按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 46
累積人氣: 9714

2006 年 6 月 13 日  星期二   晴天 



你是我珍惜的一個 ''令我真心感動過!!! 開心

尋晚老公1點幾打比我 '' 佢同我講訓醒-0- ''

佢真係日夜顛倒 .. 之後傾到2點 . .我地大家都訓覺了 ..

今朝起身坐左係度發呆-0- '' 而排日日個樣都超殘 ..''

返到學校 .. 喪眼訓 ... '' 上中文堂 . .例牌訓覺-0- ''

小息買左雞脾食 ;'' 超熱-0- ;' '手指都紅晒>0< ''

商業堂悶到死了 .. 小測 '' 哈哈 .. 出晒貓=] lunch同哥豬豬傾計..

之後打比老公仔 .. 驚佢唔肯起身-0- ' '點知佢就出左街 .. 激死了

旅遊堂. .阿sir冇返 .. 我地就幫miss做野-0- ' '人唔比我地溫書 ''變態的..

放學就考英文會話 =]] .. 我同梓盈一齊考 ' '哈哈 . .好搞笑囉''

我地亂咁讀 .. 大家都唔識!!! . .哈哈'' 我仲出晒貓 .. 成本簿放係隻腳度

比梓盈睇 .  ..哈哈 '' 起碼都有分丫麻 '' ..我放學老公就岩岩見完工 ''

同佢去左仙桃園食野 .. 好味-3- '' 佢係咁打我-3- '' 嗚嗚 . .痛死啦 ''

死變態佬 .. 之後4點幾 ' 我同佢就去蔡意橋搭車返屋企 .. 老公就過陽光*

唉 . ..死性不改!!!!!!!!!!! .. 有計麼 .. 佢要咁樣.. 返到屋企 . .

好炆囉 .. 個白痴阿哥自己唔知仲頂扮晒醒咁 '' 都戇居既*

仲要話我錯囉 . .我錯乜丫,, 返正我次次係屋企做乜都係我錯 ..

跟住打比老公仔哭訴 .. 好彩仲有佢氹返我-3- ' '都係你最錫我=]] ..

明日會點

但願是仍能互勉

人在變 情懷未變

愛願永久長存

刊登時間︰2006-06-13 07:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 12 日  星期一   雨天 



今日好眼訓-0- ' '超殘 愉快

尋晚6點幾 . .一覺就訓到今日6點幾先起身*

起身啦啦聲沖涼 . .食野 '' 整完野就返學了 ''

返到學校 . .好累-0- ' '個個都話我好殘 ..

聽返梓盈講係brian屋企發生既事 .. 超搞笑 ''

以為麗華今日唔返 .. 佢係中文堂就返左黎了 .. 哈哈 ''

隻腳瘀晒 . .哈哈 '' 同菠蘿釘玩到咁癲* .. 嘈住人地訓覺既下場''

lunch食左個杯面 .. '' 文書堂就喪睇漫畫.. 哈哈 '' ..

放學老公仔話黎接我>0< '' 衰人又遲到 .. '' 跟住佢行到黎接我-3- ''

之後買左個m記比我食 .. 好味 . .之後同佢上陽光打機 .. 哈哈 ''

我都有打,, 但冇我想玩個隻game-0- ' '嗚嗚嗚 .. 睇住老公仔玩 ..

好開心丫^^ .. 有人打比老公仔去見工,, 仲要係屯門-3- '' 加油 ..

我一定支持你的 .. 哈哈 '' 你話見完工黎接我架!!!! .,. 不過我諗都係我接你多d ..

哈哈 '' 不過我唔識路-0- ' '唔知邊度 ,, kaka ... 比心機啦 ''..

跟住老公送我搭車返屋企 ..'' 返到屋企啦啦聲食飯-3- ..

睇返老公之前d相* 唔知點解 . .雖然有一種 .. 好心痛既感覺=]]

唔知點解 . .見到老公條頸巾 .. 諗返以前d野,, 我點對佢 ..'''

  突然覺得好心痛 .. 諗返佢當日掉低我既情景 .. 好驚會重演 ..''

我希望永遠都好似而家咁..''  停留係大家天真的世界 .. 可以嗎??

[[Yanki- 生日快樂]]-3-

-----------------------------------------

星期六個晚既相相 ''happy day

刊登時間︰2006-06-12 09:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 12 日  星期一   雨天 



超級累丫>0< '' 愉快

今日同老公仔訓到2點幾先起身 .. '' 哈哈 ..

但佢媽子好似唔知我上過黎訓咁-0- '' 但冇理由丫 ..

一定見到我對鞋同我個袋架 .. 哈哈 '' 搞笑 .. ''

起左身就掛住睇電視 .. 睇到4點幾先出去食野-0- ..

去左安定食野 .. 哈哈 '' 老公好搞笑,, 食得好慢 .. 掛住睇電視-0- ''

之後就行過去新墟 .. 無奈-0- ' '把遮比我地整下整下爛左-0- .. 無奈 ''

之後就送左我去屯門站搭車返屋企 . .佢就去陽光打機 ''

我返到屋企 . .玩左陣電腦 .. 一覺訓天光-0- '' 冇起過身 .. 勁!!!!

刊登時間︰2006-06-12 08:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 10 日  星期六   雨天 



慶祝麗華生日既大日子' '' 愉快

今日係大家超開心既大日子,, 呵呵 ''  不過最衰落雨姐 ''

今日我朝早就同老公仔去左唱k .. 哈哈 .. 好搞笑,,

不過佢又遲到囉 ' '哼 ,, 邊有個女仔等個男仔丫 ' ''咩道理 ''

算數,, 一黎到就成個細路仔咁 .. 氹返我 . .kaka* .. 咩火都冇晒

唱到2:30先走 .. 之後搵567 '' 哈哈 .. 好搞笑丫佢 ' '佢走左黎neway搵我地 ..

但我地走左了 . .哈哈 =]] 係咁話我地 .. 之後4佢去左食野 ...'' 之後食完野再上返陽光陪多老公一陣''

梓盈打黎  .問我買左蛋糕未-0- ' '我唔記得左 .. 啦啦聲飛左去買 ..4點幾同567搭車去龍鼓灘''

好搞笑 . .同梓盈傾電話 ..又唔可以比麗華知道係同我傾 .. 我同567到左先* ..

之後5點幾 . .佢地就到  '但佢地好似唔知邊度 .. 好彩我岩岩走左出去姐 ''

見到個高高的黑衣人飛過 . .哈哈 '' 我就知係佢地 .. 咁我咪嗌梓盈 .. 哈哈 '

其實我以為個個係梓盈先嗌佢 ..但原來係洋洋黎-0- ''哈哈 ..

之後麗華見到我就喪笑 .. 哈哈 '' 因為佢唔知我黎 .. 哈哈 '' .. 開心呢^^

我都話過你生日 . .我一定出黎陪你 ' 'kaka ,, 我一早就講左一定會去 ''你係唔記得咋^^

今日有梓盈 . .麗華 . . 洋洋 .. 肥蛋 . .菠蘿釘 .. 阿龜 .. 周周 ..brian ..ameko .. 菜菜 . '' ' '好多人丫

梓盈同我講 . .麗華咀咒我-3- '' 好衰丫你 .. 我話唔去姐 . .唔使咁丫>0< ''

之後我地就燒野食 .. 燒燒下 . .我就同麗華出去望下個沙灘 .. 但好核突-0- ''

d沙好似泥咁.. 咁有個浮橋 .. 我就同麗華去行 . .. 行到一當 . .麗華話好暈 ..

哈哈 .. 我地就返去燒野食,, 跟住就拎個蛋糕出黎-3- '' .. 梓盈話我分到d蛋糕爛晒 .

哈哈 . .我都唔想的 . .但我分到唔知點-0- ''brian個舊最細舊 . .哈哈 ''唔好意思

ameko係8點幾先到 ,, 之後我地玩遊戲 .. 喪好笑,, 我地今次叫bqq野食既名 ..

有雞翼 .. 雞腎. .魷魚 .. 豬排. .牛排 ..魚旦 .. 燒賣 .. 叫雞 同叫鴨'' 哈哈 ..

超好笑 .. 我load得好慢* 次次嗌我我都唔知咩事,, 哈哈 '' 之後玩女仔對男仔 ''

哈哈 . .好彩贏左 . .佢地要罰 .. 食野* 哈哈 .. 好變態丫麗華同洋洋-3- ''

567係8點幾就走左搵佢老公仔* .. 跟住我地走左出沙灘 .. 又去個浮橋玩 . .哈哈 ''

我係上面跳 ..差d卜低-0- ' '佢地話卜低係條橋就唔緊要* 但係跌左落水就冇人救到你-0-''

brian好搞笑,, 哈哈 . .d人喪推佢落水 '' 哈哈 .. 佢搞笑丫,, 10點幾 ..

又同菠蘿釘 .. 阿龜 .. 麗華 .. 周周去條浮橋 ..但因為水漲 . .大家都上唔到去

但只有我上到 ' '哈哈 . .因為我著拖鞋 . .哈哈 =]] 不過比d沙石整損左隻腳 ..''

我自己上左條橋度* .. 老公打比我 .. 因為佢激嬲左我 '' 我好唔開心 ..

因為今日佢好大聲咁同我講野* 之後係條橋度喊 . .不過冇人見到 ..

因為唔想比佢地知 .. 因為今日大家都開開心心架麻 .. 唔可以因為我一個人搞到全部人唔開心 ''

之後我行返轉頭 '' 好搞笑 .. 菠蘿釘話跳上去就得* . .阿龜就諗住跳上黎 .. 點知跳唔到-0- '' 踩左落水

哈哈 .. 搞到隻腳濕晒 .. 哈哈 '' 搞笑** 最後都冇上去 .. d浪都好大 ..好恐怖 .. 之後11點幾

我地就出去搭車 . .哈哈 '' 超搞笑 ..係架巴士上面寫名 .. 哈哈=]] 之後個巴士司機叫我地唔好亂咁整..

麗華話研究下姐 .. 之後菠蘿釘先搞笑 ' ''佢話我咁大個仔都未見過巴士架 ''

笑死我地啦* . 我地未上車之後係咁影相相^^ .. 之後佢地搭車去brian屋企玩 ...

我就返去新墟搵老公* .. 好鬼炆 .. 超興 '' 之後去到網吧咪發脾氣 '' 唔出聲,, 但之後我又喊-0- ''

個妝都甩晒 .. 但老公好錫我 .. 氹返我 .. '' 之後冇事啦 .. 但我頭痛 . .想訓又訓唔到,,

到左1點幾 .. 567就同去7仔買野食,, 買左個飯老公食  '點知佢話飽 .. 唔食*

無奈囉* 之後我話咪鬼食啦 .. 飽麻 .. 咪唔好食,, 今日我控制唔到自己情緒 . .呢排發生左太多事=]]

我整鬼爛左個膠匙 .. 但老公有食,, 叫佢飽就唔好食* 我話拎過個匙比佢又話唔使,,

我覺得今日自己做左樣好錯好錯既人 . .又好野蠻=]] 想冷靜下..

我就走左出去樓坐..因為坐左上一層 '' 佢見我唔到.. 我聽到佢行左出黎 . .但我冇出去 ..

佢跑左落7仔搵我 .. 再跑返上黎* 佢上到黎搵我既時候 .. 係上氣唔接下氣 ..

佢問我做咩* 我冇理佢 .. 原來佢咁緊張我 .. 我仲自己走左出去=]] 冇同佢講聲''

搞到佢擔心* 覺得好內疚 ,, 又喊'' 我唔知今日發生咩事..自己會咁樣! ..

但老公佢冇嬲我* .. 佢仲氹返我 .. 比著以前既佢 . .早就發左我脾氣=]]

但佢冇 .. 仲好錫我 .. '' 係我鬧錯佢 ,, 我唔應崨發佢脾氣 .. 因為緊本係好小既事 '' ..

佢仲比以前更加寵愛我* 所以我愈諗愈對唔住佢,, 係咁喪喊 .... ''

之後入返網吧 .. 我又喊 '' 我都唔知自己做乜鬼野,, '' 老公話我又喊又笑 ..

我都覺得自己有d神經質-0- '' 之後3點幾 .. 我地就走了 ..

同阿培行去兆康 .. 之後我同老公又行3去豐景園 .. 我去左佢屋企訓=]] ..

哈哈 .. 好搞笑囉我-0- ''我入左老公間房 .. 我放左個袋係下床  .. 一坐低 . .佢叫我唔好坐

但我就坐左了 . .佢一開燈 .. 我望一望後面 ....... ...... ........ ......... ........

佢細佬係度訓覺-0- ' '差d坐左落佢度 .. 哈哈 '' 我地係咁笑 .. '' 之後我就沖涼 . .訓覺 ..

我地好累 .. 傾左兩句計 . .大家都訓覺覺 .. 不過訓既時間係 .. 5點幾-0-

對唔住丫老公* .. 我今日d態度仲唔差>< '' 我會控制架啦

刊登時間︰2006-06-11 05:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 9 日  星期五   雨天 



原來日子太快樂來自你* 愉快

今日老公打電話黎嗌醒我 '' 真係好開心=]]

原來佢1點幾起左身就冇訓了 .. 跟住我就整野  ..返學 ''

去到石排* 好耐都唔見佢地 .. 以為佢地又玩集體唔返學 ,

哈哈 .. 返到去 . .同梓盈講返 '' 真係唔想點* 又好想喊 ,,

上中文堂 . .好頭痛 . .好辛苦* 仲要好辛苦先訓得著 .. 訓到就落堂 ''

英文堂睇碟 .. '' 終於睇晒隻碟了 ..但都唔明佢講咩-0- ''

11點幾 .. 老公打比我 .. 佢打左兩次比我* 我以為有咩事

咪走左去廁所 .. 原來個陣掛緊黑雨 ' '佢問我使唔使佢接我放學-3-

好開心 .. 但都唔走得-0- '' lunch啦啵 . .諗住走得啦 '' 點鬼知又唔得囉 '' 我地班d人就發癲

哈哈 .. 不過冇所謂啦 .. 3堂姐,, 上商業堂去左電腦室上 .. 下一堂都係 ..

最後上旅遊 .. 但阿sir冇上堂 .. 應該出左去開會 .. 喪同文仔 . .黃羽傾計

哈哈 .. 佢地兩個真係好搞笑 .. 放學就返屋企了 .. 返到屋企 ' '又同老公傾電話-3-

好衰囉 .. 佢地全家人係msn度玩我-0- '' 比人大整蠱 ..

  唉 .. 到左夜晚 '' 我又做傻仔囉* 戇居居等人地電話等到凌晨1點幾囉 ''

     再打返去原來都出左街添__ 我都唔知講咩!!!!!!!! 唉.. 算啦,, 返正都唔係第一次

我只係知一樣野..而家愈放縱你.. 做既野就愈過份 .. 冇黎交帶* 真係唔知你想點  '

話為你好.. 又話我管你 '' 叫你做個有交帶既人* 又嫌我煩 .. 又話我唔信你 ''

你想我點姐,, 一有錢你就身癢 .. 你係咪要洗晒身上既錢你先知死呢=]]

                  你當初都話我大洗架 . .但而家呢* 個個好似你係丫 ''

  又話錢呢樣叫我管你 . .你叫我點管丫 // 管你一樣野嗜 . .都嫌我煩啦

我仲點講落去 '' 唔通睇住你咁落去 .. 講左出黎 .. 你又唔鍾意 '' 到2又話我搵交嗌=]]''

有冇諗下我點丫.  ..我呢排都夠煩啦* 你可唔可以玩少一陣架!!

       係咪要你定一陣都咁辛苦 ' '係咪要你陪下我都咁辛苦你丫 '' 你知而家點架 ''

但點解你唔願意花多些少時間陪下我 .. 情願日日出街洗錢陪fd  ..但你都唔打個電話問下我

理下我* 你次次話打電話比我  .你冇次打黎 '' 係咪真係我唔發脾氣*

你就鍾意亂黎就亂黎 '' 如果你係咁諗既 . .我真係冇野講,,, 如果你依然覺得我呢堆野話錯你既

                           咁你就當睇唔到,, 當我冇講過=]]  返正都係純粹發洩

麗華豬[[生日快樂]]*

刊登時間︰2006-06-09 07:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]