按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 12
累積人氣: 9667

2006 年 7 月 6 日  星期四   晴天 



老公搬新屋 '' 愉快

今日3點幾搭車出去 .. 去湖景搵老公* 去睇新屋 ''

我覺得幾正 .. 好鬼大風-3- '' 好舒服 .. 不過d牆好搞笑

波浪形架 .. 哈哈 '' .. 不過間完房個廳真係好細-3- '' 唔緊要 ..

住得舒服咪得 .. 不過最搞笑就係 .. 佢而家同洋洋住埋同一座 '' 哈哈-3- ..

得閒捉洋洋食野-3- ' .. 之後同佢媽子返屋企先 .. 然後搭車出去市中心睇野 ..

睇傢私 .. 不過同老公鬧交 '' 其質係我鬧情緒 ., 不過佢掛住諗野又唔理我 ''

諗完都唔理我 '' 我咪唔開心* 到我唔出聲囉>< '' 我地冷戰左好耐 .. 到左夜晚8點幾我地先講返野-0-

果然人係硬頸下*  哈哈 .. 之後返去佢屋企睇電視 .. 傾下計 .. 之後就寺了 ..

之後老公打比1仔 .. 搵唔到佢咪搵567 '' 佢唔開心* 我地咪陪佢傾下計 ..

見佢笑返我先去搭車-3- .. 返到屋企 ' ''我又鬧情緒>< ''

之後老公3點幾打比我 .. 同佢傾計* 講左好多好多野>< '' 我都知我係比唔上[[佢]]

佢咩都好過我 .. 性格又好 .. 咩都好 '' 唉 .. '' 我終於開問左一件事了 ''

原來答案同我想像中一樣* 超唔開心 '' 喪喊 .. 遲早喊鬼盲隻眼

刊登時間︰2006-07-07 05:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 5 日  星期三   晴天 



今日好好訓 .. 滿足

今日一訓就訓到5點先起身 .. 哈哈 '' 之後打比老公 ..

姨姨話佢沖涼緊 '' 好彩佢早過我起身  .. 佢話見工架>< ''

而家都未出去 ''激死人啦 .. 我就起身搵野食.. 玩電腦 .. 今日打死都唔出街

因為真係好累 .. 我要抖抖了 .. 廢事又比人鬧啦

唉 .. 而家我都唔知點 '' 個心都好亂* 我好掛住[[佢]]丫 ..

我幾時先可以見[[佢]] .. [[佢]]幾時先可以出黎陪我 ,,

 搞笑 . .反白眼

 

刊登時間︰2006-07-05 05:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 4 日  星期二   晴天 



現在的我* 只能逃避現實 '' 我能做什麼 開心

今朝12點幾 '' 喪比人嘈醒 =]] '' 好無奈-0- ''

想訓耐d都冇 .. 老公打黎話同康仔去接豬紅放學 '' 咁咪啦啦聲打比人問佢幾點放學

之後我2點幾就起身 .. 用9秒9既時間換衫食野* 連妝都冇時間化就飛左出街

咁睇真係幾趕下-0- '' 之後就行過去 '' 點知原來咁鬼熱 '' 仲之搭車啦*

點知等到佢3點幾先見到佢* 佢個豬頭咁大聲嗌我全名 .. 我咪嗌返上去* 哈哈 ''

成條街d人望住我地 .. 之後老公話有電話呢樣野* 哈哈 ..我發覺我同豬豬真係傻的!!

哈哈 .. 跟住去左ok買雪糕食* 之後3條友去左圖書館玩野* 哈哈 .. 係咁喪笑囉=]]

真係去到邊都要嘈一餐 ' '諗住起程接豬紅啦* 豬豬就打黎啦* 跟住我地就返返去學校接佢*

一見到佢-0- '' 佢同隻貓玩緊-0- '' 啞左 '' .. 之後話我嚇走左條貓-0- 無奈><

之後我地行去市中心* 但豬豬已經出晒汗 ..成濕晒添-0- '' 康仔企係佢後面遮住佢 ''

如果唔係比人睇晒了-0- .. 跟住行到咁上下*我同老公要返去買菜 .. 返去食飯*

咁康仔就送左豬豬搭車車 '' 之後返到去老公屋企 .. 打比豬豬 .. 佢唔聽我電話-3-

應該沖緊涼 '' 我原諒佢 ''' .. 之後我又太累* 又訓著左 '' 之後起身 .. 我聽到浩媽子講左d野

有d唔開心>0< '; 我決定* 我以後都唔訓覺 '' 係佢屋企=]] 如果我以後都唔訓覺 ''咁不如死左去

之後食飯飯 .. 跟住睇電視.. 之後洗碗碗 ;'' '洗碗都要同老公爭爭死-0-

平時又唔見你同我爭 =]] 激死 .. 跟住11點幾* 我同佢過返新墟 '' 上去同人傾下計咁''

老公就打下機 .. 得昑又出黎陪下我咁-0- '' 最後搞到4點幾先走 .. 我都有d累累地添-0-

佢陪我行返屋企 '' 仲送埋我上樓 .. 因為佢驚我冇門口入=]] 好彩哥哥未訓 ''

跟住就沖涼 .. 我就開始做野啦* 嗚嗚 .. 比熱水辣親手-0- '' 遲早變紅燒豬手

痛死了 .. 辣親腳又辣親手 '' .. 之後等老公電話 .. 佢有打比我 .. 好開心 ''

原來我有同佢講過返到屋企一定要打比我-0- '' 冇記憶 .. 同佢傾完電話都6點幾 ..

之後就訓左了 ..

刊登時間︰2006-07-05 05:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天 



釣魚魚 愉快

今日浩媽子拍醒我 '' 叫我嗌老公起身 ' '不過老公唔應我-0- ;''

之後浩媽子落街食野 . .我就陪老公訓覺覺 '' 之後起身 ..本來唔使落街買野食 ''

但最後都要自己落-0- ' '無奈 '' .. 食完野都4點幾 '' .. 老公尋日飲多左 ..

酒入骨 . .搞到而家周身痛 '' 我就手手腳腳瘀晒-3- ''

5點幾 .. 我同佢地屋企人去釣魚魚 .. ' '搞笑 .. 姨姨一掟出去就釣到魚魚 ''

我就夜晚先釣到條* 哈哈 .. 條魚比我玩死了 .. 老公係咁掟佢落水 .. 笑死我

之後姨姨買完野食返黎 .. 食左一陣 .. 就落雨了-0- '' 哈哈 .. 個個都濕晒

之後停雨 .. 我地就去龍門居買野食,,,  之後行返屋企了-3- ''

但我都食唔晒 .. 跟住睇下電視咁-3- '' 11點幾我就搭車車返屋企了 ''-3-

刊登時間︰2006-07-04 01:21 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天 



生日了* .. 愉快

今朝 .. 同豬豬and 阿wai唱k .. 好鬼 搞笑 ' ''

阿wai喪cut我同豬豬d歌-0- '' 賤到爆 '' 但不過大家都好開心=]]

之後2點幾* 唱完.. 阿wai就走先* 我就同豬豬行街街 ..

係咁喪食野__ '' 哈哈 ,, 不過行行下就好悶 '' 市中心有王浩偋信同EO2黎 ..

我同豬豬就係度睇* 哈哈 .. 之後搵個地方坐 '' 係度同豬豬傾計* . .喪影相相

好鬼開心 '' 係度問佢IQ題 .. 佢d答案真係好搞笑囉 . .笑死我囉 ..

之後老公黎到* 佢又玩__ 哈哈 . .大家都好開心 =]]

之後我地3個去左虹橋先 ..但我好唔開心 .. 因為今日係我生日 .. 但要我等返人地轉頭

唉 .. 不過算啦 .. 之後等齊人 .. '' 我地就去打邊爐 .. 哈哈 ;; 搞笑 ..

初初大家都好靜 .. 但係之後開始發癲 .. 個個係度喪飲酒 . .得豬豬冇飲 ..

因為佢聽日 仲要返學麻* .. 跟住個個發晒癲 .. 又拍台 .. 又點點點 .. 哈哈 ''

我發覺 . .我好飲過老公架/* . .佢醉左我都未醉 .. 哈哈 ;' 只係暈暈地 ..

大家都好開心 // '' 我今日多左個阿哥-3- '' 而阿哥又多左兩個阿妹 '' 哈哈 ..

之後有個家姐同我講生日快樂* 超開心 '' 但我唔知邊個黎 ''' .. 哈哈'' ..

之後個倨都發酒\癲 .. 亂咁講野 .. ''個個都酒後吐真言 '' kaka .. 開心添 ..

加上今日好多人同我講生日快樂 .. '' 有麗華 .. 梓盈 .. 阿wai .. 菠蘿釘 ''

佢地sd信息黎同我講生日快樂-3- '' 我好開心^^ ..

之後11點幾 .. 我地就走了 .. 豬豬就走先 ..但豬豬走左 '' 佢地就發癲 /..

阿琳又醉左 '' 老公同阿哥又醉左-0- '' 我又暈暈地 . .個個又跌下跌下咁去新墟-3- ''

老公訓左係地下-0- '' .. 又要扶佢* 之後阿哥又跌低-0- ' '我都比佢拉低埋 ''

搞到我成身瘀晒 .. 嗚嗚嗚>0< '' 兩個人係咁跌 .. 阿哥最勁 .. 跌左落地下就唔識起身-0-

最後3個男仔抬左佢上的的 .. 我地6個人就去陽光-0- '' 上到去仲死 ..

老公坐係張登度 ..成個頭撞落地下-0- '' 我都比佢拉到跌落地下 ''

好彩有好多男士幫手-0- ''如果唔係-0- '' 死得啦我* .. 如果連我都醉埋都唔知點算 ''

之後同567落去買野食比佢老公 '' 我就陪佢落去 .. 跟住老公落左黎搵我 ''

跟住同佢返返上陽光 .. 佢話嘔完好返好多 ''  .. 之後同佢搭的的返屋企 .. 返到去 ..

同浩媽子係度傾 計 .. 之後沖涼 .. 同老公傾計 .. 傾到5點先訓-0- '' ...

今年生日 . .我覺得好開心* .. 大家都玩得好開心 ''

豬豬 ..我地下次再飲過=]]不醉無歸 .. 你下次冇咁好彩架啦

哈哈 .. 除非 .. 有康仔幫你頂晒佢 '' 哈哈 .. 

生日既相相 ..

仲有一d .. 遲到先放*

刊登時間︰2006-07-04 01:13 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]