| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 3 月 21 日 星期二 |
去左老公仔屋企*  |
超開心 .. 今日去左老公仔屋企食飯!
好開心 .. 6點搭車去安定等老公仔,,
之後陪佢買米 .. 但佢講左d野激嬲我><
我冇心架 .. 我只係緊張你咋'''
我唔係信唔過你 .. 而係'' 我係對自己冇信心*
所以先咁* 對唔住丫,,
之後我地玩玩下 .. 好快冇事lu ..
8點就去老公仔屋企 .. 但我好肚餓>3<''
8點幾就食得lu ,, 好味好味=] 超正*
之後洗碗 .. 然後睇電視 '' 玩下咁,, 不過 .. 我實在太累了
所以11點 .. 老公送我返屋企-3- '' 好開心丫''
最愛你丫 '' 老公豬=]]]]]]最抵錫>3< ''
我返到屋企就同老公傾左陣電話就訓了,,
|
| 刊登時間︰2006-03-22 05:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 19 日 星期日 |
happy .. ''  |
今日本來同老公仔去拎身份證' '
但佢嗌極都唔肯起身 .. 2點先起身 ''
之後我3點幾過到佢屋企等佢整埋d野 .. ''
落街食野,, 老公打比佢媽子 .. 佢媽子話今日係開半日-0- ''
之後冇去到拎 .. 老公 '' 你睇你__掛住訓得啦 .. 連身份證都唔要,,
等陣d人當你非法入境者你就死.. '' 哈哈,,,
之後食完m記 .. 超飽-0- .. 食完就返去老公屋企.. ''
返到我第一件事做既就係 ... [[開電視]] ''
哈哈 ... 我超鍾意睇 ,, 但今次d電視劇唔岩我睇 .. 我就去睇兒童台*
哈哈 .. 我太童真,, 6點我同老公都好累* 就去訓著左,,
上去張床時.. 幾驚嘈醒叔叔-0- '' 老公6點幾嗌醒左我*
我聽到佢嗌叔叔起身返工,, 個陣老公超溫柔>3< '' 超鍾意,,
之後我又訓 .. 訓到7點佢又嗌我 .. 我就問叔叔返左工未 .. 佢話返左lu ''
咁我鍾8點嘈都得 .. 哈哈 ''但我岩岩訓醒,, 所以都係傻下傻下咁**
8點幾就同老公and johnny食野 .. 去左三聖食!!! ..
我食左鐵板燒 .. 食到我想死-0- '' 塊扒又厚啵, ,
我食左半塊就唔食了 .. 老公幫我食左少少都覺得飽了*
之後同佢地行返johnny屋企先 .. 佢拎野食比佢阿妹__ ''
然後佢地再去老公屋企拎槍個d野* .. 咁我就返屋企先 ''
超乖 .. 10點幾返左屋企~ .. 哈哈 '' 唔使比佢地煩,,
但我就唔多舒服 .. 之後訓左一陣 .. 12點叫媽子整粥粥比我食,,
訓醒好返好多了 // 之後食飽左就食粒藥 ..
聽日同老公仔 .. johnny and創徽唱kkkk ..好耐冇見創徽啦 ''
掛掛創徽 '' 呵呵 ,,但i miss my honey>3< |
| 刊登時間︰2006-03-19 12:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 17 日 星期五 |
超開心^^ ..  |
今日同梓盈 .. 麗華AND周周唱K .,
超好笑 .. 咩歌都唱 .. 舊到我都唔識唱既歌都唱 ''
最好笑係帝女花同風的季節 '' 哈哈 ,, 笑爆肚,,
麗華唱個句笑死我地 .. 梓盈就男女合唱 .. 自導自演..
哈哈 .. 好鬼好笑 ,, 我就勁走音-0- '' 我是[[走音王]]* 哈哈
今日同佢地一齊好開心 ,, 之後去左市中心行街街,, 同梓盈買材料=]]
之後就影貼紙相 ,, 影到我好樣衰呢-0- ,, 算吧*
我不嬲都樣衰 ,, 呵呵 ''到左4點幾就散了,,
我就搭車車搵我的老公仔>3<'' 我就買野上車食,,哈哈
今日搭61M .. 真係好耐下-0- '' 不過唔緊要'' 我有的是時間**
5:06分就到左了-0- '' 我就去7仔行下 .. 之後去公園坐下 ''
坐到5:32分就行去7仔買野飲比老公仔 .. 哈哈''
我呃佢冇佢想要個隻奶茶 .. 呵呵 '' .. 你要既..
我死都死比你 .. KAKA ..
之後老公仔就落黎搵我了 .. 我地就 搭地鐵去旺角-0- ''
老公超賤丫>< '' 係咁打我,, 賤格* 又話我冇智商 ..
仲係咁打人地個頭 '' 我遲早變智障啦=]] ''衰人 . 哼,,,,
超痛啵 .. 又咬我'' 變態的>0< ''
之後同佢行廣華街 .. 陪佢買野,, 之後我肚餓買左個飽飽食,,
老公超錫我* 我話口渴'' 佢話去買野比我飲___ ''
不過 .. 我話唔准佢行開* 真聽話 '' 抵錫-3- '''錫晒你
之後行左一陣 .. 我地就搭車返屯門了 ...' ''返老公仔屋企先 ''
之後10點幾先去食野,, 食飽飽啦 .. 就睇睇電視* 今次睇老夫子2001
哈哈 .. 超好笑* ..睇到12點 .. 老公送我返屋企''
我同佢有點兒失常 ,, 係咁講普通話* 哈哈 .. 超好笑..
1:05分 .. 我就返屋企了 .. 聽日又有得見你-3- ''
掛掛掛掛掛掛 ... |
| 刊登時間︰2006-03-18 01:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 15 日 星期三 |
無聊的上課日 ''  |
今日上堂都冇乜特別 .. 上PE堂*
同洋洋打羽毛球 .. 哈哈 '' 超好笑,,
上完PE堂 . .換完衫 .. 個肚無啦啦劇痛>< ''
超辛苦 .. 之後問麗華拎止痛藥食,, 然後上商業堂訓左一陣,,
到左小息___ '' 個肚就冇咁痛* 但個頭超痛 ''
之後打比老公仔>0< '' 等佢關心下我^^ ..
之後上英文堂 .. 好比心機上堂!! 哈哈,,
上中文堂 .. 我係咁睇小說[[等他一天說愛我]] ''
超好睇 .. LUNCH之後個堂中文堂睇晒本書 ..
個個中文堂玩D野超好笑 ,, 好搞野.. ''幾開心 ''
雖然講埋D野有 D攻擊性 .. 但都係玩下姐,,個個都比人話*
都係玩下姐,, 開心咪得囉..''
之後上數學堂,, 係度抄功課-0- '' 唔記得左做..
放學就同麗華去食野 .. 我既2號老公[[哥斯拉]]>3<同小軒軒都有黎 =]]
但佢地兩個神神化化咁 * 唔知做咩-0- ''
不過算啦 .. 佢地就同麗華搭車走左,, 我就行返屋企 ''
等到老公放工 .. 就打個電話比佢* 佢話屋企冇煮佢飯,,
咁我問佢睇下搵唔搵到fd陪佢食 .. 冇既我出去陪佢食,,
之後佢師傅同佢食 .. 呵呵 '' 我星期五先黎陪你下,,
嗚嗚 .. 老公仔 .. 我比人蝦丫'' 好驚驚,, 我係咪要喊架??
你仲唔黎錫返我>3< '' 你唔錫返我 .. 我真係喊架,,
我同你兩日冇見啦,, 超超超超掛住你'' |
| 刊登時間︰2006-03-15 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 3 月 14 日 星期二 |
掛掛* 又見唔到老公仔>0<''  |
今日嗌醒完老公仔,, 自己又訓返*
訓到7:10先起身 .. 哈哈 .. 老公豬打黎嗌醒我-3-
抵錫 .. 之後唔夠時間洗頭,, 扎起佢算啦=]]
7:45分就出口啦,, 之後麗華打比我 ''
同佢傾電話* 去到石排 .. 等左一陣佢地就到齊了,,
但梓盈發燒冇返>< '' 小心身體丫,,
今朝超凍* 仲要早會,,想死囉-0- ''
之後上堂 .. 都冇乜特別 .. lunch .. 食左個杯面 ''
係度傾下計 .. 之後旅遊堂 .. 阿sir睇影片* 我就自己睇小說 ''
之後要週會 .. 過得幾開心=]]' ''同麗華 ..洋洋傾下計 ''
之後放學我就返屋企lu .. 7點幾沖涼 .. 睇埋電視 ''
9點 '' 個頭都未乾-0- '' 而家洗頭真係辛苦 ,, 我諗d駁髮好快就甩*
玩都係玩得個一陣,, 唔緊要.. 甩左再駁 .. 呵呵 ''
6點老公就放工 .. 今日放好早 ''唔使開OT ''^^ ..
聽到佢把聲精神晒=]] 呵呵 ,, ..
哈哈 .. 老公豬,, 我好掛掛你丫-3- ''
我地要星期五先有得見>< '' 慘慘呀,,
-----------------------------------------
唉 .. 我覺得自己好無用 ..''
都令你提唔起勁 '' 你累 ,, 我同你講電話 ..**
一係就唔出聲 .. 一係就好惡=]]
我真係唔知可以點 ,, 可能係我自己無用*
唉 .. 好想喊,, 我太眼淺了
你又開始對我冷淡左* 唔好咁對我 // 可以嗎 |
| 刊登時間︰2006-03-14 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 88 | »
|