尋晚訓唔著-0- '' 搞到差唔多5點先訓覺 ..
今日朝11點又要起身 .. 因為去我阿姨度-0-
整整下野12點幾先出門 .. 之後搭輕鐵去到豐年路搭巴士-0- ''
去到都成2點幾 . .之後去飲茶 '' 變態的 ' '佢地係咁逼我食野,,
可惜 .. 我一d胃口都冇-0- ' '又唔係好飽 .. 都唔係好肚餓__''
只係覺得頭痛-0- ' '想訓又冇得訓* 食完野就去左行街街 ''
行左好耐* 行到5點幾..就搭車走了 .. 媽子買左個傘仔袋*
哈哈 . .我又多一個袋用了 .. 我細佬就留係我阿姨度住一晚*
我就同媽子兩個搭車返黎* 好鬼累 . .又唔可以訓
我一訓* 今晚又唔使訓 '' 唉 .. 慘情,, 日日失眠 .. 真係歷史!以來 ..
最高紀錄既失眠次數-0- '' 我都佩服自己 ..
庾反搭輕鐵既時候又開始胃痛 .. 之後叫媽子買定d胃藥比我食 ..
日日係度發呆-0- '' 真係呆坐到六時了 ..
返到屋企就煲飯 .. 玩電腦 .. ''
好似 .. 而家發緊燒 ''' 是但啦 '' '最好就病死
-------------------------------------------------------
雖然我還是不甘心 .. 但不到我選擇 ''
而我 . .只可以每一天 '' 為你哭泣 .. 偷偷的想你*
我不能明目張膽地愛你* 但我的心依然十分愛你
每天更愛你多一些 '' 但我相信* 你並不會知道 ''
因為 . .你已經不再想我* 不想再找我 ''
我想.. 你身邊的伴侶對你更好='' 可是* 我還是不會死心
就算我的心 .. 痛到像撕裂一樣 '' 快要斷氣*
你也不會看一眼 .. 現在的你* 你心裡的她 .. 早己不再是我
每天掛念你的時候 '' 只好望著你的照片,,
_____________________________________________________________________
<..我表弟 . .食緊麥樂雞
阿姨and 媽子-3-

我同我表妹 '''
超搞笑 .. 媽子笑得幾開心*