今朝起身-0- ''落雨囉 '' 無奈,, 落雨既時候
一定最多人搭車 .. 我就最憎同人逼車 .. 所以我多數會揀行路 ..
行到返學 .. 一隻襪濕左-0- '' 仲差d遲到-3- '' 喪打比老公嗌佢起身
點知冇人聽囉-0- ' '激死 .. 最後唔鬼理佢 ..
*今日真多禮物收 .. 麗華送左個心心比我地 . .梓盈送左包糖糖比我地食.. 好甜丫-3-
多謝你地丫,, 之後考第一科 .. 英文聆聽* 完全唔知佢講乜 '' 聽d又唔聽d-0-
衰左 .. '' 係度訓覺 .. 第二科考綜合練習'' 勁 .. 亂咁作 . .因為唔知點作好 ''
又唔知用咩文體作.. 好彩都撞中姐 ,,kaka ..放學 .. 我就行左過山景幫浩媽子拎表格 ..
行到一半先記得冇係學校拎表格-3- '' 行到去山景拎完 .. 又要行返返學校拎 '' 兩頭走-3-
拎晒兩份之後先知道自己蠢左-3- '' 兩份表格都一樣-0- '' 激死了
之後就搭車去老公屋企 .. 係度同姨姨係咁針 .. 哈哈 '' 我發覺而家好似同佢多野講左''
跟住同老公落去買飯食,, .. 跟住陪佢搵工 .. 哈哈 ''佢話我阻住晒 ..因為我亂咁黎*
話我嘈住佢-3- ''跟住有一份文書既暑期工 .. 咁我咪試下打去囉 '' 點知-0-
佢叫我3點後再打去 .. 但我同老公講 .. 唔使再打去'' 佢問我點解* 哈哈 ..
搞笑囉 .. 一打去喂 .. 佢唔理我 .. 佢同緊d客講緊野 .. 不過聽得出佢賣得書 ..
所以 .. 做唔做都把了-0- '' 之後陪佢打電話 .. 哈哈 ' '又係咁玩-0- '' ..
係佢屋企發生左好多搞笑野 '' 例如: 搵工事件 .. 打電話事件 '' 衫衫事件*
哈哈 .. 超搞笑.. 3:30同老公落街搭車 .. 本來我都冇跟佢* 我只係陪佢等車 ' '
點知等等下就上埋車-3- ''但半程車中 . .我同佢都冇講野,,佢發呆 .. 我又發呆
哈哈 .. 到左之後我就去左M記等佢 .. 點知老公返黎接我時 . .話個老闆擺明玩佢..
速遞架啵* 文員關識唔識速遞咩事-0- '' 老公丫老公 . .你唔好做丫
呢d呃人架* 佢會速遞你去做鴨架 .. 知麻* 就算請左我都唔比你做丫,,
等陣迷暈左你 .. 之後送你去d寬太度丫.. 唔好制丫>0< '' 你是我的 .. 知嗎
跟住同佢搭車返黎 .. 哈哈 '' 你咁估iq題 '' 原來我都唔蠢得晒* 哈哈 ..等我得閒又問下你地
kaka .. 我諗我要睇多d iq題 .. 唔可以比佢叻過我..呵呵 ''
之後我就返屋企了 .. 返到屋企就洗米 .. 對我黎講就係倒米 ..哈哈..
跟住就玩電腦了 ... 尋晚同yanki傾左個問題 .. 我問佢我咁做係咪好蠢*
佢話唔係,, 講得岩* 多一個朋好過多一個敵人* 但唔知人地係咪咁諗 ..
雖然唔理人地點睇* .. 不過 .. 呢d唔係我蹕一方面諗 ' '只係想讀埋個中五 .. 開開心心
唔想咁多嗌叫 .. 多謝yanki你咁支持我-3-