按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 3
累積人氣: 9658

2006 年 10 月 29 日  星期日   晴天 



好樣衰丫 ''

尋日4點幾 .. 一訓就訓到凌晨5點幾* ..之後再訓過

訓到12點幾起身 .. 1點幾 .. 同細佬落街掃零食.. ''

哈哈 .. 呢鍋唔肥就假了  ,, 望到個頭>0< '' 唉 ,,

個髮尾成炸雜草咁* .. 唉,, 唔知想點 ..

夜晚要拎返鎖匙比人-0- '' 尋日拎埋人地鎖匙返屋企都唔知

咁又係* 個個都傻下傻下  '' d相放唔到上黎* 話太大了-0-

刊登時間︰2006-10-29 06:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 28 日  星期六   晴天 



釣魚 ''

尋晚去左釣魚 .. '' 而家朝早8點幾先返黎

冇得訓  '' 唉 ,, 等陣又要同梓盈出去電髮* ..

仲之話星期日電就唔使咁辛苦 ''..

我地釣到今朝7點幾先走-0- '' 無奈囉 ''

中指個老公釣到條魚 =]] 成條石狗公一野撻落我個靄度囉-0- ''

之後我枝魚杆又cake石 ' '我又無啦啦嗌-0- '' 567同中指係咁笑-0- ''

搞到連我都笑埋一份 .. '' 中指超勁.. 釣到好多細魚仔''

哈哈 .. 但好開心 '' 我又講埋d白痴野-0- ''但今朝個個都好累了 ..''

我隻眼都開唔到咁滯,,, 11點幾 .. 去到盈豐搵梓盈* 電髮,, ''

我都唔知電咩.. 咪聽梓盈講 =]] 試下咁電 ,,

電到差唔多4點 .. 電左300蚊=]] ''唉       .. 但我電到好樣衰囉 =]]

緊本都唔襯我 .. d頭髮又短左勁多* 唉,, 好唔開心囉 ,,

梓盈d頭髮長..所以電得好令* .. 我呢.. 電到超爆 ,, 又係細戀. 就算比d頭髮長返都唔好睇啦

唉,,  .. 一返到屋企就同豬紅傾'' 真係好唔開心囉!!!!! .. 實聽冇人要

刊登時間︰2006-10-28 09:09 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 27 日  星期五   晴天 



再見了 ''

今日超累囉,, '' 唔知發生咩事-0- ''..

我係咪有渴睡丫-0- .......'

明天我不再是直髮了   ,, 再見了我的直髮唷>0<''

聽日同梓盈去電髮 '' 有點兒唔捨得添''

 .. 唔知幾多年前kfc制服相-3- ''

刊登時間︰2006-10-27 04:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 26 日  星期四   晴天 



鬼屋,,

今日英文堂去鬼屋 '' 哈哈 .. 超好玩-3- ''

又唔係話好恐怖  .. 我覺得超好笑,, d鬼好搞笑 ..

我最記得有人捉住我隻腳-0- '' 我踢開佢,, 哈哈 ..

無啦啦捉住我-3- '' 最搞笑係麗華 '' 有兩個人坐左係張台度

麗華同佢講 ..  一齊玩丫* 哈哈 ..之後再行 .. 有幾隻鬼住左係飯台咁既野

望住我地* 之後麗華又話 .. 我地一齊食飯呢* 笑到我死咁滯''

不過地方真係太黑 .. 成日睇唔到路囉 =]] 睇到好辛苦 ..

我都盞d鬼慘..又要忍住笑啵* .. 真慘 .. 之後我地出到黎 ''

到肥采欣個d入去 '' .. 哈哈 .. 佢地喪嗌 * ..之後我地拉住度門唔比佢地出 ..

超搞笑 '' 今日好鬼開心 ,, 哈哈 '''''''''''

刊登時間︰2006-10-26 11:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天 



很多煩惱 ,, ''真煩 鬱悶

今日特別與眾不同 ..和平時不一樣 '' ..

因為 .. 我今天的心情指數極低 '' 一整天在想著他的事 ,,

令我情緒更低落 '' 但不只是我怪怪的 ..

我身邊的人也一樣 .. ''  今日我就好似變左個殺人犯咁''

好似比人係咁質問!! ..好似有d野暪左我咁* '' 朋友不是坦誠的嗎 ..?

令我傷心的 .. 是他 '' 但令我更傷心的 .. 是你們 '' 自己獨個兒一直傾  '' ..

我呢,, 我什麼也不知道 ,, .. 好像被蒙在鼓裡 ..

講d野好有暗湧 .. '' 係咩事呢* .. 我真係唔知!!!!!!!!! ..

唉 .. 仲之今日冇心情 ,, 因為諗得太多野,, 個頭好痛 ''..

算啦 .. 佢地唔肯講實有佢地既原因 ,,返正從以前 我就習慣這樣 ''..

係上中文堂 .. 心情好返d ..'' 有人同我鬧下交=]] ''

放學同vivi一齊行返屋企 .. 講下運動會d野 .. '' 發覺自己呢排 鍾意發白日夢 =]]''

亦開始唔鍾意講野 ,, 因為  .. 我覺得自己好多野都搞唔掂 ..

到時講野講多錯多   '' .. 而家返而我對自己冇信心 '' ..

刊登時間︰2006-10-23 04:51 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]