按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 40
累積人氣: 9708

2005 年 7 月 17 日  星期日   晴天 



無聊.. .... 熱情

今日訓到3:10分先醒.... ..

一直留係屋企!!!!

悶到爆]]]]]

聽日又要返學了'''""**

                   每天也想起你一遍                        

                         [[End]]

刊登時間︰2005-07-17 10:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 16 日  星期六   晴天 



去科學館.. ... 愉快

今日同老公豬去科學館.... ..幾好玩!!!!

呵呵~~~我同老公豬去到[[科學館]]3點了***

去完又去左[[歷史博物館]]... ..

係入面影下相相]]]''''happy

參觀完就去左[[新港中心]]行街街...... ..

入面係好多野行既##但樣樣野都吸引唔到我-0-

之後就諗住搭車返去市中心________

點知))))行極都冇車搭返去;;;;;;

行死我了..... ..由尖沙咀行到去九龍,,,,

最後搭地鐵去荃灣再轉bus.. ...

返到去就去左美食廣場食野.,,,,,,;.''

勁肚餓丫////\\/||所以好快食晒***

食完就去左兆麟踩春春''"""'

                 痛死人了>0<...

之後坐係兆麟入面傾計,,,,,,.

傾到11點幾就去搭車~~~~

又係輕鐵站傾下計]]]]搞到12點幾先搭車車走人

返到屋企勁累

                                                                      [[END]]

刊登時間︰2005-07-17 12:34 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 15 日  星期五   晴天 



好眼訓-0- 開心

今日6點起左身啦-0-.. ...

眼訓爆~~尋日又同老公豬傾電話傾到3點到先訓!!!!

因為要幫佢爸爸睇dog dog***

跟住我7:05分出左門口___'''""

[[安定]]搵我的老公... ....上到佢爸爸home... ...

淨係得返老公同傻b]]]**其他人都返晒工lu

咁我咪同傻b;;;[[dog dog叫阿b]]

b變態的-0-連我對襪同對鞋都唔放過>0<

佢咬爛左我對襪-0-...啞左

跟住到左10點幾... ....我同老公太眼訓lu

之後去左sleeping 訓訓下老公唔見左唷

我就醒左係咁嗌佢,,,,,原來佢熱到醒左!!!

之後我同老公係度睇碟.. ....食野"""''"

b冇得食.. ....呵呵

不過阿b傻架〞〞佢係咁咬我同老公d腳指

b又成日無啦啦企係我後面撞我::...,,嚇死我啦><

之後6點到... ...姐姐就返左黎啦!!!!

無耐]]],,,老公豬既爸爸放工..... .

咁就一齊去左食飯]]]]之後去左放狗狗

我同姐姐都幾好傾... ..相處都幾好''''

但因為我唔知講咩好))))成日係咁講廢話***

哈哈~~放完狗狗就走左lu.. ...

去左老公屋企抖下##但我太累了

            so sleeping~~

之後11點幾先搭車車走人""'''"'''''''''''

【今日全日都留係老公豬爸爸home... ..b好鬼Q

      【最似我... ..呵呵!!

                     

                                                                         [[END]]

刊登時間︰2005-07-16 01:41 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 14 日  星期四   晴天 



上日文班!!! 驚訝

今日要返日文班!!!!!!!!!

要早起身... ..但我到9:50分都唔想起身'''''

但唔起身就唔夠時間的]]]]]'''''

搞掂到d____;;;10:45分先出到門口

之後去((大興南))等popo,,,,

等佢成10min先到+++搞到我係輕鐵站比蚊蚊咬>0<..

跟住同佢去大興買野食.... ...買完都11:17分啦!!!!!!!

之後同popo拿拿聲行返去澤豐***

但途中見到隻勁恐怖的[[怪獸]]**真係乜都唔想食囉-0-陰風陣陣

好心佢啦!!!!!咁樣著出街想嚇死人咩)))))''

條裙幾飄逸丫.... ..令到爆囉!!!!!..... ..

行過都話唔識佢啦,,,,,,,佢咁既樣''''"冇嚇死我and popo都算好la!!

跟住當然啦啦淋行返返去啦>0<勁熱..... ..

好彩趕得一切返去...... .****

但見到班同學就......... ..都唔知講咩好!!

仲之好低能######有條女低能到連阿sir都溝囉

啞晒-0-不過都幾多人黎上堂''''''''

上完堂就同popo返返去大興寄信/\\\\||正一死白痴

頭先又唔記得喎-0-又要行返轉頭

跟住送佢返屋企]]]**我就搭搭去市中心搵我的老公豬... ..

同佢行下街街..... ...最離奇既就係見到曾賢!!!!!!!!!!!!!!!

老公豬就同佢傾下計_____++曾賢返工都幾慘下***

搞到[[......  ...]]廢事講唷... ..

5點到我就返左屋企lu. ,,-

跟住係屋企玩電腦....... ...

聽日有得玩狗狗>0<期待中... ..

                       我不想你再給我希望...... ..

                                        但又令我失望°°°°° 

                                          [[End]]

刊登時間︰2005-07-14 08:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 7 月 13 日  星期三   晴天 



散學禮!!!! 鬱悶

 今日要返散學禮!!!!...一早就起身

但係好鬼眼訓.. .....跟住約popo係輕鐵站等]]]]***

坐係禮堂成幾個鐘"""''''真係攞命

之後又要聽埋個d咩課程***完全冇心機聽!!!!!!

跟住聽完又要返課室拎返d野~~

放左就同popo一齊去駁髮!!!!

駁左3條紅色]]]]**哈哈,,,,,,

都好耐冇駁過髮lu,,,,,,,駁完就同popo行左一陣市中心就走左lu!!!

...... ..今日比人放飛機5happy

又話應承陪我!!!!最後呢........ ...

我幾時約你架!!...你d fd又幾時約你::::...

唔比你去... ..廢事又比你話我自私]]]***

成日要你陪我丫...... ..以後應承我d野唔好咁爽口應承!!!!

                 『我最憎人地冇口齒.... ..講左d野又唔做』

                             [[End]]

刊登時間︰2005-07-13 06:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]