| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 7 月 17 日 星期日 |
無聊.. ....  |
今日訓到3:10分先醒.... ..
一直留係屋企!!!!
悶到爆]]]]]
聽日又要返學了'''""**
每天也想起你一遍
[[End]]
|
| 刊登時間︰2005-07-17 10:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 16 日 星期六 |
去科學館.. ...  |
今日同老公豬去科學館.... ..幾好玩!!!!
呵呵~~~我同老公豬去到[[科學館]]都3點了***
去完又去左[[歷史博物館]]... ..
係入面影下相相]]]''''幾happy





參觀完就去左[[新港中心]]行街街...... ..
入面係好多野行既##但樣樣野都吸引唔到我-0-
之後就諗住搭車返去市中心________
點知))))行極都冇車搭返去;;;;;;
行死我了..... ..由尖沙咀行到去九龍,,,,
最後搭地鐵去荃灣再轉bus.. ...
返到去就去左美食廣場食野.,,,,,,;.''
勁肚餓丫////\\/||所以好快食晒***
食完就去左兆麟踩春春''"""'
痛死人了>0<...
之後坐係兆麟入面傾計,,,,,,.
傾到11點幾就去搭車~~~~
又係輕鐵站傾下計]]]]搞到12點幾先搭車車走人
返到屋企勁累

[[END]] |
| 刊登時間︰2005-07-17 12:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 15 日 星期五 |
好眼訓-0-  |
今日6點起左身啦-0-.. ...
眼訓爆~~尋日又同老公豬傾電話傾到3點到先訓!!!!
因為要幫佢爸爸睇dog dog***
跟住我7:05分出左門口___'''""
去[[安定]]搵我的老公... ....上到佢爸爸home... ...
淨係得返老公同傻b]]]**其他人都返晒工lu
咁我咪同傻b玩;;;[[隻dog dog叫阿b]]
阿b變態的-0-連我對襪同對鞋都唔放過>0<
佢咬爛左我對襪-0-...啞左
跟住到左10點幾... ....我同老公太眼訓lu
之後去左sleeping
訓訓下老公唔見左唷
我就醒左係咁嗌佢,,,,,原來佢熱到醒左!!!
之後我同老公係度睇碟.. ....食野"""''"
傻b冇得食.. ....呵呵

不過阿b傻架〞〞佢係咁咬我同老公d腳指

衰b又成日無啦啦企係我後面撞我::...,,嚇死我啦><
之後6點到... ...姐姐就返左黎啦!!!!
無耐]]],,,老公豬既爸爸放工..... .
咁就一齊去左食飯]]]]之後去左放狗狗
我同姐姐都幾好傾... ..相處都幾好''''
但因為我唔知講咩好))))成日係咁講廢話***

哈哈~~放完狗狗就走左lu.. ...
去左老公屋企抖下##但我太累了
so sleeping~~
之後11點幾先搭車車走人""'''"'''''''''''
【今日全日都留係老公豬爸爸home... ..傻b好鬼Q】
【最似我... ..呵呵!!】
[[END]] |
| 刊登時間︰2005-07-16 01:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 14 日 星期四 |
上日文班!!!  |
今日要返日文班!!!!!!!!!
要早起身... ..但我到9:50分都唔想起身'''''
但唔起身就唔夠時間的]]]]]'''''
搞掂到d野____;;;10:45分先出到門口
之後去((大興南))等popo,,,,
等佢成10min先到+++搞到我係輕鐵站比蚊蚊咬>0<..
跟住同佢去大興買野食.... ...買完都11:17分啦!!!!!!!
之後同popo拿拿聲行返去澤豐***
但途中見到隻勁恐怖的[[怪獸]]**真係乜都唔想食囉-0-陰風陣陣

好心佢啦!!!!!咁樣著出街想嚇死人咩)))))''
條裙幾飄逸丫.... ..令到爆囉!!!!!..... ..
行過都話唔識佢啦,,,,,,,佢咁既樣''''"冇嚇死我and popo都算好la!!
跟住當然啦啦淋行返返去啦>0<勁熱..... ..
好彩趕得一切返去...... .****
但見到班同學就......... ..都唔知講咩好!!
仲之好低能######有條女低能到連阿sir都溝囉
啞晒-0-不過都幾多人黎上堂''''''''
上完堂就同popo返返去大興寄信/\\\\||正一死白痴
頭先又唔記得喎-0-又要行返轉頭
跟住送佢返屋企]]]**我就搭搭去市中心搵我的老公豬... ..
同佢行下街街..... ...最離奇既就係見到曾賢!!!!!!!!!!!!!!!
老公豬就同佢傾下計_____++曾賢返工都幾慘下***
搞到[[...... ...]]廢事講唷... ..
5點到我就返左屋企lu. ,,-
跟住係屋企玩電腦....... ...
聽日有得玩狗狗>0<期待中... ..
我不想你再給我希望...... ..
但又令我失望°°°°°
[[End]] |
| 刊登時間︰2005-07-14 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 13 日 星期三 |
散學禮!!!!  |
今日要返散學禮!!!!...一早就起身
但係好鬼眼訓.. .....跟住約popo係輕鐵站等]]]]***
坐係禮堂成幾個鐘"""''''真係攞命

之後又要聽埋個d咩課程***完全冇心機聽!!!!!!
跟住聽完又要返課室拎返d野~~
放左就同popo一齊去駁髮!!!!
駁左3條紅色]]]]**哈哈,,,,,,
都好耐冇駁過髮lu,,,,,,,駁完就同popo行左一陣市中心就走左lu!!!
唉...... ..今日比人放飛機5太happy囉

又話應承陪我!!!!最後呢........ ...
我幾時約你架!!...你d fd又幾時約你::::...
唔比你去... ..廢事又比你話我自私]]]***
成日要你陪我丫...... ..以後應承我d野唔好咁爽口應承!!!!
『我最憎人地冇口齒.... ..講左d野又唔做』
[[End]] |
| 刊登時間︰2005-07-13 06:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | »
|