按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 13
累積人氣: 9681

2006 年 6 月 4 日  星期日   晴天 



難過 .. 當初不懂分你憂 愉快

今日無奈囉'' .. 要返畢業禮 ' '又唔關我地事

點解要我地返 ,, 不過算* . .有洋洋 . .麗華返*

今日2點同高佬去左市中心 '' kaka .. 3點搭車返石排*

之後見到竣竣 . .捉住左佢陪我 ' '哈哈 . .之後等埋洋洋 . .yanki ..

無耐就見到麗華 .. 之後就返學校 . .無奈地 . .坐左一個鐘 ' '早左成個鐘放 ..

老公又話接我-3- '' 佢最後都冇黎 . .嗚嗚嗚 .. 大話精 ''哼. .算..

我就同洋洋 . .麗華 . .yanki去左仙桃園食野 .. 哈哈 ' '係咁喪笑^^ . .好開心

6點幾就走左了 . .我就過新墟搵我的老公,, .. 同佢上網吧拎返把遮 . .之後同佢返屋企

哈哈 .. 因為我今日上佢屋企食飯 .. 今餐好好味 . .岩晒我胃口* .. 次次上去都比人逼我食一碗飯

咁我唔慣 . .咪食得好慢=]] 之後姨姨問我係咪唔岩胃口-0-'' 其實好好味的 ..

之後老公訓左覺 . .我又訓左'' '10點 . .姨姨拍醒老公 .. 但佢死都唔肯起身 ..

我就去幫佢洗碗 .. 之後姨姨同我講-0- ' '叫我洗完碗嗌醒佢''

我好辛苦先嗌得醒佢 .. 我係喪影佢 相' '哈哈 .. 之後我用絕招 . .唔使我嗌佢自己都彈左起身

哈哈 .. 11點幾 . .我同佢就去搭車 .. 我就返屋企 .. 佢就去新墟 '' 哈哈 .. 佢比我踢左落車

之後就返屋企食啫喱 '' 嗚嗚 '' 怪就怪自己貪心 .. d 啫喱冇味的 ''

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

老公 .. 呢一年黎 .. 你一直由f.3 . .睇到我f.4學期尾=]]

一直睇住我長大 .. 一直轉變**我有d咩唔好 . .你就會話比我聽,,

令到我改變 .. 由一個小妹妹 .. 變返一個正常既16歲的女仔..''

我既思想雖然好天真 .. 但你不斷教識我好多野,, 雖然我傻傻下

但你一直都冇嫌棄我 ' '有時仲陪我傻埋一份 ''' 我脾氣唔好 .. 你又就我

可惜 .. 每一次 '' 我d脾氣一發不可收拾 ''  但 . .我而家明白啦* 你教識左我好多野,,

你都對我好好 .. 我相信* 我對你既執著 ' '係岩架 . .我相信我冇揀錯人

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

呢番話 . .我要同我而家既朋友仔講=]]  ... 因為.. 你地真係用個心錫我

以前,, 我永遠都好天真 .. 諗野唔會諗到好複雜 ' '以為人既相處

係好簡單 . .其實原來唔係架 . .. 係呢一年 ' '我試過比人排斥 ''

人地點對我* .. 呢d野.日久見人心啦 =]] 今年 .. 我識左梓盈 . .洋洋 ..麗華  ...yanki

我先發覺 .. 咩叫真正既朋友 .. 佢地見到我唔開心 '' 第一時間會安慰

最起碼唔會呃我* 雖然佢地講得好直 .. 但都係為我好=]]我睇得出 . .佢地好重朋友

佢地真係用我心黎對我 . .好錫我* 我有事.. 第一個出黎幫我=]]

我比人蝦 .. 佢地會保護我 .. 好多謝你地 .. 我同豬紅 .. 識左7年 ..

但我同佢依然好似以前咁 '' 關係都好好 .. 有咩都攤出黎講 .. 佢係我既知心好朋友

佢會明白我想點 .. 最起碼我講左d祕密比佢聽 ' '佢都唔會話返比人聽''

以前個d所謂既朋友,,, 最好就當冇識過囉 ,, .. 如果佢地呢d叫好朋友

識關心人既* 咁世界上真係冇人識關心人 .. 冇好人了 =]]

而其仔既朋友 .. 雖然有d唔熟 . .有一兩句計傾下 . .有d唔係成日搵佢 ''

但我起碼同你地一齊 .. 我會好開心 .. 因為 '' 同你地傾計 . .玩 . .係最開心 ''

仲有一個人 .. 阿池 ,, 佢係我最唔開心 . .最無助既時候 .. 一直陪住我* ..

我唔開心 .. 佢帶我周圍散心=]]佢好錫我 ,, 真係好多謝你 ...

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

刊登時間︰2006-06-04 12:59 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 2 日  星期五   雨天 



唉 . .十萬個無奈 '' 呆滯

今日有人嗌醒我 '' 哈哈 . /唔*該你丫 . .肥仔''

如果唔係我諗我今 日會遲到,, 之後行返學  ..差唔多行到學校落雨囉-0-

濕晒 . .之後等洋洋 '' 但愈落愈大 '' 所以我地就入去先 ''

今日李昌盛又冇返* 呵呵 ..頭兩堂中文堂 . .喪訓'''

英文堂就睇戲 '' 超恐怖囉-0- '' ..

第二堂英文堂同洋洋傾計 .. 數學堂又訓覺囉-3- ''

間唔知乜鬼學校囉 . .掛紅雨都唔比人放 ' '妖,, 好鬼興 ''

LUNCH都好興 .. 打比阿浩* 唉 . 無奈囉 .. 連問下我一句都冇 ''

 算數啦* 返正都預左 '' 好唔開心囉* 好想喊...

之後個堂都冇上堂 .. 因為好炆 .. 尾二個堂我就訓左覺 =]]

訓到最尾 .. 個袋好煩丫 . 係咁跌 .. 咪 一野掟落地下 '' 妖,, 好興囉 ''

放學 .. 567黎接我 .. .我就返屋企換衫 ,, 同佢去左盈豐食野 ..

去到之後仲無奈囉 ... 阿浩講埋D野* 我真係啞晒 . .我冇野講 '' ..

 估唔到囉 . .唔想我黎搵你既咪出聲囉 . .唔使咁同567講丫..

唉 . .算啦* 仲之今日好冇心情 '''''''''' 6點幾送567搭車 ..

人地去搵佢老公 '' 我就冇囉* 聽日 .. 人地記得佢自己講過D咩先算啦=]]

 聽住先啦 '''''''

刊登時間︰2006-06-02 07:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天 



好唔開心囉 '' 算點喎 鬱悶

尋晚同阿浩傾電話傾到4點 .... 今朝先搞笑 ..

567打電話黎 .. 做左我鬧鐘 '' 哈哈 .. 問我去唔去飲早茶-0-''

死人架啵 .. 我自己都未訓醒 ''

今日 .. 唔知做咩事 . .好呆-0-

可以望住部電視發呆 . . .今日又大頭蝦-0-''

唔記得拎遮 . .又要返轉頭拎* 今日洋洋遲到 ''

頭個3堂. .阿sir冇返* 正到爆 '' 係度喪傾計..

到左9點半打比阿浩嗌佢起身 .. 本來嗌佢接我放學 . .係美容班 '' 不過我都冇返*

英文堂 .. 唔知做咩事 '' 到lunch . .返返自己張台度 '' 我老公個名唔見左囉''

興到爆 .. 咪鬧佢囉 '' 事實係佢坐我個位* 我個位發生咩事 . .我第一個搵佢''

.. 最尾個堂數學小測 .. 都冇測* 因為唔識-0-''

放學本來諗住搵老公 . .最後都冇 . 變左同屋企人出街=]] 去左飲茶 ..

之後去左市中心行街街 . .行左一陣 '' 去百佳買野 ..''

買左個芒果布甸蛋糕 '' 超正-3- '' 媽子問我買咩 __ 但我衫又睇唔岩 ''

又諗唔到買咩 .. 所以 .. '' 我話下次睇岩d衫再同佢講 .. kaka''

之後媽子去新墟買餸.. 我咪諗住蛇去搵我老公*

點知去到樓下 ...佢先話唔出黎 ' '又話多人=]]咩意思喎 ''

初初又叫我出黎 .. 之後我過黎搵你你又唔so 我,, 緊本你都唔掛住我

唔想見我* 我企係你樓下.. 你都話唔使 '' 唉 ..

個一刻 . .我聽到之後好想喊=]] 跟住過返去搵返媽子 ''

6點幾到就搭車走了 .. 返到屋企 . .567打比我* 我同返佢講''

嗚嗚嗚 . .好想喊囉我 '' 佢話搵阿浩 . .問我出唔出黎,, 我緊係唔出啦,,

聽日先啦 .. 聽日567黎接我放學 '' 開心 . .我地又有大把野傾 ''

刊登時間︰2006-06-01 07:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 31 日  星期三   晴天 



同豬豬出街街-3- '' 愉快

今日本來去唱k . .但因為我遲左起身 . .所以冇去 ''

本來話11:30係neway等 .. 但最後,, 我11;30先起身-0-''

最後變左去睇戲 .. 睇[[鬼眼刑警]]-0- ' '悶到嘔電 ..

但有d幾搞笑,, 哈哈 .. 覺得套野好白痴囉 ,, 行出黎 .. 之後見到陳子聲-3-

係新墟又見到陳家俊 '' 今日咩日子-3-''

之後睇完戲就去左市中心行街街 .. '' 本來過置樂搵嘉琪,, 但嘉琪不在-0-''

不過就見到梓盈同麗華* . . 哈哈 ''

之後同豬豬紅周圍行 .. 4點幾打比老公* 嗚嗚>0< '' 又去左網吧 '' 唔同我講

之後同豬紅去返市中心行街,, 哈哈 . .好搞笑 .. '' 之後又見到麗華同梓盈

但麗華聽唔到我嗌佢-0- ' '我好大聲咁嗌[[麗華]] '' 哈哈 .. 等佢行到過黎我先再嗌佢-3-

7點幾去左新墟搵老公-3- '' 本來同豬紅係出面傾計* 但太熱了 ..

所以返左入去坐 ' '係度喪傾計* 講埋d野好搞笑=]]

8:10到就走左了 .. 同豬紅搭車車 '' 老公就自行搭車返屋企食飯*

豬紅係良景轉車 '' 哈哈 .. 係架車度影相囉-0- ' 'd人望住晒!!!!!!!!!

搞笑 ... 等佢上左車車 . .我就返屋企了 .. 沖涼涼 .. 沖完涼諗住食飯-0-''

點知我好失敗 .. 唔小心整跌左樽米酒-0- ' '打爛左

d玻璃差d飛落我度 . .好險 ' '我真失敗-0- ' '最後就要做多一樣野,,

掃返個地下d玻璃-0- 之後就食飯* .. 玩電腦=3=

相信一個他 深愛一個他
偏偏太害怕 每日每夜晚
看著聽著都有他 知我總太差
迫你聽說話 重覆妄想不耐煩
從不管勸喻心中只有他

刊登時間︰2006-05-31 09:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 31 日  星期三   晴天 



努力接受眼前的挑戰!!!!!我的心一直和你同在-3- '' 愉快

今朝起身超累-3- '' 因為尋晚同老公傾到4點先訓-0- ''

賤格到爆* ..打比你又唔理我 '' 最後 ..哈哈 ''知衰呢=]]

知道我好重要呢!!!!!!!!! 哈哈 . .自大中..

今朝隻眼腫左-0- '' 好鬼恐怖 .. 但都要返學 ,,

今日唔知做咩!! .. 做左失魂魚 .. 又唔記得帶電話 ..

要返屋企拎 ,, 差d遲到,, 今日麗華唔返學 . . 你曳啦 . .

又話應承我一定會返齊學-3- '' 哼哼哼 . .你呃我*

8:30又打去嗌醒我的老公-0- .. 跟住同洋洋 . .梓盈密密針 '' 哈哈

第一堂英文堂-0- ' '超想死 ,, 因為好眼訓 ,,'''

捱下捱下就到中文堂 .. 超眼訓,, 最後都頂唔順 . .訓左覺

訓到小息先起身 .. 見到出場落咁大雨 ''驚老公冇帶遮 ''

所以打一打個電話比佢__點知佢岩岩先起身 '' 我只好原諒佢

因為佢尋晚都好夜訓 '' 不過我都預左架啦

跟住中文堂 .. 唔記得做過d咩 .. 到左商業堂=]

無聊到爆* 哈哈 .. 梓盈傾計計 .. lunch落左去買野食,,

跟住旅遊堂 .. '' 又同梓盈 . .洋洋再傾過,, 放學我本來都諗住陪洋洋 . .梓盈係學校

但係 .. 我約左老公先-0- '' 唔好意思丫 .. 跟住啦啦聲返屋企換衫 ''

我出得門口個時都3:20 .. 搭車過去老公個邊 .. 我要陪佢去見工''

去到好無奈-0- '' ..我企係樓下等佢 .. 等左差唔多有半個鐘 ''

比人望住晒* 超驚 .. 之後打比567傾電話 .. 傾左一陣又收線了 ..

老公成5點先返落黎>0< '' 嗚嗚 .. 企到腳都軟 '' 之後同佢搭車返屯門 ..

返老公屋企 .. 等佢換衫先' .. 我就同樂樂 玩下咁 '' 之後老公搞到樂樂喊-0-''

真係衰 .. 兩個都衰 . .又要玩 . .又要喊 . .又要發脾氣=]] 我都冇咁好氣 ..

跟住又搭返車去新墟返567佢地 '' 跟住過左置樂 '' 之後又返新墟-0-

悶到死 '' 係咁影相* 不過夜晚影得唔令 .. 差唔多10點 ..

567的老公終於黎啦-0- '' 但係呢 .. 佢地兩個賤男人又去左機舖囉 ..

真係超無奈,, 唉 ... 之後又567d fd .. 真係無奈囉* 企係條街都唔知做咩,,

仲之 兩個字[[無奈]] '' 12點 .. 老公就送我去西鐵站搭車車車車 ..

返到屋企就玩電腦 '' 2點幾先沖涼 .. 敷mask .. 2點幾打比老公

問佢係咪打緊機-0- ''都知佢唔記得打比我架啦* 佢叫我4:30再打比佢

因為佢返屋企** . 我而家做左佢鬧鐘=]] .定時打去報時* 哈哈''

刊登時間︰2006-05-31 03:04 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]