今日冇等梓盈 麗華.. ''因為打比佢都唔聽-0- ''
之後自已上課室 ..跟住夠鐘落早會 .. 見到我細佬黑日黑面..知佢比人蝦
咪去鬧班人 .. 冇人出聲 '鬧完問返我細佬咩事先知鬧錯人-0-''
有點兒會奈 .. 又唔早講啵 .. 之後返埋位 ..'' 早會
第一堂上旅遊 .. 小測 '' 喪問阿sir '' 哈哈 ..佢又答我地啵
跟住上英文-0- '' d人唔做功課囉 ..搞到我地差d冇得睇戲!!! ..
但睇到有d眼訓 .. 呢排冇咩點同梓盈 ..麗華佢地講野,,我都係想自己一個人
覺得唔係好夾咁'' .. 佢地中秋搵我出去bbq .. 但同d人唔太熟 .. 唔想出去 ''
中秋都係留係屋企過算啦* 返正過黎都冇意思 ..兩年都係咁 '' .. 唔過算啦''
lunch食左兩條腸仔算啦* 都夠飽了 .. 食完又自閉 ,,之後上數學堂 .. 係度作文..
緊本都聽唔明佢講咩* 我地班d人超嘈-0- ..上溫sir堂 .. 唔太舒服 /..所以訓左..
一訓醒超嘈-0- ''溫sir癲癲地 .. 係咁跳黎跳去-0- ''唔知想點..頂佢唔順''
放學自己返屋企 .. 一望後面 '' 原來我細佬係後面-0- ''成日話驚認錯人-0-
得我一個咁似豬姐 .. 仲會認錯咩 .. '''
之後7點去跑步 .. 隻腳超軟 .. 我地跑左半個鐘 .. 行足成個鐘* ..
哈哈 .. '' 之後8點幾豬紅要走 ..'' 咁我都走啦 .. 之後阿池打比我* ..
佢話佢去左運動場 .. 之後豬豬自己走 .. 佢就車我返屋企 ..''
次次見到佢我都講起佢d野-0- '' 我都唔知點解 ,, 豬紅聽得仲多 ..哈哈
不過今日豬紅講得岩 '' 我太迷戀佢 '' 因為而放棄身邊所有機會 =]] ''
返正佢自己都唔要架啦 '' 我再付出得多 .. 都冇用!! 因為佢都追緊其他人啦
我呢兩年既心血 .. 都係白費 '' 可是 .. [[sorry .. 我還是不會放棄 愛你]]*
因為 .. 你絕對會後悔你當初呢個決定 .. 我要比你知道 ..
你做錯呢一生人後悔 ..而最錯既事
尋晚同佢傾完電話 .. 發現佢都唔係咁了解我* 呢一刻 ''
我覺得原來我以為好了解我既人* 其實一直都唔了解我* 到而家佢仲唔清楚我係咩人*
如果我係d咁易變心既人* 我就唔使咁痛苦了,, 雖然我好想每年既節日都同佢過 ..
但每年都唔係的 .. 我諗我要過一個孤獨寂寞的中秋 .. 情人節 .. 聖誕等等-0-
望著別人幸福 .. 令我想起從前我地也是這麼恩愛