| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 10 月 17 日 星期二 |
| 超級興囉,, |
尋晚同龜龜傾電話既野* 唔知點解我係咁喪笑=0= ''
都唔知有咩好笑 .. 今朝起身 ,, 呆呆地咁,, '' .
整完d野就行返學 '' 今日好乖 .. 文書堂自己打字交功課-3- ''
之後中文堂 . .好乖咁聽書 '' 但因為做晒功課* 所以係度發呆 ,,
不過呢排諗起d野唔太開心* .. 之後lunch竣竣幫我地買野食-3-
唔該晒 ,, 龜龜落黎借左部讀卡器比我-3- '' 真係唔該晒 ' '我仲諗住聽日先問佢添-3-
之後商業堂 .. 發呆 '' 因為唔比訓,, '' 上英文堂啦啵 ..
戰爭就係開始 .. 其實我都唔跳發生咩事 / .我訓著左 ..之後佢嗌醒左我 ''
麗華同佢講我唔舒服* 我都冇理佢 .. 繼續扒 '' 之後又話帶咩落休息室 ''
好鬼煩 .. 係我耳邊喪講野,, 我真係唔太舒服* 有d想嘔架啦!! ..
咪鬧左佢一句好煩之麻 '' 之後開始嘈 '' .. 之後佢叫我出去.. 我咪出去囉 ''
好鬼興囉=]] .. 日日鬧人 . .煩唔煩架佢 '' 郁一郁就喊 '' 咁點教書丫 ,,
之後兩堂企係出面 . .兩個副校..大袋都黎埋 '' 大袋就冇咩野,, 個李副校係度喪串我囉 ''
我咪串返佢囉 '' 我真係好興囉=]] 佢自己講d咩丫.. 仲好意思話我話佢,, ''
唔好以為自己副校大晒囉=] '' 仲話做個好榜樣比人睇 '' 但身為副校把口咪又係賤到爆=]]
咁樣叫好榜樣 '' 唔怪得馬登出埋咁多把口咁賤既學生啦!!!!!! ..
之後罰坐一個鐘 .. 之後就走左了 .. '' 返屋企整部電話-0- ''入左好多歌落部電話度
冇一首鈴聲用到.. 得兩首歌聽到-0- ' '部電話係咪廢架-0- '' 無奈中 ..我諗遲d要請教龜龜了-3-]]
|
| 刊登時間︰2006-10-17 07:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 10 月 16 日 星期一 |
| 愛情的戰局不能被你吃定 .. |
今朝好乖起左身 ,, 唔知今朝個人好精神 .. 不過個樣好殘
因為 .. 尋晚冇點訓過 ,, 之後同細佬行返學 ,, ''
今日好熱-3- '' 出晒汗 ,, 今日好乖 '' 上堂冇訓過 ..
數學堂成堂傾計 .. 英文堂 '' 林建文係度玩野* 哈哈 ..
今日miss講粗口丫-3- '' [[臭西]] '' 哈哈 ,, 超搞笑 , ,,笑死我地 .. ''
旅遊堂我好乖* 今日好乖咁聽書,, '' lunch冇食野* 唔岩食 ,,
之後上商業 .. 扥住個頭黎訓-0- '' 好辛苦 ,, 之後上中文堂 .. 超累囉 ''
miss叫我地做左書個d佢 . .我同洋洋做完咪扒係度* 係度串我地囉 ''
冇野下 .. 做完都要串 ,, 咁不如唔好做冇 =]] .. 咁做答題 .. 因為隔離個條友成鬼日望住我d答案 .
我好唔鍾意* 所以同洋洋一齊做'' .. 不過我蠢好多-3- '' ..
之後上課外活動 .. 想訓又訓唔到,, 太嘈了 ,, 今日全日冇訓過 ,, 勁!! ..
返到屋企 .. 我見到我細佬部電話有d不知名電話 .. 我就問佢有冇打過電話 ..
佢話冇.. 話佢班度有條女係我細佬唔係度時拎左佢部電話..
仲要sd信息囉 ,, 興到爆囉我 =]] 之後打電話去鬧條女 ,, 條女冇出聲 ,,
但鬧完之後 ,, 我又覺得自己好似太過衝動 ,, 但 .. 事實係條女唔岩先 ,, ''
我覺得我自己應該同佢傾 .. 搞清楚先 .. 但我一開口就鬧佢=]] ''好似衰左d ..
諗諗下 .. 我覺得我太保護我細佬了 .. 但又有誰來保護我呢..? '' 都係靠自己啦-3- ''
之後同梓盈傾計* 雖然佢覺得我唔係有錯 .. 但我都係覺得自己衝動左d '' ..
跟住老豆返左黎 .. 拎住塊板返黎 .. 之後無啦啦跌左.. 整到我隻腳 ..
超痛-0- '' 講黑 . .真係唔夠我 '' 之後d腳傷都未好 . .又黎-3- ''
可能係報應 .. 咁惡鬧人-0- .. 最搞笑我細佬同我講 .. 佢班d男仔驚左我
乜我真係好惡咩-3- '' 其實我好好人架 . .kaka |
| 刊登時間︰2006-10-16 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 10 月 15 日 星期日 |
| 個頭好痛-0- |
今日12點起身 .. 我洗完面一出黎就見到老豆拎住我部電話 ''
仲話我一定一起身就玩部電話 .. 好似係佢囉-0- ''
之後我就入返D電話落部新電話 .. 入左兩個鐘-0- '' 手都軟
因為部電話打字實在太慢 ,, 之後上網下載D歌 .. 每個月可以下載一首鈴聲同接駁鈴聲
實在太少了-0- '' 我唔可以再亂洗錢 '' 因為而家每個月電話費要成173蚊了 ..
死人數碼通 .. 又要貴啵 . .最慘係冇人同我同台麻>0< '' 可憐 ,,
之後上下網 . .睇下漫畫 '' 最慘就係頭痛-0- ' '我又唔想訓啵 ,,
6點幾 . .自己搵野做 '' 去洗碗-0- '' 我真係悶到癲左了 ,, 得一個煲同一隻碗 .. 我都洗埋佢
哈哈 .. 幾隻碗總好過成大堆=3= '' 我老豆最鍾意等屋企最多碗既時候叫我洗碗 ,,賤格到爆 ,,
豬豬又話今日去跑步-3- . .不過佢冇打比我 ' '所以我都冇諗住去-0- ' '懶左 ..
隻腳好得7788了 .. 不過隻腳仲腫緊 .. 仲係痛 ,, 無奈囉 .. 瘀血就散晒 '' 但仲腫緊 .. |
| 刊登時間︰2006-10-15 06:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 10 月 14 日 星期六 |
| 上唔到網-3- '' |
補打返尋日既日記 .. '' 因為今日又上到網了 ''
今日 .. 我同豬豬約好去唱k .. 佢黎我屋企先* ..
之後11:15分出到門口 '' .. 去到neway見唔到上次個個男仔了>0< ''
唔知佢係咪冇做了 .. 之後同豬紅喪發癲-0- '' 唱到喉嚨痛..
之後去市中心行下 .. 但好悶 '' 本來諗住走 '' 但岩岩好老豆打比我 ''
咁我咪去酒樓搵佢地 .. 同佢地行街 ..佢地知我對鞋爛得好勁-0- ''
佢地買過對返學鞋比我 .. 之後行行下 .. 去左數碼通.. ' '本來只係睇下
點知睇睇下買埋電話 .. 逼我轉電話號碼-3- '' 算算算 .. 轉咪轉 ,,
我諗想知既都會問我 .. 加上我都會同返自己d fd講啦 .. 之後豬紅陪住我 ''
下面又有野睇.. 咪想睇埋一份 '' 係咁比老豆話我 .. 真係成肚火=]]
之後又話冇地址證明冇得拎電話走>< '' 咁我咪返屋企拎囉 .. 哈哈''
豬豬陪左我返屋企 '' 拎完我地就走了 .. 豬豬搭車返屋企 .. 我就搭返去市中心 ''
真係攞命 .. 四圍走-0- '' 去到老豆又話未必夠錢* 咁就早講啦 ..
等我唔使咁辛苦跑返去拎啦 ,, 又話我發脾氣* 聽完真係好無奈 ,,
之後我全程塊面都黑住-0- '' 淨係同媽子講野 '' 之後拎完電話-3- ''
返到屋企就差電 ,, sd信息話比阿ling知我轉左電話 ,, 佢即刻打去我新電話-0- ''
真快手 .. 哈哈 '' 夜晚 .. 同龜龜sd信息傾計-3- '' 當然係用我舊電話 '' kaka |
| 刊登時間︰2006-10-15 12:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 10 月 10 日 星期二 |
| 黑色星期二 '' |
今日超累 .. 唔肯起身 .. 要麻煩到媽子拍門-3- ''
本來諗住唔食早餐的 .. 但媽子係咁問我-0- '' 被佢威逼下 ''
我都係食左早餐先返學 .. 今日我細佬好乖丫 .. 佢等埋我先返學
今日既日子真難捱 '' 第一堂文書 .. 想訓又冇得訓-3- '' ..
麗華又誤會左我地唔理佢 . .麗華丫-3- . .你唔好諗太多啦! ..
可能我地有時會忽略左你架 '' .. 今時我都被你地忽略的* . .不過你地唔覺架麻 ''
唔好諗太多-3- ' '你係我地既好朋友 ' '知麻 ..
之後上中文堂 .. 同洋洋傾計 .. 之後比miss宋串我囉 ''
攞我同人比 .. 人比人比死人丫 '' 係咪痴線架 .. 人地文筆好 .. 唔代表我係咁,,
唔係我唔學 .. 係我用既詞冇佢咁多花樣 .. 之後我咪唔鬼聽佢講野,,
扒左係度 '' 係度喊 ,, 因為 .. .. ''以前 .. 佢都係咁樣攞我同佢以前女朋友比 ..
我好唔開心 .. 不過到左小息就冇野了 .. '' 之後上PE .. 阿sir問邊個做工作人員 ..
咁我地4個舉手 ..但又話我地報左比賽 . .係你之後一定要我地報咋-0- ''
無奈囉 . .話考慮下 ,, 之後係度喪傾計 .. 哈哈 '' 超搞笑,,
不過萬聖節我又唔去海洋公園-3- '' 唔知有咩節目呢.. '' 真係好想同佢地一齊去玩
lunch偷走去買野食 .. 哈哈'' 嚇餐死囉* 因為 .. 以為係miss宋 ..
好彩唔係 .. 哈哈 .. 好低能丫我地 '' 見到我honey-3- . .佢好可愛 '' 隻耳仔紅卜卜
kaka .. 之後上商業堂 '' 真係死左佢囉 '' 你咁同麗華傾計 .. 好彩阿sir睇唔到
之後英文堂-0- '' 我地又發癲 ,, 我地都冇聽書 .. 因為 .. 唔知佢講咩 ,,
只係中文堂聽過下書 .. 之後堂堂都冇聽過書 '' 放學個陣 '' 無奈囉 ''
比寶良踢左一腳 . .真係好痛 '' 因為佢踢到就係我瘀左個度 ''
真係差d喊出黎>< '' 真係想殺左佢 ,,,, 跟住 返屋企 .. 去左買朱古力 ''
化悲憤為食慾 ,, 遲早變大肥婆-3- '' 返到屋企都係玩下電腦-3- ' '無聊 ,,
希望我自己真的能早日把他放下 .. 因他是我的負累 .. 我已很累了
為他付出的 . .實在太多了 '' 曾為他哭盲了眼 ..真真正正地珍惜他 .. 愛他
可惜他從來沒有把我當成他的愛人 .. 從沒想過珍惜我 '' 這種折磨 '' 我受夠了 ..因你不想重聚
以後的日子 .. 我想有人待我好!!!!!!!比我付出的還要多 ''
我想找一個真正愛我的人 .. |
| 刊登時間︰2006-10-10 04:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 88 | »
|