按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 38
累積人氣: 9706

2006 年 11 月 3 日  星期五   晴天 



請半天假 ''

今朝起身個頭超痛 ,, 之後請假!!!!!! ..

訓到10點幾,, 整野起身返學 ,, 因為係屋企好悶-0-''

12:45分就起程返學 ,, '' 返到學校好無奈,, 麗華話淨係上一堂課**

原來今日校慶-0- '' 我乜都唔知,, 本來都好地地 '' 一上文書堂個頭就劇痛

訓又訓唔到,, 好辛苦 '' 之後2:30就去禮堂  =]] '' 無聊既校慶!!!!! ..

聽日可以見到豬紅了-3- '' 好掛住佢丫,, 我地好耐冇見了=]]''

聽日又去釣魚仔-3- .. 我地要破紀錄 ,, kaka

刊登時間︰2006-11-03 05:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 2 日  星期四   晴天 



如果了解 .. 心中不快 感動

今日都有d唔舒服* .. 但我唔想成日請假!!!!! ..

照返學  ,, 今日冇發燒丫 .. 不過占寒占凍姐,, ''

都唔係好嚴重 ,, 我一樣訓死左=]] '' 都唔知呢排係咪有渴睡 ,,

問人借左件冷衫都覺得好凍! .. 但洋洋覺得熱添,, 洋洋仲話我面青青''

lunch食左個杯面暖下肚 .. 上美容班 '' 我覺得好凍! ..

我訓係張床度係咁震 ,, 人地個個都話熱 .. 得我一個話凍! ..

miss話我應該感冒 ,, 放學 '' 唉,, '' 我也明白的

  這一次再和你走在一起* 你真的會珍惜我嗎* .. 真的能保證不再遺下我嗎

   真的永遠也可以快樂=]] '' 你可否保證所有東西 ,,???

刊登時間︰2006-11-02 05:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天 



發燒 ,,

今朝起身仲同細佬有講有笑 ,, 但第一堂訓完一起身就大鍋,,

feel到個頭有少少痛,, 之後好似有d發燒__*

之後同miss講 ,, 佢話有少少燒* .. 佢比我繼續訓,''

訓完都好辛苦 ,, 撐完兩堂中文 .. lunch食左野* ..

之後數學堂又訓過' .. 因為真係好辛苦  =]] '' 可能之前出去玩吹病左,,''

仲有唔好意思   ,, 我一早同你地講左我唔過黎架!!!!!!! .. 但你自己又唔記得

搞到你餓親 '' sorry .. 但我唔舒服你連一句問候都冇,, 當打和

返到屋企就幫樂樂整埋個日記* .. 但都唔知整咩-0- 

刊登時間︰2006-11-01 04:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 31 日  星期二   晴天 



換個時代再一起 ''
命硬

她反對就反對 亦都跟你愛下去
猶如在大戰炮火裡 毫無懼色衝過去
誰狂怒 誰攔路 誰話我共誰 不登對
無能力與霸權比賽 還是可 比他多老幾歲
 
二百年後再一起 應該不怕旁人不服氣
團圓或者晚了廿個十年 仍然未捨棄
換個時代再一起 等荊棘滿途全枯死
這盼忙很悠長 亦決心等到你 等得起

先 殉了情不對 未反擊過已後退
寧憑著 耐性與骨氣 維持自尊 撐過去
誰強韌 誰長壽 誰便算勝利 擊不碎
仍然共你企在這裡 挨著當身邊指控死去

二百年後再一起 應該不怕旁人不服氣
誰人又可控訴廿個十年 仍然未捨棄
換個時代再一起 等荊棘滿途全枯死
這盼忙很悠長 撐到尾

就算貧病或失憶 都爭口氣從旁保護你
頑強地等再過廿個十年 等整個世界換風氣
歷劫還是再一起 這種堅決無人可比
看戰事多悠長 亦決心打到尾 心不死

 

刊登時間︰2006-10-31 11:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 30 日  星期一   晴天 



重陽節=]]

今日見到中指   =]]'' ..佢話我個頭幾好睇-0- ''

但我覺得好似雜草 ,, 最無奈就係比兩個人話我個頭係地拖=0=''

激死左 '' 咁冇可否認,, 真係幾似 '' kaka ,,

夜晚8點幾 . .. 睇睇下電視* 個個都訓左覺-3- ''

咁我就訓多一陣=]] '' 之後電話響!!!!!! . .我就醒左,,

冇再訓過 .. 佢地就係咁訓訓訓訓-0- '' 唔識醒 ..

我就戇居居坐左兩個鐘 ,, 之後我就係某個人既電話入面打左個信息* ,,

話我走先  ,, 之後我就返左屋企了-3-'' , 我媽子正衰人黎* ..

嗌佢留返d雞翼比我* .. 點知連骨都搵唔到-0- '' .. 算數,,, ''

呢排我要開始乖乖地了-3- ''.. 如果唔係媽子又會嬲我的

豬紅要測驗了,, 加油 .. 比心機溫書-0- '' 我都會的 '' 但我係豬 ..所以點溫都唔識

刊登時間︰2006-10-30 11:27 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]