按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 8
累積人氣: 9676

2005 年 11 月 1 日  星期二   晴天 



超唔開心 ,,, 感動

今日發生左好多唔開心既野 ''' ''

勁唔開心 .. ... 今日連自己件冷衫都除埋

係度吹風 ,,,返到屋企好唔舒服 ]]]

好想大病一場 '''最好病死添*

咩都唔使煩,, ,,,唔使諗咁多野=]]

一次又一次既抑折磨]] ''' 我可以捱得過嗎 .. ??

刊登時間︰2005-11-01 09:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 31 日  星期一   晴天 



出mk ''' 感動

今日同阿ling出左旺角,,,

我買左兩件衫衫,...又影左相相=]]''

好快行晒 . ..我同阿ling比個巴士司機眼神非禮囉-0-''

無奈囉,,仲要對住我地笑,,>0<' '''

之後就返返黎屯門 ,,,搵阿lok囉,,,陪佢買波鞋 ,,,*

買完又去返球場見到阿倫,,,我同阿ling坐埋一邊睇佢地踢波 ,,,

後屈我又唔多開心 ]]**自己行左出去.. .''

之後又返左黎 ,,,阿lok問我做咩 ,,,我咪話冇野 '''

唔通同佢講話因為阿浩唔開心 ]]]**

7點幾 ,,,見到阿浩既阿姨 ,,,我唔知比咩反應,,我好自然咁避佢既眼神 ,,,

唉,, ,,,都唔知自己做咩~ ,,,點解我同阿浩唔可以好似之前咁 '''

我地唔係好開心 架咩.. 仲許過好多諾言架 ..' ''

點解要一下子搞成咁 ;;;''我唔會放棄架,, ,就算等一世,,,我照等

我唔會放棄你 ,,,

刊登時間︰2005-10-31 09:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 30 日  星期日   晴天 



唔開心,,, 感動

今日我同阿ling都超爆唔開心 '''

令我諗起好多野,,, 見到d情侶]]

諗起我同阿浩以前既野.. ..以前我地都可以咁=]]

但而家呢 ... .'''唉,,, ,,,

今日5點幾返左屋企.. ..'' '超爆乖___****

訓左一陣 ''' '6:30就落去搵嘉琪 ///..

同埋佢d fd玩數字球,, ,,蝦我既-0-' ''無奈囉 .,,

又見到寶良 ,,,佢話有嗌我囉-0-''扮晒野咁**

今日超爆唔開心 ,,,好想喊]]]

刊登時間︰2005-10-30 10:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 29 日  星期六   晴天 



玩 . .. 感動

今日超好玩 ,,,又同阿ling ..阿倫..阿lok一齊' '

不過今次多左一個人 .. 姓賴的 ..哈哈!!!

佢地踢完波就去左玩,,佢地係度傾野,,

我就同阿ling and佢細佬坐左係第二度吹風 '''

我勁唔開心,,, ,,又諗返起我阿浩以前d野 ...

覺得好痛苦 =]]好想吹病自己;;,,想死左佢 '''

我都唔明我咁愛佢,,,佢可以咁恨心嗎,,,

之後吹左幾個字到就去左阿lok屋企個平台玩 '''

我話上去玩數字球 ,,,阿lok既阿ma就由屋企拋個波出黎-0- '''

之後無啦啦又玩閃避球,,,超爆好玩囉,, ..阿lok痴線架..

一d都唔留手 ,,,掟落我度,,,痛到爆-0-''不過算啦

玩得癲係咁架啦!! .. 阿倫比阿lok掟親個頭 ,,痛到爆囉><' ''

不過勁好玩囉,,,發覺我地5個都係癲架 ,,,我地勁童真 '''

玩煉細細個既玩意 ,,又玩紅綠燈 . .又玩狐狸先生幾多點 ]]]' ''

痴線架我地 ,,,不過勁凍,,,係咁吹風///超凍>0<' ''

6點幾就同阿ling返屋企...我d表妹表弟黎晒我屋企,,,

超煩囉,,,

刊登時間︰2005-10-29 09:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 24 日  星期一   晴天 



測驗''' 感動

今日係第一測驗 .. .我全部都唔識

等放學囉 ....

之後同阿ling去睇阿lok同阿倫踢波 . .. .

日日踢 . ..都唔係人,,,

我同阿ling都好叻 ]]] '''入左幾球架 '''

我踢波都幾有天份**

之後同阿lok去左買酒同阿ling飲 ,,,

又係我借酒消愁既時間,,,

愛上飲酒,,,,,最好飲死

刊登時間︰2005-10-25 05:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]