按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 9
累積人氣: 9664

2006 年 9 月 24 日  星期日   陰天 



悶 .. ''

今朝11點幾自己無啦啦彈左起身 '' .. 之後睇下電腦

見到佢add我 .. 話其實記得對我既承諾 .. 有用嗎??

個心冇我既話 .. 記得都冇用啦 ,, 我唔敢抱太大期望 .. ''

最後唔係如我所望既話 .. 傷心既* 都係我 ,,  佢搵我係好開心* ..

而家既話 .. 冇力氣再諗任何野* 我光接受呢個事實我都花光了力氣 ..''

默默接受 .. 真係冇可能 '' 以後所有野要靠自己* 冇人幫我手解決

這樣緊艱難 . ...'' 但這樣不會帶麻煩給他 .. 就算多辛苦也值得 ''

跟住魷魚打黎* 要我陪佢 '' 要我出街 .. 我死都唔制!!! .. 尋日行到我死死下

而家又要我出街 '' 我累到爆了 .. 佢又唔比我訓覺!!! . .變態的 ,,

我真係想cut佢線 .. 半個鐘後 .. 佢都乖乖地收線 .. 我總算訓到覺了 . .

訓到5點鐘 .. 發覺自己部電腦又上唔到網-0- ''無奈 ..原來唔關電腦一樣上唔到網

見個賤人唔係度 .. 咪係佢部腦上網 .. 頂佢個肺 .. 而家日日串我* ..唉.. ''

屋企人又叫我讓步收聲 =]] '' 咩都係我 ,, 唉 '' .. 仲之就無奈 ,,

佢冇我呢個阿妹 .. 我都冇呢d阿哥 ,, .......哼  ''

之後開msn .. 睇到一樣野* 我d眼淚就即刻流出黎 .. '' 我好開心 ..

連以前我最心愛既動物 .. 佢仲記得佢個名 '' ..

我誤信我靠真心改變緣份
我也真太笨

刊登時間︰2006-09-24 06:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 23 日  星期六   晴天 



相相 .. ''

 好樣衰-0- ''

水母相* .. 超令 ..

只係影左咁少相咋 ..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

美容班既相 ..

佢地兩個化左妝超似女仔-3-

4人合照-3-

刊登時間︰2006-09-23 09:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 23 日  星期六   晴天 



去海洋公園 愉快

今日6點起左身了 因為要整野去海洋公園玩

哈哈 .. 兩條友-3- '' 出去玩下都好過 ..

總好過留係屋企自閉* .. 不過我一d都唔覺得好開心

好期待 .. 因為 . 我以前話今年中秋同佢係海洋公園過 ..

但同我去海洋公園既唔係佢* 算啦 .. 過去就過去了 都已成事實!!!!

以我一個人冇可能改變 .. 就算幾難受都好接受 =]] '' 我只好等待奇既出現 ..

而家既時間係6:36分 .. 我驚等陣返到屋企又上唔到網 .. 而家打定先

如果仲上到網 .. '' 返黎就post相比你地睇吧^^

---------------------------------------------------

今日7:45分出左門口 .. 同細草去m記食早餐 ..之後搭960去 恰和大廈轉車

哈哈 .. 講埋好多白痴野,, 之後去到海洋公園都未開-3- ..

今日好曬 .. 我變左燒豬 .. 但好鬼好玩* .. 以前我唔敢玩海渡船 .. 我今日仲玩左兩次

原來種feel好正 .. 哈哈 '' 又玩跳樓機 '' 初初玩好驚 ..

但玩完過山車再玩就一d都唔驚 .. 但仲同細草講.. 我一定唔會嗌-3-

點知.. 佢一跌 .. 我就喪嗌 .. 哈哈 '' 覺得好低能=]] .. 周圍行黎行去 .. 好累 ..

去左水母館 . .原來好令架,, 但入面好鬼多塊鏡 . .搞到差d撞左埋去-0- ..

好彩細草拉住我咋* 哈哈 .. 我都癲癲地 .. '' 越礦飛車係超好玩* 哈哈 ..

以我咁既性格 . .只可以做既* 就係嗌 .. 哈哈=]] 好好玩 . .好多野都重複玩 ..

細草超賤囉 .. 玩滑浪飛船要我坐前面-3- '' 佢話唔想濕身 .. ''

咁一沖落去 . .我咪扒低 ..哈哈 .. 佢濕晒-0- .. 我係個背脊同屎忽濕晒 ..

之後去越礦飛車整乾d衫 ' '哈哈,, 好刺激 .. 但我覺得硬係差d野,,

所以影左好少相 .. 因為冇心情* .. 因為同行既人 .. 唔係佢 .. 人地個個都情侶一齊黎玩

我呢 .. 只係同一個男性朋友咋 .. '' 邊可以代替 .. 算啦 ' '我諗佢都憎左我

因為 .. .. 如果我唔咁對佢 '' 佢只會覺得我煩同纏住佢 =]] 我唔想比佢覺得我依賴佢

 你悶 .. 我好想陪你 '' 我好想關心你* .. 但我知我唔可以咁做 ''

            情願我痛苦 .. 我唔想你再同情我=]] '' 我諗我咁做.. 係解決既方法 ''

      咁樣* 我諗佢可以放心搵一個好女朋友 . .同佢長久 '' 唔會再覺得欠左我

                     我都知你講既承諾係唔會做 .. 咁你就將你對我承諾既 諾言

                                                  轉代去你女朋友身上吧!!!

刊登時間︰2006-09-23 06:35 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 20 日  星期三   晴天 



離其上返網* 驚訝

今朝訓到7點起身 .. 今日唔想洗頭 '' 所以扎頭髮=]]

今日都係同我細佬一齊行返學 .. 今日真奇怪 ..

我冇鬧過我細佬* .. 哈哈 '' 真神奇 '' 一入校門就比個死人副校捉我''

又叫我除耳環 .. 呢隻耳環... 打都唔會 '' 但點都要逼我除 ..

又叫我除左個3隻夾仔 .. 無可能* 個3隻夾仔係我護身符 .. '' 對我好有意義*

* 之後返到去上班房 .. '' 見到梓盈同麗華 .. 麗華問我做咩唔聽佢電話

我又話* 你都冇聽我電話 '' 哈哈 .. 搞笑 .. 之後就去禮堂早會*

無聊到爆-0-  .. 之後返課室上堂 .. 喪同梓盈傾計* 哈哈 .. 唔知訂左d護膚品幾時到呢''

今日好乖 .. 冇訓過覺* .. kaka .. '' 英文堂個miss白痴架囉 '' 我地去操場罰企 ''

大佬 . .我今日頭痛 .. 唔係咁舒服* 我真係暈低左佢都唔知點算* ''..

企左隻堂幾-0- ;; 無奈 .. 之後上中文堂 .. 好乖 .. 聽書囉 ''

lunch又冇食野 .. 因為冇帶錢-3- '' 當減肥囉* 返正呢排冇咩胃口..

最尾個3堂我喪睇小說 .. 差少少就睇完=]] .. 之後就放學了 ..

同洋洋一齊走 .. 之後見到我細佬 '' 成個傻仔咁* 哈哈 ..

之後一齊行返屋企 .. 之後佢搵老豆拎錢買野食 .. 我就一邊返屋企 .. 一邊睇小說

勁 .. 哈哈 .. 媽子見到我咁都話我咁勁* kaka .. 返到屋企開電腦* 上到網啵

超開心 .. 之前上唔到丫>< 悶死了 .. 今日既心情都係麻麻 .. 失去左快樂感 '

點先可以搵返呢??  和你分手快一個月了 .. 今天是第25天 '''

                                 其實 .. 呢個世上 .. 沒有值得相信的承諾 .. 因為* .. 你不愛我 . .已成事實

                  我以前為你做咁多野 . .都唔值得你留戀 .. 唔值得你感動=]] 咁已經證明

                                   因為 .. 我只是你的後備 .. 是你的水泡

                                           我對你專一也沒用 .. 因為你都不會 .. 但我亦期待你回來我身邊

刊登時間︰2006-09-20 05:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天 



上得網啦 .. 愉快

終於有得打日記啦* .. 今日老豆換左部分享器了 ''

呵呵 .. 今日好悶=]] .. 全日留係屋企 '' ..

兩日都冇出街 .. 我都覺得自己好乖 ..

3點幾 .. 去左m記食野 .. 同老豆去買野 ''

超重-3- .. 要自己一個人拎 '' 最賤就係幫個賤人買野食,,

算 .. 本來得我一部電腦上唔到網 .. 係細佬部電腦上網睇波漫畫 ''

7點幾 . .開返部電腦* 哈哈 .. 離其到上到網 .. 開心到我丫 ''

kaka .. 等陣要敷mask .. 上次買左超多mask返屋企=]]  ..

刊登時間︰2006-09-17 08:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]