按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 28
累積人氣: 9696

2005 年 8 月 23 日  星期二   晴天 



悶 .. . 驚訝

今日返最後一堂 日文班.. .

悶到死,,,又話睇電視 .. .'' ''

最後咪又係冇. .. 悶死.. .

跟住我唔記得帶mp3比popo.. ..******

跟住佢同我返屋企拎 ''' '''

之後我拎完比佢送佢搭車,,,

跟住我就自己一個係屋企悶 .. .

全日都係屋企 .. .冇野做!!!

冇咩特別事發生 .. ..

----------------------------------------------------------------------

周琪 .. ..同你約定架啦!!!!!!!!!

冇得走啦 .... .我地係喪癲二人組***

哈哈 .. 到時比人當姊妹睇'' '

我當你係家姐架啦>3<'' '

哈哈 ... ..估唔到我地咁夾咁好傾 .. .

好happy ..

刊登時間︰2005-08-23 12:21 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 21 日  星期日   雨天 



fishing . . 愉快

今日勁開心唷 .. ..'''

同老公屋企人and佢阿姨 ... ..一齊''' '

去左碼頭釣 . ..

好鬼開心 ,,,但好大雨 ... .

老公媽子釣到d魚仔,,,好搞野}]]*

入夜個陣,,...比我釣到條大魚 ..

有7吋半長.. ..我嗌老公話唔夠力

佢當我死咁-0-'' '

條魚幾大力丫. ...之後釣到上黎好開心^^

跟住8點幾就走左去安定食飯!!!!!

幾開心丫^^.. .

跟住食完飯就返老公屋企先..

跟住整死條魚~~點知-0-

老公諗住扑暈佢 . .一扑落去就係咁跳. .

嚇鬼死我><. ..

跟住老公笑我白痴-0-

正一衰人]]*****

跟住10點幾就搭車車lu .. .

 

刊登時間︰2005-08-22 12:43 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 20 日  星期六   雨天 



同老公出街 . .. 愉快

今日比雷公嘈醒 . ..嚇死我!!!!!!!!!!!

跟住8點起左身打比老公 . .

點知冇人聽]]]*咁我就繼續驚'' ''

之後晏就12點幾老公就打比我叫我起身... .

個死白痴終於識打比我 ,,,'''

跟住啦啦聲搞掂d野出門口 . ...

出面好大雨,,

之後搭車去老公屋企食野. ..

d螺絲粉好好味 .. .^^~

到左5點老公比佢媽子趕左出門口. ..

要佢陪我行街,,,,佢媽子嫌佢[[阻訂]]. ..

呵呵,,,,跟住同佢去市中心行街街 .. .

到左8點老公打返屋企  ..

本來以為有飯食 .. '""'

點知佢媽子冇整飯 ... 之後我地去左市中心間kfc食雞雞 .. .

食完就返左屋企lu .. .

同老公係屋企睇電視 . ..

11點就落左去搭車車lu.. ..

聽日又有得見老公 .. ..開心死>3<

  錫死你]]******

刊登時間︰2005-08-21 12:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 19 日  星期五   晴天 



自閉 . ..

今日2點先起身 . . .

太早起身都冇野做 .. .

跟住係度玩電腦 . ..

5點幾創徽打黎 ..

同佢傾左陣電話]]****

6點老公又打比我 .. .

傾左一陣就收左線lu**

跟住我就玩電腦 . ,,

之後我見無聊,,修下自己d陰 ..

之後剪左個唔知咩陰出黎-0-

我覺得幾得意.. ..

哈哈,,,,,

             

刊登時間︰2005-08-19 08:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 18 日  星期四   雨天 



返學 . . 傷心

今朝要返日文班 . ..本來都唔起身

得返兩堂 . ..返埋佢啦!!!!!

返到去我同popo係度做暑期作業

睇漫畫書 .. 都冇理到阿sir .. .**

最尾個幾分鐘]]]''我係度傾電話,,

佢都冇理我-0-'' ''

之後我就搭車返屋企, ,,到屋企門口##

媽子又話去飲茶''''咁又出多次去lu!!!!!!!!!!

我食左好少野就餓啦********悶死我

坐係度等佢地食飽飽,,,食完就去左百佳買野'''''

走個陣落勁大雨 .. .要買傘**

我阿哥同我細佬一把傘___' ''佢地勁好笑啵 ..

有傘都全身濕晒-0-'' '

跟住就係屋企悶 . ..

10:00pm. .就同媽子去左燒街衣;;;;

落勁雨囉 . .燒完啦啦聲走人>0<

刊登時間︰2005-08-18 11:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]