| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 11 月 15 日 星期二 |
悶,,  |
今日返學好悶,,,
係咁訓覺. .. .''但諗起好多唔開心既野'' '
個人又好炆 , ,,個心又好痛 ' ''
唉,,, .. .今日心情都唔多好!!!!!!!
放左學又去置樂 '' . ..係度玩..但隻腳痛到行唔郁,,
又凍 ,, 但我好想病 . ..病死左就好啦' ''
唔使咁痛苦 . ..返到屋企 ' ''又睇到d野.. ..
勁hurt=]]]唉,,,我又[[.. ....]] '' '
唉,,,,,,,,,,
|
| 刊登時間︰2005-11-15 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 13 日 星期日 |
面頰被摑下沉重的 一巴,,  |
今日去左睇戲唱k ,,,,
幫阿Lok慶祝生日**雖然係遲左.. ..
但佢唔知我同阿LING偷偷地買左個蛋糕比佢,,..
佢勁開心 '' ''但我次次去唱K都諗起好多唔開心既野**
之後去睇戲,,[[變鬼]]**計埋今次睇左第二次 ]]]**
但都係好驚 ,,,我同阿LING都嚇死左 ,, . ..
今日阿LOK .. 阿LING . .阿倫陪我過 .. .
雖然呢排都係好開心//// '' '可惜 ,,,唔係發自內心,,,
就算人地對我點好又點 .. ..我愛既依然係阿浩 ] ]**
都係放唔低佢 '' '' '''點解我死都唔放手!!
叫我放手 , ,,但我做唔到((
我想每一日都係阿浩陪我過 , ,,而唔係其他人!! |
| 刊登時間︰2005-11-13 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 9 日 星期三 |
| 運動會 '' ' |
今日超熱,,,,曬到中暑咁滯' ''''
好辛苦 , ,,跑完二百米,, ,透唔到氣=]]
返到去popo扶我返去' ''''
我坐左係度喊 .. .之後坐左一陣食左粒藥!! . ..
今日食左成2粒藥 ' ''' '又見到之前阿浩班d人=]]
超唔開心囉,,, |
| 刊登時間︰2005-11-09 12:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 6 日 星期日 |
好辛苦 '' '  |
點解,,要咁樣傷害我'' '''
就算你點對我我都唔會放棄你,,..
我會盲目咁愛你 ]]]**
阿浩 ,, 呢d野我全部都係同你講))) '''
今日心情勁差,,,去左跑步 ''出左一身汗,,,
可惜自己身體唔好 . ..心口痛 '' 冇再跑過.. ..
之後阿ling過左良景陪我**之後過左置樂/ ///'' ''
同阿倫.. ..賴潹濠 ..阿ling搭的去蝴蝶灣體育個邊既足球場睇人踢波 ,, ,
之後同阿ling走左出去行,, ,又去左龍門居買野食**
心情都仲未平伏 , ,,算啦!!由得我死啦 ]]**
之後由個足球場行返友愛 ,, ,班男仔都幾好野,,幾有風度~~
算啦 .. 學賴潹濠話[[我地兩個都係怪物 . .係豬 '' 都唔會比人捉走架啦]]
我地邊會有危險呢 ' ''我又整傷隻腳,,慢慢咁行返去 ,, ,,
之後7點就搭車返屋企***好痛苦 , ,\完全唔識笑,,,, |
| 刊登時間︰2005-11-06 07:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 6 日 星期日 |
唉....  |
今日睇到阿浩info ,,,
唔開心囉.. ..佢有第二條女 '''' ''
好唔開心囉 ''但我唔會放棄! ...
我會等佢 , ,, |
| 刊登時間︰2005-11-06 12:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 88 | »
|