| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 10 月 17 日 星期一 |
| 返學 . // |
今日返學又係發夢 .. .係咁同阿樂sd信息!!
今日又7個字一堂!!所以好快過 '' '
放左學就同左阿ling去置樂 .. and市中心睇啦啦隊d野,,
但我都係諗緊阿浩d野 , ,,唔知點解 .. .
次次行到市中心同置樂就諗起佢!!!同佢實在太多回憶!!!
講就話放棄左佢 ' ''但阿ling都知!!我冇可能放得低佢 .. .
[[我自覺很傻]] . ..呢句好岩我]]**
無論點 .. 我都會捱落去 ' '一直等佢 ,,,
同旁也話我傻 ..喜歡受挫 . .."''可能我真係呢d人 ] ]**
跟你仍能通電 多麼英勇
連怎麼關手機我也不太懂
跟你六年生活 一夜告終
來一巴掌我會不會痛
我也想哭 可惜不夠力回顧你是誰
難道你 都知失戀的人比你累
你想知 從谷底如何尋樂趣
未想到 刻意埋頭娛樂更空虛
原來你有心 但是我想問
日後也許不能再開心
失掉你 我已不會做人
如何還留力愛人
原來已喪心 但亦算好運
日後已不可能更傷心
(之後我會去等
會遇著什麼事能令我開心)
縱使到處散心 也望著電話做人
期待你 對我說我仍然吸引
筋竭力疲怎樣 呼吸空氣
才知失戀彷彿踏過生與死
當我突然醒悟身在客機
才知身邊搭客很似你
無奈你 永遠也未被我吸引
|
| 刊登時間︰2005-10-17 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 15 日 星期六 |
唱k ..  |
今日同左阿ling .. 阿倫唱k .. .
大家都好開心 ]] **
可惜 ' '''我一唱歌就諗起阿浩~
借歌發洩 ,,,真係好辛苦 '' '
好想痛哭一場 '' '但我要喊到幾時呢 ]]' ''
唱到12:15分就走左 . ..今日都唔知咩日子!!!撞到咁多人
連miss阿sir都撞到!!!好好笑 .. .
之後行到市中心影相相 . ..今日真係玩得好盡興 ''
影得好令 . ..之後又左睇戲 . .[[高凶三萬尺]]
嘩 . ..悶到訓著囉-0- ' '
之後阿倫話要踢波 . .同佢一齊行返去屋企 . ..
但沿路都留下好多回憶 . ..諗起想當年同阿浩一齊既時候 .. .
令自己緊加痛苦 . .. ''' 但我唔想阿ling擔心我 . .
每去到一個地方 . ..一定有一段美好既回憶 ]]***
可惜再冇可能發生,,,之後阿倫話搵唔到d fd . .
叫我地行下先 . ..之後我地行左去市中心 ''
見到小軒軒囉 .. .咁咪跟蹤佢囉 ]]**
佢個白痴打黎話見到我 ' '我一早就見到佢啦!!! .. 之後同阿ling去食野 ''
食完打比阿倫 . ...跟住去左置樂搵阿倫 '' '本來好悶既!!
但之後佢d fd講笑好搞野 '' ''''可惜快樂既時光只係好短暫 '''
我既快樂係來自阿浩身上 . ... ''冇左佢 ''' 我緊本冇快樂
點解要咁狠 .. . ''我真係好愛你 . .愛你咁深]]**
連少少feel都冇嗎 .. . |
| 刊登時間︰2005-10-15 08:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 14 日 星期五 |
完了 ''  |
我同佢真係完左啦 ... ..
點解點解 ,,, 愛佢都有錯 ]]]
我肯為佢做所有謂~但最後又點 '' '
一次都唔可以 .. ..我遲早都會癲 ********
點解要咁對我丫 ' ''日日咁樣生活 . ..
比完希望我 ..又帶比我傷心同失望 . ..
我唔想咁' ' '只係要你就夠啦!! ''
點解你係都唔相信我所謂既野 . . ...我肯改到好為止 '''
點解你都要係咁 ,, ,我好痛苦存架::: .. .
我真係唔知點架 . ..喊又唔係 . ..唔通你真係想我死 ]]
冇問題架 ' '' '只要係你開口 .. 我咩都願意為你做!!!!!!!!! |
| 刊登時間︰2005-10-15 09:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 14 日 星期五 |
痛苦的一日 .. .  |
今日我都係冇心機上堂 . .. '''
冇左佢真係冇晒心機~~ ''
都唔知我生存做咩囉! .. .
雖然我既朋友仔好錫我 ,, ,但我真係忘記唔到佢 ..
放左學同popo去拎錢交學費 ,,
6點就返良景搵[[嘉琪]]傾計 , ,''
同佢傾左好多野^^ '' 之後同佢講返阿浩既野 '''
好心痛囉 . ..我自己都未試過有咁既感覺]]****
嘉琪真係好 ,,,話幫我問清楚 .. .'' ''
可惜 . .我好怕知道結果 .. .好驚佢唔再愛我)))**
我好努力令自己開心 . ..可惜我做唔到 ' ''
我太愛佢啦 . .. |
| 刊登時間︰2005-10-14 07:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 13 日 星期四 |
痛苦 . ..  |
我每一日都好痛苦 . ..
今日都唔例外 ,, ,自從冇左佢 .. .
我做咩都冇心機 .. .可以無啦啦喊 '' '
我連自己情緒都控制唔到 '' '點解要咁,,
我真係唔可以冇左佢 ..我緊本冇可能放棄到佢 .. .
點解一次機會都唔比我 .. .唔通一年感情就咁玩完
我因為你做咩都得__*我可以連命都唔要 , ,,
點解你咁狠心丫,, ,,唔通你咁就捨得///////''
我求下你丫.. ..冇左你既世界真係好黑暗 .. .
快樂也停止了 ...
每天也會哭一遍 '' ''你對我真的很重要
求求你不要離開我 ]]***我不能失去你
如果你想我哭 憑恐嚇就能夠
而你其實不必 真的要走
除非我不夠好 毋需再做朋友
而你情願孤單 都不接受
要是我 先開口 很需要 你逗留
告白有用 還是根本沒有
求求你 保護我 可是個 更差理由
不要離我太遠 掉頭望一眼就見
分隔開 過了十米 我便懷念
不要離我太遠 突然離開我視線
這個心 也會被你牽走一片
*就算辭行未可以避免 請你走之前
仍能讓我發現 曾為我真的心軟
離開你一秒鐘 立刻我就頭痛
誰人陪在身邊 都不放鬆
情感已經接通 明顯你在遙控
如你留在對岸 怎麼會動
不要離我太遠 二人離天百丈遠
心愛的 為何又要變做懷念
不要離我太遠 突然第三次大戰 極惶亂
仍然盡快趕到面前
|
| 刊登時間︰2005-10-13 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 88 | »
|