| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 4 月 11 日 星期二 |
** 好熱丫,,  |
今日返學超熱-0- '' 同平時 一樣* 嗌醒老公 ''
就自己起身整野-0- ''今日好眼訓 ,,
返到去第一堂上英文堂 =]] miss冇返*
正爆,, 有兩堂英文 '' 一堂就用黎傾計 ' ,一堂就訓覺
之後訓到落堂 ;; 上中文堂-0- ''超累囉 ''聽聆聽*
仲想訓 .. 但係阿倫係咁整我啵-0- ''點訓 ''
最後都係冇訓 .. 上商業 .對卷 ..哈哈 ''考到42分 . ''估唔到啵*
以為廿幾分添* .. 兩堂時間過得好快-0- '' lunch食左兩條腸 ..
旅遊睇阿sir d野'' 哈哈 .. 有個影片超好笑,, 阿sir浸溫泉@@ ''
哈哈 .. 今 日有週會* 係咁同麗華傾計!!! .. 阿倫同浚浚係咁話我 ''
又係咁整我-0- ''我又唔明佢地講咩* 之後阿倫放學問我拎電話=]]
之後打比我 .. 話我好貪心-0- ''原來佢地放左本頌禱手冊落我個袋度-0- ''
賤到爆 .. 超想打佢地=]]'' 返到屋企就煮面食 '' 超肚餓 =]]
係度玩大富翁 . 哈哈 '' 超正 ..我係咁輸-0- ''
玩到5點幾.. 老公打比我話就黎放工 .. 叫我換定衫 ''
我地諗住去搵嘉琪 .. 所以係置樂等 '' 點知老公話嘉琪間舖頭冇開-0- ''
我地就行返老公屋企個平台 '' 哈哈 .. 又係玩得好癲-0- ''
我除左老公條鞋* 佢唔理我 .. 我咪唔理佢-0- '' 點知佢又整鬼我 ''
之後我就撞親個頭-0- ''老公就一味係咁笑 '' 激死 ''
8:15 ..老公返屋企食飯* 我就搭車車就走了 .. ''''''''
返屋企食飯* 屋企又多左個細路-0- ''超煩,, 成日係度電腦度玩 ''
不過算啦,, 返正我都出街啦* 部電腦唔係老豆玩就冇人玩架啦 ''
打完比老公之後 .. 我就打日記 .. 跟住再大戰大富翁 '' 呵呵 ''
夜晚10點幾 '' 聽到個好突然既消息 '' 好壞好壞既消息 ..
雖然.. 臉上就好似唔在乎咁 '' 但 .. 個心好唔舒服 '' 好想喊
因為* .. 屋企人出左事 ..我可以點算=]] '' 我好驚 .. 好想喊=]]''
有冇人教我 '' 老公* 我點算好丫,, 你真係會照顧我呢生呢世嗎??? ..
.掛掛老公豬-3- ''
唔知幾耐之前影 ... 哈哈 ''
|
| 刊登時間︰2006-04-11 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 4 月 10 日 星期一 |
超眼訓既一日-0- ''  |
今日差d遲早 '' 差d打破我既歷史!紀錄 ..
因為我從來未遲過到 ,, 呵呵 '' 最多請假姐,,
我今日嗌醒完老公 .. 鬧鐘7點再響 .. 諗住訓多一陣=]]
點知一訓就訓到7:40分,, 之後啦啦聲梳洗* 換校服 ''
今日轉季了,, 正爆* 成身輕晒!!!!!!!! ..
跟住就落樓搭輕鐵了 .. 見到a班既女仔* 同佢地傾下計^^ ..
之後係學校門口等埋梓盈 .. 洋洋 '' 哥斯拉* 但就唔見左麗華*
原來麗華又遲到-0- '' 頭4堂都係黃sir堂-0- ;; 對卷=]]
接受唔到現實呢'' 因為 .. 旅遊!寫左咁多字 ' '都係得36分,,
以為最叻個科添-0- '' 數學-0- ''唔好提 '' 15分 ,, 哈哈 ''超班*
4堂一直同梓盈傾計計 ,,幾開心 '' 好想訓-0- '但訓唔著 '';
之後中文堂-0- '' 都係唔合格 .. 不過作文55分 .. 呵呵 '' 幾滿意 ''
lunch就落去買杯面食* 食都食厭了 '' 但冇辦法 ,, 因為冇食早餐 ..
我諗呢排又要開始節食儲錢 '' 我強項 '' 哈哈 ,, 但絕對唔可以比我老公知 ''
如果唔係 .. 比佢殺左我都似 . .kaka ''
之後上英文堂-0- '' 仲死 .. 46分滿分,, 我得6分 .. 哈哈 '我真係超超超超班
作文叻d .. 37分* 呵呵 .. 都好過冇分了 ..
文書 .. 68分 .. 勁* .. 但又要打字-0- '' 我 .. 梓盈 .. 洋洋 .. 麗華 ''就係咁上網睇野''
阿sir都唔鬧,, 哈哈 .. 課外活動 .. yanki冇返* 少左個人,,
我地4個女仔就係度傾計* 因為唔想整野食 .. 一整野食]] 我地一定遲走 ''
一打鐘 . .我地就走左,, 見到d人幾羨慕既眼光* 哈哈 ..
之後我就行返屋企*因為個樣太樣衰了-0- ' 接受唔到 ,, '要執執個樣,,
但點執都係咁既衰樣-0-''' 老公今日放工黎搵我 '' 本來我就話搭車去佢屋企樓下搵佢 ''
其實我懶姐 .. 哈哈 '' 之後 ..7點到我同佢係良景ok等.. 之後同佢行返屋企*
兩個癲癲得得咁 '' 哈哈 .. 超好笑 // 之後佢又咩住我玩心口碎大石-0- ''
阿媽 .. 真係攞命 '' 個心口超痛 .. 乜鬼野都爆啦-0- ''
佢媽子叫佢買野 // 我就同佢去完惠康買野 / '' 我就搭車走了 /
返到屋企都8:30 '' 食埋飯岩岩好 '' 之後洗埋碗 '' 超小碗洗 ,,
唔知係咪洗慣老公屋企d大大堆碗 ,, 所以覺得 .. 屋企少碗洗**
哈哈 ... 之後就玩電腦了 '' 唉呀>< '' 個鼻唔知想點 '' 超樣衰>< ''
[[我最愛既老公]]*
型爆-3-
|
| 刊登時間︰2006-04-10 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 4 月 9 日 星期日 |
今日細佬生日* ..  |
今朝本來同嘉琪唱k .. 但最後都冇去=]]
老公尋日又5點先返屋企-0- '' 我遲早比佢激爆肺*
成鬼日唔聽講 .. 到左4點都未打比我-0- ''姐係仲未訓醒''
我3點就起左身,, 因為我細佬同我阿哥好嘈-0- ''
係度討論買pizza定蛋糕 '' 低能的 '' 生日緊係買蛋糕! ''超想打死佢地兩個
之後媽子買左蛋糕,, 之後就食蛋糕 .. 我細佬好搞笑''
我就搞搞震 .. 拎部相機出黎 '' 你咁影相* 哈哈 '' 但我冇份的__
因為我岩岩洗完頭,, 成個癲婆咁-0- ''咪搞我添=]]
之後切蛋糕 .. 佢真係低能到爆-0- ' '唔識切蛋糕 .. 比佢激死*
最後都係媽子幫佢切 .. 廢人一個 '' 我細佬先最搞野* 有個牌係膠黎架麻
唔食得既* 佢拎左黎咬 ,, 笑死我地 '' 超級低能 ''
食完蛋糕我就返房玩電腦 .. 4:05到,, 老公終於識得起身打比我了-0- ''
而家我就換衫衫送外賣比佢食.. 去買完飯*之後得登走去惠康買蝦蛟and 野飲比佢
廢事等陣怨我 .. 話冇野飲麻.. 之後陪佢食野 ''
睇電視咁,, 之後同佢入房玩-0- '' 同佢打黎打去
'' 痴線架 ..老公打人超大力.. 又咬我=]] 超痛-0-''
之後嘈醒左老公細佬既老豆 ..哈哈 '' 我地超嘈 ''
我係咁撞到個頭-0-'' 之後我仲跌左落床 '' 慘到爆,,
9點幾就同老公行去味千食野 '' .. 超飽-0- ''
之後老公同我行返屋企 '' kaka .. 超熱啵-0- ''
出晒汗 . ..熱到阿媽都唔認得*.. 行到河田 ''
我同老公玩埋d好白痴既野 '' 但係超冧 '' 在單車中心呼喚愛* 哈哈
老公愛的宣言 [[我愛羅寶欣]] -3- ''' 我既答覆 [[我都愛梁家浩]] >3< ''
哈哈 .. 係條單車經中心大嗌 .. 成個白痴咁 '''返到屋企就沖涼,,
打比老公,, 原來佢搵佢d fd傾計-0-'' 之後1點 .. 再打比佢
佢又冇聽電話 '' 原來佢沖緊涼-0- '' 老公就叫我早d訓.. 但我訓唔著
2點 .. 老公又打比我 .. 同佢傾左一陣* 原來佢都訓唔著,,
傾左5分鐘到 .. '' 就收線了__ 但都係訓唔著.. 3點先訓得著,,
..下面有今日影既相相 ..
< -- 生日蛋糕
<-- kid子細佬 '' 老豆*
<-- 細佬 ,, 老豆 .. 媽子-3-
<--偷拍 .. 食蛋糕 '' 哈哈[[哥哥. 細佬]]
|
| 刊登時間︰2006-04-09 04:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 4 月 8 日 星期六 |
哈哈 * 比左個驚喜老公*  |
今日12點幾 .. 老公打比我-0-'' 我先識起身,,
今朝嗌醒完佢之後就訓死左,, '' 之後同佢傾左陣 ''
我嗌佢同麗華出旺角行街街 ,, 哈哈 '' 因為本來今日同豬紅唱k ..
但最後都冇人打比我 ..打比阿wai又冇人聽-0- ''
又去唔成了 .. 起完身啦啦聲梳洗
本來去搵梓盈 ''麗華 .. 但我整野整得太耐*
媽子又逼我食野 ,, 搞到2點先出到去''
之後啦啦聲去盈豐拎完條校裙* 就搭車出去葵興 ..
因為驚遲到,, 早左幾個字搭車* 老公又請早左兩個鐘假 ''
3點幾就放了 .. 我2點幾就仆去搭車 '''
去到老公3:50分先落黎,, 幾驚佢行第二條路走左 ''
之後打比佢* 原來佢仲係公司 ,, 佢落到黎 '' 個樣啞左,,
哈哈 .. 之後我同佢講[[所有野都係呃你架咋]] ' '哈哈 ///
之後同佢去旺角 ..行到6點幾就搭車返屯門,, 之後走去搵嘉琪 ''
之後同佢傾左陣'' 就陪佢等的的 ,,,
送左佢上車 .. 就同老公仔買M記 .. 去佢平台食-0- ''
同佢傾計 .. 哈哈 '' 又講埋D好白痴既野* 佢講左一句野 ..
整喊我 .. 就係 ''' [[ ...]] .. 想知就問我啦* 廢事講 ..
但佢話講笑 .. 但我超驚 ,,, 佢應承我 .. 以後都唔會* 希望啦 '''
之後佢同我行返屋企* .係建生見到辣椒and陳家俊-0- ''
我仲白痴到問左個好低能既問題[[你地行緊街丫]] ''我真係講緊廢話-0-.
係田景 .. 好似見到有人打交 ''
成班人走晒出黎 .. 好似緩步跑咁-0- '' 超慢 ''
之後我就返左屋企 '' 之後打比老公* 佢話見到有警車,, 仲有白車-0- ''
返到屋企又同老豆嘈* 超賤格!!!!!!!!!!!! ..
得.. 我以後係屋企唔出聲 .. 唔笑.. 你奈我咩何 '' 你咬我食 '' |
| 刊登時間︰2006-04-09 01:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 4 月 7 日 星期五 |
整返好了 ... ''  |
今日老豆拎左個monitor返黎,, 終於有得用了
今日考英文聆聽* 同旅遊**
講起都真失敗 .. 英文聆聽可以話係交白卷*
因為都冇心機聽'' 超眼訓-0- ;; 之後個d作文 ,,,
寫都冇寫過 .. 之後考旅遊 . .好好多了''
寫左好多野-0-]] 但都唔係好識=0= ''
希望合格啦 '' 旅遊份卷先好笑 .. 有我同洋洋個名-0- ''
我叫[[保茵]] '' 洋洋都係叫[[洋洋]] .. 吹脹-0- ''
返到屋企 .. 食完野就去盈豐改裙* 打比哥斯拉 ,,
點同佢同小軒軒走左了-0- '' 同佢地傾左陣電話*
因真係比佢地激死啦* 次次都係咁,, 尋日同佢地傾又係度鬧交*
今日又係咁 .. ''好似當我冇到 .. 拎完條裙比佢改,, 我就返屋企了 ...
超悶 =]] 冇野做-0- '' 之後叫我細佬比電腦我玩 .. 都冇咩玩-0- ''
係度上下網 .. 而家就打日記了 ''
今日全日都冇同老公講過電話 .. 淨係朝早嗌醒佢 .. 講左一句咁大把 ,,
之後老豆晏d係姨姨拎左個monitor .. 我就係度聽歌,,
係咁聽[[寵愛]]"因為我覺得首歌既內容係講緊老公咁-3- ''
d歌詞超正,,
Sandy Tang - 寵愛
待我好到這種境界 面對每日責無旁貸
擔心我狀態 情緒會轉汰 自己不懂得化解
待我好至最佳姿態 付出千般關心了解
千金也難買 能有你擁戴
幸福已越過邊界
難過 當初不懂分你憂 亦不懂得體諒你所有
何以 聽到教訓總是掉頭還時常令你擔憂
* 無變改 每刻千分關注百般寵愛
使我寂寞亦可感到被愛 能被你盛載
去把傷心掩蓋 成長當中可減去悲哀
無放開 負擔千頓責任沒有更改
都以盡力盡心把我負載 能讓我被愛
縱使辛酸感慨 亦不捨得把我拋開 無悔地愛 *
其實我 無奈過 遺憾過 每天都彷彿跟你拔河
原諒我 承受我 曾做錯 我舊日是負了你太多 repeat *
沒有傷痛怎麼知道 每天躲於家中最好
今天領略到 人太過苦惱 亦都想起昨日你的抱抱
我諗住7:30打比老公.. 但7:17自己打黎 .. ''
haha .. 算你啦* 仲記得我呢個人
之後佢食飯__ '' 我就玩電腦* 睇電視*
我以後唔打比你架啦 .. 等你自己打比你* .. 廢事你依賴我打比你
呢排勤膚mask =]] 哈哈 .. d mask唔使幾耐就會比我用晒*
聽日同豬豬 and 阿偉唱k>3< '' 阿偉 .. 我地都好耐冇見了 ''
超搞野.. 兩個小學生 '' |
| 刊登時間︰2006-04-07 03:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 88 | »
|