| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 7 月 10 日 星期二 |
| 快放假了 '' |
就放假了 ''.. 病左6日 '' .. 好返好多啦
真係咳到肺都甩-0-''.. 放假好多節目,,
其實都係得兩日-0-,, 返屋企住都幾好既*
起碼有人理下我 '' 係個邊成日得自己一個=]] ''
好悶的* .. 捱埋今日就放假啦,, 加油加油,,
|
| 刊登時間︰2007-07-10 10:01 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 7 月 3 日 星期二 |
不開心的一天 '' ,..  |
7月2本是我的生日=]] ..
但只有一個人記得 .. 但個個並不是自己老公
而是另一位男士=]] '' 十分失望=]] ''
什至連自己的根朋友也忘記了,, ''
不過算啦 '' 生日咪都係一日 ''
都係要食飯沖涼訓覺 '' .. 好似阿施齋 ..
一出黎做野多數都會唔記得人地生日* ..
咁又係 '' .. 公司黎左位新同事 .. ''
同我同年的* . 不過佢又話唔想做了-0- '' ..
其實都預左呢d事發生的=]] ''
今日我又獨自一個-0- '' .. 好悶丫 ''..
我要放假 '' .. 快d收工我就可以返屋企訓覺-3- |
| 刊登時間︰2007-07-03 09:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 6 月 23 日 星期六 |
| 好悶* .. |
好無聊.. '' 有咩好做*..
老公今日打比我話見到蔡依琳 ''
哈哈.. 佢話佢都唔令的-0- '' .. 我未見過 '' 不知道
今日又好努力咁等放工 ,, '' 尋日累到死 '' ..
連放假都訓得唔好-0- '' 點夠精神 ''
今個星期放假又同老公一齊.. 可以去玩-0-
不過去邊玩就係一個問題-0-,, |
| 刊登時間︰2007-06-23 03:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 6 月 17 日 星期日 |
| 生病了.. |
唉.. .. 又發作了,, '' 尋晚緊本訓唔到覺..
聽住老公同佢媽咪係咁鬧樂樂 .. ''
但我都好嬲 '' .. 嬲到個頭好痛 =]] ''
唉 .. '' 仲之好激心 .. '' 我同老公都訓唔到覺,,
今朝訓工就遲到了 '' .. 好彩阿施幫我打左卡先=]] ''
真係唔該晒! .. 如果唔係我遲廿幾分鐘-0- ''
破紀綠的會-3- '' ,, 今日個頭都好痛 ''
仲要得自己一個 =]] ' .. 真係好想死=]] ''
自生自滅吧 .. ''' 快d放假吧-0- .. '' 我要訓覺 |
| 刊登時間︰2007-06-17 10:56 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 5 月 28 日 星期一 |
| 快放假了 |
返埋今日就放假了-3- '' ..
前日幫豬紅提早慶祝生日-0- '' .
玩到凌晨5點幾先返屋企,, 我累透了 ''
又唔敢訓,, 驚唔識起身返工=]] ''
哈哈.. 最後都係遲左返-3- '' .. 老公就慘啦,,
因為豬紅上黎訓.. 要趕佢去訓廳
可憐 .. 哈哈 ' .. 今日放工去食元氣* ..
今日大玩特玩都得了,, 明天放假了-3- ''
期待放工的時間... |
| 刊登時間︰2007-05-28 09:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 88 | »
|