今朝起身 .. 扎好邊就返學 ''
隻腳超痛 .. 拐下拐下咁返學 ,, 行樓梯真係攞左我條命 ..
之後早會 .. 又留低f.5講野.. 又唔關我地班事 .. 都低低地=]]
上到去第一堂 '' 無奈囉 .. 入到去課室 .. 阿sir唔記得轉左時間表
冇黎上堂 .. 本來以為好happy啦 .. 點知..個死校工入黎趕我地出去 .. 企左兩堂囉''
又熱啵 .. '' 都癲癲地 ,, 梓盈先搞笑 .. 話踢佢落街!!! .. 哈哈
跟住上 中文 '' 好比心機聽書!! ,. .但小息後 .. 聽聽下* 課書真係好悶!! ..
所以訓左一陣 ,, 之後上PE堂 .. 但我冇上-0- '' 因為隻腳超痛=]]
d男仔真係冇風度 ..幫我拎個袋好似叫佢去死咁* 都係竣竣最好人!! ..
佢返課室都幫我拎-3- .. 跟住lunch太肚餓了 .. 死左落去買野食 ,,
英文堂個miss又發癲 '' 但係上上下 .. 讀英文 .. 又幾好玩!! ..
梓盈訓左覺 .. 我同麗華 . .洋洋喪讀 .. 哈哈 ..miss係咁叫我地stop ..
因為佢唔係嗌我地讀 .. 哈哈 . .好快就放學了 '' happy丫* 5點幾去跑步 ..
打比阿浩 .. 超仆街囉 ,, 聽完佢電話我興到仆街 ,, 未見過d人咁賤格 '' ..
佢真係令我開竅囉 '' .. 往我一直對佢咁好 '' 諗起以前既野都白費架喎 ,,
人地對佢痴心一片 . .你就當我痴撚左線!! .. 我真係好興 .. 我一直等佢 ''
拒絕所有人* 得黎既回報=]] 無良心架人 .. 仲話記得對我既承諾 .. 仲話一定會做喎
你咪得把口 ..信口開河 '' 你咁耐做過d咩丫,, 對我呼呼喝喝 ..
我係你妹仔丫 ,, 我生出黎比你鬧架!! 不如我咁樣鬧返你你又點丫,, ''
你咪發返我脾氣 , ,, 咩意思丫你 '',, 真係好多謝你丫*** 令我睇清楚你
我唔係冇左你會死架 .. 我唔係一世依靠你架 '' 唔好睇到自己咁重要啦,, ''
你再唔係以前既你 . .我都唔再需要咁比面你啦 '' 講細路 ,, 而家唔係我丫,, 係你丫=]]
我唔係咁軟弱架 ,, 話你聽 ,, 我點都唔會輸比你架 * 我唔會比你睇死我,,
我今日真係好興 .. 麗華同洋洋都未到 '' 我就擺好d野!! .. 自己出去跑左兩個圈
真係好激氣 ,, 原來我一直比佢玩緊 .. '' 我真係好冇用 '' .. 之後自己喪跑 ''
條氣唔太順 .. 之後同麗華練沖 .. 又整傷隻腳 =]] 佢地仲要我嗌救命先記得我隻腳傷左-0-
唔緊要啦 ,, 都傷左好耐啦 .. 唔差在多一撻 =]] 返正冇人會珍惜我 ,, 我講過 .. 而家冇人再可以管我
我連少少傷都受唔住 .. 我不如去死左佢啦 '' ..跑到7點幾 ..大家就散了 ,,
之後同哥豬傾電話 '' .. 一直傾到返屋企,,, 之後沖涼 .. 太熱了'' .. 之後食雲吞 ''
之後入返房 .. 真係發覺自己好蠢好蠢 .. 蠢到冇得救 .. 人地一直玩咁你..
我仲中個頭埋去 .. 何必丫.. 就算我做d咩佢都唔會感動'' 諗到呢點我做咁多野全部因為佢
到頭黎佢咁對返我 ,, 佢咁對我都係想我死心之麻 ,, 我點解仲咁蠢 ,, 一直等一個
當你係傻婆咁玩 既人,, 諗到呢一點 .. 我真係好想喊 ,, 我過唔到自己個關=]]..
每次我好想恨佢入骨 '' 但我偏偏做唔到 * ..人地周圍搵女朋友啦 ..好過你都有啦
我又何必虐待自己 ,, 要自己一直孤獨 ,, 人地就開開心心 '' 你就傷心到死 ..
但佢都唔會理你 ..就算你傷左 ..病左 .. 什至訓係醫院 .. 佢都唔會可憐
佢只會鬧你一句抵死 ,, '' 但點痛苦 .. 我都會忍 '' 就算跌倒 .. 我都會自己爬起身
唔需要任何人幫助 ,, '' 我要比佢知道 ,, 我唔係一個要依靠人過世既人 ..

