今日起身同老豆係度嘈 '' 我決定左 ..
今日係最後一次同佢鬧交 .. 都係最後一次同佢講野,,
我咪做下衰人先* 一開口就鬧交 ,, 不如自閉下仲開心
之後早左出門口 .. 同池少傾左陣電話 .. 之後慢慢行返學校,,
梓盈同洋洋都冇返學-0- ''衰衰格格丫*****
等埋麗華我地就返學了,, 8點打比老公 . .嗌醒佢 . .8:30再打比佢
佢話d電話聲好煩 . .叫我唔好再打去 ..搞到有d唔開心
跟住上數學堂 .. 有d興興地 .. 同麗華 . .保良傾計'
個阿sir囉 '' 唉.. 本來都冇乜事既 '' 之後係咁扣乜鬼分=]]
搞到我開始興 . .可能自己心情唔好掛 ''
4堂都係佢,, 4堂係度發夢 .上中文堂就作文,,
lunch就無無聊聊咁 .. 上英文堂 . .老公打比我
比miss見到我傾電話>< 無奈地要cut線 . .唔好意思丫..
上完英文堂啦啦聲打返比佢,, '' 佢又去左網吧-0- ''
激死了,, 不過算啦 '' 佢喜歡麻 ... 上文書 .. 好乖 . .肯做功課
因為無聊-0- '' 個死高佬 .. 係咁講野 .. 今日心情唔多好 ,, 佢講多幾句
我又串返佢幾句-0- '' 覺得自己今日有d失控''' 原諒我的失控吧-0- ''
課外活動 . .諗住唔整野食,, 但係整咩燒餅 . .又好似幾好食 .. 我地就整啦 ''
又幾好食啵 .. 但我個塊-0- ''我行開左 '' 以為麗華睇火 .. 搞到燶左-0-''
不過又幾好味,, 唔錯唔錯 .. 放學我就行返屋企 ..本仔諗住去盈豐食冷面
但我太飽飽了 . .所以下次先去 '' 之後就返左屋企自閉 ''
睇左yanki日記* d 相影得好令-3- '' 影到yanki超索 . .超令女-3-
其實 .. 係我敏感 .. 定還是佢真係呃我 ,,
定係我諗多左 .. 但點解 ,, 佢會咁講??
情願你講真話 .. 都唔想你咁樣呃我=]]
每個女人都鍾意聽美麗既謊言 .. 但識穿左 .. 就是謊言
[[ 隱瞞比較容易吧 免得感情變的複雜 ]]