按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 26
累積人氣: 9694

2006 年 5 月 21 日  星期日   雨天 



今日好早起身丫* .. 愉快

尋晚同老公豬傾到6點鐘先收線-3- ''

喪的* 之後我6點幾先訓 .. '' 今日就2點起左身-0- ''

老公打比我 '' kaka .. 不過今日唔陪佢了 .. 因為 ..人地唔使我陪><''

哈哈 .. 講下姐 ...之後同佢傾左陣電話 .. 跟住就起身煮面食 ,,

今日又留係屋企* 唔想出街 '' 因為落緊雨-0- ''

係應該話 .. 冇咩事* 多數都唔鬼出 ,, 6點幾 ..

表姨打比我*之後同佢去左盈豐食野* .. 之後7點幾就返屋企了 ,,

個頭好暈-0- ..好累 .. 但如果我而家訓左

今晚就唔使訓了 ''''         唉 .. 下個星期六點算好* ..

我好想去* 但一去左 ..  好麻煩 '' 但菜菜生日啵 ''

點算好-0-''有咩辦法>0< ''

大口 ling.. 乜你驚丫 .. '' 做咩要lock密碼丫 ''

入面有d咩唔比得人睇丫 *心虛丫 ,, 做左d唔見得光既事丫 ''

係鬧人呢就光正大啦 .. 唔使lock密碼架喎 .. 

我擺到明鬧你 ..擺到明串你架啦* 又如何 ,, 驚咩丫,,

驚比人睇到丫=]]  我而家擺到明串你架啦 .. 點丫''

刊登時間︰2006-05-21 02:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 20 日  星期六   晴天 



大件事-3- '' 鬱悶

尋晚  發生左一件大件事 '' 足足喊左成晚*

原來老公仲係咁 為左我!!!!!! .. 咁你都忍'' 我好開心!! ..

我都話我冇揀錯人架啦 ''' 你是最好的-3- ''

返左屋企* 一直同阿浩傾電話 '' 傾到5點 ' 我就有d眼訓-3- ''

之後就齊齊訓覺 .. 我訓到5點先起身 .. 訓左12個鐘-0- ''

老公就4點幾起左身 ..'' 之後同佢傾左陣電話 ''

我要堅強d .. 捱埋呢兩年 '' 我就唔使再比人管架啦=]]

留多係呢個屋企多一分鐘 '' 我都癲了 .. 我有d咁丟架既老豆*

諗起尋晚既事 '' 有開心同唔開心* .. 開心既 .. 係我老公咁為我* ..

同埋佢同我講既野 .. 你唔好氹我丫 .. 要認真架^^ ..

原來老公真係因為我 .. 做醜人都制 ..'' 我真係要重新認識佢了-3-

 諗返起 .. 個心都甜晒-3- ..

唔開心既事就係 ... 唔開心既就唔好提了 ''' 我都唔想諗佢 ,,

刊登時間︰2006-05-20 06:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天 



大口肥豬西扮慘 驚訝

今日4個都有番學番齊"4個都好撚興"成班男仔好賤

不過都唔及條八婆咁撚賤"自己搵交唉仲扮慘"真係好勁囉"

唔去tvb做臨記真係點得呀??

今日d人終於公開左日記"做咩呀.??之前唔見得光呀大口始祖"

d仆街唔係覺得自己跟人既就唔洗除件衫落黎啦"

好明顯個仆街都認左自己跟人囉"成隻豬咁冇分別"

其實其他人跟都冇咩野既"至慘你條八婆跟"我就唔撚順超呀"

又唔知自己大口"咪以為自己索女囉"見到你真係想令人犯罪囉"

想打柒你條仆街囉"口又大"身又肥又腫"條裙又窄

咪以為自己條腰好幼至得架"好撚索呀"??你d咁既衣著洗跟你"

好心你就搵盤墨水睇下自己咩樣啦"咪同墨水一樣黑囉""成日整個酒渦出來"

好靚呀"??行路行到成度豬咁"on999"

我想俾條大口仆街知我入呢間學校先囉"就算係校裙我都著先過你呀"

冇撚資格串我跟你著校裙呀"如果唔係大把人跟你呢隻大口怪著好唔得掂架"

你咪以為你個撚樣會有人跟你至得架"以後唔撚識著衫就睇下雜誌啦"學下丫嗎"

好過以為自己好撚靚"話人跟你"仲俾人串on9"真係好撚西架"

大口呢就冇得整架喇或者第日試下去琛玔研究下啦"可能會失敗架wo

好想話你知"你個波唔係好撚大""好似放左兩個爛芒果上去咁"

嚇撚死人..著好d個bra啦"唔係唔識買呀"

你d fd都唔係個個都大波"串人咪串埋自己d fd囉"

串人之前睇下自己""我而家係以其人之道""還自其人之身"

明唔明點解呀"?解釋下丫"大口豬西"

青山其實係你家鄉"自己住撚過唔好叫人入去住啦"唔撚洗咁好客喎

係咁好客咁請你d fd去玩下囉""姐姐"反轉豬肚就係屎呢句野你同自己講啦

自己做過咩自己知"心知肚明啦"今時今日係到扮慘~入tvb囉

當過我係fd咩"唔見得囉""寫到自己好人慈喎"偉人呀??

係fd會即刻飛去第二度同其他人fd完全唔理我感受架咩~

你當我係咩你自己好清楚"唔好係度扮偉大"好撚憎呢d仆街

睇到唔撚順超""講到我好激撚氣囉""

好彩而家我有班best fds""你慢慢享撚受而家你d fd囉~

曾經我都fd過"你地點對我好我清楚"當初有d人因為自己錯同fd反左面"

即刻搵我同佢玩"結果又點呀"d人恩將仇報""唔撚諗下我當初點撐佢"

咪同你大口西差唔多囉""一撚樣架啦"""近"豬"者尺"

你地冇資格話人""你地過得到人地""過得到自己咩~

d咁既人睇撚住個天做人呀.?"心撚照啦""見撚到你好嘔心

扮可憐""威撚哂啦你""拎諾貝爾獎丫

段詩""d人唔係話緊自己呀""男人聲音似係啦"'樂觀d唔好咁話自己

你慢慢學個kid字啦""嗯""唔洗學都得""照下鏡就知道架啦""唔好照太耐喎"

我怕爛左塊鏡就唔好啦""姣西""至撚姣係你喇""唔好爭做姣婆至得架

刊登時間︰2006-05-19 09:17 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天 



哈哈 '' 睇完大口ling個日記 .. 真係笑鬼死我!!

你老味* 你好好屌丫'' 乜你有撚架麻*

不如你教下我點屌丫* 乜你咁鍾意叫人入青山

你係咪你入得多丫 '' 知你聰明啦* 你個波好撚大丫 ''爆未丫 '' 我想話你聽

你個波係墜架啵 ' '你有冇留意到丫.. 你唔係跟尾狗係d咩丫 =]] 淨係識跟住人地後面*

話人姣丫 ' '咁又點* 人地姣得起丫'' 你有冇樣姣得起丫 ''

你咁叻* 咁叻屌人 '' 我逼你架'' 唔好講到你自己咁偉大丫''

咁叻你咪過黎屌我囉 '' 係度鬧有乜野用丫 '' 你唔係話自己好夠薑架咩 ''

八婆* 你係咁醒 '' 你就唔使唔出班房啦 '' 喊喊喊 ' '喊撚死未丫'' 博人同情啵*

好識做戲 '' 我就真係唔夠你啦* 咩反轉豬肚就係屎 '' 呢句野到你講架咩*

唔好意思..你冇咁既資格囉 '' 仲有丫 ' '我想同你講丫 '' 個三首詩呢=]]

好似唔係講緊你丫 '' 仲有.. 人地作得好順 . .好好架!!!!!!!!!

唔似你咁冇文采架 '' 要作好d詩 '' 你學多幾年啦* 唔使自認 '' 我又冇話你話緊我

自己自認仲話人地!!!!!!!!! 你實在太聰明啦 .. 我就算學多幾年都比唔上你啦 '' 我有自知知明

不過好過人地冇 '''' 把口仲臭過屎渠 ' '我邊夠講姐 ''

你咁撚索 '' 邊敢同你爭仔丫 =]] 你咁樣話我我好撚驚丫** 你咪過黎屌柒我囉

咁多野講做咩丫 '' 你好耐冇講野丫 '' 口臭得滯丫 ''  我就唔似你地d人囉

鍾意玩埋呢d野* 最叻咪博同情* 唔好意思=]] 我d眼淚唔係用黎咁用架 '''

加上呢 '' 我唔似你 ''話緊人地仲唔認呢* 加上呢 '' 你個八婆陳淑玲 ' '我而家話緊你

擺到明鬧緊你* 唔係屌緊你囉* 我屌唔到你架 ''唔好意思 ''''''' 你咁叻* 過黎屌我丫=]]

仲有呢 ..同你講多一樣野丫 '' 冇人話你披件冷衫係膊頭就跟風丫 ''

不過係你自己作賊心虛咋* 人地講一句話有人跟風姐,, 你覺得自己唔係既

使唔使 除左佢丫* 你覺得自己冇唔岩* 你使唔使咁做丫 . .戇鳩西' .. ' 仲好意思咁大聲話人丫

唔 該呢 ' '你咁鍾意串 '' 唔該過黎搵我啦** 唔好得把口* 我對住你d假人 ''

我真係冇咁好氣* 好聽d咪話我係你之前朋友囉 '' 你自己咪又係個自大狂

仲話之後當我係朋友,, 你慳d啦* 你之前點對我 ' 人人都有眼睇 '' 唔使扮啦 '' 點扮呢 ..

你咪一鳩樣**

刊登時間︰2006-05-19 05:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 18 日  星期四   晴天 



個肚超痛-0- ' '點算 .. 愉快

尋日癲癲地狂食藥.. 今朝起身都好正常 ''

以為冇事,, 點知* 真係出事啦!!!!!!!!!!

上文書堂 .. 打字睇到d字係蒙既* 寫字又係!!!

好暈好暈 .. 超辛苦 '' 之後到個肚啦啵* 劇痛囉=]]

超想早退 .. 中文堂自己一個坐 .. 係度發呆 '' 一係就同孫偉恆傾計

*lunch既時候 '' 見到d跟風怪囉* .. 人地點著件冷衫你又學 =]]

你咁鍾意跟人地* 不如跟埋人地一齊住好嗎* 但記得要問下人地屋企人比唔比你入先啵*

我驚你個口大得滯 '' 嚇親人地屋企人就唔係咁好啦!!!!!!!!!!! .. 你咁叻既咪咪鬼學囉''

仲以為自己好醒咁* 自己跟人仲話人地丫* 唔知以為你真係好撚醒丫 ''

之後睇人地作d詩 .. 超搞笑 ** 有一首係話麗華* .. 但都幾好笑!

麗華* 唔好嬲丫-0- '' 我地都係講笑咋 '''

旅遊!堂 .. 唔記得做咩了 ,,, 到左美容班 '' 哈哈 .. 今堂教化妝-0- ''

慘囉,, 比洋洋 .. 梓盈 ..麗華推左我出去做model '' 算算算-0- ..

只此一次 '' 比個阿sir化到個妝好濃-0- ''仲要著住套校服* 點見人呢-0- ''

我就覺得個妝怪怪地 .. 佢地就話幾好睇-0- '' 但你地都知我唔鍾意妝 '' 因為一個字[[懶]]

哈哈 .. 個阿sir又好搞笑 =] 佢識講中文* 但又唔正呢 '' 如果佢都係講英文 '' 真搞笑

今日超開心 ,,, 咩都笑一餐 '' 到左放學 .. 我就同阿匡食野 .. 食完野就返屋企了

大口個位丫 ' '我同你講丫 ' '你唔係跟風怪係係咩 ''

大口怪* 呢樣我都知 .. 人地先唔得閒跟你丫 '' 八婆 ''你以為自己買d野好令嗎

覺得人地會跟你麻 .. 你收皮啦 '' 你照下自己個樣先啦 '' 發姣 ...邊 撚個發姣多d呀

你冇鏡既 . .去搵廁所水照下啦 '' 你呢d叫令 .. 咁人地個d叫咩丫  '' 姣婆

你老味 .. 咁撚串咪當面鬧我囉* 你唔係話自己好叻架咩!!!

把口咁叻 '' 咁過黎鬧我囉 ,, .. 咁鍾意鬧人姣婆丫麻 . .咁鍾意鬧人

你咪當面鬧人地囉 ''淆丫 ..  咁你就咪咁多野講啦 '' 使鬼同你呢d八婆做朋友丫

唔好當自己好偉大丫 '' 你只不過係人地隻跟尾狗咋 ..大口ling '' 

你咪鬼成日係度扮Q啦* 明知自己咁柒 .. 仲要柒到唔可以再柒個隻丫 ''

難怪個個見到你都話你個樣真係嚇撚死人 ' '你睇下你幾多fans''

 .下面有幾首詩 '' 係我地班既偉人作的*估下講緊邊個. ..答中 [[無獎]]

1.大大的嘴     2.沒人抽水                  3.水桶身形

  粗粗的腿                 永無人娶                     增長不停

  污穢的嘴                 雖有豔嘴                     面部表情

  不是靚女                 卻沒人咀                     凹凸不平

刊登時間︰2006-05-18 07:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]