| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 9 月 19 日 星期三 |
| 好暈丫-0-'' |
今日食完藥個人好暈-0- ,,, ''
個頭又好痛-0- ,, 好似食左等於冇食咁!!..
又要得自己一個人 ,, 可憐呢=]]'' ..
個隻屎忽又冇關心下我* .. 衰人,,
快點兒放假比我好嗎-3-...我要訓覺
|
| 刊登時間︰2007-09-19 12:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 18 日 星期二 |
| 還是病倒了,, |
今朝起身真係好想返工,, '
但自己真係唔係咁舒服!! .. 最後都冇返,, ..
又請假!! .. 我被傳染了-0- ,,
好辛苦!! ,, 估唔到咁都傳染到,, ''
可能自己本身都有少少病徵* ..
今日都係想訓訓訓同訓><''
唔知點解今天覺得特別寂寞呢-]] |
| 刊登時間︰2007-09-18 02:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 17 日 星期一 |
| 個左邊膊頭好痛,, |
唔知做咩 ,, 今日做做下野,,
個左邊膊頭好痛,, 好似比人打完-0- ,,
今日有人感冒 ,, 唔知我係咪都被傳染了-0-
我都不停流鼻水 '' .. 個鼻好辛苦呢-3- ,,,''
幾經辛苦先等到放工!! ... 悶死了-0-,, 快d放假吧*
今個月洗大了-0- ,, 沒有錢了 '' 唉,,,
點樣捱到下個月出糧*0*"'
今日隻公冇打過比我 ,, 我亦都冇打比佢!! ..
大家今天失去了聯絡/3\' '' 算吧* .. 返正慣了 |
| 刊登時間︰2007-09-17 11:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 9 月 15 日 星期六 |
| 隻手好痛-0- |
尋日同老公去左碌保齡 ;'' 兩條友玩左兩個鐘 ,,
最高紀錄120分|!! .. 勁過佢-3-
之後去食味痴-0- .. 我地又貪心喎 .. 叫到成台都係野食 ''
好啦-0- '' 搞到我碟飯都食唔晒!! .. 晒鬼左''
真係好飽 ,, 之後就行返屋企 '' 當做運動'''..
今日返工真係想死 ''' .. 悶到訓著 ''
到6點幾我真係捱唔住訓左一陣=]] '' kaka,,,
日日返工等收工-'' 開始諗下d大計了** ..
隻屎忽鬼又話早d返黎 .. ,, 早到10點幾都未返 ''
又得我孤令令一個!! .. |
| 刊登時間︰2007-09-15 10:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 8 月 28 日 星期二 |
| 好眼訓-3- .. |
真係好累* .. 唔願起身返工''
覺得好辛苦丫,, 不過論辛苦我相信都唔及老公-3- ,,
聽日又一齊放假了..,, 又去shopping,,
kaka .. 聽日大把節目 .. 期待中 |
| 刊登時間︰2007-08-28 10:54 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 88 | »
|