按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 39
累積人氣: 9707

2006 年 8 月 20 日  星期日   晴天 



老公仔加油-3- ''

尋日去左老公屋企訓覺覺豬 '' .. 但佢好賤格囉 ''

訓左覺連老婆都唔認 .. 照打-0- '' 要我喊先識醒 =]] ...

有d想打鍋佢 .. 今日訓到7點先起身 .. 之後出街 ''

10點幾返老公間公司坐 .. 唉* .. 無奈囉 '' .. 死人bill請左人 ..

又唔見我* 乜我唔係人咩-0- .. 算算算 '' 我忍你* ..

但我會日日去搞亂檔 .. 呵呵 ... '' 呢個就係唔請我既後果=]]哈哈 .. [[講笑的]]

之後去左網吧打機-0- .. '' 邊度有工比我返丫* 再係咁我會死的''

刊登時間︰2006-08-21 12:28 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天 



日日冇所事事 * 驚訝

我差唔多有十年都冇打日記了 .. 哈哈 ''

冇計 .. 我又冇得上網 .. 要去網吧先有得上網>0<

今日我訓到3點幾先起身* 本來話去釣魚 .. 最後都冇去 .. 太熱了

又訓得晏 . .. 之後陪老公買西褲 .. '' 好ya .. 佢搵到工了 ''

我都有見工* ..佢地叫我等電話 . .不過佢冇打比我>0< '' 嗚嗚嗚 ..

我都想有工返* 超碼唔使煩先 ..'' 而家日日出街 .. 洗費都好勁=]]

買完野 .. 就去陽光打機* 岩岩去到好搞笑囉* 佢地部腦壞左 ..

搞到全部人都打左一百幾個蚊 .. 全部人 都九百幾蚊 =]] 哈哈 .. 搞笑囉 ''

8點到 .. 我地先有得開機打機 了 .. 之後我細佬打黎* 笑死..

佢話 .. 佢剪左我阿哥條上網線 .. 好野 '' 咁鬼大膽 '' .. 算啦 .. 我阿哥又正仆街黎既*

刊登時間︰2006-08-12 08:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 29 日  星期六   雨天 



BBQ .,,'' 愉快

今日同梓盈 .. 麗華 . .周琪 .. chami去bbq ..

梓盈打電話黎嗌醒我=]] 之後就起身整野化妝 .. 啦啦聲飛出市中心等佢地 ''

等齊人就搭車車出去 .. '' 今次我地去左世外桃源 '' .. 無奈囉-0- ''

80蚊一個人.. . 貴到飛起 . .仲要冇咩好食 . .又細*

我地都有點兒後悔 . .但算啦 .. '' 之後喪傾計 .. 之後我自己走左出沙灘行 ''

我見d水退得好勁 . .想行出去 .. 點知原來好多水架-00- '' 都係唔成功 ,,

之後chami出左黎搵我* 之後同佢傾計 .. 傾左好多野,, 仲傾左好耐* .. 哈哈 ''

不過都係傾下d感情問題 ,, 10點幾到 .. 就搭車返市中心 .. chami走先*

麗華同周琪超搞笑 .. 兩個好想去廁所 .. 係咁忍 '' 哈哈 .. 到 左市中心  ''

佢地兩個一枝箭咁飛去廁所 .. 喪搞笑 .. 追都追唔切 .. 之後去市中心傾下 .. 傾下計 ..

老公又冇黎接我* .. 算啦算啦 .. 一直係度等老公黎 .. 之後我上左陽光既 ''

不過冇人係度囉-0- . .得康仔 . .最後打返比麗華 . .去搵返佢地 ..

最後麻煩到周琪同麗華* 真係唔好意思丫>0< ''   12點幾 . .老公先出現係陽光*

我同佢鬧左陣交*  最後都冇事了 .. '' 之後上佢老豆屋企睇狗 .. 隻死狗好賤囉 ..

我比佢抓到成身損晒 . .痛到爆 .. 之後同老公睇碟 '' .. 睇到6點幾* 但我冇訓到 ..

因為我地7點幾又要起身了 .. 今日真係好開心* 同佢地bbq .. 咁多搞笑野發生 ;''

刊登時間︰2006-07-30 07:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天 



無奈 .. '' 無奈

呢排好唔開心 =]] ..

一句講晒 ..       唔想返屋企 ''''

我覺得已經無晒意思啦**

刊登時間︰2006-07-24 01:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 18 日  星期二   雨天 



無人理我了 '' 鬱悶

今日一早就起身 .. 6點幾起身整野 . .陪我細佬返學校考分班試 ''

7點幾同細佬去m記早餐 .. 順下佢意啦* .. 廢事佢又唔返屋企 ./.

之後7:45分陪佢行返學校 .. .返到學校 .. 陪左佢一陣 .. 等miss黎到我就走了

我就自己行返屋企 .. 返到屋企玩下電腦* ..12點幾我又出去 ..

啦啦聲行去添記 .. 熱到我死 .. 行到去添記 .. 又話冇楔服拎囉 . .我頂 . .炆到爆 ..

到添記都12:47分 .. 但我細佬12:50放 .. 我只好二分鐘跑返去 . .好彩佢仲未放姐 ''

之後同佢搭車返屋企 .. 因為我真係好熱 .. 超炆個人 .. 之後陪佢去家興買左d野飲返屋企 ''

返到屋企啦啦沖涼 .. 3點幾同豬豬傾計 .. 之後打比老公* 唉 .. 冇人理我啦 =]]

佢都唔理我了 .. '' 我冇人頂啦* 聽做老姑婆把啦 '' .. 之後一直係度悶 ..

聽日又同豬豬出去行街街-3- .. 都係你最好 '' 不如你嫁比我啦-3-

聽日又要陪我細佬睇牙科 .. 想訓耐d都唔得-3- ..

算算算 '' 我同老公有3日冇見了 .. 連電話都冇5個-0-   每次傾電話都唔夠5分鐘 ''

唉 ... .. 我地真係生疏左嗎?? ??

呢排成日心口痛 . .做咩事呢 '' 唔通我死期到 ''

刊登時間︰2006-07-18 07:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]