按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 24
累積人氣: 9692

2005 年 10 月 1 日  星期六   晴天 



傷心爆 .. 感動

今日係張床訓到1點幾先起身 . ..

其實我一早就keiko打黎嘈醒>0< ' ''

但 .. .唉 ,, ,

發覺好唔開心囉**可能佢個心都變左啦 ' ''

跟住4點同keiko落左去食野 , ,,

之後去左樓梯口傾計**之後又返入佢屋企傾 '' '

傾左好多野 .. .唉 .. .一講起佢我就好想喊__***

佢幫我占卜 .. .' ''比左一個我唔想要既結果我 ,,

希望唔係真啦 ' ''希望佢唔會咁對我啦**

keiko講左好多傷害我既野. ...有d離間我同我老公既感情 . .

我講過 ' '我對佢既心係唔會變!!!

但keiko竟然話幫我搵男朋友囉**仲可以比到錢我洗!!

呢d野對我唔重要 '' '仲話咩保可以同我一生一世 ' '']]

但我只係愛我老公  .. .都話左唔使 . ..佢係咁話一係做住fd先

就算老公點傷害我 . .都係我老公~我唔會離開佢 ..

就算佢唔愛我都好 ' '' 我愛佢又點 .. 佢呢.. ..

今日令我緊加唔開心 ' ''好傷心''

 

刊登時間︰2005-10-01 08:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 30 日  星期五   晴天 



放假了,,, 開心

今日返學覺得有d悶囉-0- ' '

仲好憎孫偉恆囉 ' ''係度串我]]**

聽到佢把聲我都好炆 . ..頂佢個肺]]**

今日便服日 ' ''黃羽 ..林建文個d ..

唉 . ..見到都無奈囉!!!個個著Levis .. .

嘩 . ..我傷心爆囉!!!我想買都冇 ' ''

不過算啦**我都冇時間著架啦!!

之後捱到放學 . ..

我同keiko ' ''行返屋企 ' ''

我地勁多野講囉!!傾到佢同佢個fd走我先返屋企 ' ''

佢又係住良景 .. .得閒傾下計幾好^^ ''

跟住佢7點幾又搵我 . ..我咪又落去搵佢 . ..

坐係新圍傾左一陣 , ,就上左佢屋企教佢做作文!!!

其實係我幫佢作-0- ' '哈哈 .. .

之後傾左好耐 , ,,傾到11點幾我先走 '' '

我老豆又岩岩經過接埋我走))) . ..

之後去買糖水 . ..見到好多識既人]]]**

但冇同佢地講野  ..扮見唔到  ''

去買完糖水 .. .返去搵老豆見到辣椒啵-0- ' ''

佢話黎良景玩囉 ' ''良景有咩玩呢 ]]]

哈哈 . ..之後就返左屋企lu*** ...

老公都冇再打過電話黎  .. 算吧 '''

         個心遲早都要死 '' ''

點解人地可以咁開心 ] ]**我呢. ...

刊登時間︰2005-09-30 11:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 29 日  星期四   晴天 



美容班 ' ' 滿足

今日返學覺得好無聊 ' ''

我堂堂唔係傾計就發呆 , ,,

遲早痴線的]]]**

今日第 1堂sd左個信息比老公**

我諗我唔講會後悔囉 ,, ,就算結果如何 . ..

我都會接受 . ..但起碼對得住自己 . ..

講晒自己想同佢講既野 .. ..

之後就上堂上堂 . ..不過孫偉恆好低能囉!!!

堂堂都搞d笑話出黎!!! . .lunch又同阿ling傾下計 ' ''

跟住最尾個堂數學堂先好笑,,,,

個孫偉恆勁低能''' '拎枝粉筆畫個笑哈哈係自己條褲度!!

勁樣衰囉**笑鬼死我地 .. .

之後完左又要去美容班 ,, ,個miss勁啤住我同阿ling . .

勁唔鋸佢囉 ' ''擺到明唔鋸 . .. ''樣都比佢睇埋 . ..

不過都係要捱 . ...捱捱捱就捱到放學lu . .

哈哈 . ..popo見到佢隻蜜蜂就啦啦聲去追住佢,,,

咁我又諗下野,,話咁快就返到屋企!!!

刊登時間︰2005-09-29 07:33 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 28 日  星期三   晴天 



返學學 ' ' 開心

今日係28號 . .. 姐係我同我老公相識一年既日子]]**

老公放左工打黎問我知唔知今日係咩日子!!!!

我緊知啦' ' '不過自己知咪算囉, ,,,

對住佢 . ..都唔知可以講d咩 '' '''' 覺得自己好冇用,,

講返今日返學先**

今日阿倫冇返啵-0- ' '我d功課係佢度 .. .

搞到冇得交**死賤人]]*

又冇人陪我傾計~搞到我上堂一係發呆 ' ''

一係發夢 '' 悶到死>0< '' '

跟住到lunch . ..又冇人理我 ' ''

自由活動個陣走左去搵阿ling同周琪 , ,,

因為唔想同某兩個人一齊!!!!!!! .. .

跟住完左lunch又要上堂**

又係我發呆既時間 '' ''

上數學堂我又係度睇書 . ..個本書勁好睇!!!

雖然睇過>0< ' ''正唷' '''

之後放學去左大興食面面 , ,,好耐冇黎過啦]]**

之後阿ling . .周琪 . .石頭又過埋黎]]**

勁開心囉大家^^''

之後同阿ling傾下計 .. .同佢勁好傾 '''

之後阿ling同周琪去市中心買香水!! .. .我本來就搭車返屋企 . ..

點知行左落輕鐵站又想行返去**

但諗下野... ..發下夢咁!!!咁就行到屋企啦]]

估唔到>0<' ''朋友真係最好架^^ ' ''

多謝阿ling你係度安慰我** .. .

刊登時間︰2005-09-28 06:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 27 日  星期二   晴天 



補課 '' ' 滿足

尋晚發生左d勁唔開心既野,, ,,唉 .. ...

都唔知喊左幾耐 .. ..算啦!!!!!

發生咩事都冇必要講出黎 ,,,自己知就算

就算點難受)))咪又係自己一個承受晒 ' ''

以後都唔會再講自己既感受出黎

想封閉下自己 ' ''

-------------------------------------

講返今日啦 .. ..而家上堂 好攡攞命囉,, ,

上英文堂又掛住傾計 ''

又冇聽過書 .. ..都唔係太明d功課點做]]**

但我呢兩個日好勁,,,竟然冇訓過覺

唉.. ...今日又補課 ,,

不過lunch發生d唔開心既野囉***

搞到我愈黎愈唔鍾意個兩個人**開始討厭佢地;;;

不過好似阿ling同采欣陪我傾下計,,,

今日lunch見到[[創徽]]同[[細草]]返黎 ' ''我見到創徽就已經大大聲嗌佢-0-''

痴左線!!!跟住返到課室係出面同采欣傾計時 '' '

係校門又見到[[陳政邦]]''' 哈哈 . ..

今日咩日子丫!!! . ..不過同d 朋友個陣個心都靜左落黎

但係發生d咁既事 . ... 開始對愛情死左一半既心,,,,

係我唔捨得丫 . ..定係一廂情願 .. ??

不過算啦!!!上旅遊堂我成堂係度游魂 ,,,

我都係第一次咁,, ,,諗到入晒神!!!

跟住不知不覺就落堂 . ..不過要去週會**

唉 .. ..真係悶到痴線 . .什麼學生會~~

叫佢返後台啦!!佢咁鍾意係個台度跑黎跑去]]]**

比埋個台你地啦!!!阻住我補課既時間囉!!

3:15分我地就放啦!! . .跟住上返課室補課''

點知上到去只係改正!!都唔係補課]]**

我只係差一題 . ..popo錯左兩題 ,, ,

佢就拿拿聲拎左我本薄去改' '' '

改完就走啦 ' ''最離譜既佢地交薄個陣得霍xx同佢一齊 . .

霍xx淨係拎popo把遮 . .好似當我死咁囉!!!''' ''

勁興 . ..當我冇到!!!我已經好憎佢]]**

但冇謂講到出面啦!!話晒都一班,, ,,

所以而家都係同采欣佢地玩,, ,,唔想理佢地

佢地咁鍾意望仔!!咪望飽佢囉!!我先唔會同佢地癲 ]] *

之後等等下就同埋阿倫and輝輝一齊放學走 ,, ,

不過佢地兩個都係搭車既  ,,都\我地都係分開行-0- ' '

刊登時間︰2005-09-27 08:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]