今日家長日 .. 但冇去到 ,,
因為同老豆鬧交*都唔鬼理佢 ''
之後 .. 係屋企玩電腦 ,,玩到12:45分先出門口 ..
諗住以為我遲到,, 哈哈* 點知佢地仲遲!!!!!!!
呵呵 ,, 之後仲好笑 .. 洋洋打比我話到左-0- ''
我行左出去唔見佢,, 點知 .. 佢去左市中心個M記 ..
哈哈 .. 真大頭蝦_____ 之後我同麗華去馬會拎錢 ..
而梓盈就去搵洋洋 ,, 之後等埋AMEKO .. 就返新壚食野,,
食飽飽就去買野啦 .. 買左好多野食 .. 之後就搭返的的返梓盈屋企*
之後整好D野* 我地就開始起爐 .. D男仔好衰囉 .. 睇死我地D女仔=]]
話我地起唔到爐 .. 之後我地不停咁研究 ..最後用左半個鐘起到個爐啦 ..
哈哈 . .我地係咁影相相 . .VERY HAPPY .. 之後就開始我地既BBQ ..
4點幾菜菜同埋brian到左 .. 我地就好開心地BBQ啦 ..
BRIAN超好笑 .. 梓盈屋企隔離有隻狗 .. 由我地返黎到BRIAN黎到
係咁吠 .. 痴線的'' 之後BRIAN拎住支BBQ差行埋過隻狗度
隻狗就唔敢吠 ..走返入個籠度''' 唔敢出黎
哈哈 . .笑死我地________
但YANKI訓到成隻豬咁 . .打極都冇人聽__ '' 之後7點幾 ..
我地玩埋D低低B的遊戲 .. [[紅綠燈]] ''哈哈 .. 超好笑 ..
梓盈同麗華係咁輸 .. 而我就輸左一次* AMEKO超勁,,
一次都冇輸,., 呵呵 .. ..但我8點幾就去搵我老公仔 . .
同佢去大拇指食野-0-'' 我就食甜品 ..今次仲唔肥死我 ..
之後去左老公梅姨家玩狗狗[[金仔]] '' 超可愛 .. 冇見佢咁耐*
大隻左好多丫>0<仲好鬼可愛=]]之後飲左碗湯 ..
佢地就出去玩,,, 而我就同老公出去搵佢個兄弟傾計*
12點幾就走左lu .. 我就同佢去佢屋企樓下個輕鐵站搭車返屋企*,,
今日超級開心 .. 梓盈 .. 麗華 ..洋洋 .. YANKI .. 我地下次再出去玩過''
我地下次一齊去唱KKKKKKKKKKKK.. 哈哈 .. 一定超級開心姐^^
老公**我今日聽到你咁講 .. 我好開心=]]希望你講得出做得到啵 ''
唔好淨係氹我啵 '' 知冇>3<