按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 4
累積人氣: 9659

2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天 



假裝你被我 厭倦* 也許能 豁免心酸

今朝起身個頭好重 .. 又係咁* 之後同媽子講唔返學 ''

係屋企抖下* 食左粒藥 '' 再上床訓* .. 個腦不斷諗野

好痛 .. '' 8點先訓得著* 訓到11點幾就起身了,, 媽子煮左通粉比我食* 悶到1點幾..

媽子叫我掃地拖地 .. 算搵到野做啦* 我拖地個陣好搞笑囉-0- ..

聽到d聲 .. 我諗冇理由係我間房傳黎 .. 原來係部單車漏氣* 哈哈 .. 笑死我*

我撞到部單車姐 .. 唔係咁就漏氣掛-0- '' 之後入房同媽子傾計* 超搞笑 ,, 拎返以前d野黎嗌''

仲要拎我入醫院個件事係度講* 又話我個病唔係結核菌腦啵-0- '' 又話我喊到嘔先入院cheak

冇可能.. 明明我係聽刑到要入院先喊既-0- .. 又賴我傳染比我細佬.. 明明佢自己都有-0-

仲之拎d無頭公案黎嗌-0- .. 都痴痴地=]] .. 3點幾我就死出去睇電視 .. 開始暈暈地 ,,

差唔多4點 .. 細佬就返黎了.. 一入黎就問我* [[家姐 .. 你冇返學丫]]

大佬.. 我成個人棟係度就知啦-0- ,, 問埋d白痴問題 '' ,, 之後就返房了-0- ''

4點幾 ..洋洋打比我話跑步 '' 咁我就換衫 .. 5點幾行過去=]]

同豬紅傾電話 .. 原來佢今日都冇返學 '' 哈哈 .. 真係岩 ''

去到運動場見到黃汶竣跑緊 .. 以為洋洋 .. 麗華未到* 原來換緊衫 .. 之後周琪都黎左 ''

同麗華跑一百 .. 麗華快過我-0- '' 原來佢跑得好快* .. 勁 ,,

但班際都唔知點* .. 邊個跑邊棒都未知 ,, 本來同阿池去食飯 '' 不過應承左屋企人返屋企食飯!!

今日跑到好累 .. 出左超多汗 ,, 7點幾就散了 .. 聽日再跑過 ''

返到屋企就比人逼飲湯 .. 超難飲>< '' .. 唔制唔制 =]] 飲左半碗就冇飲了 ,,

之後睇電視 .. 呢排日曰跑步 .. 慳返幾多錢* kaka .. 要儲錢準備出年買野''

 假裝你被我 厭倦 堂皇地將處境扭轉
也許能 豁免 心酸 一點 都不酸
怕酸的我 就介意給你 引發我幽怨
因此我 愈笑 愈甜
昂然拔出我的寶劍
來面對 年度裡 最壞那天

刊登時間︰2006-09-29 04:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 28 日  星期四   晴天 



其實愛情已 .. 不在 不安

今天是9月28日 .. 是我們相識2週年 '' 但很遺憾 .. 我們兩年也沒有慶祝過

而對我地很重要很有意義的中秋節也,是兩沒有一起過 ''

但亦包含著 .. 我們分手的節日 .. 真可笑=]]

今朝本來6:45分起身 .. 但太累* 變左7點先起身

之後慢慢整野 .. 7:45先出門口* 同我細佬一齊行返學校

周身痛,, 應該係尋日跑完步搞到咁,, ''

第一堂中文 .. 又係聽聆聽* 真的想死 .. '' 好辛苦

上英文 . .miss又發癲 .. 嘈到死 ..'' 唉.. '' 上到數學堂 ..發覺唔對路

訓左兩堂 .. 個頭超痛 .. 開姑冇精神 ..連lunch都要人幫我買野食上黎

發覺呢排愈食愈少野囉 '' .. 加上又唔知自己係咪有病 .. d頭髮喪甩 .. 癲癲地

lucnh自己一個走出去發呆 ,, 之後上美容班 .. 超辛苦 .. 但好搞笑 ..

死人黃汶竣 .. 成鬼人倒我d水 .. '' 賤精 ,, 幫麗華洗面先搞笑..

整左d水落佢個嘴度-0- ''好似想殺佢滅口咁* 不過發覺有時同佢地一齊都唔多開心 =]]

不過算啦 .. 我而家都習慣獨來獨往 '' .. 放學就返屋企 ,, 超累囉個人 ..

成日手震 .. 仲要震得好勁 .. '' 但我又唔太想同屋企人講* 等身體檢查先算 ,,

   發覺我漸漸唔相信男仔所講既野* 睇完某人d野仲興 ,, 諗返起d男仔同我講既野*

真係好興 .. 個個都好似當我玩具咁玩* 乜我真係咁好玩咩 ,,

              個個都只係識講d花言巧言 .. 都係死淨把口 . .講得出* 但又做唔到 =]]

                      有邊個值得我依靠架* 答案係 .. [[一個都冇]]  冇個男仔係好人

  只係識講d美麗既謊言 .. 唔好意思* 我唔受呢套架 '' 你地個個咪當我白痴囉

   現在我失去既 .. 我總有一日 .. 我會攞返* 包括你 ..

                            如果我咁輕易向人投降既話 ,, 我冇資格做你既老婆 ,,

刊登時間︰2006-09-28 05:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 27 日  星期三   晴天 



超頭痛 ''' 不安

今日冇等梓盈 麗華.. ''因為打比佢都唔聽-0- ''

之後自已上課室 ..跟住夠鐘落早會 .. 見到我細佬黑日黑面..知佢比人蝦

咪去鬧班人 .. 冇人出聲 '鬧完問返我細佬咩事先知鬧錯人-0-''

有點兒會奈 .. 又唔早講啵 .. 之後返埋位 ..'' 早會

第一堂上旅遊 .. 小測 '' 喪問阿sir '' 哈哈 ..佢又答我地啵

跟住上英文-0- '' d人唔做功課囉 ..搞到我地差d冇得睇戲!!! ..

但睇到有d眼訓 .. 呢排冇咩點同梓盈 ..麗華佢地講野,,我都係想自己一個人

覺得唔係好夾咁'' .. 佢地中秋搵我出去bbq .. 但同d人唔太熟 .. 唔想出去 ''

中秋都係留係屋企過算啦* 返正過黎都冇意思 ..兩年都係咁 '' .. 唔過算啦''

lunch食左兩條腸仔算啦* 都夠飽了 .. 食完又自閉 ,,之後上數學堂 .. 係度作文..

緊本都聽唔明佢講咩* 我地班d人超嘈-0- ..上溫sir堂 .. 唔太舒服 /..所以訓左..

一訓醒超嘈-0- ''溫sir癲癲地 .. 係咁跳黎跳去-0- ''唔知想點..頂佢唔順''

放學自己返屋企 .. 一望後面 '' 原來我細佬係後面-0- ''成日話驚認錯人-0-

得我一個咁似豬姐 .. 仲會認錯咩 .. ''' 

之後7點去跑步 .. 隻腳超軟 .. 我地跑左半個鐘 .. 行足成個鐘* ..

哈哈 .. '' 之後8點幾豬紅要走 ..'' 咁我都走啦 .. 之後阿池打比我* ..

佢話佢去左運動場 .. 之後豬豬自己走 .. 佢就車我返屋企 ..''

  次次見到佢我都講起佢d野-0- '' 我都唔知點解 ,, 豬紅聽得仲多 ..哈哈

不過今日豬紅講得岩 '' 我太迷戀佢 '' 因為而放棄身邊所有機會 =]] ''

            返正佢自己都唔要架啦 '' 我再付出得多 .. 都冇用!! 因為佢都追緊其他人啦

   我呢兩年既心血 .. 都係白費 '' 可是 .. [[sorry .. 我還是不會放棄 愛你]]*

                  因為 .. 你絕對會後悔你當初呢個決定 .. 我要比你知道 ..

                          你做錯呢一生人後悔 ..而最錯既事

   尋晚同佢傾完電話 .. 發現佢都唔係咁了解我* 呢一刻 ''

我覺得原來我以為好了解我既人* 其實一直都唔了解我* 到而家佢仲唔清楚我係咩人*

              如果我係d咁易變心既人* 我就唔使咁痛苦了,, 雖然我好想每年既節日都同佢過 ..

但每年都唔係的 .. 我諗我要過一個孤獨寂寞的中秋 .. 情人節 .. 聖誕等等-0-

                        望著別人幸福 .. 令我想起從前我地也是這麼恩愛

刊登時間︰2006-09-27 04:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 26 日  星期二   晴天 



病倒了 ''' 鬱悶

尋日敷完個眼mask無啦啦頭暈-0- ''超辛苦 ..

之後同vicky傾電話 ..'' 傾到12點就訓覺 ..''

今朝6點幾起身洗頭 ..之後7:40就出門口* ..返到去 ..原來梓盈一早等緊我-0-''

真的不好意思 '' 跟住早會-0- .. 然後上晨讀課 ..喪傾計 ..哈哈 ''

之後上英文堂 ..超正 .. 睇戲 ''本來睇睇下想訓* 但好嘈-0- '之後上中文堂作文

訓左一陣 .. 起身就作文 ..'' 之後PE堂-0- ''又比人鬧 .. 食飽冇野做

之後喪傾運動會既野* lunch落左去買野食* .. 跟住又抽d時間發下呆''

之後商業 .. 真係好想死* 訓覺都難訓d .. 上文書因為太累*

所以4條友排排坐訓覺 .. 哈哈 . 超搞笑 '' 訓左兩堂 ''搞到周身痛,,,

訓醒有d呆呆地 .. 放學啦啦聲返屋企 .. 本來話跑步 ..咁既樣點跑-0- ''

聽日同豬豬 .. 麗華 .. 洋洋跑 ''哈哈 .. 行到新圍 .. 阿池打比我* ..

佢都係新圍 .. 咁咪去食野* 哈哈 .. 係度傾計 .. 嗌左我愛的皮蛋瘦肉粥 ..

佢同我講話今日掛住我* 哈哈 .. 原來我仲有人掛住我的' ..'

傾到5點幾就返屋企了 .. '' 我發覺我出街一個樣 .. 返到屋企令一個樣*

唉 .. '' 可能係我諗太多* .. 諗埋d冇希望既野 ''

          世界邊有咁多奇蹟 * 人地佳節一定同佳人過啦 .. 仲會記得你咩 ..羅寶欣

刊登時間︰2006-09-26 05:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 25 日  星期一   晴天 



疲累的身軀 '' 不安

今日7點起身 .. 其實都唔想起身!! .. 因為好累 ..

但都要返學 .. 仲要麗華  .梓盈係輕鐵站等我咁耐* sor ..

同細佬鬧交* 所以冇再同佢一齊返學 .. '' 上次訂既護膚品送左黎*

今日梓盈拎比我* 超重-0- ''早會個陣 . .叫溫sir幫我拎陣 .. 點知佢掟埋一二邊

我叫佢拎返個袋比我-0- '' 無奈囉 ..'' 第一堂上數學 .. 我成堂冇聽過書 ..

但都識做功課 .. 哈哈 '' 真是神奇 ..之後上英文堂-0- ''

聽聆聽* 都唔知講乜-0- '' . .. 之後旅遊 .. 哈哈 '' 喪傾計=]]

今日d時間都過得幾快 .. 今日miss宋同大袋冇返* 哈哈 . .最尾個3堂都唔使上

傾度喪玩* 我想訓覺又訓唔著 .. 最後上課外活動 .. 卡啦ok .. 哈哈 ''

我同麗華 .. 洋洋傾運動會d野* 決定跑班際 '' 哈哈 .. 本來都唔諗住玩*

但見佢地咁熱衷 .. 所以我都玩* 哈哈 .. ''''''' 今個星期五開始練跑 '' ...

終於有d活動玩下* .. '' 而排都唔想出街 .. 想儲錢* .. 到左冬天我又大出熱了-0- ''

今日超熱囉 .. 行返屋企個陣 . 死人肥仔南大聲響我全朵 .. 遲早殺佢滅口 '''

同佢一齊行返屋企 .. 有人幫我拎野* 哈哈 .. 唔使重死我* ..'

返到屋企好彩部腦仲上到網 .. 又唔知幾時又上唔到-0- '' ..

今日訓得個4個鐘就返學 .. 唔知今日又會唔會咁呢-0- ''

   仲有兩日 .. 就係我同佢分手1個月了 ' 真快 ''.. 今年中秋我可以做d咩呢*

對我最重要既日子 .. 兩年都唔係同佢過 .. 可能係個天注定了 .. 算吧 ''

                       我真係唔知 .. 我是他的誰 .. 可能只是後備** .. 永遠當別人的後備

刊登時間︰2006-09-25 05:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]