按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 10
累積人氣: 9678

2006 年 5 月 29 日  星期一   晴天 



心情指數極低 ''' 不安

今日起身同老豆係度嘈 '' 我決定左 ..

今日係最後一次同佢鬧交 .. 都係最後一次同佢講野,,

我咪做下衰人先* 一開口就鬧交 ,, 不如自閉下仲開心

之後早左出門口 .. 同池少傾左陣電話 .. 之後慢慢行返學校,,

梓盈同洋洋都冇返學-0-  ''衰衰格格丫*****

等埋麗華我地就返學了,, 8點打比老公 . .嗌醒佢 . .8:30再打比佢

佢話d電話聲好煩 . .叫我唔好再打去  ..搞到有d唔開心

 跟住上數學堂 .. 有d興興地 .. 同麗華 . .保良傾計'

個阿sir囉 '' 唉.. 本來都冇乜事既 '' 之後係咁扣乜鬼分=]]

搞到我開始興 . .可能自己心情唔好掛 ''

4堂都係佢,, 4堂係度發夢  .上中文堂就作文,,

lunch就無無聊聊咁 .. 上英文堂 . .老公打比我

比miss見到我傾電話>< 無奈地要cut線 . .唔好意思丫..

上完英文堂啦啦聲打返比佢,, '' 佢又去左網吧-0- ''

激死了,, 不過算啦 '' 佢喜歡麻 ... 上文書 .. 好乖 . .肯做功課

因為無聊-0- '' 個死高佬 .. 係咁講野 .. 今日心情唔多好 ,, 佢講多幾句

我又串返佢幾句-0- '' 覺得自己今日有d失控''' 原諒我的失控吧-0- ''

課外活動 . .諗住唔整野食,, 但係整咩燒餅 . .又好似幾好食 .. 我地就整啦 ''

又幾好食啵 .. 但我個塊-0- ''我行開左 '' 以為麗華睇火 .. 搞到燶左-0-''

不過又幾好味,, 唔錯唔錯 .. 放學我就行返屋企 ..本仔諗住去盈豐食冷面

但我太飽飽了 . .所以下次先去 '' 之後就返左屋企自閉 ''

睇左yanki日記* d 相影得好令-3- '' 影到yanki超索 . .超令女-3-

其實 .. 係我敏感 .. 定還是佢真係呃我 ,,

    定係我諗多左 .. 但點解 ,, 佢會咁講??

      情願你講真話 .. 都唔想你咁樣呃我=]]

每個女人都鍾意聽美麗既謊言 .. 但識穿左 .. 就是謊言

        [[    隱瞞比較容易吧 免得感情變的複雜  ]]

刊登時間︰2006-05-29 04:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 28 日  星期日   晴天 



我愛得你極深和認真=]] 愉快

同老公仔傾電話-0-  ''喪的 ,, 傾到今朝差唔多9點先訓-0- ''

本來1點幾起左身,, 但驚驚地 ,, 搞到3點先起身* 老公打比我 ..

岩岩收左線 '' 567就打比我了 ,, 之後我就啦啦聲整好d野*

出去搵佢 .. 老公就遲d join埋我地 ,, 我就去順錦搵佢 .. '' 同佢去左燉奶佬食野,,

等左成個鐘-0- '' 老公先到* ..567個老公就仲未出到黎-0- '' 喪打電話比佢

老公講左d野令到我開心到彈起* 你講過架 '' 唔准反口架 ''

如果唔係踢你去大西洋 .. 掟你返北極..

哈哈 .. 跟住同567去龍鼓灘出糧 .. 跟住就去威水搵返567個老公-0- ''

今日先搞笑.. 喪周圍走* .. 之後老公係出面陪我-3- ''真抵錫 ''

但係呢.. 佢地個兩公婆一入左機舖就唔識出返黎-0- '' 等到就死了,,

 之後去食野啦* 激鬼死囉-0- ''個兩位男人 .. 自己喪走 '' 賴低我地兩個女仔

佢地玩捉迷藏麻 . .我地就同佢玩 '' 無奈囉-0- ''

最後真係係奇昌搵到佢地 .. 唔鬼理佢地,, 我同567坐另一張台 ''

但之後個兩個男人食完野就自己走左 '' 賤到爆囉 .. 我地又搵佢地 ..

仲之瘀到爆-0- '' 係威水搵到佢地 ''''' 仲之就唔上陽光啦-0-

' 瘀到爆 .. . 老公又係出面陪我-3- ''' 因為我入唔到去-0- ''好似負累咁囉,,

等左好鬼耐 . .個兩公婆終於肯出黎 '' .. 567就搭小巴返工,,

老公就送我搭輕鐵 /.. 返到屋企岩岩好11點""'

今日同麗華傾電話-0- . .麗華話搞到佢地唔敢搵我出街 ..

唔好丫>0< ' '唔好唔搵我出街丫 .. 我岩岩同我屋企人講掂數 '' 你唔搵我出街

我會好慘架 ,, 而家有咩活動要通知我 .. 如果唔係我喊架

刊登時間︰2006-05-28 11:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天 



永遠也相信我的老公 .. 我的朋友 '' 愉快

菜菜生日快樂丫^^

我發誓 . .如果18歲我仲同緊老公一齊 ''

我到左18歲就會搬去佢屋企 ,,

呢個屋企 .. 已經唔再值得我留戀 ''我唔屬於呢個家

今日同567傾計 .. 好開心*

起碼佢仲會明白我 ,, 但原來我真係有好多壓力!!!!!!

我今日先知道* 我決定要返工 ''

就算辛苦 .. 發生咩事 ,, 我唔會再同我屋企人講多一句 ''

返正佢而家都想趕我走 .. 冇問題

我一到18歲 .. 我自動執野走人=]] 到時唔好怪我 .. 係你地趕我走架 ''

個一刻 .. 我唔需要依靠任何人,, 我都唔會係你地面前怨一句丫

 

刊登時間︰2006-05-28 03:21 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天 



頂 .. 好興囉 驚訝

今日差d遲到囉-0- '' 最衰都係高佬囉*

正一死賤人 '' 好彩都講得切姐 ...

一返到學校喪打比阿浩* 冇人聽-0- ''

打左5次電話先有人聽* .. 上中文堂都冇咩心情*

而排我都係咁架啦.. 大家原諒我啦-0- ''

英文堂 ,, 做返d功課 .. 唔該晒洋洋借本書比我抄 ,,

數學堂喪無聊 // .. 之後最尾個幾個字 . .阿sir要帶班d人出去酒店 ''

差唔多半班去晒-0- ' '悶死了 .. 之後偉仔打黎* 同佢傾左一陣 ..

之後lunch .. 無啦啦比人屌鬼囉 '' 都kid架喎 ''

初初都冇乜野* 愈諗愈唔對路 .. 田雞 .. 你冇病下*

人地女仔既野你都理 .. 你唔好去做八婆丫 '' 都kid既*

無啦啦鬧我 .. 你戇居架* 冇仇冇怨 .. 你走黎鬧我 .. 火都黎 ''

人地話煩你又話煩 '' 你咪係我面前同我講囉 '' m仔講咩你又痴埋去 ..

你又知d咩丫 .. 咁醒 .. 你咪大大聲咁同人地講囉 ''

之後最尾個3堂 .. 好無聊 . .一係同洋洋傾計 .. 一係同高佬 .. 竣竣傾計*

不過我玩得過份左d .. 嘈住m仔訓覺-0-

真是十萬個不好意思'' .. 4點鐘就放學 ..

我的老公仔8點幾打比我 .. 但我訓緊覺  .. 嘈醒左我* ..

之後同佢傾左一陣 '' 佢要食飯* 晏d又再傾過 ,.. 唔開心 . .傷心

咩都同佢講晒* 舒服左好多 '' 喊又喊過啦 .. 應該笑下啦 ..

之後同佢係度喪玩 .. 唱歌仔 .. 阿浩唱得超搞笑 . .兩個係度喪笑 ..

笑到我肚痛-0- '' 兩個白痴 ,, kaka ..  走晒音 ,, 我希望以後我地keep住咁樣

每日都開開心心咁* 咁唔係幾好咩 .. 喪同人傾電話 ..

同完老公傾電話 .. 之後又同高佬傾電話''''呵呵 ...

我最後要講多句[[菜菜 .. 生日快樂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!]]你同梓盈會有好多好多個將來 ''

刊登時間︰2006-05-27 01:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天 



100條問題*

1. 你XANGA個ID係: 自己睇 ''
2. 用左XANGA幾耐: 不知道 ''
3. 中意男定女: 緊係男啦
4. 除左XANGA仲有咩網上財產:冇架啵 *
5. 人地會點叫你: 寶欣
6. 最憎好朋友做D咩: 講大話 .. 背叛我
7. 試過介手未?! 試過
8. 有冇諗過死: 有
9. 呢排開唔開心?! 超級唔開心
10. 你而家最愛邊一個?! 我最愛我老公
11. 佢有咩好: 唔知點講-0-
12. 最好朋友係邊個: 個個都係我好朋友

13. 如果聽日世界末日. . 你最想攬住邊個死: 我最愛的老公
14. 覺得介手好唔好玩: 都幾架
15. 身邊有D咩係最值得你開心:得到朋友既關心 '' 
16. 岩岩有冇去街?! 冇
17. 聽緊咩歌: 一支煙的時間
18. 最中意邊個明星: 楊丞琳-3-
19. 最近一次喊係因為咩事: 因為我老公
20. 如果你最中意既人話要溝你. . 你會點:冇反應
21. 你會唔會做第三者: um ..睇情況-0-
22. 對狐狸精有咩睇法: 黑人憎 ''
23. 對死亡有咩睇法: 黑暗
24. 信唔信呢個世界上有鬼:一半半 
25. 有冇試過撞鬼?! 如有. . 係邊: 冇 ..
26. 最貴一次電話費幾多錢: 二千幾-0-
27. 中意呀爸定呀媽多D: 媽子
28. 呢排有冇比俾人打或者鬧: 有 ..
29. 今日天氣好唔好: 好到爆 . .仲熱到爆
30. 驚唔驚行雷: 超驚
31. 中唔中意返學: ok啦
32. 呢排有冇邊個老師最想X佢: 有..
33. 邊個係你識得最耐又好FD既好朋友: 豬紅 ''
34. 第一個偶像係邊個: 唔記得-0-
35. 中意過邊個明星令你最後悔: 唔知
36. 比人出賣你會點: 好嬲囉 ''
37. 有冇試過中意一個人中意到要生要死?! 如有. . 寫佢個名黎: 有 .. 就係我老公
38. 你鍾意過幾多個人: 2-4掛-0- ''
39. 愛過幾多個人: 3個 ''
40. 對上一次因為咩笑: 老公講左d野,,
41. 你過得快樂嗎: 不快樂
42. 呢排有冇邊個明星最想X佢: 都幾多架啵 ''
43. 呢排為咩而煩惱: 感情
44. 講出十個朋友: 梓盈 .. 洋洋 .. 麗華 .. 豬紅 ..yanki .. 創徽 .. ameko .. 哥斯拉 .. 嘉琪 ..池少
45. MSN同緊邊個CHAT: 冇玩msn
46. 對上收果個MSN係邊個既: 冇..
47. 邊句歌詞最岩你宜家: 吸了煙呼出眼淚
48. 係你心中. . 開心既定義係咩: 癲癲. .傻傻地
49. 你身邊有冇邊個係姣婆: 好多啵
50. 呢排有邊句係你成日講架: 唔知的*
51. 愛情?! 友情?! : 愛情
52. 何韻詩. . 容祖兒:  何韻詩
53. 殘酷一叮/獎門人: 獎門人
54. 李克勤. . 梁榮忠: 李克勤
55. 莫凱謙/3R: 莫凱謙
56. SONY ERICSSON??NOKIA: SONY ERICSSON
57. I-POD/PSP: PSP
58. 綠色/藍色: 綠色
59. 冷氣/暖爐: 冷氣
60. MSN/ICQ: MSN
61. 愛德華/佐助: 愛德華
62. 雪碧. . 可樂: 雪碧
63. 無線/亞視: 無線
65. 糖/朱古力: 朱古力
66. 老鼠愛大米/童話: 童話
67. 元華/元秋: 唔知咩黎
68. 周星馳/鄭中基: 鄭中基
69. 金/銀: 金
70. 他約我去迪士尼/夢中一吻: 夢中一吻

關於你自己!
71. 叫咩名: 寶欣
72. 幾多歲: 15歲半
73. 讀咩學校: 馬登
74. 幾時生日: 7月2
75. 住邊度: 屯門
76. 屋企有邊個: 爸爸 .. 媽媽 .. 阿哥 .. 細佬
77. 有冇養寵物: 冇
78. 屋企幾多部電視同電腦: 兩部電視 .. 3部電腦
79. 距離你下次生日仲有幾耐:  1個月到
80. 屋企邊個你最信: 冇..
81. 放學多數做咩: 返屋企訓覺

82. 返學同邊個一齊返: 自己
83. RECESS&LUNCH同邊個一齊: 同梓盈 . .洋洋 .. 麗華
84. 多數幾點沖涼:9點幾到
85. 食飯呢: 7點幾-0-
86. 幾耐食一次M記: 冇定
87. KFC呢: 少食
88. 屋企得你一個多數做咩: 玩電腦 .. 聽歌
89. 幾耐溫一次書: 從來都唔溫
90. 幾耐冇喊過: 可以一個鐘到掛-0-

ENDING!
91. 做呢份問卷果時成日諗住既係邊個: 我老公-0-
92. 佢同你咩關係: 夫妻又唔係夫妻
93. 用四個字黎形容呢份問卷: 九唔搭八
94. 如果有十分. . 你比呢份問卷幾多分:8分
95. 做呢份問卷果時聽緊邊幾首歌: 一支煙的時間
96. 做呢份問卷果時有冇邊個煩住你: 冇
97. 有冇睇緊電視: 冇
98. 做問卷之前做緊咩:食緊m記
99. 咁之後又會做咩: 做問卷囉-0-
100. 好喇!!你答哂喇. . 有咩感覺:睇到眼凸
Xanga 100問: http://www.xangascript.info/questionnaires.php

刊登時間︰2006-05-26 06:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]