| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 8 月 12 日 星期五 |
| 悶.. .. |
成日都留係屋企 .. .
都係玩電腦啦**冇野做... .
但老公的細佬真的很煩-00-
係咁打電話黎'' ''間唔中我都冇所謂!!!!!
但佢半個鐘都打左幾次黎]]]
我d分鐘唔係好多架咋-0-
搞到我好炆__但算啦~
細路仔,,,唔可以咁惡的.. .
好期待老公放假 . ..kaka~^^

[[End]]
|
| 刊登時間︰2005-08-13 04:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 11 日 星期四 |
睇成績 .. ..  |
今日返學校睇成績 .. .**
我又同popo .. 霍霍一班啦^^
不過一返到學校就比人串囉!!!!!!!!!
唔知邊個啦'' '都知佢係呢d人.. .
跟住同霍霍去買書**
買完書就去左霍霍home~
佢屋企裝修令好多唷^^
跟住睇下電視. ..玩下]]傾下計
幾開心,,,我地都好耐冇咁啦!!!!!!!!!!!
跟住6點鐘就散lu.. ..霍霍要補習
我同popo就搭車走人'' '
但我自己唔想咁早返屋企. ...
咪自己去左市中心行.. ...以前我都唔敢架!!!
但唔知點解今日覺得幾好]]**
之後行去搭車 .. .無啦啦比人捉住左!!
講咩優惠. ..勁無奈囉-0-
之後話要比錢-0-仲啞添,,,,
無理由講左咁耐''' 我又唔比]]**
咪無奈咁拎錢出黎'''' '
之後就搭車返屋企lu**
你丫. ..正一死人頭黎架!!!!
買件衫比你又話我蠢!!!
咁唔好要啦]]**我掉左去就算啦'''' '
唔好著丫.. .笨>0<
[[END]] |
| 刊登時間︰2005-08-11 09:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 10 日 星期三 |
去左老公屋企 .. *  |
今日老公放榜.. .**
我唔記得嗌佢起身-0-'' '
搞到佢遲早>0<衰左添
我9點幾先識醒,,跟住打比佢
佢會考好叻叻丫''''' ''
拎到1分]]]**但我都好開心,,
佢得3個u咋,,,好過某人丫]]**
全部u同0分''' ''個個正[[.. ..]]
廢事講邊個賤人啦!!!!哈哈.. .
跟住2點幾就出左去'' ''
去左搵老公豬豬'' '''同佢去剪頭髮
影相相,,,,之後去市中心行下**
買下野咁]]**點知撞到荔枝啵' ''
哈哈,,,依然冇變__''''
跟住去睇下d返學鞋~~
本來話去釣魚既**但落好大雨
最後都係返左屋企食飯 .. .**
返到屋企' ''玩左一陣就有飯食!!!!!!
好味好味^^我最鍾意食老公媽咪整既餸
kaka .. .....之後睇電視. ..
睇完陪老公豬洗碗' '''洗完碗就走lu!!!!
聽日就睇升邊班lu .. .唔知升邊班呢. .
唉.. ..聽日老公就返工lu**
唔可以再成日搵佢lu
冇得成日見. . .唉...**
好唔捨得今日丫><
[[END]] |
| 刊登時間︰2005-08-10 11:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 9 日 星期二 |
出旺角**  |
今日要早d起身 .. ..
因為要整好多野>0<''
要同老公去開戶口'''
好鬼煩啵 ... ..走左幾轉,,,
炆死囉-0- '' '
我著老公mama比我個對拖鞋仔出去
同老公行去開戶口個陣.. .痛到痴線''
仲損左添,,,痛死lu><
最後都要返去老公屋企換鞋鞋]]]***
1點到先搭車出旺角!!!!!
去到就買左對返學鞋比popo.. .
之後同老公買衫衫先''' '哈哈
去到個間野.. ..有晒老公想要既褲.. .衫
一次過買晒****我係咁同個老闆娘傾計]]'''
kaka ... 跟住到我買野啦-0-
我好似痴左線' ''勁買野 ,,,
勁重.. ..但好開心___'''
好耐未試過啦!!!而家唔買返d衫__,,
幾時先可以再出去lu))))
之後返老公屋企食飯飯'' ''
老公mama問我買左d咩 '' 哈哈
係咁嗌我試上身
睇下點]]**係咁笑 .. .
幾開心'' '跟住老公既婆婆又上黎食飯飯!!
我地就一齊食飯飯,,,食到好飽飽,,,
跟住就睇電視_ __睇完就去洗碗 .. .
11點我就走左lu;;;
勁炆囉!!!!!!!!!!無啦啦比我個賤人老豆鬧 ..
都有問題既,,,咁唔滿意咪唔好理我囉!!!
聽日老公放榜啦 !!!!
add oil >0<... 緊張
[[END]] |
| 刊登時間︰2005-08-10 12:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 8 日 星期一 |
| 補牙 .. .. |
今日冇返日文班 .. .
得popo一個返**
佢真可憐'' 對住班咁既人-0-
好彩我今日冇返咋!!!如果唔係我真係發癲. .
訓到1點幾起身. ...
玩下電腦.. ..同popo傾電話
3點幾就出左去補牙>0<
痛爆唷 ... .不過都冇上次咁痛,,,
補左300蚊-0-'''
我都唔想架__**
比老豆話囉))).. 勁無奈喎
跟住就返左屋企lu.. ..
無聊到爆-0-
聽日有得出街街買野lu**
好開心唷>0<
[[END]] |
| 刊登時間︰2005-08-08 05:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 88 | »
|