按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 15
累積人氣: 9683

2005 年 9 月 26 日  星期一   雨天 



happy . . 驚訝

今日返學既時間好似過得好快咁.. .""

可能上堂多野做掛 ,,,

堂堂都抄野 ... 隻手勁累囉-0- '' '

之後到lunch仲好笑,,,個飯商又遲左送飯黎'''

我地多左10分鐘時間小息]]***

跟係lunch後個堂扣返10分鐘'''

勁正!!!!!!!!!!!哈哈 .. ..

我覺得今日好快就放學^^ ''

但後黎既日子就難捱囉-0-''

刊登時間︰2005-09-26 07:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 25 日  星期日   晴天 



好大雨唷>0<'' 愉快

今日好開心丫 . ...

可以去搵老公,,,

不過佢好晏先搵我]]]搞到我好唔開心,,,

不過算啦!!!佢都唔想既~

佢尋晚釣到4點幾先返屋企''' ''

跟住佢訓左12個鐘-0-' ''

4點幾先搵我出黎 '' ''搞到悶死我.. ..

我一早搞掂晒d野就出門口去佢屋企樓下等佢-0- ''

點知我地諗住行過市中心既時候___**

落得勁大雨-0- '' '

我地兩個對鞋同條褲都濕晒,,

咁我地最後都冇出市中心]]**返左屋企.. ..

係老公屋企食下野 ,,,睇下碟 .. 睇下電視. ..

哈哈 . ..老公好抵死::: .. .

拎返n年前既高達出黎睇-0- ''

但又幾好睇 ,,,哈哈 . ..

但我都係鍾意睇[[機動戰士w]] . .

哈哈''' ''跟住晏d . .佢屋企人就返左黎-0- '''

之後就食飯!!!!!! .. .好飽飽''

之後9點就陪佢細佬睇[[露寶治世界]]..

好鬼好笑架,,,哈哈 .. .

睇到差唔多10點我就去幫老公洗碗  ...

都睇唔晒...之後就走lu '''

聽日要返學麻>0<''

返到屋企就打比老公,,,沖完涼諗住唔阻老公訓,,,

但硬係覺得唔知點]]]*****最後都打左比佢

唔知點解覺得好想喊' '''不過冇同佢講 ..

到左12:30 .. 佢又打返比我. ..佢又話訓唔著-0-''

原來我嘈醒左佢>< '''之後同佢講返 . ..

傾左一陣大家都訓左覺 ' ''

刊登時間︰2005-09-26 05:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 24 日  星期六   雨天 



釣魚... 愉快

今日成日都落雨 '''' '

我朝早一直留係屋企度!!!!!!!

到左夜晚7點幾先有得出去]]]**

仲要比人話囉.... 好憎我d屋企人,,,

跟住唔鬼理佢地就出左去搵老公,,,

同佢地去釣魚魚'''''""

我地又去m記食野.. .....

搞到成9點先去到碼頭-0-''

個度勁大風///痴線架~~

跟住我都係釣到12點幾就走啦 . ..

返到去又比人話左幾句!!!!!

好唔鍾意返屋企.. .

刊登時間︰2005-09-26 04:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 23 日  星期五   晴天 



聚舊''' 開心

今日好返學覺得好悶下囉-0- '' '

好唔容易就放學]]*

之後就搭車車返屋企唷)))

跟住行下坐下玩下電腦咁,,,

等豬紅打比我麻;;;;

我地好耐冇見了 . ..

都有半年啦!!!

跟住7點幾係紅高梁食野,,,

勁好多野傾囉'' '''

搞到好似勁耐冇見. ....''

好多野想講咁>0<''

但真係好開心]]*

老公都會打下電話黎]]]**

9點幾送完豬紅上車車我就返屋企,,,

但行到屋企門口先記得我把遮係紅高梁囉-0- '''

我啦啦聲走返轉頭拎**

好驚把遮唔見左囉.. ...

我勁鍾意把遮架!!!!!!!

好彩最後都拎得返^^' ''

今日好開心 . ..係度聚舊'''

刊登時間︰2005-09-26 04:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 21 日  星期三   晴天 



悶悶 ' '' 熱情

今日又返學了,,,

唉 . ...好眼訓囉-0- '''

攞命囉,,,

今日都冇咩特別事發生,,,

我淨係好期待放學囉 ' ''

哈哈 ... ..

好唔容易就放學lu ,,,

慘慘]]**又要補做返d功課囉-0-

勁慘...

         老公,,,你知道嗎'''

         我好鬼掛住你,,,

                     我好多野想同你講**你又冇時間理我

           有時你又唔太想理我咁]]

       你應該知我會亂諗野架'' '

                            你唔好對我冷淡丫 , ,,你要記住自己應承過我d咩!!

刊登時間︰2005-09-21 07:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]