今日係大家超開心既大日子,, 呵呵 '' 不過最衰落雨姐 ''
今日我朝早就同老公仔去左唱k .. 哈哈 .. 好搞笑,,
不過佢又遲到囉 ' '哼 ,, 邊有個女仔等個男仔丫 ' ''咩道理 ''
算數,, 一黎到就成個細路仔咁 .. 氹返我 . .kaka* .. 咩火都冇晒
唱到2:30先走 .. 之後搵567 '' 哈哈 .. 好搞笑丫佢 ' '佢走左黎neway搵我地 ..
但我地走左了 . .哈哈 =]] 係咁話我地 .. 之後4佢去左食野 ...'' 之後食完野再上返陽光陪多老公一陣''
梓盈打黎 .問我買左蛋糕未-0- ' '我唔記得左 .. 啦啦聲飛左去買 ..4點幾同567搭車去龍鼓灘''
好搞笑 . .同梓盈傾電話 ..又唔可以比麗華知道係同我傾 .. 我同567到左先* ..
之後5點幾 . .佢地就到 '但佢地好似唔知邊度 .. 好彩我岩岩走左出去姐 ''
見到個高高的黑衣人飛過 . .哈哈 '' 我就知係佢地 .. 咁我咪嗌梓盈 .. 哈哈 '
其實我以為個個係梓盈先嗌佢 ..但原來係洋洋黎-0- ''哈哈 ..
之後麗華見到我就喪笑 .. 哈哈 '' 因為佢唔知我黎 .. 哈哈 '' .. 開心呢^^
我都話過你生日 . .我一定出黎陪你 ' 'kaka ,, 我一早就講左一定會去 ''你係唔記得咋^^
今日有梓盈 . .麗華 . . 洋洋 .. 肥蛋 . .菠蘿釘 .. 阿龜 .. 周周 ..brian ..ameko .. 菜菜 . '' ' '好多人丫
梓盈同我講 . .麗華咀咒我-3- '' 好衰丫你 .. 我話唔去姐 . .唔使咁丫>0< ''
之後我地就燒野食 .. 燒燒下 . .我就同麗華出去望下個沙灘 .. 但好核突-0- ''
d沙好似泥咁.. 咁有個浮橋 .. 我就同麗華去行 . .. 行到一當 . .麗華話好暈 ..
哈哈 .. 我地就返去燒野食,, 跟住就拎個蛋糕出黎-3- '' .. 梓盈話我分到d蛋糕爛晒 .
哈哈 . .我都唔想的 . .但我分到唔知點-0- ''brian個舊最細舊 . .哈哈 ''唔好意思
ameko係8點幾先到 ,, 之後我地玩遊戲 .. 喪好笑,, 我地今次叫bqq野食既名 ..
有雞翼 .. 雞腎. .魷魚 .. 豬排. .牛排 ..魚旦 .. 燒賣 .. 叫雞 同叫鴨'' 哈哈 ..
超好笑 .. 我load得好慢* 次次嗌我我都唔知咩事,, 哈哈 '' 之後玩女仔對男仔 ''
哈哈 . .好彩贏左 . .佢地要罰 .. 食野* 哈哈 .. 好變態丫麗華同洋洋-3- ''
567係8點幾就走左搵佢老公仔* .. 跟住我地走左出沙灘 .. 又去個浮橋玩 . .哈哈 ''
我係上面跳 ..差d卜低-0- ' '佢地話卜低係條橋就唔緊要* 但係跌左落水就冇人救到你-0-''
brian好搞笑,, 哈哈 . .d人喪推佢落水 '' 哈哈 .. 佢搞笑丫,, 10點幾 ..
又同菠蘿釘 .. 阿龜 .. 麗華 .. 周周去條浮橋 ..但因為水漲 . .大家都上唔到去
但只有我上到 ' '哈哈 . .因為我著拖鞋 . .哈哈 =]] 不過比d沙石整損左隻腳 ..''
我自己上左條橋度* .. 老公打比我 .. 因為佢激嬲左我 '' 我好唔開心 ..
因為今日佢好大聲咁同我講野* 之後係條橋度喊 . .不過冇人見到 ..
因為唔想比佢地知 .. 因為今日大家都開開心心架麻 .. 唔可以因為我一個人搞到全部人唔開心 ''
之後我行返轉頭 '' 好搞笑 .. 菠蘿釘話跳上去就得* . .阿龜就諗住跳上黎 .. 點知跳唔到-0- '' 踩左落水
哈哈 .. 搞到隻腳濕晒 .. 哈哈 '' 搞笑** 最後都冇上去 .. d浪都好大 ..好恐怖 .. 之後11點幾
我地就出去搭車 . .哈哈 '' 超搞笑 ..係架巴士上面寫名 .. 哈哈=]] 之後個巴士司機叫我地唔好亂咁整..
麗華話研究下姐 .. 之後菠蘿釘先搞笑 ' ''佢話我咁大個仔都未見過巴士架 ''
笑死我地啦* . 我地未上車之後係咁影相相^^ .. 之後佢地搭車去brian屋企玩 ...
我就返去新墟搵老公* .. 好鬼炆 .. 超興 '' 之後去到網吧咪發脾氣 '' 唔出聲,, 但之後我又喊-0- ''
個妝都甩晒 .. 但老公好錫我 .. 氹返我 .. '' 之後冇事啦 .. 但我頭痛 . .想訓又訓唔到,,
到左1點幾 .. 567就同去7仔買野食,, 買左個飯老公食 '點知佢話飽 .. 唔食*
無奈囉* 之後我話咪鬼食啦 .. 飽麻 .. 咪唔好食,, 今日我控制唔到自己情緒 . .呢排發生左太多事=]]
我整鬼爛左個膠匙 .. 但老公有食,, 叫佢飽就唔好食* 我話拎過個匙比佢又話唔使,,
我覺得今日自己做左樣好錯好錯既人 . .又好野蠻=]] 想冷靜下..
我就走左出去樓坐..因為坐左上一層 '' 佢見我唔到.. 我聽到佢行左出黎 . .但我冇出去 ..
佢跑左落7仔搵我 .. 再跑返上黎* 佢上到黎搵我既時候 .. 係上氣唔接下氣 ..
佢問我做咩* 我冇理佢 .. 原來佢咁緊張我 .. 我仲自己走左出去=]] 冇同佢講聲''
搞到佢擔心* 覺得好內疚 ,, 又喊'' 我唔知今日發生咩事..自己會咁樣! ..
但老公佢冇嬲我* .. 佢仲氹返我 .. 比著以前既佢 . .早就發左我脾氣=]]
但佢冇 .. 仲好錫我 .. '' 係我鬧錯佢 ,, 我唔應崨發佢脾氣 .. 因為緊本係好小既事 '' ..
佢仲比以前更加寵愛我* 所以我愈諗愈對唔住佢,, 係咁喪喊 .... ''
之後入返網吧 .. 我又喊 '' 我都唔知自己做乜鬼野,, '' 老公話我又喊又笑 ..
我都覺得自己有d神經質-0- '' 之後3點幾 .. 我地就走了 ..
同阿培行去兆康 .. 之後我同老公又行3去豐景園 .. 我去左佢屋企訓=]] ..
哈哈 .. 好搞笑囉我-0- ''我入左老公間房 .. 我放左個袋係下床 .. 一坐低 . .佢叫我唔好坐
但我就坐左了 . .佢一開燈 .. 我望一望後面 ....... ...... ........ ......... ........
佢細佬係度訓覺-0- ' '差d坐左落佢度 .. 哈哈 '' 我地係咁笑 .. '' 之後我就沖涼 . .訓覺 ..
我地好累 .. 傾左兩句計 . .大家都訓覺覺 .. 不過訓既時間係 .. 5點幾-0-
對唔住丫老公* .. 我今日d態度仲唔差>< '' 我會控制架啦