按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 7
累積人氣: 9662

2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天 



終於放假了-2- '' 愉快

今日喪熱 '' 仲諗緊搭車好定行路 .. 最後都揀行路

因為唔想同咁多人逼車-3- '' 搞到出晒汗 ''

今日考商業 .. 麻麻地識 .. 好多都冇做 '' 都預左啦 ..

放左學 .. 啦啦聲返屋企* .. 買報紙 .. 換衫 ''11:15就出左門口

去老公屋企 .. 點知去到佢屋企佢都未起身 .., 激死我了 ..

要求佢先肯起身 .. 要搵d野引誘下佢囉* 佢又好鬼賤既*

要我比左佢先肯起身* 我唔比佢翜發我脾氣 .. 咪唔理佢囉*

好彩有浩媽子幫我姐-3- '' 衰人 .. 賤人 .. 賤DOG ..哈哈

之後佢打電話去搵工 .. ''跟住就同佢地出去大家樂食野* ..之後同老公出街

又上陽光 .. 之後佢落去搵fd ..賴低我一個人係網吧 .. 等左最少有半個鐘囉

唔發脾氣就假 .. 好彩佢都知咩事 .. 之後同佢去左市中心游 .. 食雪糕-3- ''

之後又上返陽光 .. 陪左佢一陣* 我就訓左覺 . .訓醒就7點了 .. 但隻手好痛-0- ''

痛到喊咁滯 .. 之後同佢返屋企食飯* 之後我就搭車返自己屋企食飯* 哈哈

好彩今日有返黎食野* 食餐咁豐富 '' 有魚翅食-3- '好味好味 ,,

食完就睇電視 .. 玩電腦.. 多謝梓盈 丫-3- '' 佢話幫我補祝生日 ''好愛你地

唔好意思丫 .. 正日同唔到你地去玩*  ..不過你地肯花時間幫我補祝-3-''

刊登時間︰2006-06-27 08:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 26 日  星期一   晴天 



好累丫>0< '' 愉快

今日又係喪熱 .. 起身又好累 '' 尋晚2點幾打完比老公* ..

我就訓了  .. 唔知係咪唔夠訓 .. 隻眼好累 *

今日考英作  .. 成份卷都唔知有冇10個字 '' 哈哈 ..

因為都唔識 '' 都唔知咩黎* .. 之後就訓覺 ''

超好訓 .. 訓到收卷 .. 哈哈 '' 之後考文書 .. ''  差d打唔晒>0< ''

好險 ,, 因為唔係太明* 係咁同林建文研究 .. 阿sir都唔鬧-0- '..

考完試就搭車去搵老公 .. 無奈囉* 打去佢屋企 '' 嘈醒左佢媽子佢話我囉*

鬼叫你cut我線丫 .. 咁都唔可以怪我架!! .. 怪就怪你懶訓 ..

買埋報紙比佢 .. 之後上去* 陪佢一齊搵工,, '' 之後浩媽子整左面食-3-''好味

跟住我就溫書 .. 老公2點幾就出左去見工,, 留低我同浩媽子係度* ..

但我溫到3點幾打比佢 ..  '' 打完打比佢我就訓著左 ..太累了 ..

訓到5點幾 .. 老公先返黎* .. 我誤會左佢出左去玩* 留低我 ''

對唔住丫 .. 咁無理由見工見咁耐架麻>0< '' 對唔住丫 ..咁你又唔講清楚 ''

唔好嬲啦>3< '' 之後同佢又訓過 .. 起身.. 我隻眼紅晒 .. 腫晒-0- '' 唔知點見人 '

嗌醒老公陪我* .. 浩媽子見到我都嚇親-0- '' 隻眼腫晒 ..紅晒 ..

紅眼症 '' kaka .. 之後陪老公買野食返黎食 . .我食左碗豆腐花 .. 正-3- ''

凍凍地 '' 之後我就搭車返屋企 .. 返到屋企就睇再與你共舞-3- '' 超好睇

好浪漫 .. 如果有人係咁對我就好了 '' 但我發下夢好了,, ''

不過係老公屋企訓覺既時候 .. 發左好多個夢 .. 見到好多人 ..

有老公啦 . .浩媽子啦 .. 梓盈啦 .. 洋洋啦 .. 麗華啦* 哈哈 .. 唔知仲有冇..

肯定我好掛住你地-3- ''

刊登時間︰2006-06-26 09:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 25 日  星期日   晴天 



同豬紅行街街>3< '' 愉快

尋晚同豬紅傾msn傾左好耐 '' 傾到今朝4點幾 .. 哈哈

*今朝10:47分起身 .. '' 因為今日要同豬紅行街街-3- '' 不過佢遲晒到,, 搞到1點幾先出門口

其間幫媽子落去買野* 但雞檔冇開 .. 一落街* 嘩 .. 熱死囉 ''

d熱氣係咁升上黎 ,, 攞命囉 .. 跟住佢黎良景 ..一齊搭車去市中心 ''

去到良景輕鐵站 .. 見到阿龜同肥蛋 .. 哈哈 '' 搞笑^^

之後同佢去市中心買野 .. 哈哈 ;'' 又行返去置樂 '' 佢好多收獲 ''哈哈 ..

佢就開心了>3< '' 我食冷面食到對鞋都係 '' 真係勁囉* .. 之後我地又返市中心 '' 睇衫衫''

之後5點幾太肚餓 '' 之後同豬豬去食野* .. 之後打比老公 .. 叫佢起身 ''

之後嗌佢剪頭髮-0- '' 之後我同豬豬係it睇衫衫 .. 佢買左條褲 ..哈哈 ''

老公黎到 .. 我就係度發癲 ''  好搞笑,, '' 跟住豬豬要返屋企溫書 ..

咁我就同老公去剪頭髮,, 哈哈 .. 剪完就去陽光等567 ..

跟住佢又上左去打機 .. 10點到 .. 我地就去食野* .. 食完野 .. 567同佢老公去左機舖

叫我入囉-0- '' 我差幾日姐,,唔使咁串我丫-3- '' 我都係唔入*

因為我係乖乖女 .. 一定等到16歲先 .. 哈哈 '' ..

我就同老公係出面坐係度傾計 .. 又傾下豬豬d野>3< '' 仲之我唔比人地蝦我既豬豬啦 '' 哈哈 ..

佢個傻豬仲係我面前del左個女仔既電話 .. 傻的 '' 我又冇話唔信你,,

講到尾 . .都係一句[[唔准包二奶]]'' 仲夠膽死話我係二奶 .. 你屋企收埋咁多二奶

仲再三 .. 四 . .五添 . .頂我冇到架>0< '' 嗚嗚嗚 ..你咁花心架 ''

哈哈 .. 佢所講既二 .. 三 奶 ..係佢d 槍槍 '' 哈哈 .. 唔准丫 ..我呷醋 . .女朋友都唔得

kaka .. 講完一輪 .. 之後一仔打黎* 頂 ..... .. 原來佢地返左上陽光囉 .. 仲要返到上去先打比我地

搞到我地做左傻佬 .. 之後我地就上返去 .. 我就同567係度傾計 ..

之後佢地打機* 我就陪坐=]] .. 到左11點幾到我就自己搭車返屋企了 ..

去到輕鐵站-0- ''無奈 . .睇住架輕鐵走 .. '' 等左好耐先有車 ''

慘囉 .. 返到屋企 .. 唉 .. 真係咪鬼提 =]] .. 算了*

  如你如此珍惜我 .. 請你捉緊我吧 .. 不要讓我跑掉,,

   如你珍惜我的話 .. 請你付出你的愛給我 .. 讓我知道你有多愛我

 如你真的愛我 .. 那麼 ..請你 . ..[[不要再到網吧打機]] '' 哈哈 ..

今日影既相相 .. 哈哈 ''

我諗我而家出街要帶定部相機-3-

刊登時間︰2006-06-26 12:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天 



如果貪心__也因為你'' 愉快

今朝3點幾先起身 .. 之後老公打比我 ''

話問我出唔出街* 激死囉**尋晚返屋企又冇打比我=]]

而家出左街先話我知,, 都有d興架!! .. 算了 .. 出到去 ..''

咪唔出聲,, 個度超熱-0- '' 原來個冷氣壞左 ..'' ..6點幾我肚餓去食野,,

跟住買野返去比浩媽子食* .. 佢地病左 .. 不過浩媽子講左d野* 令到老公唔開心 ''

唉 .. 佢又唔開心 .. 又唔理我囉* 之後落街幫浩媽子買野,,係惠康見到小源子 '' 呵呵 '..

跟住拎完野上去 .. 我同老公又出街 .. 同佢講左好多野*

老公丫 .. 唔該你提起精神啦 .. 咁既你 .. 緊本唔係真正既你 =]] 唔好氣餒,,

你要知道* 我點都會支持你 '' 呢樣野唔係你既錯* 咪當一個教訓 .. 好嗎 ''

  之後同佢上陽光睇電視 '' 哈哈 .. 超搞笑 .'' 笑鬼死我* ..同阿琳傾下計*

11點幾我就搭返屋企了 ,, 麗華打比我問我良景有冇宵夜 '' 我去睇過..唔見-0- ''

原來成架車係度捉小販 '' 唔怪得啦-0- '' 跟住就返屋企了 .. 嗚嗚 '' 一返房 ...

撞到隻腳 .. 仲要係隻角 '' 攞命..' 之後 ..無啦啦比人鬧囉 ,, 彈句仆街..''..無奈囉''

刊登時間︰2006-06-25 12:27 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天 



考旅遊-0- '' 又係衰左,,

尋晚3點幾先訓 .. 掛住同老公傾緊BBQ既野*

佢話我唔使理 .. '' 佢搞掂晒-0- '' 唉 .. 有時都覺得好無奈

咩都係我安排好 .. ''好似一D驚喜都冇 .. 我自己搞掂晒* .. 咩都知''

不過算啦 .. 仲之同朋友過 .. 玩得開心咪得囉^^ ..KAKA .. 今年有我班好朋友陪我^^

連豬紅都黎埋* 哈哈 .. 好開心 '' 講返今日先 ..

今日考旅遊 .. 亂咁寫-0- '' 喪吹 .. 之後太累了 '' 跟住訓覺 ..

第二節做完又訓-0- '' 真係喪訓* .. 麗華都話我訓得好型* 哈哈 .. 冇計 ..累麻

11點幾就訓左 .. 我就行返屋企 '' 返到屋企 .. 慢慢整下野 ''

2點就去老公屋企 .. '' 等佢整野 '' 等佢整野就死啦 .. 佢整到4點先出去-0- ''

算算算 .. 之後去新墟食野,, 跟住見到567 '' 之後同佢一齊上陽光 ..

不過上到去 .. 我好累 .. 訓左一陣 '' 訓醒 .. 講左D野* 大家都唔岩聽

同老公吵大鍋 .. 本來我都冇理佢 '' 但我問佢發夠脾氣未__ 佢個D態度真係好得囉 ''

之後我話幫佢媽子買野食 .. 佢又唔話我知佢地食咩* 之後我拎野走..

之後老公追出黎.. 同佢係度嘈'' 之後我發脾氣* .. 將個袋掟落地下.. 嘈左一陣''

之後都冇野 .. 不過我個袋就慘了 '' 盒粉爛左-0- '' 乜我真係好大力咩 ''

埋住同佢買野返去比佢媽子食 .. 睇左陣電視又出去 '' 去到陽光..喪同豬紅傾電話

我地又講返以前小學D野* 哈哈 .. 之後 陪一仔 .. 阿培同埋一個唔知乜人食野,,

11點我就去搭車走了* 佢地講埋D野好搞笑 =]] 哈哈 .. 笑死我!! ..

11點幾就返到屋企了 .. 沖涼 '' 打日記-3-

         老公 .. 我希望今次係我地第一次鬧大交 .. 都係最後一次*

              我唔想因為小小野就影響我地感情 '' 可以嗎 .. '' 你話過 . .我地唔會再分開架 ''

        咁你就應該要珍惜 . .. '' 我想同你一直開開心心咁落去**可能我而家真係太過緊張你

                  管得你太緊 .. 但其實我會咁樣 .. 都係為你好 '' 你媽子成日都叫我同你講乜講乜

  佢知你聽我講 .. 大家都為你好 '' 唔想睇住你變成咁* 我就驚你將D錢洗晒係網吧

            你明唔明 .. 唔值丫 '' 你間唔中去玩一兩個鐘冇問題* 但你長時間咁打 ..

多多都冇 .. 你聽下人講好嗎 .. '' 我地都係唔想睇住你咁樣落去 .. 大家想幫你 ''你知麻

刊登時間︰2006-06-23 11:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]