按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 20
累積人氣: 9688

2005 年 8 月 27 日  星期六   晴天 



搵老公. ... 愉快

呢篇日記係老公屋企打的^^

今日比創徵一個電話就嘈醒左!!!

本來諗住再訓過'' '

點知媽子唔比我訓啵-0-

搞到12點幾就起左身了 .. .**

無奈爆 ,,,

成日都好悶 '''

到左6點幾 .. 老公放左工

我就出去搵佢 ]]**

去左佢屋企 . ...9點幾就落左街買野食 ..

跟住係翠寧比隻野嚇到我大叫 '' '

唉 .. ..嗌到咁大聲嚇死人咩>0<' ''

跟住就返上去睇電視 ..

之後11點幾就要走lu ..

聽日再搵佢出去玩^^

刊登時間︰2005-08-27 11:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 26 日  星期五   晴天 



無聊 .. . 滿足

今日係屋企好悶 . ..

都冇野做 ''' ''

3點幾落街幫媽子買野 . ..

跟住買左個滑鼠返黎**

係車仔黎架^^ .. .我之前都好鍾意

夜晚9點幾 ,. .我表姨打黎嗌我落去幫佢睇野 . .,,

落到去又冇野做!!!係度餵蚊,,,

好鬼炆,, ,之後又要我返屋企拎野比佢喎

佢自己要又唔自己返黎攞]] ]**

我行返屋企個陣一直同老公仔傾電話>3<

錫死佢丫 . . ..

-----------------------------------------

 下個星期三 .. ..同周琪一齊去電髮^^

       遲一早之麻 . .唔緊要啵. .

            唔使放係心度架周琪家姐 .. MISSSS UUU

刊登時間︰2005-08-26 11:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 25 日  星期四   晴天 



悶 .. . 無奈

今日都係留係屋企 .. .**

係度玩電腦,,,巧悶 .!!

跟住同周琪傾計 .. .

可能下個星期二去電髮 ..

又早左去電 .. '' '

好想返學之前去電 ''

   我想電呢種唷>0<

刊登時間︰2005-08-25 06:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 24 日  星期三   晴天 



無無聊聊*** 驚訝

今日訓到2點幾先起身 .. .

老公又冇打過比我' ''

算數. ..唔理佢lu~

跟住同人傾計!!!!!

今日成個晏就都同周琪傾計 .. 勁開心

同佢好鬼夾 . .好岩傾 .. .

咩都傾一餐^^..

跟住晏d老公就打比我lu!!!

我當然問佢做咩唔打比我 ]] *

原來佢電話冇電' '''

算啦.. .放佢一馬 '''我係咪好好人呢

哈哈 .. .之後就食飯lu .. .

食完飯就繼續玩電腦 .. .

-----------------------------------

周琪 .. .約好[[9月3日]]一齊去電髮架啦

       唔好甩拖啵,,,, kaka ..

我知你唔會既^^ .. 好期待唷. ..

刊登時間︰2005-08-24 09:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 23 日  星期二   晴天 



無聊 .. . 滿足

今日又同周琪傾icq .. .勁開心^^

約好一齊去電髮 ...... .呵呵!!!!!!!

[[My best fd]].. .

3點幾老豆叫我去買書 ...

去盈豐睇下有冇我D書買!!!!!!最後又係冇'' '

差D比佢呃錢,,, 明明我唔係個本英文書

佢比另一本我~好彩有睇清楚咋>0<'''

跟住同媽子去百佳買野 . ...

勁重,,, ,又熱啵!!!!真係攞我命:::. .

跟住返到屋企就玩電腦]]***

睇下有咩髮型岩我電, ,,HAHA!!

最後都搵到 .. 但唔知我電好唔好睇呢^^..

 

刊登時間︰2005-08-23 09:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]