按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 31
累積人氣: 9699

2005 年 9 月 20 日  星期二   晴天 



返學''' 鬱悶

今日一返學就發生好多野'''

好鬼煩***因為星期五冇返 ' ''

唉,,,仲之好q煩啦!!!

不過最後都冇野,,,係都要比人鬧下先得架 '''

個阿sir正一冇鬼用 ... .

不過我今日都幾開心既!!

但搞到要call埋老豆黎 '' '

刊登時間︰2005-09-20 07:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 18 日  星期日   晴天 



bbq . .. 愉快

好開心丫 . ..

今日同老公既屋企人去左龍鼓灘bbq .. .'''

好開心囉!!!但我地係自己搭車去.. .唔知個bbq場係邊!!

比人老點囉,,,啞晒]]**

晌後要老公既3姨丈出黎接我地-0- . .

點知原來個bbq場就係我地前面-0-' ''..

跟住咪入去bbq . ..個度有個大大大魚塘可以釣魚' ''

個度d魚好大條***但我用魚杆只係釣到d勁細條既魚囉-0- '''

笑鬼死!!釣左一陣就落大雨 ,,跟到我同老公勁狼狽咁跑返去

濕晒-0- .. 跟住就入左去 . .坐左一陣又出去釣過 ''

我地發覺用魚杆係釣唔到大魚囉-0- '' '

一條都冇 . ..但老公既姨丈既爸爸釣到大魚-0-

係用魚牌,,,啞左囉 ,,,跟住拎返去燒黎食;;

哈哈]]]**跟住7點幾就返圭去燒野食lu ,,

我肚仔餓 . ......仲之好開心啦 . ..

之後10點幾又出去釣過 , ,,其他只係3條友係度吹水

無啦啦講鬼故 . ..講自己d親身經歷

聽到都有d心寒-0- '' '樂樂既老豆講個d好恐怖囉

估唔到佢有咁多呢d野...哈哈

跟住老公唔覺意中到條大魚 . ..

但 .. .老公太心急!!!!搞到 . .斷絲'''

咁就將條魚放生了 ,,

跟住1點幾就返返入去食埋d野**

食完就去踢毽 , ,,勁好玩**不過係地方細d''

玩到差唔多2點就走左lu . ..個個都眼訓了,,

但我仲可以算係好精神 . ..哈哈'''

因為今日可以唔使返屋企]]**

我就去老公屋企訓'''

不過走個陣就麻煩了,,人數太多!!得兩架車'''唔夠坐

最後留低左老公.. ..我 . .樂樂既老豆and ..梅姨 ''

我地就等梅姨的老公返轉頭 ,,,

我地坐係度吹水 .. .哈哈!!!!唔使好耐..

車車就到左,, ,,佢地車左我地返屋企]]**

我去老公屋企訓' ''我地都成5點先訓-0- ...

痴線的~! ...留返今日先再打!!

刊登時間︰2005-09-19 03:58 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 16 日  星期五   晴天 



冇返學 . . 開心

今日冇返學-0-'' ..

10點去左唱k . ..本來係去睇戲既!!!!!!!

但係12:30先有場 ''我地就去左唱k********

唱到4點啵!. ..兩個人都係66蚊^^ ..

勁抵囉]]*****跟住去市中心行下, ,,

之後係美食廣場見到采欣]]]**

同佢傾左一陣 .. .就走左lu~~

之後再等老公放工,,

點知阿sir話打去我屋企同我屋企人講話我冇返-0-

啞晒!!!!! .. 跟住到我老豆打黎-0-''

我話佢睇錯名''' ''幾大個大話 '' 'kaka . ..

跟住9點就走啦 .. ..

刊登時間︰2005-09-17 12:25 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 13 日  星期二   晴天 



影相相 愉快

今日一早起身執令個樣**

因為今日要同周琪佢地影相相^^ .. .

跟住7:30 ..出左門口了 . ..

跟住要上堂啵!!!唉'''

仲之就係難捱啦 . .. .上商業堂又要比老鄧罰企啵!!

仲之啞晒囉~~好彩有人陪我企 ,,,哈哈

抵佢死既))).... .

之後好唔容易就捱到放學啦^^ . .

之後就去影相相啦**

我地好痴線囉 .. ..哈哈 . .勁嘈!!!

但影完我覺得唔多令>0< ''

因為可能太多人啦]]**

有...[[周琪 .. 石頭 .. 采欣 .. 阿ling .. 李嘉欣 ..采兒]]**

我覺得佢地影得幾令丫>0<' ''我影得就.......... ...

跟住行多一陣,,,我就同阿ling去左置樂買耳環 '''

可惜我睇唔岩>0< '''

跟住我地又行返去市中心]]**去左sasa買野**

買完野就見到佢地啵@@' ''真係岩啦,,,

哈哈!!!!!!!!跟住行左一陣就散band lu___' '''''

我就去左搵我老公豬>0< '' '愛死佢唷]]**

雖然冇見佢一日姐 .. 哈哈~~

跟住陪左佢一陣 '''8點就搭車返左屋企lu .. .

今日行街真係好笑 . .撞到創徽兩次 ' ''

真係好搞野!!!!!!!哈哈

刊登時間︰2005-09-14 05:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 12 日  星期一   晴天 



返學!!

尋日冇得打日記**

激死人啦>0< ..而家乜都唔記得晒啦!!

尋晚2點幾老公打黎 '''

我地傾左好多野,, ,,,希望你講既野全部都係真架啦!!

我永遠都相信你講既野**

----------------------------------------------

今日返學好累**因為訓得個3個鐘-0-''

不過算啦!!講辛苦都唔夠老公辛苦 ....今日仲要遲到

慘慘,,,不過冇野既'''

之後上堂勁累]]**好想訓

但又訓唔到,,,都係聽書啦!!一係就發呆〞

跟住食lunch個陣先離譜囉;;;;

遲左成半個鐘先有得食囉~~

雖然我都冇訂飯,,,但d人好慘架麻**

跟住放學又要週會!!放左學就同popo去買野食食

買左好多零食' ''''kaka

我太為食啦^^老公放左工又打比我

又傾下電話咁>0<.. .

每日都係過住d咁既日子-0-

刊登時間︰2005-09-12 07:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]