按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 18
累積人氣: 9686

2006 年 5 月 9 日  星期二   晴天 



最大投資,,將青春給你透資* 不安

尋晚 3:30'' 阿浩打比我 ' '話比我聽唔舒服 ..

又驚佢有事,, 同佢一直傾電住電話=]]

唉 .. 佢再係咁既話__遲早害死自己 '''

之後4點幾收線=]] 都訓唔返了 ''

之後7點起身,, 洗頭換衫衫 ''' 之後行返學 '' 超熱-0- ''

跟住行行下胃痛 '' 超痛,,  好辛苦* 之後先記得自己唔記得帶藥食="''

不過是但啦 '' 第一堂英文堂 .. 好眼訓-0- ' '但都撐住''

之後中文堂 .. 唔係miss宋教* 我就訓左覺 '' 好鬼賤囉*

阿倫成鬼日整我 '' 寶良又係咁整我書包 ' '唔比我訓覺 '' 前世同你地有仇咩**

咁樣虐待我 .. '' 之後訓到小息 '' 起左身,, 小息後又上堂 ''

今堂係咁同寶良 . .阿倫 .. 嘉誠傾計** 哈哈 '' 超爆笑,,

時間好快過 . .之後到左個超悶既商業堂-0-  '' 淨係改正都改兩堂-0- ''

但我只有一題未改.. ' '好快就改晒* 悶到死 ''

係咁同洋洋.  ..梓盈傾計* .. lunch .. 哥哥打比我

話同我去食lunch . .但我話唔可以出去食* 哈哈

哥哥超無奈 '''' 我地個個都冇食野,,

企左係出面睇f.3籃球比賽 . .. 哈哈 '' 佢地真係慘-0- '

咁熱既天氣 '' 打波-0- ' '比我情願死左佢了,,,

之後旅遊堂 . .話做咩小測囉 ' '-0- ''我地個組輸左 ''

要比人罰留堂囉-0- '' 算算算 .. 我時間多的是*

之後放學同梓盈 . .麗華去盈豐食野,, .. 食冷面 ..

之後 .. 4點幾就返屋企了 '' 超熱-0- ' '又曬 ... '' 慘慘囉,,

返到屋企食媽子整既西米露 ' '正正 .. 好飽飽 '''

之後同某人傾計 '' ' 我都唔識佢 '' 哈哈 ''' 佢竟然讀商會架啵 ''真搞笑..

  但我隻眼超痛-0- '' 又紅晒 '' 唔知想點 ,,,,,,, 痛死我啦

--------------------------------------------------------------------------------

        其實你要我怎樣對你呢 '' 有事的時候 ; ;;才會想起我*

              你知道誰最珍惜你 . .關心你 .. 愛錫你的話 ''

  你就不會這樣對我的 ... 那你為什麼到現在都是這樣呢*

                     難道對你好都要痛一世嗎 ...

 明知我擔心你 .. 為何你還要這樣呢 ''

                                                    其實你到最後都不用我來擔心你''

                             因為這個責任 .. 遲早都會轉交給[[她]]

刊登時間︰2006-05-09 05:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天 



原來你已不再愛我了''' 感動

我仍迷信得到他 ''  其實,, 是緊本冇辦法改變既事

     但我依然相信他會回心轉意* 我真係太蠢了'''

對一個人死人塌地 . .並不是可以擁有他一世 =]]

  原來我錯了 '' 現在的我*  可以看見他 .. 聽到他的聲音 ''

我都很滿足了 .. 我還求什麼=]]

                我相信 .. 你會後悔的* 你最後知道誰真的對你好''

  現在沒有我對你好 '' 你習慣嗎=]] 你也沒所謂* 因為你都不想念我

                          如果你心裡面真的有我 '' 掛念我 '' 我相信你會懂得找我*

      但不知道這個時刻 會在那時出現了** 我還在傻傻的等著

               到了這一刻 '' 你還是沒有想過我的感受* 你果然好恨心 ,,

-----------------------------------------------------------

 今朝超熱 .. 8點嗌醒完阿浩之後 ..

我就返學了 .. 去輕鐵站等洋洋 ..梓盈 .. 麗華 .. 哥斯拉

返到學校-0- ' '出晒汗囉 .. 上數學堂 .. 係咁狂傾計*

   諗住聽書的* 但我唔知個d係咩黎-0- '' 都係算了 ,.. .

小息就訓覺 .. 之後聽左陣書 .. 訓左 '''

中文堂就做功課*  .. 到左lunch . .唔知點解我好想喊* ''

眼濕濕 . .但又喊唔出* 好辛苦 .. 唉,, 算啦算啦 ''''''

          之後食左個三文治 .. 跟住上英文堂 .. 好留心的 ''

文書 .. 我同梓盈 .. 麗華 .. 洋洋 . .係出面企 ' ''

哈哈 .. 我地都冇上堂 //.. 之後係度玩* 企左兩堂 .. 超搞笑 ..

之後課外活動 .. 冇整野食* .. 太熱了 ''

放學 .. 見到阿浩坐左係度 '' 我都好滿足了 ...

      之後同梓盈 . .麗華搭車去盈豐食野 .. 我冇咩胃口 ''

買左d零食返屋企食,, 但都唔太想食囉 ''

                 發左癲 .. 而排想食野都食唔落  '' 因為食完野之後

個胃超痛  ,,,   我諗 '' 我遲早都有事  .. 不過幾時有事  ' '真係唔知              

刊登時間︰2006-05-08 05:17 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天 



我願為愛作犧牲 '' 開心

今朝6:30起身 '' 幫阿浩買報紙搵工 ''

點鬼知比佢呃左囉* 話講笑 // 大佬 ' '我好認真的*

之後本來同佢去釣魚* 但係佢累 .. 最後都冇去到 ''

我就一直訓到1點先起身 .. 但之後佢又話唔去*

因為 . .話落雨啵-0- '' 4點幾嗌左佢落街*

我剪完頭髮再去佢樓下 '' 同佢傾計 .. 哈哈 '' 係度玩-0- ''

佢好變態 ' '係咁打我囉 '' 同佢係平台坐左好耐* 坐到夜晚-0- ''

我仲慘添 . .差d頭都穿了-0- '' 慘慘慘 ... .. ..'''

之後同佢去食野 '' 不過我冇食.. '' 睇佢食,, 佢問我做咩係咁望住佢-0- ''

我話 .. 都唔知幾時可以見-0- '' 因為我驚 .. 對自己冇信心*

之後佢送我去搭輕鐵返屋企了 .. 我返到屋企就打比佢''

跟住食左兩隻雞翼 .. 之後就沖涼 .. 敷mask ''

------------------------------------------------------------------------------

我願意把所有的自由還給你 .. 你想做什麼就做吧 ''

我不會再管著你* 你找我我已很滿足了

    我知你極愛自由* 我讓你到外闖闖吧 ''

你應承我的話 .. 一定要守信用

 .. 我也會守自己的諾言 ..'' 這樣的我並不覺得很笨 .. 很傻 ''

起碼你的心還有我 ''  你還知道我對你有多好 .. 我已很高興 ..

                 你解開了我的心結了 ''     現在的我輕鬆得多,,

           起碼知道你最愛的還是我 ''   我真的很高興!!!!!!!!!!!!! 我的付出不是沒有回報的

      

刊登時間︰2006-05-07 11:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天 



原來 .. 這事實是沒辦法 變改'' 感動

尋日4點先訓* .. 今朝9點幾起身 ' '同豬豬去唱k

把聲沙晒* 唱唔到 '' 但都照唱 ''

1點幾就去左市中心行街* 之後再過置樂搵嘉琪 ''

  不過我都係呃唔到嘉琪 .. 最後都喊左出黎 ''

好彩豬豬唔係度* 冇比佢見到 '' 嘉琪講得岩*

喊係冇用架 .. 佢都唔會知=]] .. 但我估唔到一d野姐 ''''''''''''

         我又再次掉進深谷 .. 個心好痛 '' 好傷心 ''

之後 .. 見到阿浩 '' 其實.. 我真係唔知點面對佢 ''

               之後同佢傾左陣計 .. 但我相信佢都唔會明我既感受*

 算啦* .. 而家都變成事實 .. 我真係唔知可以點做*

                           我願意等 .. 但佢幾時先會接受返我 ''

明明身心經己重傷* 扮皮外傷 '' 笑著博他去鼓掌 ''

              跟住我好唔舒服* 好想嘔 .. 同豬豬走左返屋企食藥 ;'

豬豬就係我屋企訓覺 .. 我就係度發呆 ''

                       食完藥 '' 一樣胃痛頭痛 '' 咁係咪代表我就快死=]]

如果係既* 快d丫 .. 咁樣我真係好痛苦 '' 其實你係一直折磨緊我 ''

--------------------------------------------------------------------------------

為何會這樣* 你的花心令我感到很害怕

            現在 .. 已經不到我擔心了,, 因你的心己存在了那個她 '''

  我已沒有希望* 但我偏偏將沒希望的事 '' 一直期待變成有希望 ''

                   愛上一個心裡沒有自己的人* 這是一件很痛苦的事 '' 心早己碎了

        我已哭得很累* .. 可否一睡不起* 讓我離開這個世界*

                                生存在一個痛苦的地方 . .一個沒有希望的地方

     有意義嗎* 就算我對你怎樣好 . .多關心你 '' 有用嗎 .. 你也不會知道 ''

                                 因為你的視線不再留意著我 '' 而是她 .. '''''''''''''''

現在的我 .. 改變成怎樣 '' 他也不會理會* 很想哭 '' 哭盲了眼 ''

                                                還是 .. 幾多年之後 '' 你才會留意我一眼 ''  什麼也完了

            這樣 .. 同死是沒有分別 '' 你覺得折磨我 ' '是你的樂趣嗎?

                        我這一刻病死了 .. 也沒有人來關心我*

                                     我只想得到你的愛如你的關心 '' 這樣也很過份嗎 

刊登時間︰2006-05-06 05:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 5 日  星期五   晴天 



但是沒法去再開始 '' 感動

你害怕我煩你* 這句話己代表你想逃避我=]] ''

     因為你不想再找我 '' 你不再想我*

因為我現在不是你的誰 .. 我也沒有資格令你想起我*

        你很自私 .. 並沒有理會我的感受 .. 我的自私* 只是想完完全全擁有你

但你的自私* 永遠只懂埋怨我 '' 每次都沒有想過我的感受 ..

你討厭我的性格 ' '我也一樣討厭你的性格 . .. 只因太愛你 ..

一直沒有埋怨 '' 忍下去 '' 一直寵壞你* 到了最後 ,, 你竟說寵壞了我

                     只想好好地愛你也不能 '' 你永遠只要我等你 ''

我願意付出一輩子時間等你 . .因為我愛你 ' '但你呢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

   一次又一次掉下我 '' 令我一次又一次受到傷害*

                 就算我有多傷心 .. 有多痛苦* 我也不會讓你看見*

  只是我做每一件事 ' '也在乎你的感受 .. 這一次的等待 '' 要多久呢*

     定還是 .. 就算用盡一輩子的時間* 也得不到你 ???????? ..

                     就算結果是這樣 .. 我也願意繼續等下去 '' 無論要傷多少次 '' 有多深

刊登時間︰2006-05-05 09:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]