| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 5 月 14 日 星期日 |
好忙丫-0- ''  |
尋晚成3點幾先訓得著-0- '' 今朝10點幾起身*
因為要出街 '' 打比麗華 ' ' .. 之後梓盈打黎又話去 ' '
咁我地就3個人係新墟食野 ,, 我食得好少野就飽了,,,
之後去市中心 ' 睇野 '' 陪我買野 '' 之後就過置樂睇衫衫 ''
梓盈就喪買衫 .. 哈哈'' 幾開心 ' '3點幾 . .我地就散了 ''
我送完梓盈上車* 我打比阿浩 '' 拎埋d野比佢 '' ..個死人頭仲訓緊囉-0- ''
之後過到去佢屋企樓下-0- ; ''唉 .. 瘀到爆,,, 我都唔識講 ..
之後上去平台等佢 .. 頂 '' 等左佢十分鐘 '' 比蚊咬死了,,
之後行到第二度坐 ' '坐左一陣 .. 佢同佢細佬就落黎-0- ' '慘爆
隻手同隻腳都唔使要 ' '之後打table tennis ;' '超搞笑,,
笑爆肚 '' 超多笑料 .. 但我隻眼唔知點解好痛-0- ''
但我的浩浩好錫我-3- ''' kaka ..超愛你 ,,,玩到7點幾 '' 佢媽子打比佢
叫佢返屋企食飯* 叫埋我上去食=]] 不過 . .我應承左今日陪媽子 ,,
所以我拒絕左-0- ' '雖然唔捨得 '' 但冇辦法 . .鬼叫今日係母親節 ,,
同完阿浩老公仔去買米後 . .我就同佢行返屋企 ' '我就自己搭車了 ,,
返到屋企 ' '就幫媽咪整野-0- '' 整親人囉-0-
嚇死媽子 '' 哈哈 ... 但之後睇返隻手 .. 損左囉-0- ' '唔怪得咁痛 ''
幫媽咪整魚翅 '' 呵呵 .. 今次真好彩 . .咁岩好肚餓* 冇食野,, ''
大飽口褔 .. 呵呵,,一返到屋企就冇停過 '' 累死了 ..
但而家都仲未有飯食,, 淨係食住碗魚翅頂頂肚咋-0- ''
屋企人忙到連飯都冇時間食-3- '' 但唔緊要,, 我好乖乖的 ,,
之後 .. 絲咪返到屋企話食飯-0- ' '我冇胃口食,,
好飽飽 '''''''''' 之後沖涼 .. 洗碗 '' 敷mask '' 熨校裙
超忙-0- ; ''冇停過 ... 11點幾先可以定定地 .. 抖陣 ''
死八公 .. [[阿浩]] '' 你話架 ,, 你唔好食言下 ''
男子漢講得出要做得到下 ,, 咪鬼咁賤下 '' 講完唔算數
如果唔係一腳踢你去大西洋 .. 咪鬼返黎 '' 你試下丫 ''
|
| 刊登時間︰2006-05-14 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 13 日 星期六 |
悶到嘔電 ''  |
|
今日全日都係屋企 .. 唔想出街呢*
2點先起身 .. 又唔想食野 ,, 隻眼好累 . .個頭又痛
但又訓唔到-0- '' 慘情呢 ..
跟住3點同我鄰居媽咪 .. and 媽子去飲茶 ''
買左本雜誌睇@@ '' 食到4點幾先走** 凍死我了,,
跟住就返屋企 .. 本來諗住買碟返屋企睇=]] ''
不過 .. 都唔岩睇 '' 之後係屋企 '' 發呆 ..
7點到就訓覺 '' '都唔係訓著既* 係度夢遊咁-0- ''
訓醒同阿浩傾左陣電話* 痴線架 ,, 日日出街 '' 真係嫌錢腥 ''
嫌錢多就請我食飯啦 '' 哈哈 .. 我都唔知點解自己講d野可以咁無聊-*
跟住就起身食飯 ''' '' 洗碗,,,, 不過仲好累個人-0- ''
聽日出街街了 .. 買野送比媽咪 ..''' 希望搵到岩媽咪架啦-3- '' |
| 刊登時間︰2006-05-13 08:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 12 日 星期五 |
游水水 '' 超正**  |
今朝起身 '' 超期待夜晚 ''
因為 .. 同洋洋 . .梓盈 .. 麗華 .. ameko .. BRIAN .. 菜菜 . .蘇仔 .. 肥蛋去游水水
哈哈 ''' 今日既時間都過得好快''
上中文堂 '' 覺得好累 ,, 同皓柏sd sms .. 之後訓左覺 ''
跟住英文堂睇戲 '' 好辛苦 '' 個胃超痛,, 之後食左兩粒藥 ''
好返好多 '' 之後英文堂 ' '係咁喪傾計 .. 嗚嗚 .. 阿倫唔理我丫*
我喊>< '' 數學堂 ' 想聽書, , 但都唔明佢講咩 ..我好努力聽架啦 ..
之後 .. 最尾個3堂 .. 係咁喪傾游水d野 ,, 哈哈 ''
放學啦 '' 好開心 '' 7點到 . .我同梓盈 . .麗華係田景輕鐵站等*
跟住搭去安定 '' 等齊人 '' 我地就行去屯門泳池 .. 哈哈 ''
一去到 .. 就飛入去換衫衫 '' 哈哈 .. 跟住就游水 .. 初初 . .麗華同洋洋唔肯落水-0-''
但之後 .. 佢地都落左水玩 '' 超搞笑 .. 但我就抽筋-0- ' '差d沉死了 ''
哈哈 '' 但未死得標*對住班咁可愛的朋友仔 '' 點捨得死 ''
玩到9點幾 ' '我地就走了 '' 去換衫衫衫衫 '' 但d水超凍囉-0- ''
但唔洗又唔得 '' 頂硬上-0- ''''''
搞左好耐先出到去 .. 打比阿浩 .. 佢又話係新墟 '' 都冇咩心機*
本來都唔想過 '' 但佢地成班去食野,, 我又冇咩胃口食 ' '所以冇去 ''
之後搭車去到河田咪打比佢係邊 .. 比返d野佢 '' 哈''
佢話我令左啵* 當然啦 =]] 我咁精靈可愛 '' 係殘左d姐 ' '
自大狂 '' 哈哈 ... 佢走左之後 '' 我慢慢行 '' d眼淚係晒個眼框度
好彩冇落出黎姐* 之後打比阿忠 ' '又唔聽我電話-0- ''
但我行過m記 '' 見到佢囉 ' '哈哈 ...
之後同左阿池去食野,, 佢渣車黎join埋我 '' 中途 ' '見到 ... [[某人]]
哈哈 .. 之後同佢食左碗西米露 '' 超難食囉-0- '' ..
之後泊左架車係我屋企樓下傾計* 之後見到有人偷情-0- ''
哈哈 '' 佢地d行為 '' 真係-0- ''''''''''' 啞左囉,,
我同阿池係咁喪笑=]] '' 之後傾埋d白痴野 ... 變左傻kid ''
11點幾就返左屋企了 ,,, 跟住食埋屋企人留比我既菜 '' 之後就沖涼 .. 洗碗'' |
| 刊登時間︰2006-05-13 12:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 11 日 星期四 |
忘了 .. 忘不了=]]  |
尋晚同子軒and子聲傾電話* 傾到1點就收左線 ''
之後就訓左,, 今日起身 '' 好趕囉-0- ''
因為要同阿哥細佬爭廁所 .. 我岩岩洗完頭 .. 皓柏就sd sms比我問我起身未-0- ''
之後一直同佢玩sms // '' 返到學校都係 '''
呢排唔多想食野 . .想儲錢* 所以冇帶錢返學* 但今日要上美容班 ''
唔記得帶錢-0- ''好彩洋洋幫我比住先-3- '''
lunch .. 個胃痛囉 '' 痛死了 '' 好彩食完野冇咁痛 ' '如果唔係又要食藥 ''
上黃sir 堂 .. 佢都痴痴地 /'' '佢擺到明唔鋸我 .. 洋洋 .. 梓盈 .. 麗華*
但又點 ,, 麗華識做數 ' '我地都係走得 '' 哈哈 ..
之後去美容班 // '' 哈哈 '' 超好笑囉 ,, 玩set頭 '' 超搞笑 ''
個d假頭-0- ' '真係嚇死人啦 ,,, 今堂都幾好玩 .. 不過係無聊d ''
今日英文堂 .. 我地改左個名 ''
洋洋叫 洋仔 .. 梓盈 叫盈仔 .. 麗華叫 華仔 '' 而我寶欣就叫欣仔 ;''
哈哈 .. 超搞笑 ''''''''''' ''放美容班 '' 菜菜就接梓盈 ''.. 真羨慕呢''
麗華 . .洋洋 . .哥斯拉 ' '就去食野 , ,而我就返屋企了 '''
由起身 .. 到而家 .. 一直同皓柏玩sms .. 玩到電話都冇電* 哈哈 '' 搞笑,,
今日同麗華講 . .如果佢 .. 有一日'' 無啦啦走黎接我放學 '' 我一定好開心*
但我相信 .. 呢個係冇可能的事實,, 所以 '' 我都係得把口講下 '' kaka
------------------------------------------------------------------
下一次微笑
上一次微笑之後 世界遺漏了什麼 怎麼會突然忘了許多感動
難過的事總有好多 頭頂的天空總是灰濛濛 流淚的時候
卻忘了為什麼
淡紅色指頭 陪我煎熬 黑色破曉 在嘴邊咬了又咬
我好想忘掉 為何煩惱 對著天空大聲的叫
下次微笑 你會看到 我真心上揚我嘴角
有人會在天涯海角 種一片草原 看我奔跑
下次微笑 我會驕傲 放晴的感覺多麼好
不放棄總會等得到 我那熬過風暴 真的微笑
|
| 刊登時間︰2006-05-11 06:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 5 月 10 日 星期三 |
誰人能夠救救我*  |
尋晚訓覺 . .訓黎訓去都訓唔著* 個胃又唔多舒服
係食左兩粒胃藥先訓得著-0- ''''' 死啦我,,
今朝冇返學 ,, 因為隻眼好痛-0- '''
之後請左假!!!!!!!! .. 10點幾 .. 媽子嗌醒我
係咁叫我返學-0- '' 咁我咪返學囉 .. 11點 出門口 ''
行返學校 .. 咁岩返到去係英文堂-0- ''今日抽獎*
好彩我都有機會抽獎-0- '' 不過 .. 我冇糖糖囉 '' 抽左個多謝
兩次都係咁-0- '' 黑仔到爆,,,,, 但小軒軒比左一包我 '' 因為佢有兩包-3-
最愛你 . .小軒軒 ''' kaka .. 之後上中文堂 .. 係咁做功課* ..
跟住就係度聽下書,, 傾下計咁* .. lunch '' 淨係係度傾計 .. 冇食野,,
之後個堂中文堂-0- '' 悶到死囉 '' 作文*
到左數學堂 '' 傾左一陣計* 之後洋洋 .. 梓盈就訓左覺 ''
咁我都訓了 ,, 都唔知佢講咩 .. 之後比竣竣整醒左我-0- ''
咁咪同佢傾計 '' 佢好無精神咁-0-,,,
好快就落堂了 .. 落堂前個幾分鐘 '' 阿浩打黎' ''因為上緊堂,,講左兩句就收線了
放學就行返屋企了 '' 超熱-0-''''''''
返去啦啦聲煮個公仔面食-0- ' '超肚餓 '' 又有西瓜食 '' 哈哈,,
呢排唔係頭痛就胃痛-0- '' 條腰都未好返 '' 想點 ..
食飽飽就做埋d功課先-0- '' 又唔見簿囉 .. 又要重做''
又同個令仔傾計 '' 原來佢叫[[皓柏]] ' '見到個皓諗起d野* 不過都過左去了
傾到6點幾到* 我就訓左覺 .. 訓到8:30先醒 '' 睇黎我真係好累了
但訓醒 ,.. 隻眼仲痛緊* 都唔知係咪隻眼有事,,
起左身出去* 冇飯食囉-0- ''''''' 啞左 '' 訓左覺姐 ,, 連飯都唔比我食
冇人性的 .. 所以我就食西米露 .. 哈哈 ''
好期待星期五-3- '' 去swimming ''' 希望麗華去啦>3<
< ---青蛙4大派 '' 哈哈 ''
<--- 課外活動堂影* 影到我好黑-0-'' 好樣衰 |
| 刊登時間︰2006-05-10 05:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 88 | »
|