| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 2 月 6 日 星期一 |
夜深了,,但我還在偷泣=]]  |
早知道結果 .. 無奈 ..你揀的不是我
而是她'' 我也知道她比我還更重要 ..
今晚我的人 .. 在散心 ..可惜我太不幸[[沒有份]]
我真的傷得很重很重 .. 心真的被粉碎'''
我的心真係很痛 ... 點解****我原來真係比唔上佢''
就算付出的真誠 ..也打不動他的心=]]
一次的希望 .. 換來無數的絕望'' 有誰明瞭現在的我''
我真係不能再站起來.. ''個心真係好痛好痛,,
我知道 .. 我今 次既傷.. 係冇可能痊癒!!!
點解 .. 點解,,,,,點解要咁對我'' 唔通我真係唔值得你揀我
我真係冇資格做你最愛個位'' 點解喎 ''
我做d咩要咁對我***又要好似以前咁獨自過活
佢講既每一句你都咁在乎 .. 咁我點???
我講既每一句話都是無聊的話 ,, 但你知道嗎
我的心有多痛.. 別人說好心好報_____但現在呢
我得到什麼呢 .. 我還是被你拋棄!!. 我會甘心嗎
|
| 刊登時間︰2006-02-06 04:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 5 日 星期日 |
| 什麼是痛 .. 我現在懂了 |
我唔想比你見到我唔開心既 一面''' ''
我唔想再比到煩惱你,,,
現在所有的痛苦 .. 只有我受晒 ..''
你可以同她過得開開心心,,,
明白自己沒有可能 .. 永遠都是最差的那位
你好嗎 你與他快樂嗎
你生活甜蜜應該好好
我有我抑鬱 你就與他散步
逐處風光給你數
*好姊妹 你帶走我伴侶
我只是沈默不敢聲討 你有你風騷
我未見得憤怒 讓愛都算是厚道
遺憾我比較糊塗 他識你比我早
難及你 生得討好
情敵教我羨慕 還要嫉妒
曾經孖公仔的一對
來推我跌入地牢
情敵要我讓步 我讓路
如他與你翩翩起舞
能祝你美麗自豪 我做到
你習慣料理他嗎 願你亦了解他
他穿著鬆身尺碼 我就算未放得下
若是你汗顏的話 懇請你好好愛他
情敵要我讓步 我讓路
留給好姊妹一封信 來祝你美麗自豪
還是我夠量度 失戀都這麼客套
不怨你不必哭訴 祝你多安好
友善到 偉大到 恐怖
|
| 刊登時間︰2006-02-05 02:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 4 日 星期六 |
| 等待 ,,, |
我而家可以做既**
只可以等 ... 放心啦=]]
我唔會逼你做你唔想做既野!!!!!!!!!!
我唔會逼你決擇架... '' 呢d野,,等時間黎證明-]]''
但我係唔會放棄既 .. ///
我相信我自己可以做到比佢更好,,,
我等你既答覆~ |
| 刊登時間︰2006-02-04 12:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 27 日 星期五 |
| 原來世界上好多假情假意既人架'''' |
今日令我知道好多野啵*******
真係多謝晒[[你]],,,講左咁多野比我聽 '' ''
我而家就知道邊d叫真正既八婆'' ''
咁鍾意係人地背後講人是非既,,, 乜你把口唔臭架=]]
咁鍾意講 . .識話人又唔識話自己丫-''' 你都幾假架啵!!!
你自己冇講過人地既 .. .好心你啦 .. .咪扮到自己好好人
講到可憐人地啦**想溝人丫''' 咪溝囉 . .冇人阻你架啵~
使乜做咁多小動作丫 . .咪話我話你丫 . .八婆''' 你以為你好受人歡迎丫!!!
慳d啦 . .. 又唔知自己黑人憎喎 .. ..你咁鍾意吹水 . ..
不如吹大d丫.. ..人地同你有親丫=]] 不如周圍同人講丫 . .好冇丫
得埋報好冇先_______''' 好心你自己就儉點下啦 . .. '
你真係好假架啵,,, 轉個頭話幫人守秘密 .講到自己有幾偉大***
最後呢 . ... 你呢d人先最假~你呢d人唔死都冇用添*
係人地面前做一套 . .係另一個人面前就扮晒可憐 . .扮好心
我好想問你累唔累架.. ..''辛苦你啵,,, |
| 刊登時間︰2006-01-27 05:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 1 月 24 日 星期二 |
| 我愛的**不是我的愛人 [[他心裡每一寸''都屬於另一? |
我還是是算了吧_____我永遠都比唔上佢,,
咁努力做咩***我知我點都冇用 .. .
我知你個心好愛佢 ..我都唔應該再阻礙你地,,
其實你們才是最登對 .. 我為何要分開你們,,,' ''
痛苦 .. 傷心 .. 又何嘗未試過 . .呢d痛楚 '' 還是回到我身旁
每天也陪著我渡過**我只好默默在你身旁愛你. ..'' 做你好知己的角色
只要你記住我就是夠了 .. '''' 我還是被你趕出場
''就算她跟你有段情// 我也為你高興_____
我現在只可以祝你地 幸福快樂 ..
她比我好 .. 什麼都比我好'''
冇人希罕我好 ,, 嫌我很失禮 還被某位出手取替 對你好 都要痛一世
每天也會為你哭一遍 .. . 每天也背著你偷泣 '''
[[為什麼相親相愛仍然無法戀愛]] |
| 刊登時間︰2006-01-24 05:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 88 | »
|