| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 11 日 星期日 |
出街街'''  |
今日等老公放工等到想死]]**
6點幾就出左去搵老公***
去左佢屋企放低野先!!!
9點就去左老公既阿姨姨屋企食飯!!
食到好飽飽**
11點就走左lu**
跟住落街談談心 ...
跟住見到d好好笑既野!!!
就係有隻狗仔.. 係另一隻狗上面屙尿!!!
勁好笑 . .哈哈!!!
跟住就行返去老公屋企樓下搭車車走lu!!
|
| 刊登時間︰2005-09-11 01:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 9 日 星期五 |
返學''  |
今日返學發生左d事 . . ..
但又幾好笑啵!!!!
係lunch既時候發生 ,,
曾bb話[[啤乜撚野丫 .. 唔握据丫 ..過黎打鳩我丫]]''
阿sir就話[[唔使]] .. .
哈哈 . ..好爆肚囉!!!
跟住好唔容易就放學了,,,同popo去食m記''
好味好味!!!跟住我就自己搭車返屋企!!!
唔知幾點 . ..落左街搵嘉琪傾計**
傾左好多野**好好笑^^
跟住返左屋企啦 '' '
唉,,,,唔想講啦]]**心照啦!!! |
| 刊登時間︰2005-09-09 09:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 8 日 星期四 |
星期四  |
今日又要一早起身啦啵!!!
點知遲左起身' ''個頭乾唔切 .. .
個頭勁濕'''就去左jel頭-0-
jel完=冇jel囉!!!晒氣]]]
跟住去輕鐵站等popo . ..
一齊入校門^^第一堂我就同佢地分開上
我上文書處理'''嘩;;;攞命囉**
係咁打字 . ..打到手都斷-0-''
跟住捱下捱下又到週會**
又要聽埋d死人講座>-<
3點幾放左就同popo去買書!!!
跟住行下街咁 . ..佢買左枝香水 . ..$160
但唔知點解我覺得好怪.. ...可能我唔鍾意香水啦
跟住我買左把肉桂狗傘 . ..令令唷>0<'' ''
跟住就同popo行返屋企 . .我就搭車返屋企lu!!
返到匡企又食我既魷魚絲 .. .遲早食死我-0- ''
--------------------------------------------------------
你叫我唔好問丫麻]]**
我以後唔會再問你任何野,,,
你想點就點''' ''唔會再問你 ... .
你鍾意點就點啦***我唔會再煩你;;;
極度重傷 .... .怎去醫!! |
| 刊登時間︰2005-09-08 07:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 7 日 星期三 |
| 了 .. . |
今日放左學去買書 . . .
嘩 . ..真係囉命 . .
又要排隊啵 . ..排左一陣先到我**
好彩買齊晒姐 .. .如果唔係就慘啦!!!
跟住就行下街啦,,,,睇下野咁
之後就返左屋企lu . .. |
| 刊登時間︰2005-09-08 06:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 6 日 星期二 |
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 88 | »
|