| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 8 月 2 日 星期二 |
勁悶丫 .. ..  |
今日好無聊丫!!!!
成日都留係屋企 .. ..
3點先起身 '' '
跟住係度玩電腦***
打下比老公咁]]]
佢個屎忽鬼仲訓得緊啵-0-
無奈爆囉.. ...**
4點幾係度睇電視 .. .
今日有我最愛的小魚仙睇___**
睇完就冇野做了 .. .'''
悶....... ..
< ---今日影的
[[END]]
|
| 刊登時間︰2005-08-02 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 1 日 星期一 |
行街街 .. ..**  |
今日朝早返完日文班 ..**
之後去搵my fa and ma shopping
跟住去行下 . ..睇下野咁
跟住我買左條裙^^..不過長左d**

我巧鍾意的>0<..
跟住去左飲茶**去飲茶之前又同fa買左個藍芽返黎
勁開心.. ..可以入歌歌,,,
食飽飽 . ..就搭車車去寶田補牙><
勁痛丫___'''醫生話我蛀得好深'''
可能補唔返 '' ''嗚嗚嗚

痛到爆]]]*係咁流眼淚
一個星期後再返去睇下啵><
唉.. ...**早知一早去補啦!!!!
跟住返到屋企啦啦聲整個[[藍芽]]
點知整到相上電腦 .. .但又入唔到歌
激死我-0-..好炆丫><''
我太蠢了-0-
[[END]] |
| 刊登時間︰2005-08-01 07:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 31 日 星期日 |
出街**  |
今日3點先起身 .. ..
其實我我懶起身___呵呵
跟住老公4點打比我嗌我出街啵!!!!!!!!!!!
咁我咪去佢屋企唷 '' ''
次次嗌佢係輕鐵站等我]]]*
冇一次見人,,,,有冇搞錯-0-
跟住去左惠康買左個杯面上去食''''''''
因為我好
.. ..KAKA
跟住就上去玩下鋤D .. .睇下電視咁]]]******
跟住10點鐘就走人LU,,,,
老公要去搵FDFD .. ..我就要准時返HOME
聽日又要返學了;;;;;但聽日可以去買裙仔,,
HAPPY爆^^
和你一起就是我最快樂的一刻 .. ..
[[END]] |
| 刊登時間︰2005-07-31 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 30 日 星期六 |
happy .. ..**  |
今日終於可以見老公了 .. ..
開心死唷^^
之後去左兆麟等佢____
跟住就去左市中心行下唷]]**********
行左一陣~見冇野行就走了,,,
當然不是返屋企'' '''
係去老公屋企食飯;;;;
今日d餸好好味.... ..我同老公清晒d餸*
呵呵]]]..我係屋企都冇食咁多野〞
之後同埋佢細佬一齊玩鋤d.. ..好好笑___''''
佢地玩到好激氣-0-
之後老公d屋企人要出去[[篤波]]
咪我同老公係屋企玩))))
跟住11點先去搭車,,,,,,,
但老公就去左打機>0<我冇得去'''

我不想這段感情這樣就完 .. ..
可以這樣直到永遠嗎~?

[[End]]
 |
| 刊登時間︰2005-07-31 12:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 29 日 星期五 |
憎爆.. ..**  |
5日冇出過街都唔比人出!!!!
痴線架~老公打黎搵我出去都唔比**
仲要鬧我]]]*咩都佢講晒''''
明明唔係我錯又要鬧我,,,,,,,
咩都我錯晒_______5日冇出仲話我成日出
個5日你見到個個邊個黎丫""''"'鬼丫,,,
都戇居既 .. ..識話人又唔識話自己]]
自己又好醒____ 人地對我好丫;;;;
好過你對我添)))))淨係識打我!!!!!!
咁既老豆我以後都唔會認你,,,,,
【發洩完畢】
[[END]] |
| 刊登時間︰2005-07-29 05:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | »
|