按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 1
累積人氣: 9669

2006 年 4 月 11 日  星期二   晴天 



** 好熱丫,, 愉快

今日返學超熱-0- '' 同平時 一樣* 嗌醒老公 ''

就自己起身整野-0- ''今日好眼訓 ,,

返到去第一堂上英文堂 =]] miss冇返*

正爆,, 有兩堂英文 '' 一堂就用黎傾計 ' ,一堂就訓覺

之後訓到落堂 ;; 上中文堂-0- ''超累囉 ''聽聆聽*

仲想訓 .. 但係阿倫係咁整我啵-0- ''點訓 ''

最後都係冇訓 .. 上商業  .對卷 ..哈哈 ''考到42分 . ''估唔到啵*

以為廿幾分添* .. 兩堂時間過得好快-0- '' lunch食左兩條腸 ..

旅遊睇阿sir d野'' 哈哈 .. 有個影片超好笑,, 阿sir浸溫泉@@ ''

哈哈 .. 今 日有週會* 係咁同麗華傾計!!! .. 阿倫同浚浚係咁話我 ''

又係咁整我-0- ''我又唔明佢地講咩* 之後阿倫放學問我拎電話=]]

之後打比我 .. 話我好貪心-0- ''原來佢地放左本頌禱手冊落我個袋度-0- ''

賤到爆 .. 超想打佢地=]]'' 返到屋企就煮面食  '' 超肚餓 =]]

係度玩大富翁 . 哈哈 '' 超正 ..我係咁輸-0- ''

玩到5點幾.. 老公打比我話就黎放工 .. 叫我換定衫 ''

我地諗住去搵嘉琪  .. 所以係置樂等 '' 點知老公話嘉琪間舖頭冇開-0- ''

我地就行返老公屋企個平台 '' 哈哈 .. 又係玩得好癲-0- ''

我除左老公條鞋* 佢唔理我 .. 我咪唔理佢-0- ''  點知佢又整鬼我 ''

之後我就撞親個頭-0- ''老公就一味係咁笑 '' 激死 ''

8:15 ..老公返屋企食飯* 我就搭車車就走了 .. ''''''''

返屋企食飯* 屋企又多左個細路-0- ''超煩,, 成日係度電腦度玩 ''

不過算啦,, 返正我都出街啦* 部電腦唔係老豆玩就冇人玩架啦 ''

打完比老公之後 .. 我就打日記 .. 跟住再大戰大富翁 '' 呵呵 ''

夜晚10點幾 '' 聽到個好突然既消息 '' 好壞好壞既消息 ..

雖然.. 臉上就好似唔在乎咁 '' 但 .. 個心好唔舒服 '' 好想喊

因為*  .. 屋企人出左事 ..我可以點算=]] ''  我好驚 .. 好想喊=]]''

有冇人教我 '' 老公* 我點算好丫,, 你真係會照顧我呢生呢世嗎??? ..

 .掛掛老公豬-3- ''

     唔知幾耐之前影 ... 哈哈 ''

刊登時間︰2006-04-11 09:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 10 日  星期一   晴天 



超眼訓既一日-0- '' 愉快

今日差d遲早 '' 差d打破我既歷史!紀錄 ..

因為我從來未遲過到 ,, 呵呵 '' 最多請假姐,,

我今日嗌醒完老公 .. 鬧鐘7點再響 .. 諗住訓多一陣=]]

點知一訓就訓到7:40分,, 之後啦啦聲梳洗* 換校服 ''

今日轉季了,, 正爆* 成身輕晒!!!!!!!! ..

跟住就落樓搭輕鐵了 .. 見到a班既女仔* 同佢地傾下計^^ ..

之後係學校門口等埋梓盈 .. 洋洋 '' 哥斯拉* 但就唔見左麗華*

原來麗華又遲到-0- '' 頭4堂都係黃sir堂-0- ;; 對卷=]]

接受唔到現實呢'' 因為 .. 旅遊!寫左咁多字 ' '都係得36分,,

以為最叻個科添-0- '' 數學-0- ''唔好提 '' 15分 ,, 哈哈 ''超班*

4堂一直同梓盈傾計計 ,,幾開心 '' 好想訓-0-  '但訓唔著 '';

之後中文堂-0- '' 都係唔合格 .. 不過作文55分 .. 呵呵 '' 幾滿意 ''

lunch就落去買杯面食* 食都食厭了 '' 但冇辦法 ,, 因為冇食早餐 ..

我諗呢排又要開始節食儲錢 '' 我強項 '' 哈哈 ,, 但絕對唔可以比我老公知 ''

如果唔係 .. 比佢殺左我都似 . .kaka ''

之後上英文堂-0- '' 仲死 .. 46分滿分,, 我得6分 .. 哈哈 '我真係超超超超班

作文叻d .. 37分* 呵呵 .. 都好過冇分了 ..

文書 .. 68分 .. 勁* .. 但又要打字-0- '' 我 .. 梓盈 .. 洋洋 .. 麗華 ''就係咁上網睇野''

阿sir都唔鬧,, 哈哈 .. 課外活動 .. yanki冇返* 少左個人,,

我地4個女仔就係度傾計* 因為唔想整野食 .. 一整野食]] 我地一定遲走 ''

一打鐘 . .我地就走左,, 見到d人幾羨慕既眼光* 哈哈 ..

之後我就行返屋企*因為個樣太樣衰了-0- ' 接受唔到 ,,   '要執執個樣,,

但點執都係咁既衰樣-0-''' 老公今日放工黎搵我 '' 本來我就話搭車去佢屋企樓下搵佢 ''

其實我懶姐 .. 哈哈 ''  之後 ..7點到我同佢係良景ok等.. 之後同佢行返屋企*

兩個癲癲得得咁 '' 哈哈 .. 超好笑 // 之後佢又咩住我玩心口碎大石-0- ''

阿媽 .. 真係攞命 '' 個心口超痛 .. 乜鬼野都爆啦-0- ''

佢媽子叫佢買野 // 我就同佢去完惠康買野 / '' 我就搭車走了 /

返到屋企都8:30 '' 食埋飯岩岩好 '' 之後洗埋碗 '' 超小碗洗 ,,

唔知係咪洗慣老公屋企d大大堆碗 ,, 所以覺得 .. 屋企少碗洗**

哈哈 ... 之後就玩電腦了  '' 唉呀>< '' 個鼻唔知想點 '' 超樣衰>< ''

[[我最愛既老公]]*

型爆-3-

 

 

刊登時間︰2006-04-10 09:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 9 日  星期日   晴天 



今日細佬生日* .. 愉快

今朝本來同嘉琪唱k .. 但最後都冇去=]]

老公尋日又5點先返屋企-0- '' 我遲早比佢激爆肺*

成鬼日唔聽講 .. 到左4點都未打比我-0- ''姐係仲未訓醒''

我3點就起左身,, 因為我細佬同我阿哥好嘈-0- ''

係度討論買pizza定蛋糕 '' 低能的 '' 生日緊係買蛋糕! ''超想打死佢地兩個

之後媽子買左蛋糕,, 之後就食蛋糕 .. 我細佬好搞笑''

我就搞搞震 .. 拎部相機出黎 '' 你咁影相* 哈哈 '' 但我冇份的__

因為我岩岩洗完頭,, 成個癲婆咁-0- ''咪搞我添=]]

之後切蛋糕 .. 佢真係低能到爆-0- ' '唔識切蛋糕 .. 比佢激死*

最後都係媽子幫佢切 .. 廢人一個 '' 我細佬先最搞野* 有個牌係膠黎架麻

唔食得既* 佢拎左黎咬 ,, 笑死我地 '' 超級低能 ''

食完蛋糕我就返房玩電腦 .. 4:05到,, 老公終於識得起身打比我了-0- ''

而家我就換衫衫送外賣比佢食.. 去買完飯*之後得登走去惠康買蝦蛟and  野飲比佢

廢事等陣怨我 .. 話冇野飲麻.. 之後陪佢食野 ''

睇電視咁,, 之後同佢入房玩-0- '' 同佢打黎打去

'' 痴線架 ..老公打人超大力.. 又咬我=]] 超痛-0-''

之後嘈醒左老公細佬既老豆 ..哈哈 '' 我地超嘈 ''

我係咁撞到個頭-0-'' 之後我仲跌左落床 '' 慘到爆,,

9點幾就同老公行去味千食野 '' .. 超飽-0- ''

之後老公同我行返屋企 '' kaka .. 超熱啵-0- ''

出晒汗 . ..熱到阿媽都唔認得*.. 行到河田 ''

我同老公玩埋d好白痴既野 '' 但係超冧 '' 在單車中心呼喚愛* 哈哈

老公愛的宣言  [[我愛羅寶欣]] -3- ''' 我既答覆 [[我都愛梁家浩]] >3< ''

哈哈 .. 係條單車經中心大嗌 .. 成個白痴咁 '''返到屋企就沖涼,,

打比老公,, 原來佢搵佢d fd傾計-0-'' 之後1點 .. 再打比佢

佢又冇聽電話 '' 原來佢沖緊涼-0- '' 老公就叫我早d訓.. 但我訓唔著

2點 .. 老公又打比我 .. 同佢傾左一陣*  原來佢都訓唔著,,

傾左5分鐘到 .. '' 就收線了__ 但都係訓唔著.. 3點先訓得著,,

..下面有今日影既相相 ..

 < -- 生日蛋糕

 <-- kid子細佬 '' 老豆*

 <-- 細佬 ,, 老豆 .. 媽子-3-

 <--偷拍 .. 食蛋糕 '' 哈哈[[哥哥. 細佬]]

 

刊登時間︰2006-04-09 04:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 8 日  星期六   晴天 



哈哈 * 比左個驚喜老公* 愉快

今日12點幾 .. 老公打比我-0-'' 我先識起身,,

今朝嗌醒完佢之後就訓死左,, '' 之後同佢傾左陣 ''

我嗌佢同麗華出旺角行街街 ,, 哈哈 '' 因為本來今日同豬紅唱k  ..

但最後都冇人打比我 ..打比阿wai又冇人聽-0- ''

又去唔成了 .. 起完身啦啦聲梳洗

本來去搵梓盈 ''麗華 .. 但我整野整得太耐*

媽子又逼我食野 ,, 搞到2點先出到去''    

   之後啦啦聲去盈豐拎完條校裙* 就搭車出去葵興 ..

因為驚遲到,, 早左幾個字搭車* 老公又請早左兩個鐘假 ''

3點幾就放了 .. 我2點幾就仆去搭車 '''

  去到老公3:50分先落黎,, 幾驚佢行第二條路走左 ''

之後打比佢* 原來佢仲係公司 ,,  佢落到黎 '' 個樣啞左,,

哈哈 .. 之後我同佢講[[所有野都係呃你架咋]] ' '哈哈 ///

之後同佢去旺角  ..行到6點幾就搭車返屯門,, 之後走去搵嘉琪 ''

之後同佢傾左陣'' 就陪佢等的的 ,,,

送左佢上車 .. 就同老公仔買M記 .. 去佢平台食-0- ''

同佢傾計 .. 哈哈 '' 又講埋D好白痴既野* 佢講左一句野 ..

整喊我 .. 就係 ''' [[  ...]]  .. 想知就問我啦* 廢事講 ..

但佢話講笑 .. 但我超驚 ,,, 佢應承我 .. 以後都唔會* 希望啦 '''

之後佢同我行返屋企* .係建生見到辣椒and陳家俊-0- ''

我仲白痴到問左個好低能既問題[[你地行緊街丫]] ''我真係講緊廢話-0-.

係田景 .. 好似見到有人打交 ''

成班人走晒出黎 .. 好似緩步跑咁-0- '' 超慢 ''

之後我就返左屋企 '' 之後打比老公* 佢話見到有警車,, 仲有白車-0- ''

返到屋企又同老豆嘈* 超賤格!!!!!!!!!!!! ..

得.. 我以後係屋企唔出聲 .. 唔笑.. 你奈我咩何 '' 你咬我食 ''

刊登時間︰2006-04-09 01:03 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 7 日  星期五   晴天 



整返好了 ... '' 愉快

今日老豆拎左個monitor返黎,, 終於有得用了

今日考英文聆聽* 同旅遊**

講起都真失敗 .. 英文聆聽可以話係交白卷*

因為都冇心機聽'' 超眼訓-0- ;; 之後個d作文 ,,,

寫都冇寫過 .. 之後考旅遊 . .好好多了''

寫左好多野-0-]] 但都唔係好識=0= ''

希望合格啦 '' 旅遊份卷先好笑 .. 有我同洋洋個名-0- ''

我叫[[保茵]] '' 洋洋都係叫[[洋洋]] .. 吹脹-0- ''

返到屋企 .. 食完野就去盈豐改裙* 打比哥斯拉 ,,

點同佢同小軒軒走左了-0- '' 同佢地傾左陣電話*

因真係比佢地激死啦* 次次都係咁,, 尋日同佢地傾又係度鬧交*

今日又係咁 .. ''好似當我冇到 .. 拎完條裙比佢改,, 我就返屋企了 ...

超悶 =]] 冇野做-0- '' 之後叫我細佬比電腦我玩 .. 都冇咩玩-0- ''

係度上下網 .. 而家就打日記了 ''

今日全日都冇同老公講過電話 .. 淨係朝早嗌醒佢 .. 講左一句咁大把 ,,

之後老豆晏d係姨姨拎左個monitor .. 我就係度聽歌,,

係咁聽[[寵愛]]"因為我覺得首歌既內容係講緊老公咁-3- ''

d歌詞超正,,

Sandy Tang - 寵愛

待我好到這種境界 面對每日責無旁貸
擔心我狀態 情緒會轉汰 自己不懂得化解

待我好至最佳姿態   付出千般關心了解
千金也難買 能有你擁戴
幸福已越過邊界
難過 當初不懂分你憂 亦不懂得體諒你所有
何以 聽到教訓總是掉頭還時常令你擔憂

* 無變改 每刻千分關注百般寵愛
使我寂寞亦可感到被愛 能被你盛載
去把傷心掩蓋   成長當中可減去悲哀
無放開 負擔千頓責任沒有更改
都以盡力盡心把我負載 能讓我被愛
縱使辛酸感慨 亦不捨得把我拋開 無悔地愛 *

其實我 無奈過 遺憾過 每天都彷彿跟你拔河
原諒我 承受我 曾做錯 我舊日是負了你太多 repeat *

沒有傷痛怎麼知道 每天躲於家中最好
今天領略到 人太過苦惱 亦都想起昨日你的抱抱

我諗住7:30打比老公.. 但7:17自己打黎 .. ''

haha .. 算你啦* 仲記得我呢個人

之後佢食飯__ '' 我就玩電腦* 睇電視*

我以後唔打比你架啦 .. 等你自己打比你* .. 廢事你依賴我打比你

呢排勤膚mask =]] 哈哈 .. d mask唔使幾耐就會比我用晒*

聽日同豬豬 and 阿偉唱k>3< '' 阿偉 .. 我地都好耐冇見了 ''

 超搞野.. 兩個小學生 '' 

刊登時間︰2006-04-07 03:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]