按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 4
累積人氣: 9672

2006 年 7 月 17 日  星期一   雨天 



好悶-0- ''

凌晨2點幾起左身之後就再冇訓過 '' 一直係屋企=]]

好悶好悶 .. 老公又唔打比我 ' '唔搵我>0< ''

佢唔掛住我啦 ./. 嗚嗚 ... 之後打比豬豬又冇人聽*

原來佢返左學-0- '' 傻左 '' .. 之後落街買菜 . .同豬豬傾左一陣 '' ..

星期五我地買完書之後夜晚去游水水-3- '' 正正 .. 上次我地玩得好開心''

今次我地又再去過 .. KAKA .. 如果阿浩得閒既話我叫佢幫你拎書下-3- '

KAKA ..  之後係屋企睇電視-3- ./ .好早訓 ,.,, 10點幾就訓左了 ..

刊登時間︰2006-07-18 08:55 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 16 日  星期日   雨天 



訓死左,, 滿足

今朝唔知幾點先訓 .. 老公嗌我9點嗌醒佢 ';'

咁我9點打比佢啦 '' 點鬼知佢媽子比左個電話佢 '' 但佢係度訓緊覺-0-

咁我咪收左線 '' 唔理佢 .. 之後一直訓訓訓 .. 一訓就訓到凌晨2點幾-0-''

之後起身沖涼 .. 敷mask .. 哈哈 .. 我幾早-3- ''

日日早睡早起麻** 豬豬 .. 你係咪星期二真係去踩單車架 ''

咁你星期五係咪又去游水架-3- '' 你唔好再又話要返屋企睇電視下*

如果唔係我真係斬死你丫-3-

刊登時間︰2006-07-17 03:16 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 15 日  星期六   雨天 



落好大雨丫 '' 開心

今日起身* .,. 打比豬紅 .. 問佢出唔出街 .. ''

我地4點幾各自搭車出旺角 .. 我地一路傾住電話 ''

哈哈 .. 之後我地都見到大家 .. 好搞笑 ;''一個係58x ,, 一個係63x

哈哈 .. 搞笑囉*  .. 之後我係新世紀落物 .. 麻煩豬紅行過黎搵我>0< ''

我地好似玩捉迷藏咁 ''大家搵大家 =]] .. 哈哈 ..

之後就去行街街 .. 我今日既收獲係 .. 一件衫 .. 一對鞋 .. 筆 ''

之後食野囉 .. 我地行左好耐-3- '' 無啦啦落大雨-0- '' 激死囉 ''

11點幾到我地就搭車去新墟食粥粥 . .而老公仔同康仔黎接我地-3- '' ..

之後一仔同567都黎埋 .. 我地食完野 .. 咁送豬紅搭車 ..

但佢行得太快-0- '' 追唔切 .. 由康仔去送佢搭車車 .. '' 咁就陪567食野*

但佢地係度開戰-0- '' 無奈 .. 我又唔敢出聲-'' 因為驚講多錯多 ..

之後567自己走左 .. 我同老公就追上去 .. 567係度淋雨* 我同老公陪佢一齊淋 ..

之後落好大雨囉-0- '' 我地3條友都濕晒 .. 最後一仔落黎遮我地 ''不過一仔同老公好勇-0- ''

唔要遮 .. 服左佢地 .. 之後去到陽光門口 .. 又係度講數 .. 之後又唔知做咩 // 567又走左 ''

但老公同一仔都冇著衫-0- '' 我想跟埋去 .. 但老公唔比我淋雨 ''

之後搞搞下 .. 有人報警 .. 我就幫一仔拎身份證 '' 無奈囉-0- ''

鬧交鬧到報警 .. 第一次見* .. 之後又上返陽光講-0- '' 我就真係凍死了 ..

搞到4點幾先返到屋企 // 而家5點幾我都未訓-0- .. 等陣又有排訓了 ''

唉* ,. 呢排發生好多唔開心既事 .. 我就癲啦 .. 而家咁樣* 我都唔想返屋企!!!

刊登時間︰2006-07-16 05:13 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天 



coc考試 ..

今朝老公嗌醒我起身返學-0- ..原來佢岩岩先返到屋企 .. 有點兒想打死佢 ''

之後我起身整野 .. 8點幾落去m記同黎燕珊食早餐 .. ''

8;45分就行返學校 '' 筆試我全部都識-0- . .但實習 .. 真係唔好提了 ..

咩都慢過人* 哈哈 .. 12點到就走得了 =] .. 搭車返屋企 '' .. 好熱囉-3- ..

返到屋企呆下呆下咁 '' 唔知點幾點 .. 我訓著左 .. 又唔知訓到幾點 ''

之後老公打比我 .. 又諗住叫我出去陪佢 .. 我話等佢打電話比我先整野出黎 ..

佢冇打黎 *  我就訓著左 '' 都唔知訓到幾點! .. 佢再打黎 .. '' 佢都出左街了-0- ''

11點幾 .. 到浩媽子打比我-0- '' 以為老公返到屋企 .. 仲之我今日就出去啦 ..

佢好似失左蹤囉 '' 打比佢d fd又搵唔到佢!!! ..

但我盡晒力 .. 都搵唔到佢!! .. 正一賤人黎 .. '' 又唔見佢陪下我啵 ''

之後一直玩電腦 . .玩到而家6點都未訓-0- '' 係朝早 .. 

刊登時間︰2006-07-15 05:50 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 7 月 13 日  星期四   晴天 



買書 .. '' 滿足

無奈囉 .. 自己出去買書 .. 今日一早就起左身 ..

7點幾起左身-3- '' 真早 '' 之後整野 .. 化妝 .. 本來諗住同細佬返學校註冊

點知媽子陪佢去* 咁我咪唔去 .. 媒子返黎又叫我同細念買書 ..

咁就打比老公叫佢陪我買書 .. 點知-0- .. 佢4點都未打比我 ''

之後我打比佢 .. 佢原來都未搞掂d野 . .咁我咪自己搭車出去買*

我個賤人細佬又唔鬼去囉 '' 原來老公打左比567陪我買書-3- '' 好ya ''

之後佢陪我去買書書 .. 重死人了-3- .. 5點 .. 佢返置樂返工* 咁我就自己正豐買書 ..

一個人買晒f.1同f.5既書-3- ' '真偉大 .. 走個陣 // 條街d人望住我-0- ''

因為我拎住好大堆書 .. 仲要我自己拎-0- . .個一刻真係好期待有人過黎同我講 ..幫我拎 ''

哈哈 .. 痴左線-3- '' 之後本來諗住搭的的返屋企 .. 點知最後變左搭巴士 .. 返到屋企 .. 隻手斷左-0- ''

隻手又損埋 '' 我落完妝 .. 換返衫 . .老公先打黎嗌我出街-0- '' 我又唔多想出 ..

但佢又話冇地方去 . .又未食野 '' 佢又唔開心 .. 發細路仔脾氣-0- '' 咁我只好出去 =]]

去食m記 .. 哈哈 '' 死啦我-0-'' 個喉嚨唔使要 .. '' 食完就去老公屋企拎返d野 ..

係樓下見到浩媽子同佢細佬 .. 呵呵 .. '' 坐左一陣 .. 我開始累了 .. 老公就陪我 搭車車 ..

我叫佢唔使陪我返屋企 ..係河田站 掟左佢落車 .. 我就係架車度訓覺-0- '' ..

之後好快地返屋企 .. 整野 '' 訓覺-0- ''

刊登時間︰2006-07-15 05:43 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]