按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片                                                 
 
 
 
Yammi
暱稱: *°YAn 欣°×
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心痛''..
傻瓜也許單純得多 ..
不接受似淑女啞忍 -'...
真的開心嗎* ?
做夢都想起相識得到什...
文章分類
全部 (437)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 437
留言總數: 55
今日人氣: 0
累積人氣: 9715

2006 年 10 月 22 日  星期日   晴天 



食飯-3- ..

今日訓到12點幾就起身了 .. 之後無無聊聊玩下電腦!!! ..

3點幾 .. 阿池add我話同佢食飯* .. 之後啦啦聲整完野

佢黎左我屋企樓下接我 ,, '' 之後去左盈豐食野 ..

哈哈 .. 講埋好多搞笑野 ..''  之後7點 .. 佢車返我返屋企 ''..

返左屋企就落妝 '' 傾下計咁-3- '' ..

     謝謝你給我的鼓勵 '' .. 我以後的日子我相信會緊精彩 ''

          雖然沒有伴侶 ,, 但我有我的朋友一直陪伴我=]] '

      但我希望 '' 我現在的朋友!! .. 不會離棄我 .. 因為我不想再失去任何人

刊登時間︰2006-10-22 07:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 21 日  星期六   晴天 



好眼訓-3- ''

梓盈 .. 麗華個d去左海洋公園-3- '' 好似開心,,

搞到我好後悔冇去 . .但後悔都冇用!! . .我都請唔到假''

之後佢地返黎搵我一齊出去食野.. 不過成凌晨2點幾先返到-0- ''

我搭的的去市中心搵佢地  ,, 去到得返麗華同龜龜等緊我-3- ''好開心添,,

kaka  ,, 之後周圍行 .. 都冇地方食野-3- ,, 我話我好似比人呃左出黎咁*

我都係講笑姐,, 係我自己要出既 * 不過某人撻左一句野出黎 .. 超hurt我>< '' ..

傷心到爆 ,, 有點兒唔開心 .. '' 不過算啦 , ,大家都累了 ,. .之後去左食面 ..

但我見到間野好似冇咩食,, 又唔想食 .. '' 不過梓盈話全部人因為我先食野*

我啦啦聲嗌野食-0- '' .. 因為覺得唔好意思麻,, '' 但我見到佢地個倨都咁累 ..

仲要陪我食野 '' 有點兒自責 .. 仲之就唔出黎啦!!!!! . .等佢地全部齊齊返屋企訓覺麻,,

之後食完野大家就散.. 我去左麗華屋企-0-  '' 係度喪傾計 '' 哈哈 ..

之後買左啤酒  ' '我自己喪飲 .. '' 因為唔知呢排做乜,, 我真係好唔開心 ''

加上我覺得佢好似避我 .. 可能真係我太嚇人了-0- '' 所以冇人會願意愛我這怪人 .. 唔開心''

 最搞笑既就係,, 我記得罐啤酒都未飲完 .. 我係間房訓左 ' '但今朝麗華嗌醒我

我身處既地方不是在房間 .. 而是客廳的sofa -0- '' 我幾時出左黎架  ''

之後我話仲有一罐啤酒唔見左 ' '點知係度門後面搵到,, 仲飲晒添-0- '' 啞左 ''

係我飲醉左定夢遊 '' 諗返都覺得好搞笑 '' 哈哈 . .仲要比佢阿哥見到我攡屍-0- ''

11點 '' 我就走了,, 因為約左豬豬 =]] 豬豬係青山村等得我好苦  .. '' 我地去左彩豐行買野,,

超平-3- '' 我覺得我同豬豬變左 [[隔價]] 的師奶 '' 哈哈 ,, 不過我買左兩樣野姐,,

都係39蚊-0- ...抵到爆 '' 我要儲錢..目標係一千蚊以上-3- '' 但次次都比我洗晒 '' 哈哈..

今個月又大出了 . .下星期又同梓盈出旺角掃貨 .. ''要入貨了 .. 好多野買*遲下又要買頸巾 ''

本來我就等人送,, 但.. '' 而家 .. '' 等自己送比自己,, ''

之後同豬豬去左仙桃源食野..''      1點鐘就搭車返屋企 .. 本來去市中心行街既,,

但我身上又冇帶多d錢-0- '' 豬豬又用晒 .. 我又眼訓咁* 所以決定返屋企休養下 ..

玩到1點幾到 . .太累了 '' 所以訓左覺!!!!!! .. 訓到豬豬打電話比我叫我去跑步*

起身見到龜龜msn add我 '' 同我say sorry-0- 傻啦 .. 你都冇錯 '' 係我小器姐-0-,,

 '之後6點幾去跑 .. '' 跑到死死下-0- '' 我地第一次跑400米用左1分56秒 ..

但第二次跑 .. 跑左1分29秒 .. 快左成27秒-3- ,, 好勁!! . .哈哈 ''

不過同豬紅練沖個陣扭到隻腳-0- .. 又係左腳=]]  '' 隻腳都未去腫-0- '' 又整親-3-

遲早隻腳唔使要 ,, 斬左佢吧!! .. 之後同豬紅行返良景 . .買野食-3- ''

途中見到高佬同佢女朋友 .. 哈哈  ''       .. 搞笑囉 '' 買完野食 .. 送埋豬豬上車

               我就自己返屋企了     ''  諗返起今日 .. 連豬紅都話諗野太天真 =]]

   我都覺  '' 我都知道好多野都唔到我決定 ,, 友情 .. 愛情  .. 緊本我係冇權利決定所有

                     因為   ..  我只是配角 '' 所以從不會被人重用 .. '' 很快被人趕離場

                                                 這不是我想要的結果 '' 但是       ,, 結果也不能讓我選擇好與壞

刊登時間︰2006-10-21 01:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天 



流淚眼望流淚眼 '' 感動

今日洋洋 . .麗華 . .梓盈都冇返 ,,  我好寂寞 ,,

唔知係咪因為佢地冇返 .. 我既情緒就更加低落 ,,

淚水不其然地奪眶而出 , ,, 想起從前的事 .. 令我更傷心 

淚流滿面 .. 眼睛也紅紅   ' '' 我要到何時才不會再哭 ???

我的情緒起伏真大   '' 我還能撐到何時

刊登時間︰2006-10-20 04:01 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 19 日  星期四   晴天 



好累丫-3-

今朝唔知做哂野,, 個肚勁痛>0< '' 超辛苦 ,,

本來諗住唔返學,, 之後都係頂硬上,,

之後d英容班既file又重>0< '' 邊行邊痛囉>< ''

之後叫我細佬幫我拎袋 .. 返到學校,, 原來梓盈佢地等緊我-3- '' 佢地打左4個電話比我

但我都唔知電話震過-0- '' 就算換左新機,, 我都一樣聽唔到電話響-3-

今日好乖* 堂堂都冇訓過 .. 中文第一堂聽聆聽 .. 好比心機 ,, 我肯做的話 ..

冇話唔得的-3- '' 不過聆聽個d聽到個答案 .. 不過唔識寫d字-0- ''

商業我就成堂發呆諗野 '' .. 英文堂 .. 大袋又黎睇堂-0- '' 真係得閒得滯咩 ,,

搞到我地好無奈  .. 上數學就唔使講 '' 抄功課 交比miss算啦 ''

我悶過頭 .. 用電話上網睇鬼故-0- ' 'd鬼故又長又悶 ..

d笑話又白痴到爆-0- ' '我睇完都唔覺得好笑-0- '' lunch就叫人幫我地買野食 ..

跟住上美容班  .. 玩角色扮演 '' 哈哈 .. 我同麗華喪吹>0< ''

好驚出到去冇野講* 下星期測驗了 .. 加油加油-3- '' ..

跟住就自己行返屋企了 ,, 本來今日想跑步  =]] 但懶左>0<  ''

聽日梓盈 ''麗華就好啦-3- .. 有得去海洋公園玩 .. 仲要同埋佢去-3- '' 我冇得去 ,,

不過你地逼我都唔會去 . .呵呵 ,, 賴低我同洋洋>0< '' 聽日我同洋洋都會好寂寞了,,

刊登時間︰2006-10-19 06:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天 



停課-3- ''

今日返學有d驚驚地 '' 因為-3- .. 驚返到去比miss宋鬧..

點知佢冇返 .. 晨讀課比人捉左去罰企 .. 最慘係m仔 ..

今日生日要比人停課-0- ' '仲要企成日   ,,  阿sir比我頭兩堂返去上堂 ..

上旅遊  '' 之後第三同四堂要落去自修 .. 因為個兩堂係英文堂-3- ''

返正我都唔想見到佢 ,.. 唔係佢 . .我塊鏡會比人收左 '' 唔係佢!! . .邊有咁多事發生''

不過今日都有人陪我停課 .. 有石頭 .. 文仔 .. 黃羽 .. 峰峰 .. ''

最搞笑黃羽同文仔以為我鍾意brian .. 哈哈 '' 笑死我囉-0- 不過都有點兒無奈  ...

之後上返去上中文 . .本來以為miss冇返 ' '可以訓覺 .. 點知miss返左黎-0-  ''  ..

捱得超辛苦  .. 我真係好想訓  ,, 中中下-0- ,, lunch上去b班還返部野比龜龜-3- ''

數學堂 . .兩堂係咁喪傾計,, d時間過得好慢-0-  .. 到左生活教育堂 .. 去圖書館 =]]''

我因為太累 . .所以訓著左 ,,  落堂就上返班房 ,, 返學就返屋企了'' ..

係數學堂諗返起好多野* .. 講真 .. 諗返起都好懷念 '' 個一刻真係好感動* 不過只限於個一刻囉

我而家既感覺 .. 有種被騙既感覺   ,, ''[[沒法知一些感情真相]]

返到屋企 . .望到自己儲既錢* .. 發覺我真係好慳 ,, 一個月幾 .. 就儲到咁多!! ..

比著以前 .. 100蚊都冇*  .. 咁又係,, 呢排晒費危 . .而家儲定差唔多

之前咁慳 .. 儲咁多錢* 本來留返出年送生日禮物比人的* 但而家 .. 我諗冇咁既必要 ,,''

                       情  人節同生日禮物 . .留返比佢情人送* 我唔配做  送唔起 ... ''

      所以呢d錢留返黎送情人節禮物同生日禮物比自己  '' 氹下自己開心都好=]]

刊登時間︰2006-10-18 05:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]