| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 11 月 1 日 星期二 |
超唔開心 ,,,  |
今日發生左好多唔開心既野 ''' ''
勁唔開心 .. ... 今日連自己件冷衫都除埋
係度吹風 ,,,返到屋企好唔舒服 ]]]
好想大病一場 '''最好病死添*
咩都唔使煩,, ,,,唔使諗咁多野=]]
一次又一次既抑折磨]] ''' 我可以捱得過嗎 .. ??
|
| 刊登時間︰2005-11-01 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 31 日 星期一 |
出mk '''  |
今日同阿ling出左旺角,,,
我買左兩件衫衫,...又影左相相=]]''
好快行晒 . ..我同阿ling比個巴士司機眼神非禮囉-0-''
無奈囉,,仲要對住我地笑,,>0<' '''
之後就返返黎屯門 ,,,搵阿lok囉,,,陪佢買波鞋 ,,,*
買完又去返球場見到阿倫,,,我同阿ling坐埋一邊睇佢地踢波 ,,,
後屈我又唔多開心 ]]**自己行左出去.. .''
之後又返左黎 ,,,阿lok問我做咩 ,,,我咪話冇野 '''
唔通同佢講話因為阿浩唔開心 ]]]**
7點幾 ,,,見到阿浩既阿姨 ,,,我唔知比咩反應,,我好自然咁避佢既眼神 ,,,
唉,, ,,,都唔知自己做咩~ ,,,點解我同阿浩唔可以好似之前咁 '''
我地唔係好開心 架咩.. 仲許過好多諾言架 ..' ''
點解要一下子搞成咁 ;;;''我唔會放棄架,, ,就算等一世,,,我照等
我唔會放棄你 ,,, |
| 刊登時間︰2005-10-31 09:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 30 日 星期日 |
唔開心,,,  |
今日我同阿ling都超爆唔開心 '''
令我諗起好多野,,, 見到d情侶]]
諗起我同阿浩以前既野.. ..以前我地都可以咁=]]
但而家呢 ... .'''唉,,, ,,,
今日5點幾返左屋企.. ..'' '超爆乖___****
訓左一陣 ''' '6:30就落去搵嘉琪 ///..
同埋佢d fd玩數字球,, ,,蝦我既-0-' ''無奈囉 .,,
又見到寶良 ,,,佢話有嗌我囉-0-''扮晒野咁**
今日超爆唔開心 ,,,好想喊]]] |
| 刊登時間︰2005-10-30 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 29 日 星期六 |
玩 . ..  |
今日超好玩 ,,,又同阿ling ..阿倫..阿lok一齊' '
不過今次多左一個人 .. 姓賴的 ..哈哈!!!
佢地踢完波就去左玩,,佢地係度傾野,,
我就同阿ling and佢細佬坐左係第二度吹風 '''
我勁唔開心,,, ,,又諗返起我阿浩以前d野 ...
覺得好痛苦 =]]好想吹病自己;;,,想死左佢 '''
我都唔明我咁愛佢,,,佢可以咁恨心嗎,,,
之後吹左幾個字到就去左阿lok屋企個平台玩 '''
我話上去玩數字球 ,,,阿lok既阿ma就由屋企拋個波出黎-0- '''
之後無啦啦又玩閃避球,,,超爆好玩囉,, ..阿lok痴線架..
一d都唔留手 ,,,掟落我度,,,痛到爆-0-''不過算啦
玩得癲係咁架啦!! .. 阿倫比阿lok掟親個頭 ,,痛到爆囉><' ''
不過勁好玩囉,,,發覺我地5個都係癲架 ,,,我地勁童真 '''
玩煉細細個既玩意 ,,又玩紅綠燈 . .又玩狐狸先生幾多點 ]]]' ''
痴線架我地 ,,,不過勁凍,,,係咁吹風///超凍>0<' ''
6點幾就同阿ling返屋企...我d表妹表弟黎晒我屋企,,,
超煩囉,,, |
| 刊登時間︰2005-10-29 09:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 24 日 星期一 |
測驗'''  |
今日係第一測驗 .. .我全部都唔識
等放學囉 ....
之後同阿ling去睇阿lok同阿倫踢波 . .. .
日日踢 . ..都唔係人,,,
我同阿ling都好叻 ]]] '''入左幾球架 '''
我踢波都幾有天份**
之後同阿lok去左買酒同阿ling飲 ,,,
又係我借酒消愁既時間,,,
愛上飲酒,,,,,最好飲死 |
| 刊登時間︰2005-10-25 05:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 88 | »
|