按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 24
累積人氣: 9692

2005 年 10 月 10 日  星期一   晴天 



分手 .. . 感動

呢個日係我最難忘既一日 ' ''

我永遠都唔會忘記 ]]**

我同佢最後都分手 . ..

我真係好心痛 . ..好辛苦 ' ''

佢話想開心咁分手 , ,,呢句係咩意思呢' ''

我真係接受唔到現實 . ..點解要搞到咁;;;

我真係好愛佢!!!!!!唔通咁都唔得 ]]

我講過 . ..呢世只係愛佢一個人 '' '

我會等 . ..呢世只愛佢 ... ..等佢一輩子都願意

 

誰說分手都應該歡天喜地
就好比 過了愉快的假期
誰說要我趕快學會凡事也看輕
淚水假使污穢了眼影 哪位可處理

#他不准我哭 怎麼可以哭
 分手都要有一臉笑容
 淚水忍得到 方可進步 變作石頭粗糙
 他不准我哭 怎麼可再哭
 不想他抱歉和別人抱
 心知肚明他想我好 堅忍卓絕可鍛煉到
 如日後被別個拋棄亦捱到(不痛)#

誰說分手都不應呼天搶地
若相戀 到了絕症的晚期
誰說 再重的愛亦較門外雪更輕
淚水假使淹蓋了眼睛 哪位可處理
REPEAT#

如果哀傷都也可伴隨眼淚點點滴去
我抱著頭肆意失聲痛哭 難道有罪

真的想哭 真的想哭 分手怎會一臉笑容
淚水忍得到 即使進步 也似石頭粗糙
真不想哭 真不想哭 他怎可以和別人抱
心知肚明他想我好 堅忍卓絕可鍛煉到
如日後被別個拋棄亦捱到
如日後被別個拋棄亦不痛

刊登時間︰2005-10-13 06:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 9 日  星期日   晴天 



唉 . .. 無奈

今日有大半日都留係屋企 ]]]***

唉 .. ..仲之晏就勁唔開心啦!!! ..

之後7點鐘 .. 霍霍陪我去電負離子 ..

點知間間都趕住去死囉 '' '

話唔電啵 ''' 搞到我冇得電 .. ..

發脾氣唔鬼電啦 '' '我都係興起架姐 ,,

睇下我幾時再興起要電返直啦 '''

哈哈 ,,,,同霍霍傾計 .. .去左萬寧買野 ..

抵到爆囉 . ..買一送一** ..

之後係ok見到媽子 .. .哈哈!!! .. .

9點鐘就返左屋企lu '' '

刊登時間︰2005-10-09 09:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 8 日  星期六   晴天 



行街 ' ' 驚訝

今日同霍霍去左市中心 '''' ''

去左睇野 ,, ,,,我又去左置樂 釘耳窿... ' ''

釘返我之後埋左個d耳窿 '' '

之後去左影貼紙相//// '''

跟住老公打黎 .. ..唉 '' ''

唔想講啦!!! . .. ..佢話係機鋪喎 ]]

都唔黎搵我架啦**咁我咪搭車返屋企 .. ..

唉 .... .佢都唔理我啦 '' '算啦

都預左佢想陪fd ' '' .. .都知佢唔想理我!! ' '

算啦 .. .[[勉強冇幸福]]

刊登時間︰2005-10-08 06:55 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 7 日  星期五   晴天 



唱k .. . 愉快

今日返學好開心唷]**

因為放11:30 .. . 哈哈!!!

放左學同阿ling啦啦聲去我屋企換衫 '''

搞到12點幾先落到街 ,,,,

周琪 . ..石頭 .. chami ..kumiko 就自己去左green box先 . .

我同阿倫 . .阿ling .. 田雞 ..子軒 .. 浚浚 ..峰峰 ..係良景搭車去 '' '

點知我地又趕時間 .. 但又有輕鐵到 . ..

峰峰個班 . .就衝上去搭輕鐵 . ..我同阿ling and阿倫趕唔到 ''

之後同佢地講我地搭的的 .. .哈哈 '' '我地勁快去到**

但搭左差唔多70蚊**阿倫好有風度請我地 ' '哈哈

之後我同阿ling一間房 . ..男仔個間房勁大囉!!! .. .

我地係咁周圍走 ]]**4點鐘我地就唱完lu  ..''

之後去影相相!! . .我覺得影到好樣衰囉我-0- ''

唔制 .. .下次要影令d ' ''哈哈 .. .

之後去左b仔涼粉食野^^ ''好味唷!! ...

之後就搭車車返屋企lu . ..阿ling黎我屋企拎埋d衫 ' '

阿倫順路車埋佢!! . ..佢地兩個搭的的返屋企 '' '

今日勁爆開心^^ '''

                

刊登時間︰2005-10-07 07:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 6 日  星期四   晴天 



上美容班 '' ''

今日上堂有d悶  '''

放學又要返美容班.. ...

初頭個得頭個一鐘都幾開心 ' '

過得好快. . ..但 . ..之後!!!

悶到痴線 '''好唔容易先到放學 . ..

聽日放早 '  '''正正, ,,,

同左周琪 .. 石頭 .. 阿ling去左桃源島食野 ..

好飽飽 . ..又見到美容班個miss .. .令女唷!!!

原來佢都係住呢頭^^ ..

聽日就去唱kk啦 .. .好開心^^

刊登時間︰2005-10-07 06:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]