按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 2
累積人氣: 9670

2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天 



好眼訓-0- '' 好累 愉快

今朝十萬個不願意起身* 但要返學 .. 冇辦法 ''

之後打比老公-0- ''比佢激死了,,  又話起身*又亂咁講野,,

之後8點再打比佢 '' 佢話起身喎 '' 都唔知係咪 ..

今日麗華冇返>0<  ''' 悶悶=]] ''

今日上堂好想訓覺 .. 但又訓唔著 .. 中文堂訓左一陣 ''

阿倫又唔比人訓* 變態的-0- '' 成日都唔肯比人訓覺 ..

上商業堂 .. 差d比人罰企 . .好彩梓盈嗌醒我姐,, 唔該晒-3- ''''

旅遊堂 .. 齊齊訓覺 .. 哈哈 '' 訓得好舒服*  放學阿sir超賤囉-0- ''

明知我地唔識 '' 不過都唔係遲好多走姐,, '' 我大把時間 ..

放左學緊係打比老公先啦 .. -0- ''但佢都未見工 ''

本來3:00見 .. 但變左3:30 '' 哈哈 .. 好似幾順利^^ ''

之後去搵嘉琪琪琪琪 .. 哈哈 .. 兩個係度發癲 .. '' 之後阿見浩媽子 ..

哈哈 ' '但佢見我唔到-0- '' 我嗌佢先見到我 '' kaka ..

冇耐 // 見到有幾隻好嚇人既鬼走黎囉 .. 哈哈 '' 真係笑到肚痛 ''

嘉琪講d野仲好笑 .. 見到隻癲雞囉 ..扮晒野咁 .. 鬼鬼鼠鼠咁 ''又唔知自己樣衰 ''

哈哈 '' 比佢笑死囉* 講埋d咁既野 .. 笑到出唔到聲''

  之後 .. 老公仔黎左 '' 又係度玩玩玩玩玩 .. 哈哈 '' 嘈到拆天

好鬼憎我老公 .. 死賤人* 成鬼日話我校工 .. 仲整埋d魚蛋醬落我條裙度-0- ''

今次慘囉 .. 洗都洗唔甩 .. 只好返屋企再洗 ..  之後把聲沙晒-0- ''講唔到野

7:30 .. 同老公 .. 嘉琪搭的的返屋企,, 哈哈 .. 笑死囉*

係架的士度玩 .. 我諗個司機一定好唔鋸我地 //..

之後我諗住一搥打落老公隻腳度 .. 點知-0-  '' 嘉琪岩岩放左隻手係老公隻腳度

我縮唔切 .. 打左落佢隻手度-0- '' 痛死我地兩個,, 但又係咁喪笑 ..

老公仲賤囉 .. 係咁笑笑笑笑 .. 之後咪打左搥落佢度囉 .. 仲笑囉-0-

比佢吹脹囉 .. 之後老公送左我返屋企 .. 佢就搵佢師父食飯了 ..

我就係屋企搵野食 ''

刊登時間︰2006-04-25 08:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 24 日  星期一   陰天 



有人接我放學>3< '' 愉快

今朝本來老公話陪我食早餐 .. '' 但佢累 .. 起唔到身 ''

咁就算啦* 之後等埋麗華 '' 梓盈 .. 洋洋  ''哥斯拉就返學校了 ''

小息就打比我老公仔 .. '' 佢係度搵緊工 '' 同佢傾左陣就收線 ..

lunch再打比佢* 佢好唔冷靜 ,, 我知佢好大壓力 '' 唉* 都唔知點幫佢=]]

又好驚佢有事 // '' 佢話放學黎接我 .. 課外活動 整野食 '' 幾好味 ..

放學見到老公仔 .. 好彩佢都冇咩事 .. 仲有心情同阿sir打波 ..

之後同佢搭的的去置樂搵嘉琪 . .. 我知嘉琪你好錫我** 放心吧^^ ''

之後同老公仔 .. 嘉琪傾計計 .. 好快就收舖了,, 不過都冇咩心情講野*

我知道個個都好錫我=3= '' 所以我好愛你地 .. kaka '' 更加愛我老公豬-3- ''

之後同嘉琪搭的的返屋企 .. 跟住返屋企食飯飯飯飯 ''

刊登時間︰2006-04-24 08:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 23 日  星期日   晴天 



好無聊咁過 ''' 愉快

今朝我同老公都訓到1點幾先起身 .. 不過佢早過我 ''

哈哈 .. 係咁整鬼我 .. '' 之後佢媽子出北角 '''

老公好賤囉 .. 一定要我起床先* 佢起唔得架 ''' 最後齊齊起

都痴線的-0- '' 跟住就度睇電視-0-''

之後落去M記買野食 // '' 跟住睇埋隻廿二世紀殺人網絡2 ''

幾好睇 // '' 跟住又係度睇電視 .. 都冇咩好睇 ..

跟住我又講錯野-0- '' 激嬲左佢 '' 唔好意思丫 ..

跟住又同老公打交-0- ''好鬼痛丫 .. 隻手都斷 ,,

跟住老公仔煮野比我食 .. kaka .. 幾好味* 雖然好少 ..

但我地兩個都食得好飽___ '' 跟住11點 .. 老公就同我行返屋企 ..

嗚嗚嗚 .. 佢又係咁嚇鬼* 行到大興 .. 落大雨啵* 最後都係搭車車返屋企 ..

成身濕晒-0- '' 返到屋企啦啦聲沖涼 .. 之後打比老公-0- ''

佢話自己係機舖野機 ... =]]我到16歲一定陪你去機舖打餐飽 ''

刊登時間︰2006-04-24 12:48 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 22 日  星期六   晴天 



係老公屋企訓 ,,, 愉快

今日7:30就起左身了 .. 因為要陪老公去申請信用卡 ..

8點嗌佢起身 .. 之後去佢屋企樓下等佢,,

因為佢遲到 .. 都有d炆 .. 因為唔太鐘意佢遲到,,

之後去到 .. 我又未食野* 佢又唔理我 .. 我又亂發脾氣 ..

唉.. 其實係我唔體諒佢,, 佢今日又多野煩 '' 又多野整 .. 我仲發佢脾氣

衰衰衰衰 .. 又激嬲佢 .. 因為又亂諗野 ..  所以 . 脾氣大d ..

sor丫 // 我不是有心的*

之後去食野 .. 食完野就租碟返老公屋企睇 .. 哈哈 ''

上平台坐左一陣 .. 之後先返屋企,, 哈哈 .. 好好笑 ..

睇睇下 .. 我同老公都訓著左 // .. 之後老公不醒人事 .. 唉..

問佢食咩 .. 又當我死 .. 問佢幾點落街食野* 又唔理我 ..

超興 .. 幾想車巴佢 .. 之後我自己煮面食 ..

咪鬧佢囉*  煮埋比佢食=]]  同佢講 .. 唔食就算啦 ''

佢就彈起身食* 唉 .. 真係好鬼激氣 // 之後睇電視***

佢媽子1點幾返到黎 .. 同樂樂係度傾計 .. 之後幫老公揼下骨 ''

跟住佢就訓左lu .. 之後我都訓了 ..

刊登時間︰2006-04-24 12:41 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 21 日  星期五   晴天 



老公好慘慘><'' 開心

今朝又好似平時咁'',嗌醒完老公就訓過 ..  ''

之後2點幾起身 .. 5點本來同豬豬去打羽毛球 ''

打唔到電話比佢,, 又冇人聽,, 佢媽子又話佢未返屋企*

咁就叫細佬落黎打羽毛球*   佢落到黎都5:25-0- ''

5:35 .. 豬豬自己走左入黎 * 哈哈 .. 以為佢唔黎添=]]

之後佢同我講唔記得左-0- '' 啞左了,, 佢話驚我嬲  .. 哈哈,

我有冇咁小器 .. 唔記得咪算* .. 下次再打過 .. 點會少少事就嬲你呢 ''

之後6點打完* 就叫細佬返屋企先,, 跟住同豬豬去左更衣室沖涼 ..

哈哈 .. 係度傾計* 沖左成個鐘 .. 之後7點幾搭車去搵老公,,

佢好慘慘丫.. 比人炒左 '' 佢公司個姐超賤囉 .. 成日屈佢,,

賤到爆 .. 而家叫你返工定返黎屈人架* 老公 .. 呢d咁既公司 .. 廢早都執架啦 ..

搵過第二份好過呢份^^ .. 我支持你架啵 .. 呢d死人公司 .. 做唔做都把 ..

之後同老公食野,, 然後 佢同我行返屋企 '' 之後撞到我老豆-0- ''

佢好鬼搞笑,, 以為我呃佢冇打羽毛球* 哈哈 '' 我一定就打完啦*

之後佢就走左了 .. 我就同老公係度傾計-3- '' 唔好咁興啦 ..

唔好唔開心丫 ' '知道冇 .. 你咁叻 .. 驚死人冇人請你咩^^ .. 你鬧得個阿姐岩啵

比我就走去車巴佢先啦 .. 哈哈 .. 之後佢就搵佢師父 .. 我就返屋企了*

刊登時間︰2006-04-21 11:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]