| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 8 月 23 日 星期二 |
悶 .. .  |
今日返最後一堂 日文班.. .
悶到死,,,又話睇電視 .. .'' ''
最後咪又係冇. .. 悶死.. .
跟住我唔記得帶mp3比popo.. ..******
跟住佢同我返屋企拎 ''' '''
之後我拎完比佢送佢搭車,,,
跟住我就自己一個係屋企悶 .. .
全日都係屋企 .. .冇野做!!!
冇咩特別事發生 .. ..
----------------------------------------------------------------------
周琪 .. ..同你約定架啦!!!!!!!!!
冇得走啦 .... .我地係喪癲二人組***
哈哈 .. 到時比人當姊妹睇'' '
我當你係家姐架啦>3<'' '
哈哈 ... ..估唔到我地咁夾咁好傾 .. .
好happy ..
|
| 刊登時間︰2005-08-23 12:21 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 21 日 星期日 |
fishing . .  |
今日勁開心唷 .. ..'''
同老公屋企人and佢阿姨 ... ..一齊''' '
去左碼頭釣 . ..
好鬼開心 ,,,但好大雨 ... .
老公媽子釣到d魚仔,,,好搞野}]]*
入夜個陣,,...比我釣到條大魚 ..

有7吋半長.. ..我嗌老公話唔夠力
佢當我死咁-0-'' '
條魚幾大力丫. ...之後釣到上黎好開心^^
跟住8點幾就走左去安定食飯!!!!!
幾開心丫^^.. .
跟住食完飯就返老公屋企先..
跟住整死條魚~~點知-0-
老公諗住扑暈佢 . .一扑落去就係咁跳. .
嚇鬼死我><. ..
跟住老公笑我白痴-0-
正一衰人]]*****
跟住10點幾就搭車車lu .. .
|
| 刊登時間︰2005-08-22 12:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 20 日 星期六 |
同老公出街 . ..  |
今日比雷公嘈醒 . ..嚇死我!!!!!!!!!!!
跟住8點起左身打比老公 . .
點知冇人聽]]]*咁我就繼續驚'' ''
之後晏就12點幾老公就打比我叫我起身... .
個死白痴終於識打比我 ,,,'''
跟住啦啦聲搞掂d野出門口 . ...
出面好大雨,,
之後搭車去老公屋企食野. ..
d螺絲粉好好味 .. .^^~
到左5點老公比佢媽子趕左出門口. ..
要佢陪我行街,,,,佢媽子嫌佢[[阻訂]]. ..
呵呵,,,,跟住同佢去市中心行街街 .. .
到左8點老公打返屋企 ..
本來以為有飯食 .. '""'
點知佢媽子冇整飯 ... 之後我地去左市中心間kfc食雞雞 .. .
食完就返左屋企lu .. .
同老公係屋企睇電視 . ..
11點就落左去搭車車lu.. ..
聽日又有得見老公 .. ..開心死>3<
錫死你]]****** |
| 刊登時間︰2005-08-21 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 19 日 星期五 |
| 自閉 . .. |
今日2點先起身 . . .
太早起身都冇野做 .. .
跟住係度玩電腦 . ..
5點幾創徽打黎 ..
同佢傾左陣電話]]****
6點老公又打比我 .. .
傾左一陣就收左線lu**
跟住我就玩電腦 . ,,
之後我見無聊,,修下自己d陰 ..
之後剪左個唔知咩陰出黎-0-
我覺得幾得意.. ..
哈哈,,,,,
|
| 刊登時間︰2005-08-19 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 18 日 星期四 |
返學 . .  |
今朝要返日文班 . ..本來都唔起身
得返兩堂 . ..返埋佢啦!!!!!
返到去我同popo係度做暑期作業
睇漫畫書 .. 都冇理到阿sir .. .**
最尾個幾分鐘]]]''我係度傾電話,,
佢都冇理我-0-'' ''
之後我就搭車返屋企, ,,到屋企門口##
媽子又話去飲茶''''咁又出多次去lu!!!!!!!!!!
我食左好少野就餓啦********悶死我
坐係度等佢地食飽飽,,,食完就去左百佳買野'''''
走個陣落勁大雨 .. .要買傘**
我阿哥同我細佬一把傘___' ''佢地勁好笑啵 ..
有傘都全身濕晒-0-'' '
跟住就係屋企悶 . ..
10:00pm. .就同媽子去左燒街衣;;;;
落勁雨囉 . .燒完啦啦聲走人>0< |
| 刊登時間︰2005-08-18 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 88 | »
|