按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 12
累積人氣: 9680

2006 年 2 月 17 日  星期五   晴天 



去左梓盈屋企BBQ .. ''超開心,, 愉快

今日家長日 .. 但冇去到 ,,

因為同老豆鬧交*都唔鬼理佢 ''

之後 .. 係屋企玩電腦 ,,玩到12:45分先出門口 ..

諗住以為我遲到,, 哈哈* 點知佢地仲遲!!!!!!!

呵呵 ,, 之後仲好笑 .. 洋洋打比我話到左-0- ''

我行左出去唔見佢,, 點知 .. 佢去左市中心個M記 ..

哈哈 .. 真大頭蝦_____ 之後我同麗華去馬會拎錢 ..

而梓盈就去搵洋洋 ,, 之後等埋AMEKO .. 就返新壚食野,,

食飽飽就去買野啦 .. 買左好多野食 .. 之後就搭返的的返梓盈屋企*

之後整好D野* 我地就開始起爐 .. D男仔好衰囉 .. 睇死我地D女仔=]]

話我地起唔到爐 .. 之後我地不停咁研究 ..最後用左半個鐘起到個爐啦 ..

哈哈 . .我地係咁影相相 . .VERY HAPPY .. 之後就開始我地既BBQ ..

4點幾菜菜同埋brian到左 .. 我地就好開心地BBQ啦 ..

BRIAN超好笑 .. 梓盈屋企隔離有隻狗 .. 由我地返黎到BRIAN黎到

係咁吠 .. 痴線的'' 之後BRIAN拎住支BBQ差行埋過隻狗度

隻狗就唔敢吠 ..走返入個籠度''' 唔敢出黎

哈哈 . .笑死我地________

 但YANKI訓到成隻豬咁 . .打極都冇人聽__ '' 之後7點幾  ..

我地玩埋D低低B的遊戲 .. [[紅綠燈]] ''哈哈 .. 超好笑 ..

梓盈同麗華係咁輸 .. 而我就輸左一次* AMEKO超勁,,

一次都冇輸,., 呵呵 .. ..但我8點幾就去搵我老公仔 . .

同佢去大拇指食野-0-'' 我就食甜品 ..今次仲唔肥死我 ..

之後去左老公梅姨家玩狗狗[[金仔]] '' 超可愛 .. 冇見佢咁耐*

大隻左好多丫>0<仲好鬼可愛=]]之後飲左碗湯 ..

佢地就出去玩,,, 而我就同老公出去搵佢個兄弟傾計*

12點幾就走左lu .. 我就同佢去佢屋企樓下個輕鐵站搭車返屋企*,,

今日超級開心 .. 梓盈 .. 麗華 ..洋洋 .. YANKI .. 我地下次再出去玩過''

我地下次一齊去唱KKKKKKKKKKKK.. 哈哈 .. 一定超級開心姐^^

老公**我今日聽到你咁講 .. 我好開心=]]希望你講得出做得到啵 ''

唔好淨係氹我啵 '' 知冇>3<

刊登時間︰2006-02-18 01:06 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 17 日  星期五   晴天 



返英容班,, 愉快

今日朝早冇返學 .. 尋晚太夜訓了 ''

而家辭左份唔返啦 '' 返而想比心機讀書!!!!

我應承你架麻 . .老公******

講返今日先 .. 我lunch先返學 .. 覺得個班房超靜=]]

因為 ... 哈哈 ''心照啦~ '' 同梓盈 .. 麗華 .. yanki .. 洋洋傾計 ''

幾開心,, 聽日去bbq .. 呵呵 ''

我上數學堂好比心機聽書* 可惜都係做錯-0- ''

放學就去油麻地上美容班-0- ' 想死囉 ''去到咁遠,,

去到間野又咁細 .. 又嘈''' 不過算啦=]]但都幾開心_______

返到黎就去搵老公仔!! .. 今日上佢屋企開飯,,

好好味丫 ,, 食到飽死左 ..'' 之後11點幾 '' 老公就陪我行返屋企,,

好開心丫,,,, i love you very much too .. ''

我呢世都會陪住你 .. 無論發生咩事* 我一樣會係你身邊 ''

知冇^^ .. 聽日家長日lu .. 哈哈 ,, 死期到**

不過是但啦___ 有老公仔係我身邊咩都夠晒

刊登時間︰2006-02-17 01:09 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 15 日  星期三   晴天 



好有意思既情人節 ,,, 愉快

好多謝你丫 .. 老公=]]

你今日你同我傾左咁多野*

你講咁多野都係為我將來打算 '' 你對我真係好好 ..

你支持我去讀夜校 .. 補習 ''

當然我都支持你去進修 ,, 你對我實在太好~ ''

你愛我 __我更加愛你 .. 我絕對唔會放棄你 ''

你記住你今日同我講過d咩丫 .. kaka ''

仲之我都會做到我今日講既野 ..

我今日好開心丫 .. 多謝你丫''>3<

超超超超爆愛你 ,,,,,,

刊登時間︰2006-02-15 01:51 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 13 日  星期一   晴天 



哈哈 .. 又好似以前咁******** 愉快

今日老公本來要去打game ''

但佢太累* 最後都冇去-0-''

都係我唔好啦~ 搞到佢咁夜訓___唔好意思丫

之後2點去左老公屋企同佢既family集合 ''

之後出發去馬灣釣魚魚,, 哈哈 ''..

係咁[[cake]]石,, 笑死我-0-''  釣到好大條石斑丫''

哈哈 .. 釣到差唔多9點就走lu ..多謝姨姨借件縷比我**

如果唔係我早就凍死左>< ''

之後 .. 去左kfc食野-0- ''無奈囉 ''

我日日都有得食-0- ''我塊面同把聲都唔使要lu ..''

之後上返老公屋企拎返d野___11點幾老公同我行返屋企=]]

同佢傾左好多野^^ ..好開心'' 同佢好似以前咁,,

一樣咁幸福!!!我愛你丫'' 錫晒你-3- ''

最愛的是你.. 我的唯一都是你 .. 仲之所有野,,都是你

 

刊登時間︰2006-02-13 12:58 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 11 日  星期六   晴天 



周身痛-0- ''

今日返工本來返2-6 ''

之後阿寶打黎 *話叫我返5-9,,

本來約左老公釣魚添>,< '' 點算呢=]]''

一起身就搞掂d野同梓盈行街街,,,

__睇下有咩情人節禮物送比老公* kaka ..

唉 .. 好驚星期二要返工添>.<''  我唔想啵!! !!!

      而家返工返到腰骨痛=]] 腰骨個位有舊患 ..

到時整傷返真係有排搞 .. ''

                                      如何令你 愉快讓我辦妥為你準備

                         有  什麼不愉快我願意為你分擔,,

                           把你所有的煩惱給予我 ''

                            只想每天令你開心地過*

刊登時間︰2006-02-11 10:41 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]