| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 8 月 7 日 星期日 |
| 自閉-0-'' |
出左去咁多日 '' '
今日要抖下lu .. .
但係屋企真係巧悶-0-..
本來今晚去釣魚的' ''
但老公既mama又話多人 ,,,都係唔去
咁我又要係屋企自閉__**
老公就同佢老豆and佢fdfd fishing. ..*
今日係屋企都覺得好熱,,,
我細佬就有d問題. ...開廳個冷氣.. ..
由我起身開始開到而家' '''
有病的.. ...唔係熱到咁丫化 ''' ..
11號之後就唔可以成日同老公一齊lu>0<
[[End]]
|
| 刊登時間︰2005-08-07 06:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 6 日 星期六 |
| swim .. . |
今日又遲到啦><
遲左起身 '' '''
今日同老公and popo swim**
勁好玩啵. ..但我同popo就慘lu
係咁比個衰人掉落水'''
一係比佢拉落水.. .衰到爆]]]*
個個都玩得好癲 .. .happy^^
游到6點就去沖身.. .之後就走lu. .
我今日去換返個[[藍芽]]...
激到我勁炆囉**d態度勁唔好啵
同個女人講話唔岩用!!!話換紅外線.. .
佢話冇晒啵. ..有咩可能咁快冇晒丫..3日咋啵
之後我算好態度問佢有冇得退錢~
佢話冇啵'' ''''我話緊本都用唔到
佢就嗌人黎啦啵!!!!阻左我勁多時間囉
係度企,,,,老公講d野又好搞野. ....
跟住佢幫我試啦!!!!個男人又搵個紅外線出黎
嘩.. ..冇紅外線***咁個男人搵出黎個個黎]]
當我白痴架咩'' ''個男人最後都退返錢比我
之後走左咪係咁講返呢件事____**勁好笑
一唱一和. ..佢有得話唔退 咩
之後去買壽司返老公home食.. ..
umm.. .好味好味!!!!食完諗住睇下電視
睇睇下我訓著左-0-''
呢幾日都冇好好訓過 ...
不過而家唔玩就冇得玩lu ''' '
訓到10點老公就陪我行返屋企'' '''
傾下計咁~~幾開心^^
不過係好累囉]]**
今日玩得好開心 ..
日日都可以係咁就好了,,,
[[END]] |
| 刊登時間︰2005-08-06 11:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 5 日 星期五 |
fishing .. .  |
今日遲左起身 .. .
所以好趕**
啦啦聲洗完頭換完衫就出門口lu. ..
去左安定搵老公豬 '' ''
佢同佢個 fd一齊-0-
次次比佢見到我都冇好野 .. ..
係咁問我有冇女介紹比佢]]**
我何來有丫. ..有都唔岩佢

跟住去左老公屋企拎桿.. ..**
我地搭的的去個度釣魚,,,
唉.. ...係屋企d蟲仲好地地**
去地d蟲就死晒啦-0-.. ..釣唔到魚-0-
釣唔到魚都唔緊要,,,但係d蟲連魚都唔食]]''
勁無奈~so釣左一兩個鐘就走左lu' '''
跟住我就搭車返屋企食飯lu**
你無論是好是壞~~~
我的心永遠都愛你的.. ..
[[END]] |
| 刊登時間︰2005-08-05 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 4 日 星期四 |
行街街 .. ..**  |
今日老公黎接我. .. happy爆^^
今日9點半起身 .. .但都唔願郁
起左身去沖個涼
跟住打比老公豬唷,,,
點知佢又唔肯起身]]]]]..
到我出門再打比佢先起身**
激死左-0-
跟住返學啦啵!!!!!!!真係好想死.. ..
成日班都痴線既''' '
都未夠鐘就落左堂了... ..一行出課室
就見到老公企左係度>﹏<
好鬼開心丫.. ..我以為佢講笑架咋..
跟住就同佢去左市中心行街.. ..
行左一陣就去左大姆指食野,,,好味好味
但食唔晒 '''連老公都食唔晒
跟住坐左一陣就走了;;;;;;
去左下街街. ..,但竟然見到我老豆喎''
唉.. ...勁唔like囉!!!仲要老啤喎
跟住都唔理佢##行多一陣之後就去左老公的老豆home
好耐冇見阿b了!!!今日要同佢玩^^
但我一上到去 .. ..佢就係咁咬我同老公-0-
咁佢地咪教訓傻b .. ..哈哈
但好好笑' '''笑死我了
<--未剪毛之前 .. .Q爆

跟住7點幾就去左安定食飯 ,,,,
我同老公食一碟飯;;;因為我食唔晒'' ''
食飽飽就去放狗狗唷***好好玩
但而家我先知)))))傻b好鬼死惡架-0-
行到去兆麟 . ..咁咪搭車返屋企唷]]
塊面同隻腳腳好痛痛'' ''
隻腳係比老公尋日打到咁既. ..死賤人
塊面就係我個衰人老豆 ''' ''憎爆
[[END]] |
| 刊登時間︰2005-08-04 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 3 日 星期三 |
累 . ..  |
今日7點鐘起左身了 . ...
因為應承陪老公做運動麻***
跟住我8:05先去搭車車 '''' ''
到左老公豬都未到啵-0-
跟住我就玩呼拉圈]]]幾好玩丫'' ''哈哈..
玩到10點幾就落去ok食個杯面醫肚.. .*
食完就去左老公屋企]]]**
上左去佢屋企睇碟[[見鬼10]]
勁好笑;;;;不過我睇過了,,,
睇完我就訓左覺 .. .
老公豬陪我訓..'''''kaka!!

跟住諗住去老公間房再訓~
點知訓唔著' '' ''
跟住去左睇電視___''"
之後又同老公落街買餸]]]]**呵呵.. ..
返到屋企又有美味既晚餐食了**
食完睇下電視咁 .. ..
之後幫老公洗碗]]]**
佢訓左覺啵-0-死懶訓豬!!!
我洗完碗拍極佢都唔醒.. ..
激死了,,,不過老公講左d野勁sweet^^
勁開心唷>0<.. .愛死你唷!!!
[[END]]
|
| 刊登時間︰2005-08-04 12:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 88 | »
|