今日起身* .,. 打比豬紅 .. 問佢出唔出街 .. ''
我地4點幾各自搭車出旺角 .. 我地一路傾住電話 ''
哈哈 .. 之後我地都見到大家 .. 好搞笑 ;''一個係58x ,, 一個係63x
哈哈 .. 搞笑囉* .. 之後我係新世紀落物 .. 麻煩豬紅行過黎搵我>0< ''
我地好似玩捉迷藏咁 ''大家搵大家 =]] .. 哈哈 ..
之後就去行街街 .. 我今日既收獲係 .. 一件衫 .. 一對鞋 .. 筆 ''
之後食野囉 .. 我地行左好耐-3- '' 無啦啦落大雨-0- '' 激死囉 ''
11點幾到我地就搭車去新墟食粥粥 . .而老公仔同康仔黎接我地-3- '' ..
之後一仔同567都黎埋 .. 我地食完野 .. 咁送豬紅搭車 ..
但佢行得太快-0- '' 追唔切 .. 由康仔去送佢搭車車 .. '' 咁就陪567食野*
但佢地係度開戰-0- '' 無奈 .. 我又唔敢出聲-'' 因為驚講多錯多 ..
之後567自己走左 .. 我同老公就追上去 .. 567係度淋雨* 我同老公陪佢一齊淋 ..
之後落好大雨囉-0- '' 我地3條友都濕晒 .. 最後一仔落黎遮我地 ''不過一仔同老公好勇-0- ''
唔要遮 .. 服左佢地 .. 之後去到陽光門口 .. 又係度講數 .. 之後又唔知做咩 // 567又走左 ''
但老公同一仔都冇著衫-0- '' 我想跟埋去 .. 但老公唔比我淋雨 ''
之後搞搞下 .. 有人報警 .. 我就幫一仔拎身份證 '' 無奈囉-0- ''
鬧交鬧到報警 .. 第一次見* .. 之後又上返陽光講-0- '' 我就真係凍死了 ..
搞到4點幾先返到屋企 // 而家5點幾我都未訓-0- .. 等陣又有排訓了 ''
唉* ,. 呢排發生好多唔開心既事 .. 我就癲啦 .. 而家咁樣* 我都唔想返屋企!!!