| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 7 月 23 日 星期六 |
勁悶.. ....*  |
今日冇街去.. ........勁悶唷>0<
仲要12點幾比人嘈**
咁早~~我可以做d咩呢]]**
成日對住部電腦都悶了,,,,
跟住諗住訓下啦!!!!
點知又訓唔著)))))咁咪諗下野囉_____
諗諗下又訓著左啦喎####
日子真難過;;;;;;;;
全日就係咁過啦-0-
[[End]]
|
| 刊登時間︰2005-07-23 06:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 22 日 星期五 |
釣魚仔!!!!!  |
尋日打唔到日記啵>0<
___________激死我了
都係講返今日既開心事啦!!!
今日popo嘈醒左我.. .....
之後諗住訓多一陣!!!!!
跟住到老公打比我]]]**
問左我一句野[[問我想唔想見佢.. ..]]
我當然想啦***仲使問架咩

之後我就拿拿聲換衫衫,,,,吹乾個頭就走左出街////'''
去左老公home.. .....之後到左7:00pm________
跟住去fishing~~今日勁好收獲^^
老公釣到條大魚''''' '''我就釣到條細魚
勁開心;;;;;;;;;;;係同一款魚來的###叫[[黃腳立]] <...唔識打-0-

我個枝係短桿"""""""""''所以釣唔到大魚***
釣到11:30_就執野去龍門居食野\\\"''
食完之後就搭車車返屋企lu~~
每天都你陪我'...'''
現在的心~~只有你一人
你也是一樣嗎???
[[END]] |
| 刊登時間︰2005-07-23 01:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 20 日 星期三 |
無聊>.<  |
今日2點幾起左身啦.. ...
跟刷完牙洗完面就玩電腦!!!!!
成日都對住部電腦~~我老豆都白痴既***
一早起身就係度嘈,,,,痴線的
有時打下比老公傾下電話'''''
聽日返日文班... .....冇咁悶^^~
又可以見到老公~~happy

但今日勁唔開心囉***原來尋日我老豆拎左我電話
佢del左我老公and我同老公影既相]]]]]''''
好賤格喎;;;;;;
[[End]] |
| 刊登時間︰2005-07-20 08:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 19 日 星期二 |
悶.....  |
一留係屋企就覺得好悶!!!!!
我今日2點幾先起身***
起身之後都冇食過野... .....淨係玩電腦
到左5:15分~~就睇[[唱k小魚仙]]
勁鍾意唷>0<勁好睇唷,,,,,
今日就係咁過!!!!!悶爆;;;;;;;
我不會那麼輕易把你忘掉.... ..
[[End]] |
| 刊登時間︰2005-07-19 06:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 18 日 星期一 |
釣魚魚.. ...  |
今日返日文班.. .......
今堂好鬼悶!!!!d人有d問題]]]
少少野就笑死卡卡聲**煩到死
都唔知係咪有問題""''''
之後就去柏麗等老公)))))痴線架~
熱到爆啵>0<.. ....
之後同佢買蟲蟲___勁核突囉-0-
跟住老公知我未食野﹏﹏就陪左我去置樂食粉仔

之後就去老公豬屋企拎魚竿唷,,,,,
跟住行去釣魚;;;;但我都熱死左啦~~~
去到係咁比野咬]]]]]慘到爆

釣左成日都冇魚上釣****不過我進步左啦^^
我仲得閒無聊走去釣[[油錐]].... .
又幾好玩架啵!!!!成條[[油錐]]彈起~~幾過癮.. .......
kaka
..跟住差唔多天黑就走左lu
因為得返個幾條蟲蟲死左了-0-
我好傷心>0<[[根本就冇可能
]]
之後去左老公屋企食飯***好好味唷^^
跟住睇睇下電視老公訓著左,,,,,,個樣好得意

得意到拍極都唔醒添-_-'''
跟住佢mama又比左幾件[[ck]]既衫衫我.... ..
名牌來的^^..佢話太窄///\||\但佢mama都好瘦的>.<
但老公講左一句hurt我的說話***個陣不知幾想打死佢''"""
之後11點就送我去搭車車lu.... ..
你今日係樓梯口講既野是真的嗎????
希望你唔會呃我!!!!!
[[END]] |
| 刊登時間︰2005-07-19 01:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | »
|