| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 20 日 星期二 |
返學'''  |
今日一返學就發生好多野'''
好鬼煩***因為星期五冇返 ' ''
唉,,,仲之好q煩啦!!!
不過最後都冇野,,,係都要比人鬧下先得架 '''
個阿sir正一冇鬼用 ... .
不過我今日都幾開心既!!
但搞到要call埋老豆黎 '' '
|
| 刊登時間︰2005-09-20 07:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 18 日 星期日 |
bbq . ..  |
好開心丫 . ..
今日同老公既屋企人去左龍鼓灘bbq .. .'''
好開心囉!!!但我地係自己搭車去.. .唔知個bbq場係邊!!
比人老點囉,,,啞晒]]**
晌後要老公既3姨丈出黎接我地-0- . .
點知原來個bbq場就係我地前面-0-' ''..
跟住咪入去bbq . ..個度有個大大大魚塘可以釣魚' ''
個度d魚好大條***但我用魚杆只係釣到d勁細條既魚囉-0- '''
笑鬼死!!釣左一陣就落大雨 ,,跟到我同老公勁狼狽咁跑返去
濕晒-0- .. 跟住就入左去 . .坐左一陣又出去釣過 ''
我地發覺用魚杆係釣唔到大魚囉-0- '' '
一條都冇 . ..但老公既姨丈既爸爸釣到大魚-0-
係用魚牌,,,啞左囉 ,,,跟住拎返去燒黎食;;
哈哈]]]**跟住7點幾就返圭去燒野食lu ,,
我肚仔餓 . ......仲之好開心啦 . ..
之後10點幾又出去釣過 , ,,其他只係3條友係度吹水
無啦啦講鬼故 . ..講自己d親身經歷
聽到都有d心寒-0- '' '樂樂既老豆講個d好恐怖囉
估唔到佢有咁多呢d野...哈哈
跟住老公唔覺意中到條大魚 . ..
但 .. .老公太心急!!!!搞到 . .斷絲'''
咁就將條魚放生了 ,,
跟住1點幾就返返入去食埋d野**
食完就去踢毽 , ,,勁好玩**不過係地方細d''
玩到差唔多2點就走左lu . ..個個都眼訓了,,
但我仲可以算係好精神 . ..哈哈'''
因為今日可以唔使返屋企]]**
我就去老公屋企訓'''
不過走個陣就麻煩了,,人數太多!!得兩架車'''唔夠坐
最後留低左老公.. ..我 . .樂樂既老豆and ..梅姨 ''
我地就等梅姨的老公返轉頭 ,,,
我地坐係度吹水 .. .哈哈!!!!唔使好耐..
車車就到左,, ,,佢地車左我地返屋企]]**
我去老公屋企訓' ''我地都成5點先訓-0- ...
痴線的~! ...留返今日先再打!! |
| 刊登時間︰2005-09-19 03:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 16 日 星期五 |
冇返學 . .  |
今日冇返學-0-'' ..
10點去左唱k . ..本來係去睇戲既!!!!!!!
但係12:30先有場 ''我地就去左唱k********
唱到4點啵!. ..兩個人都係66蚊^^ ..
勁抵囉]]*****跟住去市中心行下, ,,
之後係美食廣場見到采欣]]]**
同佢傾左一陣 .. .就走左lu~~
之後再等老公放工,,
點知阿sir話打去我屋企同我屋企人講話我冇返-0-
啞晒!!!!! .. 跟住到我老豆打黎-0-''
我話佢睇錯名''' ''幾大個大話 '' 'kaka . ..
跟住9點就走啦 .. .. |
| 刊登時間︰2005-09-17 12:25 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 13 日 星期二 |
影相相  |
今日一早起身執令個樣**
因為今日要同周琪佢地影相相^^ .. .
跟住7:30 ..出左門口了 . ..
跟住要上堂啵!!!唉'''
仲之就係難捱啦 . .. .上商業堂又要比老鄧罰企啵!!
仲之啞晒囉~~好彩有人陪我企 ,,,哈哈
抵佢死既))).... .
之後好唔容易就捱到放學啦^^ . .
之後就去影相相啦**
我地好痴線囉 .. ..哈哈 . .勁嘈!!!
但影完我覺得唔多令>0< ''
因為可能太多人啦]]**
有...[[周琪 .. 石頭 .. 采欣 .. 阿ling .. 李嘉欣 ..采兒]]**
我覺得佢地影得幾令丫>0<' ''我影得就.......... ...
跟住行多一陣,,,我就同阿ling去左置樂買耳環 '''
可惜我睇唔岩>0< '''
跟住我地又行返去市中心]]**去左sasa買野**
買完野就見到佢地啵@@' ''真係岩啦,,,
哈哈!!!!!!!!跟住行左一陣就散band lu___' '''''
我就去左搵我老公豬>0< '' '愛死佢唷]]**
雖然冇見佢一日姐 .. 哈哈~~
跟住陪左佢一陣 '''8點就搭車返左屋企lu .. .
今日行街真係好笑 . .撞到創徽兩次 ' ''
真係好搞野!!!!!!!哈哈
|
| 刊登時間︰2005-09-14 05:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 12 日 星期一 |
| 返學!! |
尋日冇得打日記**
激死人啦>0< ..而家乜都唔記得晒啦!!
尋晚2點幾老公打黎 '''
我地傾左好多野,, ,,,希望你講既野全部都係真架啦!!
我永遠都相信你講既野**

----------------------------------------------
今日返學好累**因為訓得個3個鐘-0-''
不過算啦!!講辛苦都唔夠老公辛苦 ....今日仲要遲到
慘慘,,,不過冇野既'''
之後上堂勁累]]**好想訓
但又訓唔到,,,都係聽書啦!!一係就發呆〞
跟住食lunch個陣先離譜囉;;;;
遲左成半個鐘先有得食囉~~
雖然我都冇訂飯,,,但d人好慘架麻**
跟住放學又要週會!!放左學就同popo去買野食食
買左好多零食' ''''kaka
我太為食啦^^老公放左工又打比我
又傾下電話咁>0<.. .
每日都係過住d咁既日子-0- |
| 刊登時間︰2005-09-12 07:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 88 | »
|