按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 41
累積人氣: 9709

2005 年 9 月 5 日  星期一   晴天 



唉 . .. 鬱悶

今日一返學又比人捉囉''' ''

唉.. ...真係麻鬼煩囉!!!. ..

聽日又要cheak校服 .. .,,

搞到我聽日要扎頭髮]]]**我明明冇染頭髮

又話我染,,,,都痴線既**

放學又比人罰企 .. .企左一陣就返左屋企lu!!

返到屋企都係自閉,, ,,,自己係間房度玩電腦

得閒打下比老公豬 .. ..

聽日放學要去改裙!!! ...

好多謝周琪豬唷>0<' '''佢好好好好好好人 . ...

都唔知點多謝你 ,,, ,,^^

刊登時間︰2005-09-05 10:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 5 日  星期一   晴天 



搵老公 . .. 不安

勁唔開心囉 . ..我d[[xx屋企人]]唔比錢我買書

仲要鬧我,,,我而家連報紙費都冇得交

唉 ,, ,,

今日去陪老公天水圍 '' '

去左就同佢去左市中心行街街]]**

之後去左佢平台個度坐 .. .

坐左一陣就返老公屋企lu . ..

我又去佢屋企食飯^^ ''happy . ..

睇下電視 . ...玩下咁 ,,,

10點幾就同老公落平台談心]]**

我地講左好多自己想講既野,,,

好舒服 .. ..11點幾就搭車返屋企lu .. .

返到屋企咩心情都冇晒 ..

唉...

刊登時間︰2005-09-05 12:22 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 3 日  星期六   晴天 



冇得上網 . .. 無奈

冇得上網 .. .打唔到日記囉]]

比人d賤格既屋企人cut左囉 .. ..

 

刊登時間︰2005-09-04 01:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 2 日  星期五   晴天 



返學 . ..

今日返學真係好無聊 . ..

返到去就上堂 '' '唉 .. ..

頭3堂就對住班主任!!!

唉 ,,,之後就上堂 ,, ,

我緊本都冇心情聽]]**

係度發夢''' ''因為冇書-0-

唔知佢教緊d咩 .. .跟住上尾二個堂勁悶

聽聽下訓著左-0-' ''

之後就醒左 . ..一堂45分鐘,,點捱]]

好辛苦先捱到放學 . ..點知今朝記左名要去留堂-0-

咁咪去囉' '''比miss話左幾句就走左lu .. .

哈哈 .. ..

放學見到飛飛 .. .樺樺 . .青青 ...

好開心唷^^ ..之後行左返屋企lu . ..

7點去拎學生相-0- '' 見到就啞左 ''

影得咁樣衰-0-' ''好殘><' '''

勁失望咁返屋企-0-' ''

   聽日有我 去swim . ..happy!!

            但唔知點解又笑唔出-0-

刊登時間︰2005-09-02 07:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 9 月 1 日  星期四   晴天 



開學日 開心

今日6點起身 . ..扮令令返學 '' '

kaka . ..jel好個頭就搭車去銀圍同popo返]]**

之後同佢行返黎~~

去石排站搵霍霍 ''' ''

之後一齊入校門^^'' '

我以為會比人 捉 __''

點知冇人理!!!

我地班房係302室))

勁好笑;;;我地上到去入左班房之後

冇人敢入///因為霍霍係度!!

哈哈 . ...笑死了]]**

我地係miss宋and李昌盛做班主任 '' '

個阿sir都白痴既 ]]**聲大大咁,,以為我地驚佢

我地係咁笑::: ...跟住落去禮堂[[開學禮]]

好鬼悶///勁眼訓-0- '''

之後近10點就完啦!!!就上班房 ' ''

個阿sir又發癲, ,,叫我地企起身**企到腳軟

企到11點丫-0- .. 痴線

放左學就同popo .. 霍霍 .. 青青行街街 . .

我地去市中心食野 ,,, 跟住陪popo剪頭髮' ''

剪完個頭幾令^^ ..跟住又行返市中心'' '

幾好笑 ''係度周圍走**勁好笑!!

之後3點幾就返左屋企lu . .

我一返到屋企就比人鬧 ,, ,勁唔開心><

我廢架麻.. ..唔識搵錢架麻]]**阿哥最叻

咁咪錫佢囉!!!使鬼理我 '' '返正你地不嬲都冇理過我

跟住又比老豆話  ...

我己經憎死佢地!!唔想再同佢地講野!!!!

_______________________________________

sor丫周琪  ,,應承左你又冇去. ...

我下次陪返你地去 ''等我而家開始儲返多d錢>0<

唔好意思丫

刊登時間︰2005-09-01 07:22 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]