按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 34
累積人氣: 9702

2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天 



測驗 '' 全部都唔識-0- ''

今日測驗 .. 全部都唔識做-0- ''

d英文死晒=]] '' 我邊做.. 一邊,,

見到d英文字就好想訓,, 是但係咁做左d* 之後就訓左了,,

放lunch .. 同梓盈 .. 麗華 .. 洋洋 .. 哥斯拉 '' and a班既人去左建生食野 ''

超飽 ,, 大家都好開心 =]] 老公放lunch都打比我 '' 但我都差唔多考中文 ''

所以傾左幾句就收線了 .. 今次中文好勁,, 作文* 哈哈 .. 我強項

但唔係太識寫 .. 亂咁寫 '' 仲有廿幾分鐘* 我就訓左覺-0- ''

唔知呢排發生咩事,, 日日都咁累__*

放左就返屋企 ,, 同麗華傾電話 ,, 6點幾就搭車搵老公仔*

本來話過置樂搵嘉琪 '' 但老公仔個肚唔太舒服 '' 所以都冇去*

我就係佢屋企睇電視,, 之後 .. 發生左d事* 老公仔唔好唔開心啦 =]]

我真係冇野啵 ,, 就算無論點* 我都會陪住你' '' 希望我可以改變到你_**

我諗我有咁既能力掛 .. 哈哈 '' 9:20嗌外賣 .. 10點幾先送到黎*

我同老公仔係屋企都就快餓死了 ''' 一邊睇電視 .. 一邊食,,

唔記得睇個套咩了,, 講外星人* 哈哈 .. 幾搞野 '' 但又好核突=0=''

11:30 .. 我就自己搭車返屋企* 太眼訓了 ,, 之後老公打黎陪我傾電話 ''

返到屋企 .. 又玩電腦-0-

刊登時間︰2006-04-01 12:10 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 30 日  星期四   晴天 



返左兩個鐘頭學 '' 愉快

今日朝早冇返.. 去左麗華屋企,,

因為唔想返* 加唔係咁舒服 ,, 麗華又冇返,,

我就上佢屋企,, 同佢一齊研究佢部電話 ''

11點幾就去食m記 .. 之後買m記比梓盈 .. 洋洋 .. yanki食 '''

放學就諗住去青松睇醫生,, 但好多人* 之後走左 ..

去市中心行街街 .. 買左d野,, 之後走左了 ''

本來就等老公放工 .. 陪下佢既* 但我好累 .. 同佢講我返屋企先__

中途就因為屋企既事嘈 '' 由搭車喊到返屋企都未喊完* 老公收左線]]

我就扒係度訓左一陣 .. 起身又 打比佢 .. 又喊過 .. 對唔住丫 ''

我知你為我好,, 我就因為我一時既任性同佢嗌 ''' 對唔住丫=]]

我唔想變返好似以前咁 '' 我真係改左 '' 我唔出聲唔係因為我好似之前咁,,

係因為我驚再嘈落去既時候 .. 又再一次失去你* ..

但之後佢氹返我* 講左d野 '' 超開心^^ .. 你唔好真係為我氹我先咁講=]]

  你話我時,, 你自己都要做得到-''

之後就伙屋企玩電腦 .. 睇小說 ''

夜晚11點幾先溫書-0- '' 聽日測驗了* 我要加油,,

我應孩過老公,, 今次平均分要合格 ' 加油,,

而家打緊日記既我 . .隻眼好累 '' 好眼訓-0- ''

刊登時間︰2006-03-30 11:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 29 日  星期三   晴天 



唔太想打日記,, '' 愉快

今日懶懶地 .. 簡略講下今日發生既事,,

上pe堂 '' 比個死人黃羽打中,, 痛到喊=]]

不過算啦* 佢都冇心既__ 好快就收了聲**

之後都冇咩特別 .. 今日阿倫冇返* 冇人陪我傾計!!!!!!!!!!!!

悶 .. lunch同梓盈 .. 洋洋 .. 麗華 .. yanki傾計' ''

傾左一陣落去搵鄧sir拎返部mp3* 好彩唔使罰 .. 仲係度講笑,,

之後數學堂係咁做功課* 比阿sir激到我發脾氣 .. 做做下功課

太累了,, 之後訓著左 '' 訓到落堂,, 放學就同梓盈 .. 麗華去食野,,

6點幾老公放工黎搵我* 之後我就同佢行返屋企,, 真是無聊得很-0- '''

同佢行返黎時 '' 佢講左d野__令到我心好唔舒服 '' 不過都過左去,, 算啦

返正都係5個月之前既事 .. 提黎又點* 算吧

,,8點幾就自己搭車返屋企

刊登時間︰2006-03-29 10:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 28 日  星期二   晴天 



我的老公今日又發癲了-0- ''' 愉快

今日又好似平時咁叫醒老公* ..

但佢今日好似好精神 .. 但我超超超眼訓=]] ''

第一堂英文* 我好比心機聽書的,, 但都係唔識-0- ''

之後中文堂,, 我知道好悶 '' 所以係咁掀書 .. 搵課文睇

哈哈 .. 第二堂同阿倫 .. 浚浚玩下咁* .. 咁就過了 .. '''

聽日默書,, 我好似仲未溫*算啦 .. 學浚浚過 .. 抄三次比佢咪算,,

哈哈 .. 我先冇佢咁笨 .. '''

之後商業堂,, 係度改正 ... 我就係度發呆諗我老公仔-0- ''

我係度聽mp3 .. 比阿sir見到-0- '' 比佢收左 ''' 無奈 ..

本來諗住放學問佢拎返 .. 但放學唔得閒__ '' 所以冇搵,,

今日有週會 ''' 唉,,, 悶死了 .. 但又幾好笑 .. 阿倫超賤囉 ;;

人地行過黎 .. 佢就成張登踢埋黎 .. 痛死了-0- ''

放學麗華 .. 洋洋同哥斯拉去左食野,, 但我趕時間* 所以又冇陪佢地

真係唔好意思>0< '' 又冇陪你地,, ..

之後返屋企換衫衫初衫 . 4:30到就落街搭車車去接老公仔放工'' ''

比人收左mp3 .. 搭車車=]]超悶-0- '' 只好發呆 .. 發發下就到了''

去到都係5:20分 .. 去左公園仔坐下 ..5:36就行去等佢放工 ''

佢效率果然快 .. 5:42到就出到黎 '' 哈哈 .. 之後同佢搭地鐵去旺角買野,,

老公真係癲左 .. 佢去買野.. 本來要成七百幾蚊 .. 但係* .. 佢五百蚊就成交 ''

佢開心到癲左-0- .. 之後我去睇下d衫 .. 睇下d帽 '' 雖然睇岩左頂 ..

但=]] 隻色好難襯衫,, 最後都冇買* 咩都睇唔岩 ..

之後同佢去搭67x去富泰 .. 超開心> <' '我話口渴 .. 但最衰呢度附近冇得買野飲=]]

老公佢就卜去買比我 // 返到黎 .. 佢比左包我最愛既[[維他奶]] '' 超開心 ..

之後我地無聊得滯 .. 係度估架67x係直行黎定轉彎黎 ..

答案係 ... 轉彎黎 '' 哈哈 .. 我岩左 '' 佢要請食飯* .. 哈哈'''

我到左富泰 .. 咁我就打比麗華 .. 睇佢落唔落黎食野 ''

佢之後話唔想換衫衫 .. 咁唔緊要啦 '' 我就同老公and佢師傅食飯-0- ''

個意粉我覺得好難食,, 華田又飲左少少 '' 之後就走了 ''

佢地講左d野 .. 師傅好興 '' 雖然我想講下我既意見* ..

但我又唔太了解件事 ,, 冇咩點出聲_____ '' 都係得老公出聲 ..

阿蕉黎到 .. 佢既出場然好笑 ..'' 佢彈過黎___差d仆低=]]笑死我地

講左一陣 '' 知道成件事既龍來去脈 '' 我先有返d野講 ..

傾左一陣 ..   師傅就走了 '' 我地三個人就係度傾計 ,, 佢地講d野都唔岩我 ..

加上我係度發夢 .. 都冇聽過佢地講咩* ..

 '' 阿蕉 .. 我星期六會拎比你架啦* 放心吧'' 最好提提我

我會突然失憶 .. 唔記得你講過d咩 ,,,

11點 .. 我就同老公行返去 .. 行到河田 '' 老公話好累,, 我地就各自搭車返屋企了''

刊登時間︰2006-03-29 12:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 3 月 27 日  星期一   晴天 



難捱的日子* .. 還是回來了'' 驚訝

今朝嗌醒完老公起身 '' 我訓多一陣=]]

但訓唔著 .. 7點就起身 .. 起身梳洗下,,

之後7:40分就出門口 '' 之後打比老公哭訴 ..''

唉.. ...都係忍唔住=]] 講就話唔在乎___ 個心唔係咁諗呢,,

老公話晏d打比我 ,, 收線後* 我又慢慢行返去輕鐵站等梓盈 ..麗華 ..哥斯拉

返到學校,, 呆下呆下咁 '' 梓盈又唔開心=]] 唉,, 今日搞咩丫''

之後呆下呆下咁就過左成日了,, 好彩有洋洋 .. 梓盈 . 麗華 .. 哥斯拉陪我咋=]]''

仲有阿倫 .. 浚浚陪下我傾計-'' 心情都好返d '' lunch ,, 老公仔都有打比我__''

講埋d超冧既野>3< '' 都話左你冇欠我 .. 如果你係覺得欠我既 ''

就照顧我呢生呢世 =]] 愛我一生一世* .. kaka ,, 你講架>3< '' 冧爆了

聽完心情都好返好多* 英文堂就好比心機聽書* .. 但都係唔識-0- ''

之後文書 .. 個阿sir都有病 .. 都唔知係咪痴痴地 ,,

課外活動冇得整野食* 有人會考 ,, 我地就係502室傾計 ..

哈哈 .. 係度玩電話  '' 超好笑__ '' 幾開心 ..

放學後 .. 就同梓盈*麗華去盈豐食野,, .. 5點幾就散了.. 我就返屋企,,

真係唔想返囉 .. 又要返屋企自閉 ,, 絕食行動=]] '' 開始 ...

刊登時間︰2006-03-27 08:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]