尋晚 3:30'' 阿浩打比我 ' '話比我聽唔舒服 ..
又驚佢有事,, 同佢一直傾電住電話=]]
唉 .. 佢再係咁既話__遲早害死自己 '''
之後4點幾收線=]] 都訓唔返了 ''
之後7點起身,, 洗頭換衫衫 ''' 之後行返學 '' 超熱-0- ''
跟住行行下胃痛 '' 超痛,, 好辛苦* 之後先記得自己唔記得帶藥食="''
不過是但啦 '' 第一堂英文堂 .. 好眼訓-0- ' '但都撐住''
之後中文堂 .. 唔係miss宋教* 我就訓左覺 '' 好鬼賤囉*
阿倫成鬼日整我 '' 寶良又係咁整我書包 ' '唔比我訓覺 '' 前世同你地有仇咩**
咁樣虐待我 .. '' 之後訓到小息 '' 起左身,, 小息後又上堂 ''
今堂係咁同寶良 . .阿倫 .. 嘉誠傾計** 哈哈 '' 超爆笑,,
時間好快過 . .之後到左個超悶既商業堂-0- '' 淨係改正都改兩堂-0- ''
但我只有一題未改.. ' '好快就改晒* 悶到死 ''
係咁同洋洋. ..梓盈傾計* .. lunch .. 哥哥打比我
話同我去食lunch . .但我話唔可以出去食* 哈哈
哥哥超無奈 '''' 我地個個都冇食野,,
企左係出面睇f.3籃球比賽 . .. 哈哈 '' 佢地真係慘-0- '
咁熱既天氣 '' 打波-0- ' '比我情願死左佢了,,,
之後旅遊堂 . .話做咩小測囉 ' '-0- ''我地個組輸左 ''
要比人罰留堂囉-0- '' 算算算 .. 我時間多的是*
之後放學同梓盈 . .麗華去盈豐食野,, .. 食冷面 ..
之後 .. 4點幾就返屋企了 '' 超熱-0- ' '又曬 ... '' 慘慘囉,,
返到屋企食媽子整既西米露 ' '正正 .. 好飽飽 '''
之後同某人傾計 '' ' 我都唔識佢 '' 哈哈 ''' 佢竟然讀商會架啵 ''真搞笑..
但我隻眼超痛-0- '' 又紅晒 '' 唔知想點 ,,,,,,, 痛死我啦
--------------------------------------------------------------------------------
其實你要我怎樣對你呢 '' 有事的時候 ; ;;才會想起我*
你知道誰最珍惜你 . .關心你 .. 愛錫你的話 ''
你就不會這樣對我的 ... 那你為什麼到現在都是這樣呢*
難道對你好都要痛一世嗎 ...
明知我擔心你 .. 為何你還要這樣呢 ''
其實你到最後都不用我來擔心你''
因為這個責任 .. 遲早都會轉交給[[她]]