| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 10 月 10 日 星期一 |
分手 .. .  |
呢個日係我最難忘既一日 ' ''
我永遠都唔會忘記 ]]**
我同佢最後都分手 . ..
我真係好心痛 . ..好辛苦 ' ''
佢話想開心咁分手 , ,,呢句係咩意思呢' ''
我真係接受唔到現實 . ..點解要搞到咁;;;
我真係好愛佢!!!!!!唔通咁都唔得 ]]
我講過 . ..呢世只係愛佢一個人 '' '
我會等 . ..呢世只愛佢 ... ..等佢一輩子都願意
誰說分手都應該歡天喜地
就好比 過了愉快的假期
誰說要我趕快學會凡事也看輕
淚水假使污穢了眼影 哪位可處理
#他不准我哭 怎麼可以哭
分手都要有一臉笑容
淚水忍得到 方可進步 變作石頭粗糙
他不准我哭 怎麼可再哭
不想他抱歉和別人抱
心知肚明他想我好 堅忍卓絕可鍛煉到
如日後被別個拋棄亦捱到(不痛)#
誰說分手都不應呼天搶地
若相戀 到了絕症的晚期
誰說 再重的愛亦較門外雪更輕
淚水假使淹蓋了眼睛 哪位可處理
REPEAT#
如果哀傷都也可伴隨眼淚點點滴去
我抱著頭肆意失聲痛哭 難道有罪
真的想哭 真的想哭 分手怎會一臉笑容
淚水忍得到 即使進步 也似石頭粗糙
真不想哭 真不想哭 他怎可以和別人抱
心知肚明他想我好 堅忍卓絕可鍛煉到
如日後被別個拋棄亦捱到
如日後被別個拋棄亦不痛
|
| 刊登時間︰2005-10-13 06:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 9 日 星期日 |
唉 . ..  |
今日有大半日都留係屋企 ]]]***
唉 .. ..仲之晏就勁唔開心啦!!! ..
之後7點鐘 .. 霍霍陪我去電負離子 ..
點知間間都趕住去死囉 '' '
話唔電啵 ''' 搞到我冇得電 .. ..
發脾氣唔鬼電啦 '' '我都係興起架姐 ,,
睇下我幾時再興起要電返直啦 '''
哈哈 ,,,,同霍霍傾計 .. .去左萬寧買野 ..
抵到爆囉 . ..買一送一** ..
之後係ok見到媽子 .. .哈哈!!! .. .
9點鐘就返左屋企lu '' ' |
| 刊登時間︰2005-10-09 09:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 8 日 星期六 |
行街 ' '  |
今日同霍霍去左市中心 '''' ''
去左睇野 ,, ,,,我又去左置樂 釘耳窿... ' ''
釘返我之後埋左個d耳窿 '' '
之後去左影貼紙相//// '''
跟住老公打黎 .. ..唉 '' ''
唔想講啦!!! . .. ..佢話係機鋪喎 ]]
都唔黎搵我架啦**咁我咪搭車返屋企 .. ..
唉 .... .佢都唔理我啦 '' '算啦
都預左佢想陪fd ' '' .. .都知佢唔想理我!! ' '
算啦 .. .[[勉強冇幸福]] |
| 刊登時間︰2005-10-08 06:55 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 7 日 星期五 |
唱k .. .  |
今日返學好開心唷]**
因為放11:30 .. . 哈哈!!!
放左學同阿ling啦啦聲去我屋企換衫 '''
搞到12點幾先落到街 ,,,,
周琪 . ..石頭 .. chami ..kumiko 就自己去左green box先 . .
我同阿倫 . .阿ling .. 田雞 ..子軒 .. 浚浚 ..峰峰 ..係良景搭車去 '' '
點知我地又趕時間 .. 但又有輕鐵到 . ..
峰峰個班 . .就衝上去搭輕鐵 . ..我同阿ling and阿倫趕唔到 ''
之後同佢地講我地搭的的 .. .哈哈 '' '我地勁快去到**
但搭左差唔多70蚊**阿倫好有風度請我地 ' '哈哈
之後我同阿ling一間房 . ..男仔個間房勁大囉!!! .. .
我地係咁周圍走 ]]**4點鐘我地就唱完lu ..''
之後去影相相!! . .我覺得影到好樣衰囉我-0- ''
唔制 .. .下次要影令d ' ''哈哈 .. .
之後去左b仔涼粉食野^^ ''好味唷!! ...
之後就搭車車返屋企lu . ..阿ling黎我屋企拎埋d衫 ' '
阿倫順路車埋佢!! . ..佢地兩個搭的的返屋企 '' '
今日勁爆開心^^ '''
 |
| 刊登時間︰2005-10-07 07:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 6 日 星期四 |
| 上美容班 '' '' |
今日上堂有d悶 '''
放學又要返美容班.. ...
初頭個得頭個一鐘都幾開心 ' '
過得好快. . ..但 . ..之後!!!
悶到痴線 '''好唔容易先到放學 . ..
聽日放早 ' '''正正, ,,,
同左周琪 .. 石頭 .. 阿ling去左桃源島食野 ..
好飽飽 . ..又見到美容班個miss .. .令女唷!!!
原來佢都係住呢頭^^ ..
聽日就去唱kk啦 .. .好開心^^ |
| 刊登時間︰2005-10-07 06:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 88 | »
|