按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 6
累積人氣: 9674

2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天 



100條問題* 呵呵

自我介紹
1. 全名: 羅寶欣
2. 網名: 阿欣
3. 花名: 寶欣 .. Yammi
4. 生日: 7月2 ..
5. 男/女: 女
6. 幾重: 90磅
7. 身高: 唔記得-0- '' 16幾
8. 星座: 巨蟹座
9. 血型: 不知道
10.夢想: 做少奶奶 ''

***休息一下***

愛情
11. 對三角戀有咩睇法: 睇情況
12. 成上題,點解: 冇得解
13. 拍過幾多次拖: 5-6次掛
14. 而家男/女朋友係邊個: 冇我男朋友 '' 淨係得老公
15. 你地第一次約會係邊度: 公園
16. 有冇跟現在的伴侶進行過性行為:點解要講你知*
17. 情人對你了解多唔多: 超級了解
18. 有冇為對方喊過: 喊過冇數咁多次
19. 當正在熱戀中,第三者介入你會點: 想死
20. 你愛對方有幾深,願唔願意為佢死: 好願意

***休息時段***

街上奇遇
21. 今日天氣如何: 喪熱
22. 出街通常去邊度: 市中心
23. 係街度俾人啤住你會: 啤下唔會痛的
24. 係街度撞到熟人會: 打招呼囉
25. 係街度撞到EX會: 咩黎架-0-
26. 係街上見到你係XANGA見過個個人會: 笑下囉-0-
27. 見到靚仔會: 望住佢
28. 見到TB會: 成日見架啦
29. 四季中邊個最憎: 下 . .. 唔知
30. 見到LOLITA/PUNK會: 冇咩特別

***停一停***

朋友
31. 有多少個朋友: um .. 都有幾個的 ''
32. 有幾多個先係知己: 4個到 ''
33. 當知己出賣你你會: 比d顏色佢睇
34. 邊個最為你分擔: 個個都會
35. 邊個最關心你: 個個都關心我
36. 邊個最可愛: 個個都咁可愛
37. 最高: 當然是麗華-3-''
38. 最矮: 梓盈-3-''
39. 讀書最勁: 下 . .個個都差唔多
40. 講唔講朋友是非: 絕對唔會

***GIVE YOU A REST NOW***

學校
41. 你學校係邊度: 屯門
42. 叫咩名: 馬登
43. 搭咩車番學: 我鍾意行路
44. 會唔會約埋同學一齊番: 唔會
45. 鍾唔鍾意你而家讀緊果間: ok啦
46. 你呢間係第幾志願既中學:第8-0-
47. 選校果陣係你自己定係父母: 自己
48. 覺得呢個學校點: 有好有壞
49. 呢間學校多唔多飛仔: 都幾多
50. 有冇試過逃學: 有,,
51. 上堂有冇訓過教: 一定有啦-0-
52. 留堂有冇走留堂: 緊係有啦
53. 有冇最憎既老師: 一定有
54. 最好既老師係: 唔知-0-
55. 你地校長對你地好唔好:好過頭添

***TIME IS UP***

關於你
56. 你住邊: 屯門
57. 間屋幾大: 鬼知咩
58. 大廈定屋仔: 大廈掛..
59. 有幾多人住: 5個
60. 兄弟姊妹幾多個:2個
61. 父母誰錫你多D: 緊係媽咪啦
62. 零用錢幾多: 下 . .少到唔想講
63. 草唔草錢的: 草的
64. 同男/女朋友出街AA定其中一個俾哂: 多數老公比
65. 鄰居關係熟唔熟: 唔想同佢地熟

***OK. 繼續***

66. 鍾意男歌手: 好多架
67. 女歌手: 楊丞琳>3<
68. 漫畫: 好耐冇睇
69. 小說: 梁佩瑚既小說
70. 髮泥/JELL: 唔用的
71. 相機咩牌子: 唔知

72. 手提咩牌子: sharp
73. 鍾意飲乜飲品: 維他奶
74. 最鍾意食咩: 樣樣都鍾意..好食就得
75. 甜品: 好食咪食,,
76. 自己間房有冇貼海報:有架 . .但而家冇

77. 最近睇過咩戲: 黑夜
78. 擁有最多既書係: 漫畫書
79. 擁有最多既收藏品/公仔係: 冇d咁既興趣
80. 鍾意既牌子係: westwood .. gucci
81. 花左幾多錢買呢個牌子既野: 起碼而家都有幾千
82. 最憎咩牌子: play box囉 . .咁cheap
83. 你覺得MK既定義係: 下 . .有定義架
84. 受傷既時候第一個搵邊個: 受咩傷先..
85. 喜歡自拍嗎: ok啦 ..
86. 喜歡拍人嗎: 超級鍾意 ' '哈哈
87. 喜歡拍風景還是有FEEL的相: 麻麻啦
88. 無聊既時候會做:捉人傾電話
89. 最鍾意既歌係: 失戀既歌
90. 最鍾意歌詞: 好多句

***最後10題***
91. 鍾意咩運動: 打羽毛球
92. 有冇拎過獎牌: 有..
93. 加加埋埋拎幾多個: 有十幾個
94. 最想買既野: 好多啵
95. 最想做既野: 都有好多姐
96. 大便時看書嗎: 仲有時間睇書咩
97. 喜歡玩WEB CAM嗎: 麻麻啦
98. 涼風扇還是冷氣: 當然是冷氣
99. 喜歡男定女: 當然是男啦 . .唔通我老公係女人
100. 如何得知此無聊的100題: xangascript.info

刊登時間︰2006-05-25 08:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 25 日  星期四   晴天 



被割開的心可否再次得救 '' 無奈

尋晚又4點先訓 .. 又係度喪傾電話 ''

今朝冇返學 '' 因為個頭好暈=]] ..

但我冇返學-0- '' 就發生左好多事**

我10點幾起身整野,, 12點就去搵阿浩 '' 之後係輕鐵站見到嘉琪*

同佢搭的的去置樂 ' '陪左佢一陣__ 阿浩過左黎搵我 ''

跟住同阿浩搭車去屯門ive '' 因為佢諗住讀書麻**

跟住我就自己搭車返學 ,,, 哈哈 .. 一入到校門 ..

洋洋就好大聲嗌我個名* 喪搞笑** .. 洋洋問我返黎做咩!! 上得一堂 ..

哈哈 ... 我太掛住你地了 .. 所以卜住返黎見你地

成班去晒濕地公園 '' 我地coc就係圖書館 '' 唔使上堂,,

最搞笑* . .一夠鐘就衝晒出去 ' '梓盈係走得最快個個* 哈哈 ..[[逃兵一號]]*

 之後同峰峰 . .竣竣搭車車 .. 之後鄧sir走左出黎囉 ' '嚇死我地*

好彩走得甩 '' 哈哈 ... 同麗華去盈豐食野,, 係咁喪鬧李昌盛 ..

超黑人憎囉 .. 3:30就同麗華去等車 . .超耐囉架車 ''

4點架車先到 .. 啞左 ..跟住就返屋企了=]] 跟住就訓覺 ''

訓到7點幾 . .比媽子嘈醒左* 叫我起身食飯-0- 人地訓得好地地架麻 ''

喪的 .. 日日放學返到屋企就訓* 夜晚又唔訓-0- ''

十二星座冤家情侶 !

巨蟹座VS水瓶座

巨蟹座和水瓶座都很容易焦慮和失控,巨蟹座只要生活瑣事上都想要跟水瓶座聊一聊,水瓶座想講的事情大都是有關朋友的事情,總而言之兩個人的風格焦點都不一樣,但是又是屬於很重視伴侶關係的類型,而兩個人訊息表達能力不同,所以都會覺得自己被忽略了,因此一旦焦慮和失控時都會想要刺探對方。

12星座對「我愛你」的反應

路人甲:「我愛你」
巨蟹座:「我吃過飯了」
路人甲:「啊?」

路人甲:「我愛你」
水瓶座:「你想不想兼差賺一點錢,現在有一個好機會,有沒有興趣聽聽」
路人甲:「沒有興趣」
水瓶座:「這不是老鼠會,也不是什麼傳銷,但保證可以讓你月入數十萬 ...」
路人甲:「去死吧你」
水瓶座:「相信我,機會是留給懂得珍惜的人...」
路人甲:「真是夠了」

十二星座競選花心冠軍

90分 水瓶

水瓶座的男孩子心中,接吻就像打招呼那樣平常,就像意大利男人般的性格。他絕對不會認真戀愛,也不會深陷愛情的泥沼。

-------------------------------------------------------------------------------------------------

今日既運程 ''

  巨蟹座 (06/22 - 07/22)  

5月25日 的運程預測

愛情運 :  

不要偷偷的為他哭泣了,你和他的情況不是那麼壞的,你們努力些吧!

水瓶座 (01/20 - 02/18)  
5月25日 的運程預測

愛情運 :  
感情方面意志堅定,你愛定了便不會改變

刊登時間︰2006-05-25 04:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 24 日  星期三   晴天 



還是敵不過自己的內心深處=]] 無奈

尋晚等阿浩電話 . .等到4點先訓 ,,

今朝遲左起身 .. 7:14分先起身-0- ''

啦啦聲整好d野 '' 搭10先出門口 '''

等埋麗華 . .梓盈 .. 洋洋 .. 哥斯拉 .. 今日心情不太好,,

8點半打比阿浩嗌醒佢 .. 又比佢鬧 ,, 算啦!! 都預左啦 ,,

不過 .. 佢鬧完我都唔會知* 算數啦!!!!

今日唔多想出聲 '' 上PE堂 ,, 想死囉 '' 跑9分鐘 . .我唔想PE都唔合格 ''

因為我上堂冇返 . .好彩MISS比我補返姐,, 跑完之後* 死左囉 ..

個胃劇痛 '' 之後頭暈-0- '又冇藥食 .. 麗華比左兩粒藥我食*

但食完都冇用 ,, 死左去把啦 '' ,,上商業堂 . .同梓盈喪傾計* ..

 之後英文堂 .. 我,頂唔順 . .之後訓左,, 好彩MISS比我扒係度 ..

但訓完都係咁,, 中文堂勁辛苦 .. 辛苦到喊-0- ''' 其實我都唔知自己發生咩事

之後偉仔打黎-0- '' 佢話出去傾計 ' '咁我咪出左去 廁所! ..

傾左一陣又返班房喊-0- '' 因為真係好辛苦 ,,, 本來想早退 ''

但又唔想缺席 . .所以最後都冇咁做 ,, 捱埋落去 .. 但LUNCH發生左D事

搞到梓盈唔開心* 梓盈 . .唔好唔開心啦 .. 其實洋洋 ..麗華都係知你唔鍾意

所以先唔話你知 .. 佢地係在乎你感受先咁做 ' '你唔好怪佢地啦!!

其實我都知你緊張佢地 ,, 開心D啦^^ ..

之後數學堂 .. 好難捱=]],,但又好好笑 .. '' 之後就放學了,,

放學就同搭車車返屋企 .. 本來我都想陪梓盈 . .洋洋 . .麗華去市中心買野

但我唔太舒服 '' 唔好意思丫... '' 返到屋企就聽下歌咁,,,

6點到又就訓覺 .. 因為好辛苦* 7點幾訓醒 .. 我鄰居比左d壽司我食 ''

我冇食飯 .. 所以食左少少壽司 ,, 跟住係度玩電腦__

  其實 . .我自己係咪真係撐得住呢 ,,邊個唔想自己既愛人在乎自己心中既感受丫,,

雖然我知我D朋友仔好關心我* 但我個心點諗 ,. .我好清楚 ,,

我而家算唔算係逃避現實 ..'' 唉 . .算啦 ''''

而家諗咩都冇用*  我只可以同自己講一句* 就算撐唔住都要撐落去_加油啦=]]

刊登時間︰2006-05-24 04:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 23 日  星期二   晴天 



你是情深亦無人比'* 愉快

今日返學 . ..好彩冇落雨 '' .

但一返到學校就落雨了-0- ''... 打去嗌醒阿浩 ''

上頭一堂英文-0- '' 超眼訓-0- . .訓左一陣 ''

到左中文堂 ,, 好比心機聽書 . 小息食2條腸仔 ..

跟住又上中文堂  ...最後個幾分鐘 . .我半醒半睡咁-0- ''

到左商業堂 .. .係度發呆,, 發左兩堂 ..'' lunch玩 . .同哥斯拉同埋d好低能既野,,,

最無耐既就係菜菜嗌錯我個名 '' 佢嗌左我做[[采欣]]囉* ..

寶欣同采欣好大分別的-0- '' ..

之後旅遊堂 '' 喪抄功課 '' 哈哈 .. 又喪傾計 .. 我知梓盈講d野都好岩 '

我明白的^^ .. 但我都有一個諗法 '''

返左屋企 .. 我就換衫出街 ,, 我冇帶遮-0- '' 去到豐景園站要阿浩落黎接我-0- ''

哈哈 . 之後同佢去搵佢d fd . .睇佢打機-0- ' '我好想訓覺 ..

因為我呢排係唔夠訓呢* .. 又同佢等佢d fd .. 真係唔知點講-0- '''

仲之一句講晒 '' 同到佢個fd之後[[無奈]] '''''''

11點幾 .. 我就搭車返屋企* 而家屋企人有皇牌係手 ..

我而家絕對不可以亂黎-0- ''' 不過阿浩講左d野 '' 講得有道理 '' ..

佢聽完我講左d野好興-0- '''''' 係咁喪鬧 某人 ..''

哈哈 .. 搞笑囉*     仲之 .. 一句講晒* [[乜事都冇發生過]] ''

返到屋企緊係做埋d功課先啦-0-

刊登時間︰2006-05-24 12:08 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 22 日  星期一   落雪 



可能'' 我已習慣了孤獨的生活 滿足

大口LING..係日記鬧呢就冇意思既

夠薑既 . 咪當面嘈過囉''

刊登時間︰2006-05-22 08:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]