今日梓盈小息前返* 買左m記比我地食 ''
多謝梓盈-3- '' 之後都好無聊 .. 最尾個堂同阿倫 .. 峰峰 .. 蘇仔係度玩掟紙-0-
比佢地掟到好痛-0- ' '仲有d頭痛 '' 但好好玩,, ..
放學返美容班 '' .. 我做幫麗華洗面 .. 搞笑 .. 佢幫我洗返個時
真係想打佢-0- ' '因為佢次次將d洗面乳整左落我鼻哥窿度-0- ''
激死 .. 咁搞掂個陣都5:30 .. 望望個電話 ' '老公打左6個電話比我*
本來係好開心既 . .以為佢係出面等緊我=]] 今次以為佢講真 .. 真係記得 ''
原來 .. 假架 '' 仲要比佢鬧返我唔聽佢電話 '' 而家我上緊堂丫 .. 我點知電話響過 ''
你有冇諗過我既立場架!! ., 我發脾氣時 '' 淨係識話我無理取鬧.. 你寵壞我
但我呢* 你鬧我時 .. 我又講咩丫 '' 而家真係唔知邊個寵邊個丫 ''
預左你唔到 '' 都算數啦 .. 但你可以話係新墟 ... 你記得d機 '' 你記得我咩 ..
不如娶部機做你老婆啦 ;'' 返正部機又唔會鬧你 . .唔會發你脾氣 =]] 仲好添 ' '唔使受氣丫
每次都講到我錯!!!!! .. 而家峂算唔係我錯* 到我同你講對唔住 '' 但又點 .. 就係咁樣
一次又一次咁寵你 .. 而家你變成點 .. 似咩丫 '' 你變晒啦 '' 都唔記得我啦 =]] 你都唔緊我
我可以點 '' 就算喊完又點 '' 點解我要為你喊 .. 就係因為你變到咁 '' 你有冇諗過我感受 ..
我好多野都唔講 * 但你次次都係咁 .. 第4次啦 '' 次次都話一定會一定會 .. 最後都冇到''
我由上個星期同你講到而家 '' 話左比你聽好多次幾點放學 '' 但你有心裝載咩 '' 你記得咩
你淨係記得搵你既fd .. 記得點打機* 我呢 .. 你,可唔可以打少陣機* 真真正正諗過我 ''
你冇丫 .. 你冇做,到 ;''成日話你好煩 . .唔開心 .. 我呢!!! .. 你有冇諗過我心入面係咩感受 ''
你知唔知每次你都傷到我既心 '' 而家係諙個唔理邊個=]] 你每次要我陪你 '' 我都卜到出黎
但你呢 .. 鍾意遲到就 遲到 . .鍾意起身就起身 '' 你有冇諗過有一個人咁等你係好傷心!!! ..
因為覺得你個心完全唔在乎佢=]] '' 我講得呢番話 .. 我知你一定好不滿 ''
覺得我下下咩都我岩 . .你錯 .. 但唔同啦 =]] 你事實係做到咁樣 ,, 你好鍾意見到我沮喪既樣嗎
係咪你唔傷我既心 .. 你個心係唔安樂 =]] 返正你都唔理我! .. 我又何必理我自己 ''
又話永遠會錫我 .. 唔會再傷我 '' 但而家呢=]] 又話我乖你就唔會咁樣 ''但而家呢 ''
最後得出黎既結論 '' 你係完全唔記得我 .. 開口就話掛住我 '' 但你點做出黎丫 ''
又話愛我 .. 但你做左d咩出黎 .. 係做左d令我傷心既野出黎 .. 我只望你接我一次放學姐 . .
咁都好難咩!! .. 我只係想你接我放學 .. 見到自己心愛既人係門口等我 '' 你知唔知我會好開心
覺得好幸福 .. 但我每次一踏出校門 .. 只係換黎失望 '' 點解要咁丫* ''
我以前就接你放工 '' 我係唔會遲!!!!!!!!! .. 但你呢 .. '' 係咪叫你接我放學都好似叫你去死咁丫 ''
如果係覺得係既 .. 咁你以後唔使你黎接我!!!! .. 免得晒時間 ,, 返正我既眼淚 .. 一直都係白流
永遠都冇人體會到 .. 我心入面既感受* 我為左你愛我多點 .. 一直做好自己 ..
但你 一次又一次既放縱 .. 為你好 .. 你又嫌煩'' 咁我要講咩 ''
我發脾氣 . .只係識話我野蠻 '' 我只係執著對你既感情 ' 你有對過我執著過嗎
我唔想放棄 ... 但你有珍惜過嗎 ,,,,,,
讀書時既老公 .. 懷念以前 ..PS .仲打錯字-0-
細路仔時的老公
懷念讀書時既老公*
可是.. 他已經變得成熟了 '' 不再是以前的他 '' 這麼細心