| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 10 月 29 日 星期日 |
| 好樣衰丫 '' |
尋日4點幾 .. 一訓就訓到凌晨5點幾* ..之後再訓過
訓到12點幾起身 .. 1點幾 .. 同細佬落街掃零食.. ''
哈哈 .. 呢鍋唔肥就假了 ,, 望到個頭>0< '' 唉 ,,
個髮尾成炸雜草咁* .. 唉,, 唔知想點 ..
夜晚要拎返鎖匙比人-0- '' 尋日拎埋人地鎖匙返屋企都唔知
咁又係* 個個都傻下傻下 '' d相放唔到上黎* 話太大了-0-
|
| 刊登時間︰2006-10-29 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 10 月 28 日 星期六 |
| 釣魚 '' |
尋晚去左釣魚 .. '' 而家朝早8點幾先返黎
冇得訓 '' 唉 ,, 等陣又要同梓盈出去電髮* ..
仲之話星期日電就唔使咁辛苦 ''..
我地釣到今朝7點幾先走-0- '' 無奈囉 ''
中指個老公釣到條魚 =]] 成條石狗公一野撻落我個靄度囉-0- ''
之後我枝魚杆又cake石 ' '我又無啦啦嗌-0- '' 567同中指係咁笑-0- ''
搞到連我都笑埋一份 .. '' 中指超勁.. 釣到好多細魚仔''
哈哈 .. 但好開心 '' 我又講埋d白痴野-0- ''但今朝個個都好累了 ..''
我隻眼都開唔到咁滯,,, 11點幾 .. 去到盈豐搵梓盈* 電髮,, ''
我都唔知電咩.. 咪聽梓盈講 =]] 試下咁電 ,,
電到差唔多4點 .. 電左300蚊=]] ''唉 .. 但我電到好樣衰囉 =]]
緊本都唔襯我 .. d頭髮又短左勁多* 唉,, 好唔開心囉 ,,
梓盈d頭髮長..所以電得好令* .. 我呢.. 電到超爆 ,, 又係細戀. 就算比d頭髮長返都唔好睇啦
唉,, .. 一返到屋企就同豬紅傾'' 真係好唔開心囉!!!!! .. 實聽冇人要 |
| 刊登時間︰2006-10-28 09:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 10 月 27 日 星期五 |
| 再見了 '' |
今日超累囉,, '' 唔知發生咩事-0- ''..
我係咪有渴睡丫-0- .......'
明天我不再是直髮了 ,, 再見了我的直髮唷>0<''
聽日同梓盈去電髮 '' 有點兒唔捨得添''
.. 唔知幾多年前kfc制服相-3- ''
|
| 刊登時間︰2006-10-27 04:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 10 月 26 日 星期四 |
| 鬼屋,, |
今日英文堂去鬼屋 '' 哈哈 .. 超好玩-3- ''
又唔係話好恐怖 .. 我覺得超好笑,, d鬼好搞笑 ..
我最記得有人捉住我隻腳-0- '' 我踢開佢,, 哈哈 ..
無啦啦捉住我-3- '' 最搞笑係麗華 '' 有兩個人坐左係張台度
麗華同佢講 .. 一齊玩丫* 哈哈 ..之後再行 .. 有幾隻鬼住左係飯台咁既野
望住我地* 之後麗華又話 .. 我地一齊食飯呢* 笑到我死咁滯''
不過地方真係太黑 .. 成日睇唔到路囉 =]] 睇到好辛苦 ..
我都盞d鬼慘..又要忍住笑啵* .. 真慘 .. 之後我地出到黎 ''
到肥采欣個d入去 '' .. 哈哈 .. 佢地喪嗌 * ..之後我地拉住度門唔比佢地出 ..
超搞笑 '' 今日好鬼開心 ,, 哈哈 ''''''''''' |
| 刊登時間︰2006-10-26 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 10 月 23 日 星期一 |
很多煩惱 ,, ''真煩  |
今日特別與眾不同 ..和平時不一樣 '' ..
因為 .. 我今天的心情指數極低 '' 一整天在想著他的事 ,,
令我情緒更低落 '' 但不只是我怪怪的 ..
我身邊的人也一樣 .. '' 今日我就好似變左個殺人犯咁''
好似比人係咁質問!! ..好似有d野暪左我咁* '' 朋友不是坦誠的嗎 ..?
令我傷心的 .. 是他 '' 但令我更傷心的 .. 是你們 '' 自己獨個兒一直傾 '' ..
我呢,, 我什麼也不知道 ,, .. 好像被蒙在鼓裡 ..
講d野好有暗湧 .. '' 係咩事呢* .. 我真係唔知!!!!!!!!! ..
唉 .. 仲之今日冇心情 ,, 因為諗得太多野,, 個頭好痛 ''..
算啦 .. 佢地唔肯講實有佢地既原因 ,,返正從以前 我就習慣這樣 ''..
係上中文堂 .. 心情好返d ..'' 有人同我鬧下交=]] ''
放學同vivi一齊行返屋企 .. 講下運動會d野 .. '' 發覺自己呢排 鍾意發白日夢 =]]''
亦開始唔鍾意講野 ,, 因為 .. 我覺得自己好多野都搞唔掂 ..
到時講野講多錯多 '' .. 而家返而我對自己冇信心 '' .. |
| 刊登時間︰2006-10-23 04:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 88 | »
|