| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 7 月 28 日 星期四 |
返日文班!!!!!  |
勁眼訓 .. ..**
緊係啦______成晚冇訓過,,,,

跟住9點幾就起身lu~
11點就出左門口了]]]**
成堂都冇聽過阿sir講野!!
都冇心情聽啦''''' ''''
係度聽mp3))))
個阿sir叫一個人既名~~但冇人應
但成班人望住我同popo++++++
有病的!!點知個個人簽錯左.. .
\\\個條友都冇返既
我同popo都發覺個[[死靚仔]]得閒冇時就望下我地
我同popo有問題嗎,,,,,,痴線的###
跟住放左學就同popo返左屋企... ..
去我屋企玩!!!!!幾開心丫
不過呃到人]]]]又呃唔呃到自己呢●]]*
點解 .. ..**
可能一早就注定
我要受這種痛苦

[[End]]
|
| 刊登時間︰2005-07-28 07:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 27 日 星期三 |
cry .. ..**  |
今日發生好多不如意既事!!!!!
唉... ..**諗咁多都冇用____
返正都知冇好結果**
但我而家知道你點睇我]]]]**
原來我係咁衰,,,咁賤格既 ~~
我啞既 __唔識出聲架 !!! 係丫.. ..我 對朋友都係咁衰架
以前個D係我對佢地唔好既 **我對佢地唔住既 ''''
係咪我應該同佢地講對唔住 ]]]]]]]
以前所有野都係我錯 +++++ 全 世界最衰個個都係我丫
最 應該死既都 應該係我 添
你滿意未 !!!!! 返正你咁既野都講得出口
我都唔會望你會再搵返我 *******你咪當冇識過我呢個賤人 !!
[[完了吧]] 如無意外'''
______________________________________
今日都冇出過街~~
係屋企__連電腦都冇得掂]]]**
借左比人用,,,,,,,
同我鄰居傾下計;;;;;;;
6點幾打比popo談下心咁囉###
無論將來變成怎樣 .. ..
我最愛的 __ 永遠都 是你[[浩]]
[[END]] |
| 刊登時間︰2005-07-27 07:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 26 日 星期二 |
in home.. ......**  |
點解你每一次都係咁... ..**
次次都係咁!!!!話黎搵我**
你搵左去邊丫''''"
有冇理過我感受_____
你係咁樣你以後唔使黎搵我.... .**
就算流幾多眼淚都冇用~
你有幾hurt我你知咩]]]]**
我唔開心你又知咩.. ......
[[END]] |
| 刊登時間︰2005-07-26 05:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 25 日 星期一 |
返日文班,,**  |
今日又要早起身返學-0-
勁眼訓!!!!!!..
對住班痴線婆上堂仲想死添**
大佬... .......我岩岩食完早餐!!
係咪想嘔返晒d野出黎丫;;;
又唔知自己肥著咩lolita丫,,,,好心自量下啦~~
以為自己好Q咩]]]]係丫___真係好Q
Q到我想打死你~~扮晒野咁
冇眼睇***
_________________________________________
上完堂就同POPO一齊行返屋企)))))
去到我屋企就開餐^^
係度玩電腦'''''好鬼happy.. .....
我老豆仲好笑########話收popo做[[契女]]

都唔知係咪食錯藥-0-'''嚇親人的
之後6:40分就送popo搭車車

跟住我就自己返左屋企lu***
老公又話去釣魚_____唔搵我了
不過老公搵到工]]]]]]***恭喜賀喜,,,,kaka
我就係屋企玩電腦過世-0-
你返工千萬不要忘記我
比我知道你[[.......... ..]]
呵呵~~~~小心人頭不保

[[End]] |
| 刊登時間︰2005-07-25 09:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 25 日 星期一 |
fishing.. ...**  |
今日2點幾去左老公屋企.... ..**
去左安家買m記比佢食___為食鬼^^
之後掛住睇電視.,,,,,,
搞到7點幾pm先出門口''''
我地本來好開心諗住釣到魚啦!!!!!!!
去到我覺得個海特別黑***
原來有船流油]]]]''''
整到成手都係油~~
搞到冇心機釣.. .....釣到10:30就執野lu____
但仲有一條蟲###kaka.. ....**
我是變態的
... ..........
條蟲比我and老公燒死左!!!!!!!
哈哈_____變左[[脆皮蟲]]**
執完野洗完手就搭車走左lu,,,,,,,,,,,
你係我既... ..**唔准你離開我
\\\你個心只可以有我

[[END]] |
| 刊登時間︰2005-07-25 12:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | »
|