今朝 .. 同豬豬and 阿wai唱k .. 好鬼 搞笑 ' ''
阿wai喪cut我同豬豬d歌-0- '' 賤到爆 '' 但不過大家都好開心=]]
之後2點幾* 唱完.. 阿wai就走先* 我就同豬豬行街街 ..
係咁喪食野__ '' 哈哈 ,, 不過行行下就好悶 '' 市中心有王浩偋信同EO2黎 ..
我同豬豬就係度睇* 哈哈 .. 之後搵個地方坐 '' 係度同豬豬傾計* . .喪影相相
好鬼開心 '' 係度問佢IQ題 .. 佢d答案真係好搞笑囉 . .笑死我囉 ..
之後老公黎到* 佢又玩__ 哈哈 . .大家都好開心 =]]
之後我地3個去左虹橋先 ..但我好唔開心 .. 因為今日係我生日 .. 但要我等返人地轉頭
唉 .. 不過算啦 .. 之後等齊人 .. '' 我地就去打邊爐 .. 哈哈 ;; 搞笑 ..
初初大家都好靜 .. 但係之後開始發癲 .. 個個係度喪飲酒 . .得豬豬冇飲 ..
因為佢聽日 仲要返學麻* .. 跟住個個發晒癲 .. 又拍台 .. 又點點點 .. 哈哈 ''
我發覺 . .我好飲過老公架/* . .佢醉左我都未醉 .. 哈哈 ;' 只係暈暈地 ..
大家都好開心 // '' 我今日多左個阿哥-3- '' 而阿哥又多左兩個阿妹 '' 哈哈 ..
之後有個家姐同我講生日快樂* 超開心 '' 但我唔知邊個黎 ''' .. 哈哈'' ..
之後個倨都發酒\癲 .. 亂咁講野 .. ''個個都酒後吐真言 '' kaka .. 開心添 ..
加上今日好多人同我講生日快樂 .. '' 有麗華 .. 梓盈 .. 阿wai .. 菠蘿釘 ''
佢地sd信息黎同我講生日快樂-3- '' 我好開心^^ ..
之後11點幾 .. 我地就走了 .. 豬豬就走先 ..但豬豬走左 '' 佢地就發癲 /..
阿琳又醉左 '' 老公同阿哥又醉左-0- '' 我又暈暈地 . .個個又跌下跌下咁去新墟-3- ''
老公訓左係地下-0- '' .. 又要扶佢* 之後阿哥又跌低-0- ' '我都比佢拉低埋 ''
搞到我成身瘀晒 .. 嗚嗚嗚>0< '' 兩個人係咁跌 .. 阿哥最勁 .. 跌左落地下就唔識起身-0-
最後3個男仔抬左佢上的的 .. 我地6個人就去陽光-0- '' 上到去仲死 ..
老公坐係張登度 ..成個頭撞落地下-0- '' 我都比佢拉到跌落地下 ''
好彩有好多男士幫手-0- ''如果唔係-0- '' 死得啦我* .. 如果連我都醉埋都唔知點算 ''
之後同567落去買野食比佢老公 '' 我就陪佢落去 .. 跟住老公落左黎搵我 ''
跟住同佢返返上陽光 .. 佢話嘔完好返好多 '' .. 之後同佢搭的的返屋企 .. 返到去 ..
同浩媽子係度傾 計 .. 之後沖涼 .. 同老公傾計 .. 傾到5點先訓-0- '' ...
今年生日 . .我覺得好開心* .. 大家都玩得好開心 ''
豬豬 ..我地下次再飲過=]]不醉無歸 .. 你下次冇咁好彩架啦
哈哈 .. 除非 .. 有康仔幫你頂晒佢 '' 哈哈 ..
生日既相相 ..



仲有一d .. 遲到先放*