| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 26 日 星期一 |
happy . .  |
今日返學既時間好似過得好快咁.. .""
可能上堂多野做掛 ,,,
堂堂都抄野 ... 隻手勁累囉-0- '' '
之後到lunch仲好笑,,,個飯商又遲左送飯黎'''
我地多左10分鐘時間小息]]***
跟係lunch後個堂扣返10分鐘'''
勁正!!!!!!!!!!!哈哈 .. ..
我覺得今日好快就放學^^ ''
但後黎既日子就難捱囉-0-''
|
| 刊登時間︰2005-09-26 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 25 日 星期日 |
好大雨唷>0<''  |
今日好開心丫 . ...
可以去搵老公,,,
不過佢好晏先搵我]]]搞到我好唔開心,,,
不過算啦!!!佢都唔想既~
佢尋晚釣到4點幾先返屋企''' ''
跟住佢訓左12個鐘-0-' ''
4點幾先搵我出黎 '' ''搞到悶死我.. ..
我一早搞掂晒d野就出門口去佢屋企樓下等佢-0- ''
點知我地諗住行過市中心既時候___**
落得勁大雨-0- '' '
我地兩個對鞋同條褲都濕晒,,
咁我地最後都冇出市中心]]**返左屋企.. ..
係老公屋企食下野 ,,,睇下碟 .. 睇下電視. ..
哈哈 . ..老公好抵死::: .. .
拎返n年前既高達出黎睇-0- ''
但又幾好睇 ,,,哈哈 . ..
但我都係鍾意睇[[機動戰士w]] . .
哈哈''' ''跟住晏d . .佢屋企人就返左黎-0- '''
之後就食飯!!!!!! .. .好飽飽''
之後9點就陪佢細佬睇[[露寶治世界]]..
好鬼好笑架,,,哈哈 .. .
睇到差唔多10點我就去幫老公洗碗 ...
都睇唔晒...之後就走lu '''
聽日要返學麻>0<''
返到屋企就打比老公,,,沖完涼諗住唔阻老公訓,,,
但硬係覺得唔知點]]]*****最後都打左比佢
唔知點解覺得好想喊' '''不過冇同佢講 ..
到左12:30 .. 佢又打返比我. ..佢又話訓唔著-0-''
原來我嘈醒左佢>< '''之後同佢講返 . ..
傾左一陣大家都訓左覺 ' '' |
| 刊登時間︰2005-09-26 05:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 24 日 星期六 |
釣魚...  |
今日成日都落雨 '''' '
我朝早一直留係屋企度!!!!!!!
到左夜晚7點幾先有得出去]]]**
仲要比人話囉.... 好憎我d屋企人,,,
跟住唔鬼理佢地就出左去搵老公,,,
同佢地去釣魚魚'''''""
我地又去m記食野.. .....
搞到成9點先去到碼頭-0-''
個度勁大風///痴線架~~
跟住我都係釣到12點幾就走啦 . ..
返到去又比人話左幾句!!!!!
好唔鍾意返屋企.. .
|
| 刊登時間︰2005-09-26 04:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 23 日 星期五 |
聚舊'''  |
今日好返學覺得好悶下囉-0- '' '
好唔容易就放學]]*
之後就搭車車返屋企唷)))
跟住行下坐下玩下電腦咁,,,
等豬紅打比我麻;;;;
我地好耐冇見了 . ..
都有半年啦!!!
跟住7點幾係紅高梁食野,,,
勁好多野傾囉'' '''
搞到好似勁耐冇見. ....''
好多野想講咁>0<''
但真係好開心]]*
老公都會打下電話黎]]]**
9點幾送完豬紅上車車我就返屋企,,,
但行到屋企門口先記得我把遮係紅高梁囉-0- '''
我啦啦聲走返轉頭拎**
好驚把遮唔見左囉.. ...
我勁鍾意把遮架!!!!!!!
好彩最後都拎得返^^' ''
今日好開心 . ..係度聚舊''' |
| 刊登時間︰2005-09-26 04:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 21 日 星期三 |
悶悶 ' ''  |
今日又返學了,,,
唉 . ...好眼訓囉-0- '''
攞命囉,,,
今日都冇咩特別事發生,,,
我淨係好期待放學囉 ' ''
哈哈 ... ..
好唔容易就放學lu ,,,
慘慘]]**又要補做返d功課囉-0-
勁慘...
老公,,,你知道嗎'''
我好鬼掛住你,,,
我好多野想同你講**你又冇時間理我
有時你又唔太想理我咁]]
你應該知我會亂諗野架'' '
你唔好對我冷淡丫 , ,,你要記住自己應承過我d咩!! |
| 刊登時間︰2005-09-21 07:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 88 | »
|