按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 36
累積人氣: 9704

2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天 



<我卻怕兩腳撐不到=]]下個彎便跌倒> 感動

尋晚訓唔著-0- '' 搞到差唔多5點先訓覺 ..

今日朝11點又要起身 .. 因為去我阿姨度-0-

整整下野12點幾先出門 .. 之後搭輕鐵去到豐年路搭巴士-0- ''

去到都成2點幾 . .之後去飲茶 '' 變態的 ' '佢地係咁逼我食野,,

可惜 .. 我一d胃口都冇-0- ' '又唔係好飽 .. 都唔係好肚餓__''

只係覺得頭痛-0- ' '想訓又冇得訓* 食完野就去左行街街 ''

行左好耐* 行到5點幾..就搭車走了 .. 媽子買左個傘仔袋*

哈哈 . .我又多一個袋用了 .. 我細佬就留係我阿姨度住一晚*

我就同媽子兩個搭車返黎* 好鬼累 . .又唔可以訓

我一訓* 今晚又唔使訓 '' 唉 .. 慘情,, 日日失眠 .. 真係歷史!以來 ..

最高紀錄既失眠次數-0- '' 我都佩服自己 ..

庾反搭輕鐵既時候又開始胃痛 .. 之後叫媽子買定d胃藥比我食 ..

日日係度發呆-0- '' 真係呆坐到六時了 ..

返到屋企就煲飯 .. 玩電腦 .. ''

好似 .. 而家發緊燒 ''' 是但啦 '' '最好就病死

-------------------------------------------------------

雖然我還是不甘心 .. 但不到我選擇 ''

     而我 . .只可以每一天 '' 為你哭泣 .. 偷偷的想你*

 我不能明目張膽地愛你* 但我的心依然十分愛你

        每天更愛你多一些 '' 但我相信* 你並不會知道 ''

因為 . .你已經不再想我* 不想再找我 ''

                我想.. 你身邊的伴侶對你更好='' 可是* 我還是不會死心

就算我的心 .. 痛到像撕裂一樣 '' 快要斷氣*

         你也不會看一眼 .. 現在的你* 你心裡的她 .. 早己不再是我

每天掛念你的時候 '' 只好望著你的照片,,

_____________________________________________________________________

<..我表弟 . .食緊麥樂雞

 阿姨and 媽子-3-

我同我表妹 '''

超搞笑 .. 媽子笑得幾開心*

刊登時間︰2006-05-05 07:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 4 日  星期四   陰天 



就算想挽留!!亦欠運氣怎補救 感動

Hurt So Bad(電影歌"擁抱每一刻花火"]


哭了 才發現自己真的受傷了
你曾對我說你永遠是我的。
為了愛情我把自己的幸福都忘了
你快樂 我就快樂

也許,是我們彼此都太年輕了
總是特別容易沉溺在愛情裡
每當我再次看到身邊美麗的花火,
你已離開我 我還是想對你說:  

baby I love u so much, 你走了我的心在淌血
baby u hurt me so bad,想要你回到我的世界
baby I love u so much, 你給我的諾言已經瓦解
baby u hurt me so bad

只要我們都愛著無論多苦都值得 說好的你怎麼忘記了

-----------------------------------------------------------

尋晚都冇覺好訓* 成晚都好似夢遊咁=]]

3點幾 .. 阿忠打比我* 同佢傾左陣計 .. 我就訓左了,,

7點就起身了 '' 有點兒辛苦.. '' 之後洋洋打比我

今日麗華同梓盈都冇返 .. 得我同洋洋 .. 同洋洋係咁傾計''

哈哈 . .幾搞笑 .. 上文書好比心機囉 .. 係咁問阿sir野 ''

咁我上堂冇返麻 .. 咩都唔識做 ..

中文堂就係度同阿倫傾計 .. 唔係就係度發呆!!!!!!

英文堂超眼訓-0- '' 默書我地都唔識 .. 有得抄都睇唔到-0-

洋洋有60分 .. 我有70分* 都好 .. 唔使補默 ..

lunch .. 我同洋洋都係度訓覺覺**

之後阿倫整醒我 .. 哈哈 '' 搞笑囉 .. 媽咪面都好玩-0- ''

跟住阿倫就成身都係粉 '' 搞笑 '' 之後數學堂諗住好比心機聽書,,

點知佢就唔教書-0- '' 叫我地做返晒d簿 ..

我同阿倫就慘了 . .成堂係咁抄旅遊簿 .. 抄到手都軟 ..

之後放學冇美容班____ 因為自己都唔太舒服=]]

又頭痛 .. 又胃痛* 呢排日日都係咁,,

之後今日約左細草飲下午茶 . .去左良景大快活食野

不過我都冇食野' '' 因為冇胃口=]] 5點幾就返屋企了*

 

          我的心跳因你而跳 '' 我會收起愛你的心意

你已經不再留意我=]] 我還能做什麼 ..

                       可能你身邊已多了一個她陪伴著你=]]

       我還是默默地等待 '' 你已不在意我對你的好

  我只好默默地守候 一輩子 ..壓制自己對你的愛

 

刊登時間︰2006-05-04 05:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 3 日  星期三   雨天 



忍受下去 '' 還維護你=]] 感動

尋日3點幾先訓 .. 唉 ,,,個心好亂*

之後7點起身返學 * 返學 . .冇心情 '' PE堂梓盈同我傾計 ..

最後我又 ... 唉 ..   之後上堂都冇心情上 '' 成堂都係度夢遊

之後英文堂 '' 訓左一陣 ,, 太累了 '' 呢排太多野諗=]]

上堂緊本都冇心情聽 .. 聽唔入耳*** 唉... 心情指數極低

中文堂就係度同阿倫 .. 浚浚 ''傾計 .. 都冇心機理佢地,,

之後lunch .. 食左個杯面 .. '' 之後上中文堂,,

又係度夢遊 .. 梓盈同麗華係咁鬧我-0- '' 唔係我唔想救自己*

係我自己冇能力令自己企返起身''

上數學堂 .. 本來諗住聽書* 但最後 .. 同梓盈 . .洋洋一樣* 訓著左,,

訓左兩堂 .. 訓訓下醒左,, 好想嘔,, 個胃好辛苦__'''

之後冇理.. 放學就行返屋企* 我到而家都唔知自己想點 '''

一邊行.. 一邊喊** 點解我唔可以堅強d呢 ..

返到良景 .. 等老豆黎交野* 之後同佢去食m記 ''

唉 ..我仍未接受這個殘酷的教訓

刊登時間︰2006-05-03 06:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 2 日  星期二   晴天 



病倒了 '' 感動

今日冇返學 .. ''尋晚都冇訓過 ''

5點先訓到* 之後7點起身 .. 個頭好痛又好暈=]]

之後都冇返學 .. 好辛苦 ''  好唔開心* 個心好痛 . .好辛苦* 好似真係透唔到氣咁

佢尋日唱歌比我聽[[美麗之最]] '' 多謝你

希望 '' 我地會有機會係返埋一齊 '' 就算幾難捱 .. 我都願意等,,

因為* 你永遠都是我的最愛 '' 希望你會後悔掉下我一人 ..

會搵返我吧 .. 每天也在想你 ;'' 也支持你 '' 只想對你好 ''

只想好好地愛你"' 但我知道 .. 這個機會已很微 .. 但我也不會放棄

原來勉強裝開心 .. 裝堅強 .. 真的很痛苦**

我的內心有多難受* 有誰明白___我現在的感受

我不知每天要哭多少次 =]] 才能忘記心裡的痛楚 '' 心病還需心藥醫*

可惜 .. 他並唔想理會我* 他心中並沒有了我__ 我該怎麼辦

刊登時間︰2006-05-02 02:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天 



付出什麼也願意 '' 感動

今日又失眠 '' 好辛苦 .. 透唔到氣*

但又點 .. 學老豆話[[喊死又點 .. 邊個會可憐你 ]]

唉 .. 之後屋企人陪我出街 .. 我咩都冇買,, 冇心情 ..

一直行 .. 一直好想喊 '' 好彩表姨陪住我 ''

食野又冇胃口* 之後去飲茶 .. 食到想嘔 '' 食左好少野* ..

唔想食野,, 咩都食唔落 .. 之後同屋企人買餸 '' 6點幾返屋企 ..

個人好呆 .. 算啦 .. 好多野都係自己攞黎 '' 怪得邊個 ..

痛苦又點 .. 人地都唔會可憐你 ,, 但我願意等 ''

但將來 .. 唉 .. 佢已經唔記得左我''  希望我以後做既野可以感動返佢,,

刊登時間︰2006-05-01 06:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]