| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 3 月 1 日 星期三 |
| 笑返啦*** |
老公仔 .. 唔好唔開心啦 ''
我知我今日又做錯野 .. 對唔住丫''
我會改架啦* ..但你要明白 .. 我同我屋企人既關係
改到一時 .. 但係改唔到一世=]]
我對佢好時 .. 佢地就咩都鬧我,, 我可以忍咩____' ''
但點都好啦 ,, 我聽你講 ..盡量啦 .. 我都唔想比人扣印象*
你有D咩唔開心唔好收收埋埋好冇.. ..你成日話我有咩唔開心又唔講
但你自己又係咁=]] 我唔想咁 .. 咁樣'我好驚 ..我會亂諗野
你知唔知架 .. 如果你當我係你老婆既話~你就比我同你分擔好冇,,
我想安慰下你 __ 我唔想連你有咩唔開心我都唔知 ''
比我同你一齊分擔好嗎 ..
|
| 刊登時間︰2006-03-01 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 23 日 星期四 |
對唔住丫 老公.. '' 我 誤會左你  |
今朝打比老公 .. 諗住嗌佢起身]]
點知冇人聽,, 我就訓多一陣就起身啦 ..
洗完頭 .. 我就飛左入房打比老公 .. 之後佢聽我電話 ''
問我做咩尋日sd埋d咁既信息比佢*
佢話佢尋日係眼訓 .. 我又多疑了,,
之後返學 .. 返到去 ..d台林晒 ,,哈哈 ''
一定係M仔整,, 之後我就落小食部買水 .. 同阿倫傾下計咁*
之後早會 .. d人日日要食朱古力要人請架 .. 3蚊都豪唔起*
有冇覺得唔好意思呢.. '' 真係唔知個醜字點寫 .. 攤大手板問人拎朱古力 ''
唉 .. 不知所謂呢 ''唔講呢d啦 ..
之後上堂啦 .. 今日我覺得過得幾快 .. 仲幾開心添 ..呵呵 ''
之後上美容班 .. 哈哈 .. 好鬼好笑__** 其實今堂美容班過得好快 ..
之後放學啦 .. 我就自己返屋企 .. 之後見到哥斯拉喊丫 ,,
之後問佢咩事,, 原來[[.. ...]] '' 唉 .. 真慘 .. 難怪既* .. 我發覺我唔做社工晒曬=]]
呵呵 .. 講下姐 ,, 之後返屋企途中唔太開心 .. 不停諗野 ..
本來諗住買朱古力食,, 但冇胃口=]] 返到屋企.. 老公終於打比我啦*
原來佢唔係唔理我 .. 只係累 ..冇打比我,, 唔多想傾電話 '' sorry ..
我誤會左你 .. 係我自己多心 ..冇下次架啦* 對唔住丫
之後係度同人傾計 .. 哈哈 .. 好鬼好笑!!!!!!!! |
| 刊登時間︰2006-02-23 11:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 22 日 星期三 |
又見到老公仔-3- ''  |
今日返到學校好精神 .. 哈哈
但老公就請左兩個鐘頭假-0- '' 比佢激死'''
我講話叫佢請 .. 佢真係請假~幾聽話>3<''
你要早d訓丫,, 你要返工架麻* 錫返錫返
今日冇訓過覺 ..超乖'' 今日都冇乜野係學校,,
但有d人自己攞黎賤既* 都唔可以怪人=]]
抵比人串 .. *
英文堂見家長 .. 唉 .. 我老豆又亂咁講野"''
係度同佢嘈 .. 搞到出面d學生望鬼住晒-0-''
佢又整喊我>< .. 之後阿sir就同我傾計計 ..
返到課室就好返好多lu .. 識笑返^^
lunch後個歌唱比賽 .. 悶到死左 ... 我同麗華都訓著咁滯=]]
又話miss梁唱歌仔* 最後都冇唱-0- '' 失望 ..
放學就同麗華華行街街 .. 買左條裙同件衫,,,
麗華就買左件衫衫同外套 .. 之後同佢釘耳窿**
哈哈 .. 佢好好笑 .. 係咁嗌救命'''' 個老闆娘仲認得我 ..哈哈 ''
仲問左d好搞笑既野^^ .. 哈哈 .. 送麗華搭車時 .. 見到魷魚-0- ''
但佢好似見我唔到,, 算啦* 見唔到就算 .. 之後去搵老公仔 ''
佢好鬼衰 ..原來佢一早企係一個位等我 '' 之後走黎嚇我>< ''
嚇死人丫,,衰人>3< ''
之後同佢買煙 .. 坐左一陣 .. 7點幾我就搭車返屋企*
-------------------------------------------------------------
老公 ,, 係咪我做左d野令你唔鍾意*
點解你呢排好似唔想理我咁,,
係咪我又做錯野丫??
係既你話比我知丫 .. 好冇 ''
可唔可以唔好忽冷忽熱咁 .. 我好驚架____
我係咪又做左d你唔鍾意既野 .. 你講比我知丫,,
我改丫 .. 唔好咁樣'' 我好驚架 .. 我做錯咩你要話比我知丫 ..
你知我架啦 .. 又蠢 ..做錯野又唔知*慒成成咁**
你唔好唔理我丫 .. 你好似好冷淡咁,,係咪我做錯野?? |
| 刊登時間︰2006-02-22 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 20 日 星期一 |
好累丫 .. 放死左-0- ''  |
今日唔知做咩事 .. 好累咁-0- ''
梓盈盈今日冇返學* 擔心死人丫 ..
好似打完仗 .. 第一堂訓到第六堂=]]
之後課外活動堂 .. 我又訓過-0-''
痴線架 .. 我今日搞咩~''
之後放學等老公仔放工 .. 佢拎返d野比我* ..
係建生撞到阿龍 .. 同佢傾左陣計~
之後6點就搭車車過去搵老公仔! .. 哈哈 ..我比老公仔笑我><''
佢係對面搭車返黎 .. 我走去佢對面等佢-0- '' 我果然係個死白痴 ..
之後同老公上平台傾傾計 .. 談談心* kaka .. 好幸福,,
8點我就搭車車返屋企 .. 去左表姨屋企 .. 買左個M記食 ..
9點幾就我行返屋企lu .. 返到屋企打比老公豬,,
佢出左街-0- '' 原來同佢朋友仔落去玩槍槍 .. 哈哈*
傻豬 .. 我冇話唔信你啵 '' 我知你唔會呃我=]] 唔會有第二個女仔
我真係相信你既______ 如果你有第二個女仔,, 只怪我對你唔好=]]
令到你想搵第二個女仔陪你 .. 但我唔會令你唔開心架!!!!!!
仲會令你覺得幸福快樂 .. 我會有幾好對你幾好,, 信我吧 '
你呢世只可以有我一個女人* 知無****** |
| 刊登時間︰2006-02-20 09:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 2 月 19 日 星期日 |
睇戲 ... 幾感人 ..''  |
今日本來同老公唱k睇戲 ..
點知佢又累 ,, 又唔舒服=]]所以都冇去 ..
佢2點訓醒打比我 .. 叫我陪佢食飯!!!!
咁我就搭車買野食比佢 .. 然後做外賣員送上樓-0-''
之後佢沖完涼先食野____但我都食完lu*
哈哈 .. 之後同佢玩下電腦game .. 樂樂老豆就返左黎~
老公就同佢個fd出去釣魚 ,, 我就自己搵節目
之後搵左小源子睇戲 ,, 佢就搵埋細草 ... 林傑出黎睇戲*
去睇犀照 .. 去完許留山食完野就岩岩好去戲院買飛入場 ..
套戲都ok既 .. 有少少悶 .. 但都幾感人_____係核突左少少姐,,
基本上都冇乜野驚~睇完就周圍遊 .. 但小源子同林傑就低能到 ..
去左冒險樂園玩-0- '' 真係爆笑 .. 今日都玩得幾開心! ..
佢地都幾搞笑 .. 之後周圍行 .. 行返兆麟我同細草就搭車走人lu ..*
同細草傾返學校d野 .. 哈哈'' 可能嚇親佢!! .. 我咁惡=]]
返到屋企就打個電話比老公 .. 佢都未返屋企**
之後返到屋企就同D朋友仔玩MSN 同 ICQ'' |
| 刊登時間︰2006-02-19 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 88 | »
|