按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 3
累積人氣: 9671

2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天 



隻腳超痛囉 =]]

今朝6:59分起左身 '' 個一分鐘我都要訓埋佢!! ..

之後又如細佬嘈 .. 佢唔講我點知佢今日要運動衫啵 ..

我話仲有一件 . .佢又發脾氣唔要 .. 咁咪唔好要囉* 又唔係我欠既,,

今日返學超累 ,, 第一堂喪傾計 .. 之後一到英文堂就訓覺 ,,

因為個頭好痛 .. 好累* ..訓到小息先識醒 ,, 再上英文堂 .. 係度發呆 ''

同麗華傾計* 哈哈 ,, 佢地喪叫我去bbq .. 我本來想去既* 但而家又唔知去唔去好,,

上中文堂 ..又訓過 .. 3個女仔訓晒 ,, 我都唔想的* 都唔知今日發生咩事 ''

lunch落左去買杯面 .. 今日唔知發生咩事囉 ..個走廊超多人-0-''

5a .. 3c .. 4d .. 5c既人走晒出黎-0- '' 發生咩事 ,, 上數學堂又唔記得拎書,,

聽日先搵麗華抄返筆記 '' .. 上溫sir堂佢又發癲! ..哈哈 ''但佢好鬼搞笑,,

但最無奈就係放學 .. miss喪鬧溫sir .. 講真* 真係過份左d '' 雖然佢係煩d姐..

但都唔使咁架麻* .. 放學啦啦聲返屋企 .. 5點幾去跑步 .. 同麗華and寶良 ..

豬紅佢冇返屋企 .. 佢黎睇我跑* 其實我地只係喪傾計 .. 傾緊跑班際點好-0- '''

豬紅個兩個男仔fd超煩囉 '' 無啦啦同我握手.. 我咪比個水樽佢 ..

佢搶鬼左我水樽 ..想用拎一隻手同我握 . .諗住真係比隻鞋佢架啦 ''哈哈 ..佢就縮左手了

7點豬紅就走了 .. 得返我同麗華 .. 寶良跑 '' .. 寶良行開左 ..我地見到個馬登 ..

麗華話猜輸左問佢讀邊班-0- '' 無奈地我輸左 . .我又唔敢問* 之後走啦 ..

寶良問個男仔未走咩-0- ''我啞左 .. 原來寶良知係佢邊個 .. 算識識地 ''又唔講啵

搞到我超瘀皮-0- '' 之後同寶良行返屋企 .. 但隻腳超痛 .. 痛過前個兩日 ,,

一直都冇好轉過 .. 一路行.. 一路痛>0<   ''''''' 斬左佢算啦'' 最怕到時運動會跑唔到

咁我就累到佢地白費心機 '' 不過隻腳幾痛我都會練跑 .. 比賽 '' 少少痛楚都捱唔到 ..

我仲係人黎 .. 之後返到屋企啦啦聲食飯! . .超肚餓=]]]]]]]]]]]]..

無奈 .. 聽日要去九龍塘上堂!!!!咁鬼遠  .. 好彩有人識返黎姐,, 如果唔係真係大鍋 

和他消失火花心要硬拖拖拉拉心要死
凡事也有限期 捏緊一泡空氣 縱使死心塌地
仍受氣 假使爭氣 往事當一套戲

和他一起假使不快樂應該早一點跳機
無謂傷到真氣 就當純屬運氣 換那份權利擁有他
純嬉戲 我的傷悲 獨個看戲要哭至想起

忘記了他 卻極愛他 我甚至想非君不嫁
還幼稚到 心底無暇 然後給他刮花
既沒有他 也別愛他 自由地逛過雪月與風花
真愛若必須公價 如果那代價不菲 也不怕

刊登時間︰2006-10-04 08:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天 



我不是玩具* 愛你變成恨你

今朝起身 ..     扎好邊就返學 ''

隻腳超痛 .. 拐下拐下咁返學 ,, 行樓梯真係攞左我條命 ..

之後早會 .. 又留低f.5講野.. 又唔關我地班事 .. 都低低地=]]

上到去第一堂 '' 無奈囉 .. 入到去課室 .. 阿sir唔記得轉左時間表

冇黎上堂 .. 本來以為好happy啦 .. 點知..個死校工入黎趕我地出去 .. 企左兩堂囉''

又熱啵 .. '' 都癲癲地 ,, 梓盈先搞笑 .. 話踢佢落街!!! .. 哈哈

跟住上 中文  '' 好比心機聽書!! ,. .但小息後 .. 聽聽下* 課書真係好悶!! ..

所以訓左一陣 ,, 之後上PE堂 .. 但我冇上-0- '' 因為隻腳超痛=]]

d男仔真係冇風度 ..幫我拎個袋好似叫佢去死咁* 都係竣竣最好人!! ..

佢返課室都幫我拎-3- .. 跟住lunch太肚餓了 .. 死左落去買野食 ,,

英文堂個miss又發癲 '' 但係上上下 .. 讀英文 .. 又幾好玩!! ..

梓盈訓左覺 .. 我同麗華 . .洋洋喪讀 .. 哈哈 ..miss係咁叫我地stop ..

因為佢唔係嗌我地讀 .. 哈哈 . .好快就放學了 '' happy丫* 5點幾去跑步 ..

打比阿浩 .. 超仆街囉 ,, 聽完佢電話我興到仆街 ,, 未見過d人咁賤格 '' ..

佢真係令我開竅囉 '' .. 往我一直對佢咁好 '' 諗起以前既野都白費架喎 ,,

人地對佢痴心一片 . .你就當我痴撚左線!! .. 我真係好興 .. 我一直等佢 ''

拒絕所有人* 得黎既回報=]] 無良心架人 .. 仲話記得對我既承諾 .. 仲話一定會做喎

你咪得把口 ..信口開河 '' 你咁耐做過d咩丫,, 對我呼呼喝喝 ..

我係你妹仔丫 ,, 我生出黎比你鬧架!!  不如我咁樣鬧返你你又點丫,, ''

你咪發返我脾氣 , ,, 咩意思丫你 '',, 真係好多謝你丫***  令我睇清楚你

  我唔係冇左你會死架 .. 我唔係一世依靠你架 '' 唔好睇到自己咁重要啦,, ''

你再唔係以前既你 . .我都唔再需要咁比面你啦 '' 講細路 ,, 而家唔係我丫,, 係你丫=]]

          我唔係咁軟弱架 ,, 話你聽 ,, 我點都唔會輸比你架 * 我唔會比你睇死我,,

我今日真係好興 .. 麗華同洋洋都未到 '' 我就擺好d野!! .. 自己出去跑左兩個圈

真係好激氣 ,, 原來我一直比佢玩緊 .. '' 我真係好冇用 '' .. 之後自己喪跑 ''

條氣唔太順 ..  之後同麗華練沖 .. 又整傷隻腳 =]] 佢地仲要我嗌救命先記得我隻腳傷左-0-

唔緊要啦 ,, 都傷左好耐啦 .. 唔差在多一撻 =]] 返正冇人會珍惜我 ,, 我講過 .. 而家冇人再可以管我

我連少少傷都受唔住 .. 我不如去死左佢啦 '' ..跑到7點幾 ..大家就散了 ,,

之後同哥豬傾電話 '' .. 一直傾到返屋企,,, 之後沖涼 .. 太熱了'' .. 之後食雲吞 ''

  之後入返房 .. 真係發覺自己好蠢好蠢 .. 蠢到冇得救 .. 人地一直玩咁你..

我仲中個頭埋去 .. 何必丫.. 就算我做d咩佢都唔會感動'' 諗到呢點我做咁多野全部因為佢

到頭黎佢咁對返我 ,, 佢咁對我都係想我死心之麻 ,, 我點解仲咁蠢 ,, 一直等一個

當你係傻婆咁玩 既人,, 諗到呢一點 .. 我真係好想喊 ,, 我過唔到自己個關=]]..

每次我好想恨佢入骨 '' 但我偏偏做唔到 * ..人地周圍搵女朋友啦 ..好過你都有啦

我又何必虐待自己 ,, 要自己一直孤獨 ,, 人地就開開心心 '' 你就傷心到死 ..

但佢都唔會理你 ..就算你傷左 ..病左 .. 什至訓係醫院 .. 佢都唔會可憐

佢只會鬧你一句抵死 ,, '' 但點痛苦 .. 我都會忍 ''  就算跌倒 .. 我都會自己爬起身

唔需要任何人幫助 ,, '' 我要比佢知道  ,, 我唔係一個要依靠人過世既人 ..

刊登時間︰2006-10-03 08:58 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 2 日  星期一   晴天 



仍很感激有你 *

今日8:30起左身 .. 因為要去濕地公園-0- ''

朝早起身沖涼 .. 不愉快的事就咁發生啦!! .. 沖完涼 ..一踩落條毛巾度

成個仆低左-0- '' 隻腳咁就瘀左 ''  晨早流流 .. 整個咁既野我嘆

呢個早餐真係夠晒飽啦 '''   唉* 黑足我成個月都仲未夠咩 =]]

之後比左條鏈佢仲好地地 .. 唔通佢d衰運就比晒我-0- .. 都發覺自己幾黑仔下 ..

唔係整傷就整損 .. 唔係整損就成身瘀晒 .. 再唔係病左-0- '' 可能係自己失敗掛..

  出到街 .. 去到天水圍 .. 我細佬好煩囉 '' 自己又口多* 我咪叫佢咪鬼嘈囉 ''

點解我老豆話返我轉頭小氣 .. 我媽子都頂佢唔順囉!! .. 何況我 .. 唔係佢多口我會發脾氣既

我又幾可發脾氣丫 '' 無奈囉 .. 去到濕地咪自己入場自己走開左囉* .. d人見我自己一個人

叫我幫佢地影相-0- 連續幫左兩對夫婦影相 .. 唉* . .好似諷刺緊我咁>0< ''

算啦算啦 .. 返正我都習慣自己一個人啦 .. 自己自己係咁周圍行 .. 行行下 ''

打比哥豬同佢傾電話 . .. 唉 '' 又喊 .. 原來我都係咁眼淺 .. 諗起太多野了''

遲早思覺失調 .. 唔多唔少都有d因為佢既* .. 之後冇野啦* 收左線又起程''

點知行行下迷路了-0- .. 超失敗 .. 無助中我打比阿浩同佢傾電話=]]''

之後我問佢見完工啦* 佢話等我收線啵 . ...早講吧!! .. 我好似做左罪人-0- ''

幾經辛苦終於搵到出口 .. 跟住搭車返屋企 .. 隻腳超痛 .. 鬼叫自己蠢咩 ..

撞瘀左隻腳,, 不過腫得好勁-0- ''唉,,,,,,,,, 真失敗'' 返到屋企啦啦聲落妝'' ..

很可憐丫我 .. 行路都痛>0< '' 我發覺左一樣野 .. '' 同佢散左咁耐!! 我就黑足咁耐-0-''

唔通佢係我既守護神嗎??? .. 但我隻守護神唔再留係我身邊了..

我呢排開始有點兒怕男生拍拖 .. 我不是怕傷到自己!! .. 是我一想起

如果要和男生接吻-0- ' '我覺得噁心 .. 我都唔知點解-0- '' 開始得到呢種恐懼

 美麗之景


手  願意捐給你拓著頭
做你的安枕剛好足夠
望你的天真可以永久
眼  看你半世還未夠
喜歡你的眉頭  哪怕皺起始終清秀

在某天  未發展  在某間咖啡店
尚記起坐你後面  習慣守望半天
望你從來都溫暖  想一生看下去
還會等一天八十歲  看你髮端灰色的點綴
未來只有樂趣  和你去拖手看新居
雙眼開始像飲醉  尤如觀星  你在這裡
我的雙眼裡  尋找到宇宙之最

心  像太專心看你在忙
望你不施脂粉多好看
自信坦率多可愛眼光
你碰上挫折仍硬朗  不沮喪不徬徨
看你鬥心多麼兇悍 

但你竟  用決心  任意放棄所有 
獨個走  我要殿後  視線跟著你走 
直到你放開所有  想一生看下去
還會等一天八十歲  看你髮端灰色的點綴
未來只有樂趣  天真追我所追
只怕始終未登對  仍然想講我第一句
我的雙眼裡  尋找到美麗之最

說過愛你要接受意外  總要挑戰障礙比賽
最怕看見你抱著決心離開
說過要與你赤道看海  更說永遠愛你未變改
等著你  目光未會離開  等你  回我身邊繼續回味
眼裡每種溫馨好滋味  未來只看著你  微笑中
班點會皺起  得我始終望穿你
仍然想講  最後一句 
我的雙眼裡  尋找到美麗之最
---------------------------------------------------------------------

我的媽媽 ..

我個傻仔細佬

我既腳傷 .. 搞到我跑唔到步



刊登時間︰2006-10-02 02:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 1 日  星期日   雨天 



努力忘記孤單*

今日訓到1點幾先起身 .. 其實我早就訓醒=]]

唔想咁早起身* .. 因為都冇野做-0-'' .

跟住係度玩電腦 ,, 3點幾 .. 同媽子去行山* .. 同佢傾計-0-

仲話我好鬼黑人憎囉 .. 細個個陣* . .kaka ''

之後上到媽子見到熟人* 係度喪傾計* ,, 佢以為我f.1咋-0-

超超超無奈,, ..跟住個叔叔講左好多野 . .都好有道理 .. '''

  愛情呢樣係真係好講緣份 .. ''' 唔應該嗌生嗌死 ..

佢講得岩 .. 可能我同佢有緣冇份啦* .. 也許我的緣份真係未到啦 =]]

諗起好多野** 諗到眼濕濕-0- '' 但我都係決定 ..

無論同佢有冇緣份 . 我一樣照等 ..     跟住就行返落山=]] ..

之後同媽子買餸 .. 我就返屋企先 .. 幫媽子[[meet]]花生囉-0- ''

而家隻手超痛 .. '' 跟住洋洋打黎幫佢買排球褲 =]] 以為佢地唔跑步添* ..kaka

跟住行去運動場 .. 一直同豬豬傾電話 '' 等佢黎到一齊跑 ''

但跑完一個圈 .. 我個胃超痛 .. 跑唔郁''.. 之後行左成個圈 ''

今日跑左好多個圈 '' 見到麗華都好努力跑-3-,, .. 8點幾我地就走了 ,,

今日超累 .. 所以搭車返屋企,, 但岩岩見到架507走左-0- ''

等左8分鐘先有車 ,, 返到屋企啦啦聲食飯-3- .. 好肚餓 ,, 返到屋企都9點幾了

今晚又有排都唔使訓了-0- ''

刊登時間︰2006-10-01 05:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天 



同豬紅行街街 '

今日 .. 10點幾豬紅 打比我 .. 話去街-0- ''

本來講左好耐都唔知去邊 .. 最後都話去市中心*

我洗完頭.. 我大姨黎左-0- '' 我完全不知情 .. 如果我知佢黎*

我就唔出街陪我表弟玩了* 之後1點 豬紅係良景等我 .. 同佢一齊搭車去市中心''

同佢去至尊食野 ,, 跟住就去行街街 '' 買左勁多野-0- =]]

買左枝潤膚霜 ''  一對鞋.. 一件衫 .. 同皮帶 .. .洗左200蚊-0- ''癲的,,

而家成身都好痛-0- '' 本來今日都去跑步 .. 不過落雨 .. 最後都冇去跑!!! ..

聽日豬紅陪我一齊跑 =]] 加油加油 '' 絕對唔可以認輸的!! ..

  諗返起尋日 .. 竟然要樂樂安慰返我轉頭 =]] 細過我既人都識咁諗 '' 被他說中我的弱點

    我覺得自己連一個小朋友都不如=]] 對任何事往往都咁執著 '' ..

                      雖然我知世界上有好多男仔 .. 不過 '' 我心裡面只有一個人*

    ,, 其他既野我可以放低執著* 但呢樣野,, 絕對不能,,

                           就算是誰錯也好 ,, 戀愛非錯便對-*我依然願 意作出犧牲

刊登時間︰2006-09-30 10:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]