| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 12 月 10 日 星期六 |
唉,,,好痛苦  |
點解我仲要日日掛住你呢個負心人呢,,
我點解忘記唔到你 '' '''你真係搶走左我個心 .. .' '
尋日搭車既時候 . ..見到人地d情侶咁開心.. .咁sweet .. .
我都諗起以前我同你一齊既日子都係咁=]]]但點解而家唔得呢,,
唔通注定呢世我地都唔可以係返埋一齊 .. .
去到邊. ..我都留意住有冇你既出現 . ..見你一面我都好開心*
我真係因為你改變左好多 .. .點解你係都要咁狠心黎傷我個心,,,
唔通我真係比唔上[[她]] '' ' 我真係比佢差麻 .. ..
唔好咁對我得唔得丫 .. .. 我要幾時先可以放低你丫 . .
我諗真係要用呢一世既時間 ....... .....
|
| 刊登時間︰2005-12-11 10:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 12 月 9 日 星期五 |
點解點解,,  |
點解我同你分左手兩個月 .. .我都係忘記唔到你丫
點解你要咁折磨我 ,,,唔好同我講呢d係考驗 '' '
我捱唔到丫=]]見到每一樣野 '''每一個地方 .. .
都有我同你既美好回憶///' '''
我個心淨係得你一個' ''我個心比你打碎左 ''
冇可能再愛一個人~如果我可以企返起身 .. 我真係一早企返起身
真係好痛苦 ... ..我做錯d咩~點解要咁對我]]] ]'''
何苦犧牲太多 他都永不在意
縱是遺留著痛哀 都要將一生中深愛
記在腦海 冀盼來日 亦會相愛 |
| 刊登時間︰2005-12-10 07:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 12 月 2 日 星期五 |
唉,,  |
尋日冇返學 . ..''今日就返學 ''
硬係覺得冇心情,, ,,阿ling又唔開心 . .又喊
搞到我又好想喊****成個腦都係諗阿浩d野' '
好多點解點解]]]' ''我真係愛佢. . .但最後結果又點=]]
佢都有第二個啦 ,,,唉/// ...好想死=]]...
點解個天要咁對我. . ..我做錯d咩!!!!!! |
| 刊登時間︰2005-12-03 10:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 25 日 星期五 |
分手了,,,  |
今日我同阿lok分左手 , ,,
但我一d感覺都冇 .. ..我同佢散因為咩丫 ' '
因為阿浩**我自己都仲係放唔低佢=]]]
有邊個明白我丫 . ..只有阿ling一個 .. . '''
但係阿浩都己經有左第二個 . .但我會默默咁愛佢!! . .
我會等 . .等到我死個日都等!!!!! |
| 刊登時間︰2005-11-25 09:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 11 月 17 日 星期四 |
好唔開心 ' ''  |
呢 排發生好多唔開心 , ,,不如意既事'' ''
好想死囉,,, ,,,死左就好啦=]]]
唉''' , ,, ,
唔知丫,, ,,好撚煩丫=]]]
點解要咁丫 . .///' ''阿浩又. ....
好多野都唔想講 , ,, 好想死撚左佢~~~ |
| 刊登時間︰2005-11-17 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 88 | »
|