尋晚等阿浩電話 . .等到4點先訓 ,,
今朝遲左起身 .. 7:14分先起身-0- ''
啦啦聲整好d野 '' 搭10先出門口 '''
等埋麗華 . .梓盈 .. 洋洋 .. 哥斯拉 .. 今日心情不太好,,
8點半打比阿浩嗌醒佢 .. 又比佢鬧 ,, 算啦!! 都預左啦 ,,
不過 .. 佢鬧完我都唔會知* 算數啦!!!!
今日唔多想出聲 '' 上PE堂 ,, 想死囉 '' 跑9分鐘 . .我唔想PE都唔合格 ''
因為我上堂冇返 . .好彩MISS比我補返姐,, 跑完之後* 死左囉 ..
個胃劇痛 '' 之後頭暈-0- '又冇藥食 .. 麗華比左兩粒藥我食*
但食完都冇用 ,, 死左去把啦 '' ,,上商業堂 . .同梓盈喪傾計* ..
之後英文堂 .. 我,頂唔順 . .之後訓左,, 好彩MISS比我扒係度 ..
但訓完都係咁,, 中文堂勁辛苦 .. 辛苦到喊-0- ''' 其實我都唔知自己發生咩事
之後偉仔打黎-0- '' 佢話出去傾計 ' '咁我咪出左去 廁所! ..
傾左一陣又返班房喊-0- '' 因為真係好辛苦 ,,, 本來想早退 ''
但又唔想缺席 . .所以最後都冇咁做 ,, 捱埋落去 .. 但LUNCH發生左D事
搞到梓盈唔開心* 梓盈 . .唔好唔開心啦 .. 其實洋洋 ..麗華都係知你唔鍾意
所以先唔話你知 .. 佢地係在乎你感受先咁做 ' '你唔好怪佢地啦!!
其實我都知你緊張佢地 ,, 開心D啦^^ ..
之後數學堂 .. 好難捱=]],,但又好好笑 .. '' 之後就放學了,,
放學就同搭車車返屋企 .. 本來我都想陪梓盈 . .洋洋 . .麗華去市中心買野
但我唔太舒服 '' 唔好意思丫... '' 返到屋企就聽下歌咁,,,
6點到又就訓覺 .. 因為好辛苦* 7點幾訓醒 .. 我鄰居比左d壽司我食 ''
我冇食飯 .. 所以食左少少壽司 ,, 跟住係度玩電腦__
其實 . .我自己係咪真係撐得住呢 ,,邊個唔想自己既愛人在乎自己心中既感受丫,,
雖然我知我D朋友仔好關心我* 但我個心點諗 ,. .我好清楚 ,,
我而家算唔算係逃避現實 ..'' 唉 . .算啦 ''''
而家諗咩都冇用* 我只可以同自己講一句* 就算撐唔住都要撐落去_加油啦=]]