| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 10 月 1 日 星期六 |
傷心爆 ..  |
今日係張床訓到1點幾先起身 . ..
其實我一早就keiko打黎嘈醒>0< ' ''
但 .. .唉 ,, ,
發覺好唔開心囉**可能佢個心都變左啦 ' ''
跟住4點同keiko落左去食野 , ,,
之後去左樓梯口傾計**之後又返入佢屋企傾 '' '
傾左好多野 .. .唉 .. .一講起佢我就好想喊__***
佢幫我占卜 .. .' ''比左一個我唔想要既結果我 ,,
希望唔係真啦 ' ''希望佢唔會咁對我啦**
keiko講左好多傷害我既野. ...有d離間我同我老公既感情 . .
我講過 ' '我對佢既心係唔會變!!!
但keiko竟然話幫我搵男朋友囉**仲可以比到錢我洗!!
呢d野對我唔重要 '' '仲話咩保可以同我一生一世 ' '']]
但我只係愛我老公 .. .都話左唔使 . ..佢係咁話一係做住fd先
就算老公點傷害我 . .都係我老公~我唔會離開佢 ..
就算佢唔愛我都好 ' '' 我愛佢又點 .. 佢呢.. ..
今日令我緊加唔開心 ' ''好傷心''
|
| 刊登時間︰2005-10-01 08:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 30 日 星期五 |
放假了,,,  |
今日返學覺得有d悶囉-0- ' '
仲好憎孫偉恆囉 ' ''係度串我]]**
聽到佢把聲我都好炆 . ..頂佢個肺]]**
今日便服日 ' ''黃羽 ..林建文個d ..
唉 . ..見到都無奈囉!!!個個著Levis .. .
嘩 . ..我傷心爆囉!!!我想買都冇 ' ''
不過算啦**我都冇時間著架啦!!
之後捱到放學 . ..
我同keiko ' ''行返屋企 ' ''
我地勁多野講囉!!傾到佢同佢個fd走我先返屋企 ' ''
佢又係住良景 .. .得閒傾下計幾好^^ ''
跟住佢7點幾又搵我 . ..我咪又落去搵佢 . ..
坐係新圍傾左一陣 , ,就上左佢屋企教佢做作文!!!
其實係我幫佢作-0- ' '哈哈 .. .
之後傾左好耐 , ,,傾到11點幾我先走 '' '
我老豆又岩岩經過接埋我走))) . ..
之後去買糖水 . ..見到好多識既人]]]**
但冇同佢地講野 ..扮見唔到 ''
去買完糖水 .. .返去搵老豆見到辣椒啵-0- ' ''
佢話黎良景玩囉 ' ''良景有咩玩呢 ]]]
哈哈 . ..之後就返左屋企lu*** ...
老公都冇再打過電話黎 .. 算吧 '''
個心遲早都要死 '' ''
點解人地可以咁開心 ] ]**我呢. ... |
| 刊登時間︰2005-09-30 11:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 29 日 星期四 |
美容班 ' '  |
今日返學覺得好無聊 ' ''
我堂堂唔係傾計就發呆 , ,,
遲早痴線的]]]**
今日第 1堂sd左個信息比老公**
我諗我唔講會後悔囉 ,, ,就算結果如何 . ..
我都會接受 . ..但起碼對得住自己 . ..
講晒自己想同佢講既野 .. ..
之後就上堂上堂 . ..不過孫偉恆好低能囉!!!
堂堂都搞d笑話出黎!!! . .lunch又同阿ling傾下計 ' ''
跟住最尾個堂數學堂先好笑,,,,
個孫偉恆勁低能''' '拎枝粉筆畫個笑哈哈係自己條褲度!!
勁樣衰囉**笑鬼死我地 .. .
之後完左又要去美容班 ,, ,個miss勁啤住我同阿ling . .
勁唔鋸佢囉 ' ''擺到明唔鋸 . .. ''樣都比佢睇埋 . ..
不過都係要捱 . ...捱捱捱就捱到放學lu . .
哈哈 . ..popo見到佢隻蜜蜂就啦啦聲去追住佢,,,
咁我又諗下野,,話咁快就返到屋企!!! |
| 刊登時間︰2005-09-29 07:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 28 日 星期三 |
返學學 ' '  |
今日係28號 . .. 姐係我同我老公相識一年既日子]]**
老公放左工打黎問我知唔知今日係咩日子!!!!
我緊知啦' ' '不過自己知咪算囉, ,,,
對住佢 . ..都唔知可以講d咩 '' '''' 覺得自己好冇用,,
講返今日返學先**
今日阿倫冇返啵-0- ' '我d功課係佢度 .. .
搞到冇得交**死賤人]]*
又冇人陪我傾計~搞到我上堂一係發呆 ' ''
一係發夢 '' 悶到死>0< '' '
跟住到lunch . ..又冇人理我 ' ''
自由活動個陣走左去搵阿ling同周琪 , ,,
因為唔想同某兩個人一齊!!!!!!! .. .
跟住完左lunch又要上堂**
又係我發呆既時間 '' ''
上數學堂我又係度睇書 . ..個本書勁好睇!!!
雖然睇過>0< ' ''正唷' '''
之後放學去左大興食面面 , ,,好耐冇黎過啦]]**
之後阿ling . .周琪 . .石頭又過埋黎]]**
勁開心囉大家^^''
之後同阿ling傾下計 .. .同佢勁好傾 '''
之後阿ling同周琪去市中心買香水!! .. .我本來就搭車返屋企 . ..
點知行左落輕鐵站又想行返去**
但諗下野... ..發下夢咁!!!咁就行到屋企啦]]
估唔到>0<' ''朋友真係最好架^^ ' ''
多謝阿ling你係度安慰我** .. . |
| 刊登時間︰2005-09-28 06:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 27 日 星期二 |
補課 '' '  |
尋晚發生左d勁唔開心既野,, ,,唉 .. ...
都唔知喊左幾耐 .. ..算啦!!!!!
發生咩事都冇必要講出黎 ,,,自己知就算
就算點難受)))咪又係自己一個承受晒 ' ''
以後都唔會再講自己既感受出黎
想封閉下自己 ' ''
-------------------------------------
講返今日啦 .. ..而家上堂 好攡攞命囉,, ,
上英文堂又掛住傾計 ''
又冇聽過書 .. ..都唔係太明d功課點做]]**
但我呢兩個日好勁,,,竟然冇訓過覺
唉.. ...今日又補課 ,,
不過lunch發生d唔開心既野囉***
搞到我愈黎愈唔鍾意個兩個人**開始討厭佢地;;;
不過好似阿ling同采欣陪我傾下計,,,
今日lunch見到[[創徽]]同[[細草]]返黎 ' ''我見到創徽就已經大大聲嗌佢-0-''
痴左線!!!跟住返到課室係出面同采欣傾計時 '' '
係校門又見到[[陳政邦]]''' 哈哈 . ..
今日咩日子丫!!! . ..不過同d 朋友個陣個心都靜左落黎
但係發生d咁既事 . ... 開始對愛情死左一半既心,,,,
係我唔捨得丫 . ..定係一廂情願 .. ??
不過算啦!!!上旅遊堂我成堂係度游魂 ,,,
我都係第一次咁,, ,,諗到入晒神!!!
跟住不知不覺就落堂 . ..不過要去週會**
唉 .. ..真係悶到痴線 . .什麼學生會~~
叫佢返後台啦!!佢咁鍾意係個台度跑黎跑去]]]**
比埋個台你地啦!!!阻住我補課既時間囉!!
3:15分我地就放啦!! . .跟住上返課室補課''
點知上到去只係改正!!都唔係補課]]**
我只係差一題 . ..popo錯左兩題 ,, ,
佢就拿拿聲拎左我本薄去改' '' '
改完就走啦 ' ''最離譜既佢地交薄個陣得霍xx同佢一齊 . .
霍xx淨係拎popo把遮 . .好似當我死咁囉!!!''' ''
勁興 . ..當我冇到!!!我已經好憎佢]]**
但冇謂講到出面啦!!話晒都一班,, ,,
所以而家都係同采欣佢地玩,, ,,唔想理佢地
佢地咁鍾意望仔!!咪望飽佢囉!!我先唔會同佢地癲 ]] *
之後等等下就同埋阿倫and輝輝一齊放學走 ,, ,
不過佢地兩個都係搭車既 ,,都\我地都係分開行-0- ' ' |
| 刊登時間︰2005-09-27 08:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 88 | »
|