| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 5 日 星期一 |
唉 . ..  |
今日一返學又比人捉囉''' ''
唉.. ...真係麻鬼煩囉!!!. ..
聽日又要cheak校服 .. .,,
搞到我聽日要扎頭髮]]]**我明明冇染頭髮
又話我染,,,,都痴線既**
放學又比人罰企 .. .企左一陣就返左屋企lu!!
返到屋企都係自閉,, ,,,自己係間房度玩電腦
得閒打下比老公豬 .. ..
聽日放學要去改裙!!! ...
好多謝周琪豬唷>0<' '''佢好好好好好好人 . ...
都唔知點多謝你 ,,, ,,^^
|
| 刊登時間︰2005-09-05 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 5 日 星期一 |
搵老公 . ..  |
勁唔開心囉 . ..我d[[xx屋企人]]唔比錢我買書
仲要鬧我,,,我而家連報紙費都冇得交
唉 ,, ,,
今日去陪老公天水圍 '' '
去左就同佢去左市中心行街街]]**
之後去左佢平台個度坐 .. .
坐左一陣就返老公屋企lu . ..
我又去佢屋企食飯^^ ''happy . ..
睇下電視 . ...玩下咁 ,,,
10點幾就同老公落平台談心]]**
我地講左好多自己想講既野,,,
好舒服 .. ..11點幾就搭車返屋企lu .. .
返到屋企咩心情都冇晒 ..
唉... |
| 刊登時間︰2005-09-05 12:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 3 日 星期六 |
冇得上網 . ..  |
冇得上網 .. .打唔到日記囉]]
比人d賤格既屋企人cut左囉 .. ..
|
| 刊登時間︰2005-09-04 01:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 2 日 星期五 |
| 返學 . .. |
今日返學真係好無聊 . ..
返到去就上堂 '' '唉 .. ..
頭3堂就對住班主任!!!
唉 ,,,之後就上堂 ,, ,
我緊本都冇心情聽]]**
係度發夢''' ''因為冇書-0-
唔知佢教緊d咩 .. .跟住上尾二個堂勁悶
聽聽下訓著左-0-' ''
之後就醒左 . ..一堂45分鐘,,點捱]]
好辛苦先捱到放學 . ..點知今朝記左名要去留堂-0-
咁咪去囉' '''比miss話左幾句就走左lu .. .
哈哈 .. ..
放學見到飛飛 .. .樺樺 . .青青 ...
好開心唷^^ ..之後行左返屋企lu . ..
7點去拎學生相-0- '' 見到就啞左 ''
影得咁樣衰-0-' ''好殘><' '''
勁失望咁返屋企-0-' ''
聽日有我 去swim . ..happy!!
但唔知點解又笑唔出-0- |
| 刊登時間︰2005-09-02 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 1 日 星期四 |
開學日  |
今日6點起身 . ..扮令令返學 '' '
kaka . ..jel好個頭就搭車去銀圍同popo返]]**
之後同佢行返黎~~
去石排站搵霍霍 ''' ''
之後一齊入校門^^'' '
我以為會比人 捉 __''
點知冇人理!!!
我地班房係302室))
勁好笑;;;我地上到去入左班房之後
冇人敢入///因為霍霍係度!!
哈哈 . ...笑死了]]**
我地係miss宋and李昌盛做班主任 '' '
個阿sir都白痴既 ]]**聲大大咁,,以為我地驚佢
我地係咁笑::: ...跟住落去禮堂[[開學禮]]
好鬼悶///勁眼訓-0- '''
之後近10點就完啦!!!就上班房 ' ''
個阿sir又發癲, ,,叫我地企起身**企到腳軟
企到11點丫-0- .. 痴線
放左學就同popo .. 霍霍 .. 青青行街街 . .
我地去市中心食野 ,,, 跟住陪popo剪頭髮' ''
剪完個頭幾令^^ ..跟住又行返市中心'' '
幾好笑 ''係度周圍走**勁好笑!!
之後3點幾就返左屋企lu . .
我一返到屋企就比人鬧 ,, ,勁唔開心><
我廢架麻.. ..唔識搵錢架麻]]**阿哥最叻
咁咪錫佢囉!!!使鬼理我 '' '返正你地不嬲都冇理過我
跟住又比老豆話 ...
我己經憎死佢地!!唔想再同佢地講野!!!!
_______________________________________
sor丫周琪 ,,應承左你又冇去. ...
我下次陪返你地去 ''等我而家開始儲返多d錢>0<
唔好意思丫 |
| 刊登時間︰2005-09-01 07:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 88 | »
|