按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 5
累積人氣: 9673

2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天 



唉 .. 最無奈的一天 '' 愉快

今日考數學 .. 溫左兩日 .. 尋晚溫到發晒癲 '' 溫到2點 ..

搞到煩到老公* 要佢氹返我 .. ''之後我唔舒服 .. 上左床又訓唔到

超辛苦* .. 3點幾老公打黎陪我 ,, 跟住佢叫我訓 '' 訓得個3個鐘到 ..

今朝起身好頭痛 .. 超辛苦* 但都要頂住 .. 因為要考試 ''

返到去* 唉 .. 無奈囉 '' 全部都唔識做 .. 第二份都係* .. 超唔開心

溫得咁辛苦既野全部都冇出* 耍我咩 '' 跟住老公放學黎接我 '' 我同佢搭車返屋企 '' 超唔開心

無啦啦又喊 '' 搞到老公唔知點咁,, 覺得自己好冇用!!!!!!! .. 尋日又溫數溫到喊

我都唔知咩人黎-0- '' 不過我講左一樣好衰既野 '' 我同佢講[[今日佢著到好怪]]-0- ''

我冇心的 ,, 咁真係怪怪地 '' 算算算 .. 你出一出黎接我放學姐 '' 唔緊要 .. 又唔係出街 ''

上到去佢屋企.. 好乖咁溫書-0- ' '不過老公個細佬好煩-0- '' 真係好想鬧佢 ''

但算啦* 要叫老公搞掂佢 '' 之後浩媽子起左身就去飲茶 '' 哈哈 搞笑 ..

我著左老公媽子d衫衫落街 .. 哈哈 '' 浩媽子咁索-3- '' 佢d衫褲一定岩我著

佢太瘦了 .. 羨慕死我-3- '' 不過我覺得自己好似師奶-3- '' 可能條褲問題 ..

無奈囉-0- '' 不過最搞笑老公話我變左好似佢家姐咁 .. 哈哈 ''

不過上到茶樓先無奈 ..'' 又話有位* 上到去 .. d人都未走* 仲要人地係岩岩埋單囉'''

企左好耐先有位-0- '' 食左好多野,, 食完野就返屋企了 .. 又溫書 ,..

最後都係溫左一陣 .. 幫老公按摩 '' 佢真識嘆-3- '' 阿梁家大少爺 ..

跟住同老公傾下計 .. 7點幾我就陪佢去安定配藥 .. 之後搭車屋企 ..''

同佢係輕鐵站傾緊我生日個日點-0- '' 唉唉唉 .. 真係唔知點 ..''

刊登時間︰2006-06-22 08:39 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 21 日  星期三   晴天 



但願我倆永不分離 '' 你說的 ..

今日考英文-0- '' 死左了 ..

亂咁做 .. 都預左唔識啦* 之後做左一陣就訓覺 ..

訓醒就收卷了 ..之後考中文口試* .. 亂咁黎-0- ''

我同洋洋一組 '' 係咁喪講* 之後離晒題 ..無奈-0- ..可能唔合格添.

算數.. 放學 ,, 老公真係黎左接我*之後同佢行去新墟食埋野先 ..

點知落大雨囉-0- ''企左係neway門口好耐 ..之後細左d .. 我同老公就行

點知一行d雨又大囉-0- ''擺明蝦我地 '' 之後去左食野,, 食飽 飽就起程返屋企了

返到老公屋企 . 佢比左d衫衫我換..'' 跟住我就溫書,, 老公陪我溫 ..

之後同佢玩* 比佢咬我囉-0-' '  超痛-0- ''無奈囉 ..之後老公就去左見工

而浩媽子同佢細佬就出左去食野 ,, 得返我一個係屋企 .. 我就係度溫書 '' 掃地..''

同下老公傾 下計 .. 老公4點幾就返黎陪我 .. 我唔使再悶了-3-'' 掛掛 ..

之後同佢and佢細佬打 乒乓 波.. ''之後老公發脾氣-0- '' 我都唔知咩事.. 佢又推開我 ''

我咪發脾氣 .. 之後先知原來係佢細佬掟到佢 '' 對唔住丫.. 唔好嬲啦 ..>3< ''

之後佢細佬返左屋企先 .. 之後我地先返* 返到屋企 .. 我就訓覺 '' 因為好累 ..

一訓就訓到7點-0- '' 浩媽子以為我係度食飯 .. 我話返屋企 -0- '' 之後換返衫就搭車返屋企 ''

 返到屋企 .. 本來想同老公豬傾計計*不過佢累 . .由佢訓啦  .. 之後麗華因為日記既問題

我打去同佢研究下 .. 同佢傾左一陣 '' 之後就睇電視-3- '' 今日好乖 .. 由尋日開始喪溫數學 =]]

不過都係唔識-3- ' 但我要加油 .. 我應承左我老公的* 點都要加油 .. 而家日日上去佢屋企溫習 ''

刊登時間︰2006-06-21 08:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 20 日  星期二   晴天 



考中文* .. 滿足

今朝唔想起身* 好累 .. 今日連頭都冇洗-0- ''

扎起佢就算了,, 返到學校 .. 打比老公嗌佢起身* 今日佢好乖丫''

佢好快聽我電話 .. 獎佢訓耐d .. 哈哈 '' 其實佢咁早起身都冇用!! ..

跟住第一科 中文.. 超多野寫-0- '' 寫到手都痛 .. 岩岩好用晒d時間

冇得訓覺-0- ' '我好眼訓麻 '' 跟住小息 .. 蒙下蒙下咁* . .

跟住考中文作文 .. 哈哈 '' 又係我大顯身手* 老吹=]]

我都唔知寫左d咩-0- '' 哈哈 .. 之後訓著左 '' 今次唔係寫到痛

係訓到手都痛-0- ''放學就返屋企了 '' .. 好乖 ,.. 好早丫..

搞到冇飯錢  拎-0- '' 老公有叫我去佢屋企* 不過 .. 我冇帶野去溫 ..''

最後都返屋企 .. 返屋企玩電腦* 玩到1點到 ..太累了 ..之後就撻落床訓到4點 .. 哈哈 ''

好舒服* 不過一起身就周身痛 .. 不過打比老公仲訓緊囉-0- '' 好明顯 ..

佢今晚又出街啦 .. 算算算 .. 我乜都唔知道

刊登時間︰2006-06-20 03:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 19 日  星期一   晴天 



考試了 '' 死左-0- '' 愉快

今朝起身-0- ''落雨囉 '' 無奈,, 落雨既時候

一定最多人搭車 .. 我就最憎同人逼車 .. 所以我多數會揀行路 ..

行到返學 .. 一隻襪濕左-0- '' 仲差d遲到-3- '' 喪打比老公嗌佢起身

點知冇人聽囉-0- ' '激死 .. 最後唔鬼理佢 ..

*今日真多禮物收 .. 麗華送左個心心比我地 . .梓盈送左包糖糖比我地食.. 好甜丫-3-

多謝你地丫,, 之後考第一科 .. 英文聆聽* 完全唔知佢講乜 '' 聽d又唔聽d-0-

衰左 .. '' 係度訓覺 .. 第二科考綜合練習'' 勁 .. 亂咁作 . .因為唔知點作好 ''

又唔知用咩文體作.. 好彩都撞中姐 ,,kaka ..放學 .. 我就行左過山景幫浩媽子拎表格 ..

行到一半先記得冇係學校拎表格-3- '' 行到去山景拎完 .. 又要行返返學校拎 '' 兩頭走-3-

拎晒兩份之後先知道自己蠢左-3- '' 兩份表格都一樣-0- '' 激死了

之後就搭車去老公屋企 .. 係度同姨姨係咁針 .. 哈哈 '' 我發覺而家好似同佢多野講左''

跟住同老公落去買飯食,, .. 跟住陪佢搵工 .. 哈哈 ''佢話我阻住晒 ..因為我亂咁黎*

話我嘈住佢-3- ''跟住有一份文書既暑期工 .. 咁我咪試下打去囉 '' 點知-0-

佢叫我3點後再打去 .. 但我同老公講 .. 唔使再打去'' 佢問我點解* 哈哈 ..

搞笑囉 .. 一打去喂 .. 佢唔理我 .. 佢同緊d客講緊野 .. 不過聽得出佢賣得書 ..

所以 .. 做唔做都把了-0- '' 之後陪佢打電話 .. 哈哈 ' '又係咁玩-0- '' ..

係佢屋企發生左好多搞笑野 '' 例如: 搵工事件 .. 打電話事件 '' 衫衫事件*

哈哈 .. 超搞笑.. 3:30同老公落街搭車 .. 本來我都冇跟佢* 我只係陪佢等車 ' '

點知等等下就上埋車-3- ''但半程車中 . .我同佢都冇講野,,佢發呆 .. 我又發呆

哈哈 .. 到左之後我就去左M記等佢 .. 點知老公返黎接我時 . .話個老闆擺明玩佢..

速遞架啵* 文員關識唔識速遞咩事-0- '' 老公丫老公 . .你唔好做丫

呢d呃人架* 佢會速遞你去做鴨架 .. 知麻* 就算請左我都唔比你做丫,,

等陣迷暈左你 .. 之後送你去d寬太度丫.. 唔好制丫>0< '' 你是我的 .. 知嗎

跟住同佢搭車返黎 .. 哈哈 '' 你咁估iq題 '' 原來我都唔蠢得晒* 哈哈 ..等我得閒又問下你地

kaka .. 我諗我要睇多d iq題 .. 唔可以比佢叻過我..呵呵 ''

之後我就返屋企了 .. 返到屋企就洗米 .. 對我黎講就係倒米  ..哈哈..

跟住就玩電腦了 ... 尋晚同yanki傾左個問題 .. 我問佢我咁做係咪好蠢*

佢話唔係,, 講得岩* 多一個朋好過多一個敵人* 但唔知人地係咪咁諗 ..

雖然唔理人地點睇* .. 不過 .. 呢d唔係我蹕一方面諗 ' '只係想讀埋個中五 .. 開開心心

唔想咁多嗌叫 .. 多謝yanki你咁支持我-3-

刊登時間︰2006-06-19 06:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 18 日  星期日   晴天 



多一個朋友好過多一個敵人__ 對嗎'' 愉快

今日訓到2點幾先起身 .. 起身洗完頭 . ..

老公就打比我 '' 問我起左身未-0- '' 我話起左身 ..

佢問我做咩唔打比佢 .. 我話我等緊你電話-3- '' 又係咁,,

大家等大家電話 .. 哈哈 '' 好搞笑 .. 之後整整下野 .. 整到5點先出門口-0- ''勁 ..

跟住去食野* 因為我肚餓-3- .. 之後上陽光 .. 陪佢睇人打機 ..

晏d落去買野食 .. 買水比老公食藥 '' 唔知幾點 .. 一仔上左黎* 之後成班落去食野,,

我好無奈 '' 老公只係理佢d fd .. 唔理我* 我咪唔出聲 ''

食完野佢地成班人又去左機舖-0- '' 人地差個幾日到 .. 都唔等埋人>0< ''

之後同老公返陽光繼續打機 .. 我就玩msn .. 哈哈 '' 搞笑囉 '' ..

玩到11點幾 .. 老公又話我唔信佢 .. 又掟野,, .. 我都好驚 '' 跟住我自己走左 ''

諗住搭車返屋企 .. 佢又追出黎 .. '' 叫我唔好嬲 .. 都冇人話要嬲佢* .. 唔開心之麻

佢送左我搭車 .. 之後又走左了 .. 不過佢今日講左好多次對唔住 '' .. 佢今日都氹左我好多次

邊捨得嬲佢.. 不過自己燥都唔可以鬧我架!!  ..人地都係關心你之麻 ..

不過老公今日講左一句野 .. 聽完真係好鬼甜 '' 你唔好呃我丫-3-

返到屋企就啦啦聲沖涼.. 之後打日記 .. 打比老公叫佢食藥-0- '' 點鬼知佢話好返唔使食-0-''

聽日開始考試了 .. 大家要為呢個考試加油丫-3- '' 大家齊齊升上中五=]]

         我覺得而家既敵人 .. 唔係永遠都係敵人 .. 朋友係一世既*

但仇人唔會一世架* 我覺得 .. 放低執著 .. 主動同人地講返野* 都唔代表淆低

如果人地係覺得你淆低既*呢d人先係無腦白痴* 呢d人先唔識諗囉

                       雖然當初鬧過交 .. 我相信做返朋友都唔會好fd .. 但日後好相見*

            因為我做左呢樣野-0- ..比兩個人話我蠢 .. 不過我唔係咁睇 ..

因為我愛和平 .. kaka '' 如果人地要咁睇既 .. 將一件事明明唔係咁 .. 扭曲事實既*

       咁呢d人 .. 唔死都冇用!! .. 就算比你呃到人又點 .. 但識用腦諗既 ''

                              我相信有人會明白個個人點諗囉* 扭曲事實既人  '' 其實係好冇大自''

            仲之一句講晒 .. 多一個朋友 .. 好過多一個敵人 .. 因為 '' 出外靠朋友 ' '對嗎!!! ..

刊登時間︰2006-06-18 11:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]