我而家係舖頭度 ,, 哈哈 .. 得自己一個睇舖 ..
好悶丫-3- ,, 一返到黎先搞笑 ,, ''
我又白痴開左防盜先 .. 自己又開唔到門 ''
之後係咁響 ... 搞到嘈醒左敏姐,, '' 真的不好意思''
唔知今日又有咩笑料呢=]] '' 返埋今日又放假lu-3- ''
同老公一齊放假* .. 其實佢今日都放了-0- ''
不公平對待 |
| 刊登時間︰2007-03-06 09:28 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 3 月 1 日 星期四 |
| 好累-0- '' |
今日又胃痛 .. 好彩阿施比左粒藥我食姐-3- ''
浩媽子走左落黎影相* .. 哈哈 ''
我地仲同人地講冇得影 .. kaka ..
放工就去食野* .. 好肚餓丫 |
| 刊登時間︰2007-03-01 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 2 月 23 日 星期五 |
| 新年快樂 '' |
新年返工真好 ..
有利是逗 '' 哈哈 ..
下個月慘了-0- '' 得返自己一個看舖 .. |
| 刊登時間︰2007-02-23 01:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 88 | »
|