今日凌晨4點幾 .. 老公豬打比我 ' '同我講佢返左屋企 ''
佢終於記得啦=]] '' 有返d記性啦* 老公仔好搞笑 ' '好鬼得意
講埋d野^^ .. 好鬼開心 '' 之後佢沖完涼再打比我 ''
佢話作左d歌詞 .. 搞笑丫 ' 'kaka .. 我最記得一句[[扒地跟布冧戀上]]
哈哈 .. 搞笑丫-3- ''傾到我6點先訓-3- '' 今朝差d又唔知醒 '' .. 好彩有媽子-3- ''
返到學校 . .以為麗華又唔返學咁曳 . .原來係遲到.. 今日上PE堂 ..
喪落雨-0- '' 仲要無啦啦比個死人miss鬧 '' 都傻既 * 最多咪唔考囉 ''
之後上商業堂-0- ' 係咁抄作業 .. 哈哈 '' 好彩我都係差兩三題未做姐,,
小息食左隻雞脾 .. 上英文堂 . .好眼訓-0- '' 訓左一堂 .. 上中文堂 ''
又訓* 實在太好訓了,, lunch落左去食面 .. 跟住個堂中文堂就發呆 =]]
數學堂就變左旅遊堂 . .本來都好比心機聽的* 但之後太眼訓 .. 又訓過-0- ''
放學梓盈 . .洋洋..麗華睇人地菠蘿釘 brian 阿龜佢地打波 '' ..
本來我好眼訓-0- ' '唔想留係度 . .但 .. 我的確唔太合群 . .因為佢地有咩活動
我都唔出黎-0- '' 所以我決定留低 .. 好緊張 . .我地4C班贏左3D兩分咁大把
好好笑 .. 睇4B VS 3B好緊張 .. 3B D人好鬼勁-0- ''真係好想衝落去打死佢地=]]
唔緊張啦,, 至在參與姐 .. 你地係我地心目中已經贏左啦^^ . ..開心D吧=]]
我地睇得出你地好努力 .. 你地好勁 .. 我知你地盡左力!!!!! .. 唔好喊丫-3-
5點幾 .. 我就搭車返屋企了 .. 返到屋企 . .媽子整左面比我食 *
超好味-3- ' '都係媽媽好 ..呵呵 '' 我一嗌肚餓就有野食 ,,咁如果我下次嗌老公 ..
老公仔會唔會係我面前出現呢 . .哈哈 '' 唔知佢記唔記得聽日呢!! .. 真的不知道了-3-
7點 . .我就返上床訓覺 .. 8點幾老公打比我好搞笑* 佢一打黎就問我點解唔打比佢
問我係咪唔掛住佢 '' 哈哈 .. 我同佢講我等緊你電話 .. 佢又同返我講等緊我電話-3-
激死左 .. 講左一陣 . .我又再訓過 . .訓到9:30先起身 '' 之後同菠蘿釘傾計 . .唔好唔開心了
失敗乃成功之母 '仲有好多人支持你架^^ ..