梓盈 .. 麗華個d去左海洋公園-3- '' 好似開心,,
搞到我好後悔冇去 . .但後悔都冇用!! . .我都請唔到假''
之後佢地返黎搵我一齊出去食野.. 不過成凌晨2點幾先返到-0- ''
我搭的的去市中心搵佢地 ,, 去到得返麗華同龜龜等緊我-3- ''好開心添,,
kaka ,, 之後周圍行 .. 都冇地方食野-3- ,, 我話我好似比人呃左出黎咁*
我都係講笑姐,, 係我自己要出既 * 不過某人撻左一句野出黎 .. 超hurt我>< '' ..
傷心到爆 ,, 有點兒唔開心 .. '' 不過算啦 , ,大家都累了 ,. .之後去左食面 ..
但我見到間野好似冇咩食,, 又唔想食 .. '' 不過梓盈話全部人因為我先食野*
我啦啦聲嗌野食-0- '' .. 因為覺得唔好意思麻,, '' 但我見到佢地個倨都咁累 ..
仲要陪我食野 '' 有點兒自責 .. 仲之就唔出黎啦!!!!! . .等佢地全部齊齊返屋企訓覺麻,,
之後食完野大家就散.. 我去左麗華屋企-0- '' 係度喪傾計 '' 哈哈 ..
之後買左啤酒 ' '我自己喪飲 .. '' 因為唔知呢排做乜,, 我真係好唔開心 ''
加上我覺得佢好似避我 .. 可能真係我太嚇人了-0- '' 所以冇人會願意愛我這怪人 .. 唔開心''
最搞笑既就係,, 我記得罐啤酒都未飲完 .. 我係間房訓左 ' '但今朝麗華嗌醒我
我身處既地方不是在房間 .. 而是客廳的sofa -0- '' 我幾時出左黎架 ''
之後我話仲有一罐啤酒唔見左 ' '點知係度門後面搵到,, 仲飲晒添-0- '' 啞左 ''
係我飲醉左定夢遊 '' 諗返都覺得好搞笑 '' 哈哈 . .仲要比佢阿哥見到我攡屍-0- ''
11點 '' 我就走了,, 因為約左豬豬 =]] 豬豬係青山村等得我好苦 .. '' 我地去左彩豐行買野,,
超平-3- '' 我覺得我同豬豬變左 [[隔價]] 的師奶 '' 哈哈 ,, 不過我買左兩樣野姐,,
都係39蚊-0- ...抵到爆 '' 我要儲錢..目標係一千蚊以上-3- '' 但次次都比我洗晒 '' 哈哈..
今個月又大出了 . .下星期又同梓盈出旺角掃貨 .. ''要入貨了 .. 好多野買*遲下又要買頸巾 ''
本來我就等人送,, 但.. '' 而家 .. '' 等自己送比自己,, ''
之後同豬豬去左仙桃源食野..'' 1點鐘就搭車返屋企 .. 本來去市中心行街既,,
但我身上又冇帶多d錢-0- '' 豬豬又用晒 .. 我又眼訓咁* 所以決定返屋企休養下 ..
玩到1點幾到 . .太累了 '' 所以訓左覺!!!!!! .. 訓到豬豬打電話比我叫我去跑步*
起身見到龜龜msn add我 '' 同我say sorry-0- 傻啦 .. 你都冇錯 '' 係我小器姐-0-,,
'之後6點幾去跑 .. '' 跑到死死下-0- '' 我地第一次跑400米用左1分56秒 ..
但第二次跑 .. 跑左1分29秒 .. 快左成27秒-3- ,, 好勁!! . .哈哈 ''
不過同豬紅練沖個陣扭到隻腳-0- .. 又係左腳=]] '' 隻腳都未去腫-0- '' 又整親-3-
遲早隻腳唔使要 ,, 斬左佢吧!! .. 之後同豬紅行返良景 . .買野食-3- ''
途中見到高佬同佢女朋友 .. 哈哈 '' .. 搞笑囉 '' 買完野食 .. 送埋豬豬上車
我就自己返屋企了 '' 諗返起今日 .. 連豬紅都話諗野太天真 =]]
我都覺 '' 我都知道好多野都唔到我決定 ,, 友情 .. 愛情 .. 緊本我係冇權利決定所有
因為 .. 我只是配角 '' 所以從不會被人重用 .. '' 很快被人趕離場
這不是我想要的結果 '' 但是 ,, 結果也不能讓我選擇好與壞