按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 11
累積人氣: 9679

2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天 



凡人類都需要吃苦=]] 愉快

今日老公病左 . /好擔心佢** >0< '''

本來今日同麗華and竣竣出去見工 . .今朝早起身見有d頭痛-0- ''

諗住訓多一陣 ..'' 一訓就訓到1點幾 .. 連麗華打比我都唔知-3-''

之後1點幾 起身 .. 2點幾出門 '' 買粥比我老公食 ...''

上到去佢屋企-0- 見到佢成條屍咁訓左係張床度-3- ''

佢成身都好興'' .. 發燒-3-''   .. 之後拎左條濕毛巾比佢 '' 等佢降溫*

佢話佢d手手腳腳好痺 . .咪幫佢揼下 ,, 跟住嗌左佢好肯起身食野-3-

之後陪佢訓 .. 一訓我就訓到7點先起身 .. 哈哈 '' 老公早就起左身睇電視=]]

跟住我地睇電視 '' 睇頭文字D ..超好睇-3- .. 9點就睇個頭文字真人版

超搞笑 .. 跟住食野 .. 浩媽子煮既通粉好好味-3- ''不過老公唔舒服 ..

食得好少 ..之後佢同我講想出街 '' 我咪話唔比囉* 唔舒服仲想出街 ..找死丫你

好彩浩媽子都幫我 .. kaka ''佢講到好搞笑 .. 話老公出街既話 .. 鎖門唔比佢返屋企

哈哈 ..11點幾我搭車返屋企 .. 老公送我搭車車-3- ''

我返到屋企咪打去佢屋企 .. 哈哈  '' 浩媽子好好笑 .. 話我打去係咪cheak佢返左屋企未

哈哈 .. 佢著拖鞋 .. 又唔舒服 .. 佢走得去邊 '' kaka.. 同佢傾左一陣 ..

佢就訓覺了 .. 因為佢食完藥 .. , 咁我就玩電腦了=]]

老公丫 .. 你都知你點解會病架啦* 日夜顛倒 .. 你媽子鬧你都係關心你 ''

你睇你 .. 你一係就唔病 .. 一病就訓左係度成條屍咁-0- '' 你想日日病 .. 有人照顧你

你妄想丫 ..你諗都唔好諗 '' 如果唔係我踢你去北極同d北極熊住 '' 哼哼哼

刊登時間︰2006-06-18 12:59 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天 



我想快樂地活下去* .. 開心

今日又同老公鬧交 .. 尋晚9點幾佢打過一個電話比我之後

我地就再冇講過電話 .. 今日冇咩心情 '' ..

中文堂喪訓 .. 好辛苦-0- '' 小息又食野 .. 麗華買左蛋糕比我地食-3-

多謝麗華豬 '' .. 數學堂喪訓傾 .. ^^ .. 之後最尾個三堂都係玩 ..

同蘇仔 .. 峰峰係度傾計* 係度玩 '' kaka .. ''幾開心 ..

放學 '' 原來老公真係黎左接我 .. 幫我拎書 .. 但我唔知* 仲冇聽佢電話 ''

最後佢仲白等 '' 又鬧交* 唉 .. '' 唔係下下係我錯晒架!! .. 你都要諗下自己有冇做錯=]]

唔好下下賴菩我度 .. 我肯為你改時* 你都要付出架!! .. 係要明白 ..

世界上係冇不 勞而獲呢樣野 .. '' 嘈完一輪 .. 我地最後都係行街街 =]]

哈哈 .. 因為我要去市中心買野* ..落到街-0- ' '先知我對鞋爛左 ''

行得好辛苦 * 最後都返左屋企換鞋 .. 之後同佢去市中心買野,, 之後再食野

之後上陽光 .. 跟住返老公屋企食飯!!!!!!! .. 我今日真係好出奇 ''

因為我食唔晒一碗飯-3- '' 因為好飽 '' 好彩老公冇逼我食,, 如果唔係 ..

我會死掉的 .. 之後同浩媽子傾計計 .. 佢都想讀返書書 .. 叫我幫佢拎d報名表

我當然好樂意幫忙啦 '' 但我唔知山景間死人野係邊-3- ''

之後玩game* '' 哈哈 . .好搞笑-0-'' 好彩我次次都唔輸得!!!! .. kaka ''

老公個細佬係咁輸比我 .. 哈哈 '' 搞笑,, 11點幾我就同老公行去新墟 ' '我就搭車走了 ..

刊登時間︰2006-06-17 12:25 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天 



我很想愛他** 感動

我不是要聽你說對不起 ..

而是你會怎樣補救我倆的感情

會還會像以前這樣對待我嗎!!! ..

會因為我而改變嗎 ..

刊登時間︰2006-06-16 07:16 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天 



為何 .. 我又要獨自哭泣 '' 獨自心碎 感動

今日梓盈小息前返* 買左m記比我地食 ''

多謝梓盈-3- '' 之後都好無聊 .. 最尾個堂同阿倫 .. 峰峰 .. 蘇仔係度玩掟紙-0-

比佢地掟到好痛-0- ' '仲有d頭痛 '' 但好好玩,, ..

放學返美容班 '' .. 我做幫麗華洗面 .. 搞笑 .. 佢幫我洗返個時

真係想打佢-0- ' '因為佢次次將d洗面乳整左落我鼻哥窿度-0- ''

激死 .. 咁搞掂個陣都5:30 .. 望望個電話 ' '老公打左6個電話比我*

本來係好開心既 . .以為佢係出面等緊我=]] 今次以為佢講真 .. 真係記得 ''

原來 .. 假架 '' 仲要比佢鬧返我唔聽佢電話 '' 而家我上緊堂丫  .. 我點知電話響過 ''

你有冇諗過我既立場架!! ., 我發脾氣時 '' 淨係識話我無理取鬧.. 你寵壞我

但我呢* 你鬧我時 .. 我又講咩丫 '' 而家真係唔知邊個寵邊個丫 ''

預左你唔到 '' 都算數啦 .. 但你可以話係新墟 ... 你記得d機 '' 你記得我咩 ..

不如娶部機做你老婆啦 ;'' 返正部機又唔會鬧你 . .唔會發你脾氣 =]] 仲好添 ' '唔使受氣丫

每次都講到我錯!!!!! .. 而家峂算唔係我錯* 到我同你講對唔住 '' 但又點 .. 就係咁樣

一次又一次咁寵你 .. 而家你變成點  .. 似咩丫 '' 你變晒啦 '' 都唔記得我啦 =]] 你都唔緊我

 我可以點 '' 就算喊完又點 '' 點解我要為你喊 .. 就係因為你變到咁 '' 你有冇諗過我感受 ..

我好多野都唔講 * 但你次次都係咁 .. 第4次啦 '' 次次都話一定會一定會 .. 最後都冇到''

我由上個星期同你講到而家 '' 話左比你聽好多次幾點放學 '' 但你有心裝載咩 '' 你記得咩

你淨係記得搵你既fd .. 記得點打機* 我呢 .. 你,可唔可以打少陣機* 真真正正諗過我 ''

你冇丫 .. 你冇做,到 ;''成日話你好煩 . .唔開心 .. 我呢!!! .. 你有冇諗過我心入面係咩感受 ''

你知唔知每次你都傷到我既心 ''   而家係諙個唔理邊個=]] 你每次要我陪你 '' 我都卜到出黎

但你呢 .. 鍾意遲到就 遲到 . .鍾意起身就起身 '' 你有冇諗過有一個人咁等你係好傷心!!! ..

因為覺得你個心完全唔在乎佢=]] '' 我講得呢番話 .. 我知你一定好不滿 ''

覺得我下下咩都我岩 . .你錯 .. 但唔同啦 =]] 你事實係做到咁樣 ,,         你好鍾意見到我沮喪既樣嗎

係咪你唔傷我既心 .. 你個心係唔安樂 =]] 返正你都唔理我! .. 我又何必理我自己 ''

又話永遠會錫我 .. 唔會再傷我 '' 但而家呢=]] 又話我乖你就唔會咁樣 ''但而家呢 ''

最後得出黎既結論 '' 你係完全唔記得我 .. 開口就話掛住我 '' 但你點做出黎丫 ''

又話愛我 .. 但你做左d咩出黎 .. 係做左d令我傷心既野出黎 .. 我只望你接我一次放學姐 . .

咁都好難咩!! .. 我只係想你接我放學 .. 見到自己心愛既人係門口等我 '' 你知唔知我會好開心

覺得好幸福 .. 但我每次一踏出校門 .. 只係換黎失望 '' 點解要咁丫* ''

我以前就接你放工 '' 我係唔會遲!!!!!!!!! .. 但你呢 .. '' 係咪叫你接我放學都好似叫你去死咁丫 ''

如果係覺得係既 .. 咁你以後唔使你黎接我!!!! .. 免得晒時間 ,, 返正我既眼淚 .. 一直都係白流

永遠都冇人體會到 .. 我心入面既感受* 我為左你愛我多點 .. 一直做好自己 ..

但你 一次又一次既放縱 .. 為你好 .. 你又嫌煩'' 咁我要講咩 ''

我發脾氣 . .只係識話我野蠻 '' 我只係執著對你既感情 ' 你有對過我執著過嗎                                        

                           我唔想放棄 ... 但你有珍惜過嗎 ,,,,,,

讀書時既老公 .. 懷念以前 ..PS .仲打錯字-0-

 細路仔時的老公

懷念讀書時既老公*

可是.. 他已經變得成熟了 '' 不再是以前的他  '' 這麼細心

刊登時間︰2006-06-15 07:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 14 日  星期三   晴天 



超熱-0- '' 開心

好白痴丫我-0- '' 今日小息影的

今朝起身 .. 食左個蛋卷 .. 超肚痛-0- ''

仲諗緊返唔返 .. 但最後都有返* 上PE堂 .. 我大家都冇換衫

因為係最後一堂,, 之後喪傾計 .. 但好焗 .. 有種暈暈地既感覺

幾經辛苦先捱完 .. 之後商業 '' 寫野比老公仔-3- 掛掛佢麻..

之後英文堂畫畫同考英文口試-3- '' 仲有副校係度-0- ' '好彩抽唔我姐,,

跟住中文堂又考口試.. 好快就到LUNCH .. 成日望住部電話 ..'

但可惜老公仔都冇黎呢 .. 中文個陣SD左個信息比佢!! ..

之後個堂中文堂就繼續口試 .. 數學堂 .. 阿SIR又冇上堂-3- ''

呵呵 .. 正丫 .. 兩堂 . .第一堂係度喪訓 .. 訓醒就做清潔阿嬸 ''

鬼叫冇人執  咩 .. 又唔想留堂 '' 最尾個堂數學 .. 睇碟 .. 悶悶地 ''

放學就返屋企了 . .之後打返比老公* 佢唔聽我電話><

之後再打多次比佢 .. 佢先聽我電話>< '' 衰人 . .算* 我忍你 ..

但老公氹返我-3- ' '好鬼開心 '' 之後返到屋企玩電腦]] ../.

不過屋企時 . .發生左件好瘀爆既事-3- '' 希望冇人見到!!!!!!!

6點幾 .. 我就訓左覺 .. 訓到9點幾. . 老公豬打比我* 佢話唔開心 ''

傻豬 ..唔好唔開心啦* 我好明白你既心情 .. 我都知你好努力 ..

但你要明白 .. 唔係份份工都岩心水架麻!!! .. 我知冇野做好耐* 我都明你好大壓力

但你諗下啵 .. 有一個人.. 一直係你身邊 .. 支持你 '' 陪住你

無論發生咩事 .. 第一個出黎撐你 '' 係咪先^^ ... 開心D啦!!

做人要樂觀D啦* 你鬧我我都係咁講 .. 成日話唔開心有咩用!! .. 終有一日實有份工岩你 ..

香港咁多份工 .. 係你未預到一份姐!! .. 仲之 .. 開心D面對面啦^^

無論點 .. 我都會陪住你架啵 .. 支持你架 ,, 你永遠是對我 ' 'KAKA .. 知麻

老公,, 無論以後既生活係點 .. 我都願意陪住你架!! .. 你要記住 ..''

有個人永遠都唔離開[  '' 所以呢D野慢慢黎* 唔好急 ..'' 知道嗎 .. 傻豬!!

刊登時間︰2006-06-14 04:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]