按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 24
累積人氣: 9692

2005 年 8 月 7 日  星期日   晴天 



自閉-0-''

出左去咁多日 '' '

今日要抖下lu .. .

但係屋企真係巧悶-0-..

本來今晚去釣魚的' ''

但老公既mama又話多人 ,,,都係唔去

咁我又要係屋企自閉__**

老公就同佢老豆and佢fdfd fishing. ..*

今日係屋企都覺得好熱,,,

我細佬就有d問題. ...開廳個冷氣.. ..

由我起身開始開到而家' '''

有病的.. ...唔係熱到咁丫化 ''' ..

        11號之後就唔可以成日同老公一齊lu>0<

                                                                                              [[End]]

刊登時間︰2005-08-07 06:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 6 日  星期六   晴天 



swim .. .

今日又遲到啦><

遲左起身 '' '''

今日同老公and popo swim**

勁好玩啵. ..但我同popo就慘lu

係咁比個衰人掉落水'''

一係比佢拉落水.. .衰到爆]]]*

個個都玩得好癲 .. .happy^^

游到6點就去沖身.. .之後就走lu. .

我今日去換返個[[藍芽]]...

激到我勁炆囉**d態度勁唔好啵

同個女人講話唔岩用!!!話換紅外線.. .

佢話冇晒啵. ..有咩可能咁快冇晒丫..3日咋啵

之後我算好態度問佢有冇得退錢~

佢話冇啵'' ''''我話緊本都用唔到

佢就嗌人黎啦啵!!!!阻左我勁多時間囉

係度企,,,,老公講d野又好搞野. ....

跟住佢幫我試啦!!!!個男人又搵個紅外線出黎

嘩.. ..冇紅外線***咁個男人搵出黎個個黎]]

當我白痴架咩''  ''個男人最後都退返錢比我

之後走左咪係咁講返呢件事____**勁好笑

一唱一和. ..佢有得話唔退 咩

之後去買壽司返老公home食.. ..

umm.. .好味好味!!!!食完諗住睇下電視

睇睇下我訓著左-0-''

呢幾日都冇好好訓過    ...

不過而家唔玩就冇得玩lu ''' '

訓到10點老公就陪我行返屋企'' '''

傾下計咁~~幾開心^^

不過係好累囉]]**

            今日玩得好開心 ..

     日日都可以係咁就好了,,,

                                                       [[END]]

刊登時間︰2005-08-06 11:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 5 日  星期五   晴天 



fishing .. . 開心

今日遲左起身 .. .

所以好趕**

啦啦聲洗完頭換完衫就出門口lu. ..

去左安定搵老公豬 '' ''

佢同佢個 fd一齊-0-

次次比佢見到我都冇好野 .. ..

係咁問我有冇女介紹比佢]]**

我何來有丫. ..有都唔岩佢

跟住去左老公屋企拎桿.. ..**

我地搭的的去個度釣魚,,,

唉.. ...係屋企d蟲仲好地地**

去地d蟲就死晒啦-0-.. ..釣唔到魚-0-

釣唔到魚都唔緊要,,,但係d蟲連魚都唔食]]''

勁無奈~so釣左一兩個鐘就走左lu' '''

跟住我就搭車返屋企食飯lu**

                                                    你無論是好是壞~~~

                      我的心永遠都愛你的.. ..

                                             [[END]]

刊登時間︰2005-08-05 09:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 4 日  星期四   晴天 



行街街 .. ..** 愉快

今日老公黎接我. .. happy爆^^

今日9點半起身 .. .但都唔願郁

起左身去沖個涼

跟住打比老公豬唷,,,

點知佢又唔肯起身]]]]]..

到我出門再打比佢先起身**

激死左-0-

跟住返學啦啵!!!!!!!真係好想死.. ..

成日班都痴線既''' '

都未夠鐘就落左堂了... ..一行出課室

就見到老公企左係度>﹏<

好鬼開心丫.. ..我以為佢講笑架咋..

跟住就同佢去左市中心行街.. ..

行左一陣就去左大姆指食野,,,好味好味

但食唔晒 '''連老公都食唔晒

跟住坐左一陣就走了;;;;;;

去左下街街. ..,但竟然見到我老豆喎''

唉.. ...勁唔like囉!!!仲要老啤喎

跟住都唔理佢##行多一陣之後就去左老公的老豆home

好耐冇見阿b了!!!今日要同佢玩^^

但我一上到去 .. ..佢就係咁咬我同老公-0-

咁佢地咪教訓傻b .. ..哈哈

但好好笑' '''笑死我了

<--未剪毛之前 .. .Q爆

跟住7點幾就去左安定食飯 ,,,,

我同老公食一碟飯;;;因為我食唔晒'' ''

食飽飽就去放狗狗唷***好好玩

但而家我先知)))))傻b好鬼死惡架-0-

行到去兆麟 . ..咁咪搭車返屋企唷]]

塊面同隻腳腳好痛痛'' ''

隻腳係比老公尋日打到咁既. ..死賤人

塊面就係我個衰人老豆 ''' ''憎爆

                                                                                                   [[END]]

刊登時間︰2005-08-04 09:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 8 月 3 日  星期三   晴天 



累 . .. 開心

今日7點鐘起左身了 . ...

因為應承陪老公做運動麻***

跟住我8:05先去搭車車 '''' ''

到左老公豬都未到啵-0-

跟住我就玩呼拉圈]]]幾好玩丫'' ''哈哈..

玩到10點幾就落去ok食個杯面醫肚.. .*

食完就去左老公屋企]]]**

上左去佢屋企睇碟[[見鬼10]]

勁好笑;;;;不過我睇過了,,,

睇完我就訓左覺 .. .

老公豬陪我訓..'''''kaka!!

跟住諗住去老公間房再訓~

點知訓唔著' '' ''

跟住去左睇電視___''"

之後又同老公落街買餸]]]]**呵呵.. ..

返到屋企又有美味既晚餐食了**

食完睇下電視咁 .. ..

之後幫老公洗碗]]]**

佢訓左覺啵-0-死懶訓豬!!!

我洗完碗拍極佢都唔醒.. ..

激死了,,,不過老公講左d野勁sweet^^

勁開心唷>0<.. .愛死你唷!!!

                                                                                                   [[END]]

刊登時間︰2005-08-04 12:32 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]