今日6點起左身了 因為要整野去海洋公園玩
哈哈 .. 兩條友-3- '' 出去玩下都好過 ..
總好過留係屋企自閉* .. 不過我一d都唔覺得好開心
好期待 .. 因為 . 我以前話今年中秋同佢係海洋公園過 ..
但同我去海洋公園既唔係佢* 算啦 .. 過去就過去了 都已成事實!!!!
以我一個人冇可能改變 .. 就算幾難受都好接受 =]] '' 我只好等待奇既出現 ..
而家既時間係6:36分 .. 我驚等陣返到屋企又上唔到網 .. 而家打定先
如果仲上到網 .. '' 返黎就post相比你地睇吧^^
---------------------------------------------------
今日7:45分出左門口 .. 同細草去m記食早餐 ..之後搭960去 恰和大廈轉車
哈哈 .. 講埋好多白痴野,, 之後去到海洋公園都未開-3- ..
今日好曬 .. 我變左燒豬 .. 但好鬼好玩* .. 以前我唔敢玩海渡船 .. 我今日仲玩左兩次
原來種feel好正 .. 哈哈 '' 又玩跳樓機 '' 初初玩好驚 ..
但玩完過山車再玩就一d都唔驚 .. 但仲同細草講.. 我一定唔會嗌-3-
點知.. 佢一跌 .. 我就喪嗌 .. 哈哈 '' 覺得好低能=]] .. 周圍行黎行去 .. 好累 ..
去左水母館 . .原來好令架,, 但入面好鬼多塊鏡 . .搞到差d撞左埋去-0- ..
好彩細草拉住我咋* 哈哈 .. 我都癲癲地 .. '' 越礦飛車係超好玩* 哈哈 ..
以我咁既性格 . .只可以做既* 就係嗌 .. 哈哈=]] 好好玩 . .好多野都重複玩 ..
細草超賤囉 .. 玩滑浪飛船要我坐前面-3- '' 佢話唔想濕身 .. ''
咁一沖落去 . .我咪扒低 ..哈哈 .. 佢濕晒-0- .. 我係個背脊同屎忽濕晒 ..
之後去越礦飛車整乾d衫 ' '哈哈,, 好刺激 .. 但我覺得硬係差d野,,
所以影左好少相 .. 因為冇心情* .. 因為同行既人 .. 唔係佢 .. 人地個個都情侶一齊黎玩
我呢 .. 只係同一個男性朋友咋 .. '' 邊可以代替 .. 算啦 ' '我諗佢都憎左我
因為 .. .. 如果我唔咁對佢 '' 佢只會覺得我煩同纏住佢 =]] 我唔想比佢覺得我依賴佢
你悶 .. 我好想陪你 '' 我好想關心你* .. 但我知我唔可以咁做 ''
情願我痛苦 .. 我唔想你再同情我=]] '' 我諗我咁做.. 係解決既方法 ''
咁樣* 我諗佢可以放心搵一個好女朋友 . .同佢長久 '' 唔會再覺得欠左我
我都知你講既承諾係唔會做 .. 咁你就將你對我承諾既 諾言
轉代去你女朋友身上吧!!!