按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 11
累積人氣: 9666

2006 年 6 月 8 日  星期四   雨天 



我想哭 .. 有誰明白我* 感動

今日個天好想落雨 .. 旅遊堂好搞笑 ' '

黃羽囉 '' 哈哈 .. 捉左隻蒼蠅 '' 本來想掟去張海敏度 ''

點知掟左落肥pat d頭髮度* 笑死我地 ''

放學.. 好乖* . .有返美容班 ,, 今日都係教set頭 ..

放學老公話黎接我* 但次次都係得個講* 每一次好開心咁放學 ..

不過每次都係失望而回 =]]佢都係冇出現 '' 真係好唔開心 .. 個一刻 ''

次次都係講過唔算數* 唉 .. 算啦,,  都知佢架啦 ..

之後同梓盈 .. 洋洋 . .麗華 . .哥斯拉去左仙桃園食野 '' 本來冇咩胃口 ..

但最後都嗌左個面食 .. 6:15到 . .梓盈走先* 坐多一陣 . .我地都散了 ''

我就行返屋企 .. 淋雨* 濕晒 .. 好冇心機*返到屋企 . .知道左d野,,

真係好想喊 '' 超唔開心* 點解要咁對我 =]] 之後走左入房喊' ''

唔想比屋企人知 .. 真係好辛苦 =]] 天命不可違 ;' '係咪就係咁解 .. ''

邊個會明白我有幾痛苦 '' 點解連我老公都要激我* 佢可唔可以花少少時間 ..

理下我 '' 唔好去玩!!!!!!!!!!!! .. 我唔開心個一刻 . .我真係好想你陪我 '' 但係 ... 唉..

點解要咁做'' 邊個仆街害到我咁 '' ..

   個條仆街係咪要害到我一無所有先安樂=]]

刊登時間︰2006-06-08 07:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 7 日  星期三   晴天 



在我心裡 . 最愛的人 ' '就是你-3- 開心

今日凌晨4點幾 .. 老公豬打比我 ' '同我講佢返左屋企 ''

佢終於記得啦=]] '' 有返d記性啦* 老公仔好搞笑 ' '好鬼得意

講埋d野^^ .. 好鬼開心 '' 之後佢沖完涼再打比我 ''

佢話作左d歌詞 .. 搞笑丫 ' 'kaka .. 我最記得一句[[扒地跟布冧戀上]]

哈哈 .. 搞笑丫-3- ''傾到我6點先訓-3- '' 今朝差d又唔知醒 '' .. 好彩有媽子-3- ''

返到學校 . .以為麗華又唔返學咁曳 . .原來係遲到.. 今日上PE堂 ..

喪落雨-0- '' 仲要無啦啦比個死人miss鬧 ''  都傻既 * 最多咪唔考囉 ''

之後上商業堂-0- ' 係咁抄作業 .. 哈哈 '' 好彩我都係差兩三題未做姐,,

小息食左隻雞脾 .. 上英文堂 . .好眼訓-0- '' 訓左一堂 .. 上中文堂 ''

又訓* 實在太好訓了,, lunch落左去食面 .. 跟住個堂中文堂就發呆 =]]

數學堂就變左旅遊堂 . .本來都好比心機聽的* 但之後太眼訓 .. 又訓過-0- ''

放學梓盈 . .洋洋..麗華睇人地菠蘿釘 brian 阿龜佢地打波 '' ..

本來我好眼訓-0- ' '唔想留係度 . .但 .. 我的確唔太合群 . .因為佢地有咩活動

我都唔出黎-0- '' 所以我決定留低 .. 好緊張 . .我地4C班贏左3D兩分咁大把

好好笑 .. 睇4B VS 3B好緊張 .. 3B D人好鬼勁-0- ''真係好想衝落去打死佢地=]]

唔緊張啦,, 至在參與姐 .. 你地係我地心目中已經贏左啦^^ . ..開心D吧=]]

我地睇得出你地好努力 .. 你地好勁 .. 我知你地盡左力!!!!! .. 唔好喊丫-3-

5點幾 .. 我就搭車返屋企了 .. 返到屋企 . .媽子整左面比我食 *

超好味-3- ' '都係媽媽好 ..呵呵 '' 我一嗌肚餓就有野食 ,,咁如果我下次嗌老公 ..

老公仔會唔會係我面前出現呢 . .哈哈 '' 唔知佢記唔記得聽日呢!! .. 真的不知道了-3-

7點 . .我就返上床訓覺 .. 8點幾老公打比我好搞笑* 佢一打黎就問我點解唔打比佢

問我係咪唔掛住佢 '' 哈哈 .. 我同佢講我等緊你電話 .. 佢又同返我講等緊我電話-3-

激死左 .. 講左一陣 . .我又再訓過 . .訓到9:30先起身 '' 之後同菠蘿釘傾計 . .唔好唔開心了

失敗乃成功之母   '仲有好多人支持你架^^ ..

刊登時間︰2006-06-07 06:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天 



如果受了小小的風寒,,,我的心一直為妳取暖 愉快

今朝 . .老公仔5點幾打比我-3- ' '真係乖乖 /''

有打比我-0- ' '之後佢同我講 . .訓多一個鐘到我就要起身-0-''

7點我就起身洗頭 . .整野 .. 哈哈 ''

行到返學校 ./. 岩岩好見到麗華 . .梓盈 . .哥斯拉 ''

無耐洋洋都到了,, 我地就返學了 .. 頭個堂英文堂-3- ''

好比心機聽 .. 因為英文會話麻=]] .. 之後中文堂 . .好好訓''

  兩堂都訓 .. 之後商業堂 .. 超悶囉 .. 個阿sir都低低地  '喪叫我地做作業囉

痴線既-0- .岩岩中文堂訓醒 .. 隻手比隻鐲頂住 ' '成條痕係度-3- '' 變左紫色 ''就死了

lunch喪搞笑 .. 肥pat比miss宋串 ' '哈哈 .. 高佬又係 .. 喪爆笑 ..

旅遊堂上得個4個字 . 就落去週會-3- ' '悶到死囉 .. 好鬼辛苦 .. 聽到好眼訓 ''

捱到3點幾 ..終於放啦 . .之後打比567 '' 我就過左市中心搵佢地 ''

買左盒粉 .. 唔知好唔好用-3-'' 之後過左置樂 ''買左條裙 .. 跟住再行返市中心買左隻外套

今日洗左好多錢-3-  '之後老公仔黎搵我 '' 掛掛你丫 .. 之後行行下 . .

同567個d失散左 .. -0- ''老公就陪我食野 '' 飽飽飽 '' .. 之後就送左我去搭車了''

d人嫌我阻住佢啦>0< '' 算 /. .我唔會賴死唔走既* .. 最多纏鬼住你唔放姐

呵呵 .. 返到屋企 .. 玩左一陣電腦就食飯 .. 之後聽到我鄰居同佢老豆鬧交''

哈哈 '' 好搞笑囉* 佢d對白想當年我都同過老豆咁講 ..

我同返老豆講 '' 老豆都係度笑 =]] 條女講[[你有當過我係你個女咩]]

,不過佢串d '' 哈哈 .. 連自己個妹d fd都啤 .. 唔知個[字點寫 .. 佢老豆講得岩*

人地唔會同你講道理 .. 要打你唔使同你講* 哈哈 .. 一d都冇錯 ''

呢個世界就係咁現實'' 食飽飯我就玩電腦了 ''

不可制止 埋在我心 全是你的影子
只想每天 陪住我的 是你的笑臉

 

刊登時間︰2006-06-06 08:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天 



又鬧交 '' 好唔開心

今日 .. 唔知醒 '' 尋晚老公死都唔肯返屋企=]]

我都唔知點解自己會無啦啦喊 '' 之後佢5點幾打比我 ..

話訓唔著 .. 陪佢傾左陣 '' 我就訓返 .. 但今朝唔知醒 ..

7:10先起身囉-0- '' 我整野又慢* 最後都冇遲到 ..

10點 .. 打比老公 ..嗌醒佢 . .啞左囉 '' 佢聽左電話 .. 但冇人出聲-0-

無奈地cut左佢線 . .小息打比佢=]]佢話起身 .. 11點幾打比佢 ..

佢先同我講話起身 .. 激死囉 '' 今日miss宋冇返 . .係咁同洋洋 . .文仔 . .黃羽佢地傾計

哈哈 ,, 今日超搞笑 .. 高佬送禮物比麗華 '' 哈哈 .. 搞笑囉佢 ''文書堂要考試 ..

哈哈 . .我好叻丫 ' '我竟然識啵* 我實在太醒了 .. 課外活動整野飲 . .

放學啦啦聲返屋企換衫 '' 因為老公叫我出去陪佢 ''

但出到去 . .我講晒自己心入面既野 . .但佢唔鍾意 '' 發脾氣 .. 我好唔開心 ''

佢仲掟晒d野落去下 .. 連張圖書証都整爛埋-0- ''拎部電話喪掟 ..

唉 .. 我都唔敢出聲 '' 算啦算啦,, 當我冇講過啦 . .我怕左佢=]] 只好忍讓 ..

都係時候到我就下佢啦* 算數啦,, 最後都冇事 .. 之後同佢去買米 .. 哈哈 ''

佢話我倒米-0- ''我去左老公屋企食飯 '' 超飽 .. 之後又去佢婆婆屋企食啫喱''

正丫 . .好過我自己整個d啦-0- .. 10點幾 .. 老公就去新墟 .. 係河田站就掉低我唔理我

嗚嗚嗚嗚 .. 你應承我星期四黎接我架 '' 唔好又反口丫 ''

你反過好多次口啦>< 今次唔好再呃我下* 如果唔係 '' 踢你返大西洋丫 ..衰人

是我太好勝 愛得不留情
 難以勉強去 閉起雙眼睛
 若要接收愛是建基於同情 誰代禮待仍然欠公平
 只因我是我 極清醒 不愛靠夢境
 但又深知戀愛勝出需要任性

刊登時間︰2006-06-05 11:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天 



全日都好累,,, 愉快

今日訓到1點幾 .. 老公打比我* ..

叫我上佢屋企-0- ' '但我3點先出門口 .. 去買野比佢食 ..

之後睇下電視 .. 之後叫左567上黎 .. ''因為佢老公都未醒 ''

6點幾 .. 我地再出去=]] 去新墟陪佢食野,, 食完野 .. 就去左陽光打機-0-

但冇隻game岩我玩 . .最後我就戇居居坐係度 . .訓覺-0- ''

567走左先 . .去搵佢老公 . .我就陪老公 .. 佢一打就打到10點-0- '

之後去食飯-3- '' 食完佢就送我搭車先 '' 佢話想玩多陣 '' 由得佢啦*

返到屋企 .. 唉 ... '' 我都唔知點講 .. 打左比麗華=]] 終於知道發生咩事了

我都唔知點 '' 大家朋友黎的* 唔好咁啦,,  如果唔係我地 .. 都唔會搞成咁,,

刊登時間︰2006-06-05 12:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]