按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 22
累積人氣: 9690

2005 年 8 月 12 日  星期五   晴天 



悶.. ..

成日都留係屋企 .. .

都係玩電腦啦**冇野做... .

但老公的細佬真的很煩-00-

係咁打電話黎'' ''間唔中我都冇所謂!!!!!

但佢半個鐘都打左幾次黎]]]

我d分鐘唔係好多架咋-0-

搞到我好炆__但算啦~

細路仔,,,唔可以咁惡的.. .

好期待老公放假 . ..kaka~^^

                                                                    [[End]]

刊登時間︰2005-08-13 04:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 11 日  星期四   晴天 



睇成績 .. .. 開心

今日返學校睇成績 .. .**

我又同popo .. 霍霍一班啦^^

不過一返到學校就比人串囉!!!!!!!!!

唔知邊個啦'' '都知佢係呢d人.. .

跟住同霍霍去買書**

買完書就去左霍霍home~

佢屋企裝修令好多唷^^

跟住睇下電視. ..玩下]]傾下計

幾開心,,,我地都好耐冇咁啦!!!!!!!!!!!

跟住6點鐘就散lu.. ..霍霍要補習

我同popo就搭車走人'' '

但我自己唔想咁早返屋企. ...

咪自己去左市中心行.. ...以前我都唔敢架!!!

但唔知點解今日覺得幾好]]**

     之後行去搭車 .. .無啦啦比人捉住左!!

講咩優惠. ..勁無奈囉-0-

之後話要比錢-0-仲啞添,,,,

無理由講左咁耐''' 我又唔比]]**

咪無奈咁拎錢出黎'''' '

       之後就搭車返屋企lu**

   你丫. ..正一死人頭黎架!!!!

           買件衫比你又話我蠢!!!

咁唔好要啦]]**我掉左去就算啦'''' '

唔好著丫.. .笨>0<

                                                                           [[END]]

刊登時間︰2005-08-11 09:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 10 日  星期三   晴天 



去左老公屋企 .. * 愉快

今日老公放榜.. .**

我唔記得嗌佢起身-0-'' '

搞到佢遲早>0<衰左添

我9點幾先識醒,,跟住打比佢

佢會考好叻叻丫''''' ''

拎到1分]]]**但我都好開心,,

佢得3個u咋,,,好過某人丫]]**

全部u同0分''' ''個個正[[.. ..]]

廢事講邊個賤人啦!!!!哈哈.. .

跟住2點幾就出左去'' ''

去左搵老公豬豬'' '''同佢去剪頭髮

影相相,,,,之後去市中心行下**

買下野咁]]**點知撞到荔枝啵' ''

哈哈,,,依然冇變__''''

跟住去睇下d返學鞋~~

本來話去釣魚既**但落好大雨

最後都係返左屋企食飯 .. .**

返到屋企' ''玩左一陣就有飯食!!!!!!

好味好味^^我最鍾意食老公媽咪整既餸

kaka .. .....之後睇電視. ..

睇完陪老公豬洗碗' '''洗完碗就走lu!!!!

 聽日就睇升邊班lu .. .唔知升邊班呢. .

         唉.. ..聽日老公就返工lu**

                    唔可以再成日搵佢lu

                    冇得成日見. . .唉...**

                            好唔捨得今日丫><

                                                                                                     [[END]]

刊登時間︰2005-08-10 11:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 9 日  星期二   晴天 



出旺角** 開心

今日要早d起身 .. ..

因為要整好多野>0<''

要同老公去開戶口'''

好鬼煩啵 ... ..走左幾轉,,,

炆死囉-0- '' '

我著老公mama比我個對拖鞋仔出去

同老公行去開戶口個陣.. .痛到痴線''

仲損左添,,,痛死lu><

最後都要返去老公屋企換鞋鞋]]]***

1點到先搭車出旺角!!!!!

去到就買左對返學鞋比popo.. .

之後同老公買衫衫先''' '哈哈

去到個間野.. ..有晒老公想要既褲.. .衫

一次過買晒****我係咁同個老闆娘傾計]]'''

kaka ... 跟住到我買野啦-0-

我好似痴左線' ''勁買野 ,,,

勁重.. ..但好開心___'''

好耐未試過啦!!!而家唔買返d衫__,,

幾時先可以再出去lu))))

之後返老公屋企食飯飯'' ''

老公mama問我買左d咩 '' 哈哈

係咁嗌我試上身

睇下點]]**係咁笑 .. .

幾開心'' '跟住老公既婆婆又上黎食飯飯!!

我地就一齊食飯飯,,,食到好飽飽,,,

跟住就睇電視_ __睇完就去洗碗 .. .

11點我就走左lu;;;

勁炆囉!!!!!!!!!!無啦啦比我個賤人老豆鬧 ..

都有問題既,,,咁唔滿意咪唔好理我囉!!!

                                                                   聽日老公放榜啦 !!!!

                                         add oil >0<... 緊張               

                                                                                                    [[END]]

刊登時間︰2005-08-10 12:22 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 8 日  星期一   晴天 



補牙 .. ..

今日冇返日文班 .. .

得popo一個返**

佢真可憐'' 對住班咁既人-0-

好彩我今日冇返咋!!!如果唔係我真係發癲. .

訓到1點幾起身. ...

玩下電腦.. ..同popo傾電話

3點幾就出左去補牙>0<

痛爆唷 ... .不過都冇上次咁痛,,,

補左300蚊-0-'''

我都唔想架__**

比老豆話囉))).. 勁無奈喎

跟住就返左屋企lu.. ..

無聊到爆-0-

聽日有得出街街買野lu**

好開心唷>0<

                                                             [[END]]

刊登時間︰2005-08-08 05:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]